borko 30 465 #1 Публикувано 14 Август, 2013 Понеже доста започна да стърже нещо от кутията и я закарах на ремонт.Оказа се че три лагера са за смяна и все някви нестандартни размери.За обща поръчка от сащ няма време да чакам понеже на майстора му заемам терена с колата си.Има ли ги някъде в наличност в България и по специално игления лагер с размери 34х59х20 с парт номер 91101-phr-003.Ако някой има инфо от къде мога да ги купя моля да пише.Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2 Отговорено 14 Август, 2013 Минало е времето за едит и няма отговори по темата и затова пиша нов пост!Искрено ви моля за помощ и то ако може тази вечер за да не остана с разглобената кола на улицата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 14 Август, 2013 номер на лагера имаш ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #4 Отговорено 14 Август, 2013 (Редактирано) ТИВИ ГРУП звънни и питай почти съм сигурен ,че ще намериш.Представители са на TIMKEN.Какво си виновен ти,че няма лагери за колата ти ,че майстора ти мърмори.Нека ги намери той.До колкото виждам в сайта им имат и магазин в Добрич. Редактирано 14 Август, 2013 от Soichiroo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #5 Отговорено 14 Август, 2013 Колеги пишете типа на кутията и генерацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #6 Отговорено 14 Август, 2013 (Редактирано) номера съм го писал в първия пост Пак ви моля за Поооооооооомоооооошт !Така ли ще ме оставите Редактирано 14 Август, 2013 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #7 Отговорено 14 Август, 2013 Този фен дето е писал над теб, има един бюлюк кутии за д серия на части. Ако благоволиш да отговориш на въпроса който ти е задал, може още утре(днес) да ти бъдат изпратени подходящите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #8 Отговорено 15 Август, 2013 Кутията е ръчни скорости но като модел не я знам как се води,сивика е 7 генерация 1.6 бензин 2001г Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest #9 Отговорено 15 Август, 2013 (Редактирано) Зависи с каква сума си готов да се разделиш и колко време ти се чака. Оригинален от Lings Honda е на тази цена: И още 2.20 лв. за някой куриер като Габко да ти го донесе от Англия до България, т.е. говорим за около 100 лв. Да ти го пратят директно до България ще е 13.80 лири, така че общата цена става 112 лв. С Габко процедурата се проточва около 2 седмици, директно е за 5-6 дни. Приблизително същите цени очаквай и в Бултрако. Тук многократно са коментирани високите цени там, но те не идват от тях, а от Хонда Европа. Всичко е приблизително 2-3 пъти по-скъпо, сравнено със САЩ, но от там имаш едни 40-50 долара за доставка и в случая покупката ще се обезсмисли, още повече, че трябва да се разправяш с митници. Иначе в САЩ лагерчето е 24 долара, но като сложиш и 45 долара за доставка, ДДС и разправиите, в крайна сметка излиза (в конкретния случай) на кантар с от Англия. Иначе доставката е 6-10 дни. ПП Това съм го написал в сучай, че държиш да е оригинално. Ако ли не, виж търговците на форума (платените обяви), при някой от тях със сигурност съм виждал Civic 2001-2005 (става въпрос за втора ръка). В ТИВИ обажда ли се, както те съветва колегата по-горе? Редактирано 15 Август, 2013 от Guest Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #10 Отговорено 15 Август, 2013 http://www.hondapartsunlimited.com/oem-part/honda/fit-parts/2012/fit-sayama-plant/5-speed-manual/transmission-manual/mt-clutch-case/bearing-needle-34x59x20/91101-phr-003Кои номер е лагера тук . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #11 Отговорено 15 Август, 2013 (Редактирано) Според схемичките на номера който е дал колегата отговаря номер 6 от тук : 91101-PHR-003 BEARING, NEEDLE (34X59X20) Редактирано 15 Август, 2013 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #12 Отговорено 15 Август, 2013 Затова питам между ролков и иглен има разлика . Въпреки това знам че той му трябва но да бъдем по точни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #13 Отговорено 15 Август, 2013 Точно този е 6-ти номер както е посочил колегата Mkilla . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #14 Отговорено 15 Август, 2013 Поръчахме лагерите и след 10 дена трябва да пристигнат!Благодаря на FENABG за желанието да помогне но пак трябваше да се чака . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #15 Отговорено 15 Август, 2013 Колеги, мисля че открих размерите и на моя лагер 28х68х18, но някой знае ли повече подробности и изисквания за него? Разбрах е че е добре сепаратора да не е метален че ако се разпадне лошо, ако не го хване магнита. Отделно от това има ли канал за зегерка и т.н. Ето една оферта която ми се вижда недействителна при положение че оригинален лагер от САЩ е около 35 долара, а тук е 84лв. http://www.ebay.de/itm/KUGELLAGER-RADLAGER-63-28-HONDA-ACCORD-CA-CB-CIVIC-LEGEND-KA-PRELUDE-BB-89-96-/360649400462 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #16 Отговорено 15 Август, 2013 Колеги пишете типа на кутията и генерацията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #17 Отговорено 16 Август, 2013 Фене, някой ми е забърсал предния пост, там редактирах и писах още тогава, че става въпрос за ръчна кутия и CR-V I генерация, обаче скоростната кутия не и знам модела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #18 Отговорено 12 Септември, 2013 Такааа,колата вече е в движение след ремонта на кутията и вече всичко е наред,с изключение на скъсания голям тампон от към шофьора явно от висенето на двигателя толкова дни Тотал ми излезе ремонта на кутията 520лв и 200лв за тайвански тампон Абе съсипа ме тази кола Дано вече престанат скъпоструващите изненади че капитулирах тотално!Има и нещо друго-при преминаване през малки неравности имам чувството че ще ми паднат и двете предни колелета -а на прегледите за диагностика нищо не намериха и на двата сервиза дето ходих-може ли това да е от прословутата рейка на този модел или е нещо друго,маншончетата на долните шарнири са скъсани и омаслени обаче според майсторите не мърдат и не било от тях и нищо не могат да ми кажат ,а колелетата при павета примерно буквално имам чувството че ще се разхвърчат всеки момент! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #19 Отговорено 12 Септември, 2013 Ако при леко натискане на спирачка изчезва шума си виж накладките-от тях тропа много гадно.Имат едни пружинки които ги държат и омекват,Днес ги ревизирах моите и вече се движа безшумно по паветата:P/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #20 Отговорено 13 Септември, 2013 Пробвал съм го това с натиснатата спирачка ,обаче пак хлопа-интересно че при влизане в голяма дупка не трака и не прихлопва нищо-тишина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #21 Отговорено 13 Септември, 2013 Днес гледах по чужди форуми как се смазва рейката като се дръпнат само маншоните и го направих!Нямаше парчета от слайдера и беше почти сухо!Като хвана кормилните щанги излизащи от слайдъра на рейката има луфт нагоре надолу обаче със голям зор е тоя луфт като ги заклатя!А като карам и по най-малките неравности и усещам че ще ми паднат колелата сякаш са с полуразвити гайки Като сравня лувта на рейката и това което чувам при движение и с 5 км в час някак не ги свързвам двете ,ама де да знам.То май вече трябваше да сменя заглавието на темата ама май не мога.Гледам в западните форуми сменят долни шарнири и едни кръгли тампони на носачите ама дали е от тях един господ знае-тука майсторите се кълнат че предницата е бетон а пък на мен ми настръхва косата да не ми хвръкнат колелетата по това което чувам като карам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Danielmo 1 #22 Отговорено 13 Септември, 2013 Колега , в такъв случай най-вероятно е да ти тропат спирачните апарати или по точно пиновете на апаратите са се износили и затова тракат. На мен са ми я поставяли тая диагноза във сигурен сервиз , а и съм чел/чувал други колеги да се оплакват от тоя проблем. Пиновете са по 2 на апарат и приличат на пирони , явно при завиването на колата се износват и с времето почват да тракат. И моята трака по паветата много неприятно и скоро ще трябва да се сменят и теч мити пинове и накрайниците на рейката. Успех с отстраняване на досадната неизправност , нека бъде тишина минавайки по тези иначе толкова приятни павирани улици ;Д Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове