Jump to content
Veseliq

Какво РЕАЛНО значи "автомобил, поддържан само в СМТ"?!

Recommended Posts

Поста на колегата е ужасяващ, но е добре да се има предвид. Аз лично имам опит с десетки автотърговци, които те лъжат в очите за очевадни неща, но не съм го очаквал от официален представител на марка. Струва си да се прочете:http://www.subaruclubbg.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=13556

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имате свободно време и малко условия, по-евтино и най-вече сигурно излиза да седнете да четете, да се научите и да си поддържате автомобилите сами.

  • Нагоре 2
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата описва реалността за жалост :) Все пак трябва да се чуе и другата страна както знаеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох всичко и останах изумен. Първо от честите проблеми с абсолютно нови автомобили, и второ от безобразието на серииза им. А темата са скъсания колянов вал ме остави дълбоко замислен и много радостен за това, че карам Хонда.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бързай да се радващ :D Шегувам се , разбира се :) С прочита ми на тази тема тотално се отказах да си купувам чисто нова кола след 3-4 години / тогава се очертава да мога да си я позволя / ... Не съм чул една добра дума за официален сервиз на която и да е марка / изкл. Мерцедес и Порше / . Бях се зарибил да изкарам една Дачия или Греат вол за съпругата да се вози / за 150-200лв решавам дерта да се разправям с колата й / , ама май тая няма да стане . По контакта ми до момента с първите направо съм отчаян ... Нищо не става от тях . Пълни некомпетентни олигофрени са . Скоростите да имат 2см луфт в лоста е в норма , заминалите тампони на мотора ги оправдават с реглаж на клапани , ненаправен 60к вече и ме питат мен " Защо не е направен ? " . Да не говорим ,че сменяват на дачийте маслото на мотора на 20хил , другите чорби са вечни :D Ще дам само един пример : Колата е решила да си сложи край на мъките и се самоубива . Решила е да си пререже вените и да си пие сама акумулатора . Това и беше повода да им откарам колата . Шефа каза , да опиша каквото има , все едно е моя сивик . Така и направих . Те обаче нищо не оправиха . Та 2 часа по - късно ми звънят да ми кажат следното " Колата Ви дърпа ток от касетофончето , ГИ-то и GPS - a . ТОва са 3те допълнително слагани неща . Преди това ме питаха как съм намерил , че има утечка . Усетиха след обаждането , че са сбъркали човека ... Идва си колата и сваляме касетофона - няма разлика в консумацията . С газовата и ГПС - а също . Сега колата е на ремонт за боя . М/у другото сервиза им за боя взима след 2 седмици и работи на 350-400лв на детайл / каското покрива 1200лв на влизане / и нямат алтернатива . А това, да ти правят 2 седмици колата за тях е нормално ... Сега я чакам да вадя за тая утечка протоколи и обратно да си я оправят ... Та съм съпричастен с колегата - явно ни е такава държавата . Законите са написани , ама как да стане да се купи кола с гаранция ? В неговия случай горе долу става , поне си има книжка , ама от борса ?

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изчетох всичко и останах изумен. Първо от честите проблеми с абсолютно нови автомобили, и второ от безобразието на серииза им. А темата са скъсания колянов вал ме остави дълбоко замислен и много радостен за това, че карам Хонда.

Уви, не е до марката, нито колко нова е колата, а до поддръжката на колата - и Хонда и Субару са водещите в класации в света по качество. Един колега 2008-2009 беше взел на жена си Honda Civic 5та генерация, той самия караше CR-V (между другото покрай него едно време се запалих по Хонда и загледах Акорда за първи път). Колата беше някакъв внос, чак след като я регистрира останови, че масло в двигателя не е имало и не се знае колко е карана така. Излезнаха подобни неща - несменяни свещи, изпокъсани тампони и течащи маншони и тн и тн. Просто ако собственика е мундар или сервиза си е оставил ръцете, никой не може да спаси иначе прекрасната машина.Това, което мен ме ужаси беше, че официалния сервиз има наглостта да говори как това е "кола в безупречно състояние, поддържана от богат собственик с пълна сервизна история", като осъзнават, че продават пълен кенеф, на който дори не са сменяли течностите. Продавайки такава кола си залагаш името, а това явно не ги е притеснявало.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ох изчетох я на един дъх, много грозна история. Както казва кварталният майстор, дето си поддържам колата.... "кола втора ръка и жена е до късмет".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв късмет!!!/> Пробутали са му, вместо 18 годишна девствена естествена едрогърда блондинка, 55 годишен травестит мангал с изрусен мустак и две шепи мъди! Крадци и убийци!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest

Ако имате свободно време и малко условия, по-евтино и най-вече сигурно излиза да седнете да четете, да се научите и да си поддържате автомобилите сами.

Преди време бих се изсмял на това, но вече твърдо го подкрепям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм твърдо против този цяр. Всичко зависи от това колко ти струва времето и колко е сложен автомобила. Смятам, че всеки трябва да прави това, в което е най-добър - ако имаш излишно време и не можеш да го вложиш да се развиваш в професията си, тогава добре, прави си го сам. Но като цяло съм виждал доста повече вреди от пишман-майстори, доста загубено време и доста скъсани нерви, за неща, които с леснота биха могли да бъдат оправени в читав сервиз. И в това е проблема, че "оторизирания сервиз" трябва като аксиома да е безгрешен в това, което прави с автомобилите на моделите за които е оторизиран. А не да ти продаде най-големия клозет с описание, че е замък.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...