Jump to content
don_pepone

1.8 VTI 170 hp + Газ инжекцион

Recommended Posts

Здравейте, малко съм пресен в вашият форум но не и откъм автомобилите,но това няма значение сега :)Интересува ме дали има някой който си е сложил газ такъв мотор и каква марка е съответно. Доста ми е интересно това предвид оборотите които развива този мотор от което би бил специфичен за настройка на ГИ особенно на налягането на изпарителя в такъв голям диапазон от обороти и най вече след пикът когато идва силата на V-tec .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагат се инжектори като за 200 коня мотор и настройка като на всеки автомобил. Нямаш изпарител, всичко се впръсква, а втека няма отношение към газовата.Бях чувал, че инжекторите не могат да впръскват с голяма честота и след 4-5к обората автоматично превключва на бензин. Може да е въпрос на настройка, но пак не би трябвало да те бърка. Ако искаш да ръчкаш 8000 оборота, очевидно икономията ти е през оная работа в подобен момент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че какво има изненадващо не виждам ,че има учудени лица. 1.8 VTI с газов инжекцион.Нищо особено голям мотор много каране много удря в джоба ,а газта на половина.Колегите които имат ще споделят ,но за мен ако е марка газовото и е монтирано както си му е реда проблемът е 0 /нулев/.Единствено в полза на собственика.Здрав голям мотор един газов инжекцион ли ще го умори.пп.Тук имаме едни пичове в Бургас на какви коли слагат инжекциони няма да споменавам,че много ще отклоним темата ,но далеч по скъпи и мощни возила с турбини и какво ли не.Аз лично на моята 1.6 V tec нямам газ ,но не би ме спряло нищо да си сложа.Като изкаш гонки ,адреналин трак копчето и ето ти бензин ето ти гонки и тнк.Да не говорим,че все по трудно изпълнима задача става това с гонките.Поне в Бургас.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с " нямаш изпарител " ми звучи като ГИ течна фаза в което няма лошо но цената му минава май 2 бона а ГИ за 4 цил. с усилен изпарител и тн си е около 1000-1200лв

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Magic power Jet 3, за 350hp!Това е изпарителя доказано!Особенно при турбо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е 1.8 vti с газов инжекцион фобус, голям изпарител до 270 коня и големи инжектори. Слагай и не се чуди - 10 градско гори при леко каране. Единствения проблем, който прави понякога е като я ръчкам на бензин и после има едно закъснение понякога и 5 мин да мине на газ, но ми казаха, че е нормално това и имала защита от свръх налягане. Чат пат ми придръпва на ниски обороти, но това може да си е я кабели я нещо настройка... На високи не придърпва :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как така без испарител?карам 170 коня кола,в тека ми е на 5500.на 5200 ми обръща сама на бензин.с 5000оборота ,е на 150км.в час.за мен това е решението.когато влиза в режим да минава на бензин.вчера е засякох.9 на 100 в пловдива,без нерви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз с ГИ Lovato - има си изпарител. Гледам колегата над мен пише над 5,5 хил. об. при мен ако не ме лъже паметта е над 4,5 или над 5,0 хил. об. - тогава се вкл. vtec-a и започва да "душка" само бензин :ph34r:/> и естествено в тези обороти надали мислиш за икономия, защото ако мислиш не би ги вдигнал ;).Нямам никакъв проблем, един колега писа по - горе, че нещо чакал 5 мин. не го разбрах в каква точно ситуация - НО колата никога не я режете преди да е загряла хубаво просто не е експлоатационно най - правилното решение. При мен става с един термодатчик обръщането и като достигне настроената температура (както се разбереш с механика който ще инсталира уредбата) превкл. И така - няма от какво да се плашиш всичко е съвсем нормално аз разлика в дърпането и конете между газ/бензин не виждам, както казах над определени обороти се включва vtec-a и тогава спира да гори газ и започва директно впръскване на бензин, тези обороти май се настройват, но не съм сигурен в това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тия изпарители за по 250-350 коня на кола, която е 170 коня. На всичкото отгоре след 5000 оборота минава на бензин, е па ако през 2 минути магистрално каране ще ми минава на бензин. за какво ми е тая газ. Един 150 kW изпарител и свястни инжектори и няма да има драми да върти до 7000 на газ. Едно Ланди или БРЦ за 1300-1400 лв и готово, не се занимавай с второразрядни ГИ-та от сорта на фобос, ловато,тамони и т.н. Не че не можеш и за 750 лв. да сложиш ГИ, но като искаш да караш на газ в широк диапазон от обороти, това си има съответната цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След 140-150 км в час колата на гас из хфърля 30-40 процента газ неизгоряла.заквo ми е пък в лутеницата да е на газ.150-160 на газ от там нататък щом искам да се покефя ще покарам на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То по=скоро нее до скоростта а до оборотите, така че ако я рязкаш 1-ва 2-ра докрай в града ще караш 1/3 от времето на бенз и някакси не излиза сметката. А на мен идеята ми е точно за газово кето е настроено така че да покрива целият диапазон от обороти, включително и момента след включване на В-тека. Там е специфичният момент,понеже рязко се вдига можността и диапазона е голям от оборотите , а да покриеш такива пикове и такъв диапазон с ГИ си е майсторлък според мен. Иначе за моженето,знам че може да се сложи ГИ на тоя мотор,въпроса е колко ще е ефективно това :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ако се подбере изпарител/редуктор с достатъчно голяма производителност /също така и правилен размер газови дюзи/ и се настрои както трябва системата /налягане на газта към рейката, времената на впръскване и т.н./ няма да има проблем при високите обороти. По възможност си вземи 1,5 омови инжектори за да нямаш дертове с оборотите на празен ход, тъй като там бензиновите времена са от порядъка на 2-3 ms. Това дали да превключва при високи обороти на бензин е опция, която не е задължително да се използва. Поздрави!

Редактирано от martins
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви са тия изпарители за по 250-350 коня на кола, която е 170 коня. На всичкото отгоре след 5000 оборота минава на бензин, е па ако през 2 минути магистрално каране ще ми минава на бензин. за какво ми е тая газ. Един 150 kW изпарител и свястни инжектори и няма да има драми да върти до 7000 на газ.

И аз това се чудя, ако колата минава на бенз и не може да развърти 75000об/м на газ, хвърляйте си рейките и изпарителите и елата най-накрая в 21век!Колега Дуфос, това за неизгоряла газ не е за вярване, ако е така разхода ще е 25/100! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Вземаш качествена ГИ със Изпарител Публикувано изображение/> и дюзи които да са за твоя двигател !

Т.е. избора ти е между Ланди Ренцо и БРЦ Секуент 24 !

Няма ниски нява високи обороти и не хвърлят газ над 6000 оборота а само камъчки на останалите отзад Публикувано изображение

 

Другите от тук надолу са по евтини.....

 

не си вземай нискоомови дюзи щото са евтини и калпави , вземи си качествени ....

Нямаш никакви дертове с Витека но гледай да не попаднеш на БАШ майстор - особенно във Варненски регион е пълно с такива. за съжаление....

 

ПП ходи в официялен Сервиз, а не в ОТОРИЗИРАН или гаражен, абе търси такъв където собственика работи и той най малкото !!!

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами,и аз се позачудих,когато момчетата които ми слагаха газовата ми го казаха,ма като се замисла,след продулйително каране 150-160 на газ с 25 литра ,не мога да мина и 180 км.По тяхен съвет сложих нормален испарител,леко разпробихме дюзите и направихме 200оборота преди в-теk,да обръща на бензин,от което съм много доволен....хаха а и така все едни съм с 2 фази в теk,1 вия път като мине на бензин,и след много малко ме удря и 2ра фаза в-теk,ясно изразен при б-сериите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега въпросният двигател не го познавам но ако наистина имаш изхвърляне на неизгоряла газ това е много опасно Публикувано изображение!

Преминаването над определени обороти примерно над 6000 на бензин може да значи само едно - некачествена настройка на ГИ, слаб изпарител и слаби инжектори или нещо подобно Публикувано изображение!

Витаги имаш възможност дори и в движение да превключиш от газ на бензин и обратното .

Примерно изпреварваш и ти се прииска малко да ритнеш кола моментално цъкваш копчето и преминаваш на бензин.

 

Ако една ГИ работи 30-40 % процента с бензин то според мен се обезмисля монтажа на ГИ !

т.е. една качествена ГИ с качествен монтаж и качествени настройки трябва да работи както в ниски обороти 1000 така и на 8500 Публикувано изображение

 

ПП Качествения монтаж не означава само - умело прикриване на кабели и тръбички, зареждачки ит.н. , а къде точно се слагат инжекторите в каква геометрия, изпарителя и т.н. Публикувано изображение/> Публикувано изображение

 

 

 

dufosvti2

Пробвай с 15-160 продължително каране колко литра бензин харчиш....

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,Аз хубаво писах, че съм доволен, но от гледна точка на вървене и разход на газ нямам никакви проблеми (върви си до 8000 и всичко е супер), но напоследък се появи един проблем и незнам какво да го правя.Значи има някакво придърпване, което се получава от време на време като дам газ при ниски обороти и започва да става все по-често. Колата започва много да придърпва и ако и дам до долу газ, дори и гасне... После минава малко време и се оправя. Има някакво влияние ми се струва от завои и спящи полицаи, но го прави и на други места.. Примерно сутрин от българия се качвам на околовръстното и след дългия десен завой, почти винаги придърпва.. Пробвах и с бутилката да е пълна до горе и пак го прави... Карам после леко и се оправя. Газаджията я гледа два пъти и дори ми смени гумичките и инжекторите, но няма никакъв ефект. Никакви грешки не излизат също така на диагностиката. С нови свещи съм и пак го прави. Чистих дросела и iacv-то, но ефект няма, а проблема е, че става по-зле. Дайте някакъв съвет... Реших да използвам темата, а да не пускам нова...Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на мойта В18С6 съм и слагал всякакви АГУ-та,първо беше със плочка,след това и сложих ГИ АГ Зенит,но над 6500 оборота умираше и трябваше да преминава само на бензин.Махнах тоя инжекцион и сложих Романо ОБД,нещата заспаха,разход перфектен,вървеж като на бензин,единствения недостатък беше,че над 7500 оборота впръсквах по малко бензин,за да напълни оборотомера по-бързо.Сега съм и монтирал ГИ течна фаза и мога да кажа,че колата е луда,не дава да и пипам педала на газта.За мен най-добър вървеж на газ става единствено с такъв тип уредба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз на мойта В18С6

На такъв двигател има ли нужда от ОБД ??? Сложи Ланди Ренцо или БРЦ секуент 24 и няма да има нужда от бензин във високите обороти, е също зависи и от майстора как ще ти я тури ...;)/>/>Течна фаза с нашата мръсна ГъЗ няма да изкара и година помпата най - вероятно ?! и после айде една торба пари за помпа ....;)/> Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...