don_pepone 2 #1 Публикувано 8 Юли, 2013 Здравейте, малко съм пресен в вашият форум но не и откъм автомобилите,но това няма значение сега Интересува ме дали има някой който си е сложил газ такъв мотор и каква марка е съответно. Доста ми е интересно това предвид оборотите които развива този мотор от което би бил специфичен за настройка на ГИ особенно на налягането на изпарителя в такъв голям диапазон от обороти и най вече след пикът когато идва силата на V-tec . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ryuugan 251 #2 Отговорено 8 Юли, 2013 Слагат се инжектори като за 200 коня мотор и настройка като на всеки автомобил. Нямаш изпарител, всичко се впръсква, а втека няма отношение към газовата.Бях чувал, че инжекторите не могат да впръскват с голяма честота и след 4-5к обората автоматично превключва на бензин. Може да е въпрос на настройка, но пак не би трябвало да те бърка. Ако искаш да ръчкаш 8000 оборота, очевидно икономията ти е през оная работа в подобен момент. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #3 Отговорено 8 Юли, 2013 Че какво има изненадващо не виждам ,че има учудени лица. 1.8 VTI с газов инжекцион.Нищо особено голям мотор много каране много удря в джоба ,а газта на половина.Колегите които имат ще споделят ,но за мен ако е марка газовото и е монтирано както си му е реда проблемът е 0 /нулев/.Единствено в полза на собственика.Здрав голям мотор един газов инжекцион ли ще го умори.пп.Тук имаме едни пичове в Бургас на какви коли слагат инжекциони няма да споменавам,че много ще отклоним темата ,но далеч по скъпи и мощни возила с турбини и какво ли не.Аз лично на моята 1.6 V tec нямам газ ,но не би ме спряло нищо да си сложа.Като изкаш гонки ,адреналин трак копчето и ето ти бензин ето ти гонки и тнк.Да не говорим,че все по трудно изпълнима задача става това с гонките.Поне в Бургас. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
don_pepone 2 #4 Отговорено 8 Юли, 2013 Това с " нямаш изпарител " ми звучи като ГИ течна фаза в което няма лошо но цената му минава май 2 бона а ГИ за 4 цил. с усилен изпарител и тн си е около 1000-1200лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 918 #5 Отговорено 8 Юли, 2013 Magic power Jet 3, за 350hp!Това е изпарителя доказано!Особенно при турбо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #6 Отговорено 8 Юли, 2013 Моята е 1.8 vti с газов инжекцион фобус, голям изпарител до 270 коня и големи инжектори. Слагай и не се чуди - 10 градско гори при леко каране. Единствения проблем, който прави понякога е като я ръчкам на бензин и после има едно закъснение понякога и 5 мин да мине на газ, но ми казаха, че е нормално това и имала защита от свръх налягане. Чат пат ми придръпва на ниски обороти, но това може да си е я кабели я нещо настройка... На високи не придърпва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #7 Отговорено 9 Юли, 2013 как така без испарител?карам 170 коня кола,в тека ми е на 5500.на 5200 ми обръща сама на бензин.с 5000оборота ,е на 150км.в час.за мен това е решението.когато влиза в режим да минава на бензин.вчера е засякох.9 на 100 в пловдива,без нерви Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ntpetkov 14 #8 Отговорено 9 Юли, 2013 И аз с ГИ Lovato - има си изпарител. Гледам колегата над мен пише над 5,5 хил. об. при мен ако не ме лъже паметта е над 4,5 или над 5,0 хил. об. - тогава се вкл. vtec-a и започва да "душка" само бензин :ph34r:/> и естествено в тези обороти надали мислиш за икономия, защото ако мислиш не би ги вдигнал .Нямам никакъв проблем, един колега писа по - горе, че нещо чакал 5 мин. не го разбрах в каква точно ситуация - НО колата никога не я режете преди да е загряла хубаво просто не е експлоатационно най - правилното решение. При мен става с един термодатчик обръщането и като достигне настроената температура (както се разбереш с механика който ще инсталира уредбата) превкл. И така - няма от какво да се плашиш всичко е съвсем нормално аз разлика в дърпането и конете между газ/бензин не виждам, както казах над определени обороти се включва vtec-a и тогава спира да гори газ и започва директно впръскване на бензин, тези обороти май се настройват, но не съм сигурен в това. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 430 #9 Отговорено 9 Юли, 2013 Какви са тия изпарители за по 250-350 коня на кола, която е 170 коня. На всичкото отгоре след 5000 оборота минава на бензин, е па ако през 2 минути магистрално каране ще ми минава на бензин. за какво ми е тая газ. Един 150 kW изпарител и свястни инжектори и няма да има драми да върти до 7000 на газ. Едно Ланди или БРЦ за 1300-1400 лв и готово, не се занимавай с второразрядни ГИ-та от сорта на фобос, ловато,тамони и т.н. Не че не можеш и за 750 лв. да сложиш ГИ, но като искаш да караш на газ в широк диапазон от обороти, това си има съответната цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #10 Отговорено 9 Юли, 2013 След 140-150 км в час колата на гас из хфърля 30-40 процента газ неизгоряла.заквo ми е пък в лутеницата да е на газ.150-160 на газ от там нататък щом искам да се покефя ще покарам на бензин. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
don_pepone 2 #11 Отговорено 9 Юли, 2013 То по=скоро нее до скоростта а до оборотите, така че ако я рязкаш 1-ва 2-ра докрай в града ще караш 1/3 от времето на бенз и някакси не излиза сметката. А на мен идеята ми е точно за газово кето е настроено така че да покрива целият диапазон от обороти, включително и момента след включване на В-тека. Там е специфичният момент,понеже рязко се вдига можността и диапазона е голям от оборотите , а да покриеш такива пикове и такъв диапазон с ГИ си е майсторлък според мен. Иначе за моженето,знам че може да се сложи ГИ на тоя мотор,въпроса е колко ще е ефективно това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #12 Отговорено 10 Юли, 2013 (Редактирано) Ако се подбере изпарител/редуктор с достатъчно голяма производителност /също така и правилен размер газови дюзи/ и се настрои както трябва системата /налягане на газта към рейката, времената на впръскване и т.н./ няма да има проблем при високите обороти. По възможност си вземи 1,5 омови инжектори за да нямаш дертове с оборотите на празен ход, тъй като там бензиновите времена са от порядъка на 2-3 ms. Това дали да превключва при високи обороти на бензин е опция, която не е задължително да се използва. Поздрави! Редактирано 10 Юли, 2013 от martins 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 918 #13 Отговорено 10 Юли, 2013 Какви са тия изпарители за по 250-350 коня на кола, която е 170 коня. На всичкото отгоре след 5000 оборота минава на бензин, е па ако през 2 минути магистрално каране ще ми минава на бензин. за какво ми е тая газ. Един 150 kW изпарител и свястни инжектори и няма да има драми да върти до 7000 на газ. И аз това се чудя, ако колата минава на бенз и не може да развърти 75000об/м на газ, хвърляйте си рейките и изпарителите и елата най-накрая в 21век!Колега Дуфос, това за неизгоряла газ не е за вярване, ако е така разхода ще е 25/100! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #14 Отговорено 12 Юли, 2013 (Редактирано) Вземаш качествена ГИ със Изпарител /> и дюзи които да са за твоя двигател ! Т.е. избора ти е между Ланди Ренцо и БРЦ Секуент 24 ! Няма ниски нява високи обороти и не хвърлят газ над 6000 оборота а само камъчки на останалите отзад Другите от тук надолу са по евтини..... не си вземай нискоомови дюзи щото са евтини и калпави , вземи си качествени .... Нямаш никакви дертове с Витека но гледай да не попаднеш на БАШ майстор - особенно във Варненски регион е пълно с такива. за съжаление.... ПП ходи в официялен Сервиз, а не в ОТОРИЗИРАН или гаражен, абе търси такъв където собственика работи и той най малкото !!! Редактирано 12 Юли, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #15 Отговорено 12 Юли, 2013 Ами,и аз се позачудих,когато момчетата които ми слагаха газовата ми го казаха,ма като се замисла,след продулйително каране 150-160 на газ с 25 литра ,не мога да мина и 180 км.По тяхен съвет сложих нормален испарител,леко разпробихме дюзите и направихме 200оборота преди в-теk,да обръща на бензин,от което съм много доволен....хаха а и така все едни съм с 2 фази в теk,1 вия път като мине на бензин,и след много малко ме удря и 2ра фаза в-теk,ясно изразен при б-сериите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #16 Отговорено 13 Юли, 2013 (Редактирано) Сега въпросният двигател не го познавам но ако наистина имаш изхвърляне на неизгоряла газ това е много опасно ! Преминаването над определени обороти примерно над 6000 на бензин може да значи само едно - некачествена настройка на ГИ, слаб изпарител и слаби инжектори или нещо подобно ! Витаги имаш възможност дори и в движение да превключиш от газ на бензин и обратното . Примерно изпреварваш и ти се прииска малко да ритнеш кола моментално цъкваш копчето и преминаваш на бензин. Ако една ГИ работи 30-40 % процента с бензин то според мен се обезмисля монтажа на ГИ ! т.е. една качествена ГИ с качествен монтаж и качествени настройки трябва да работи както в ниски обороти 1000 така и на 8500 ПП Качествения монтаж не означава само - умело прикриване на кабели и тръбички, зареждачки ит.н. , а къде точно се слагат инжекторите в каква геометрия, изпарителя и т.н. /> dufosvti2 Пробвай с 15-160 продължително каране колко литра бензин харчиш.... Редактирано 13 Юли, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #17 Отговорено 13 Юли, 2013 Колеги,Аз хубаво писах, че съм доволен, но от гледна точка на вървене и разход на газ нямам никакви проблеми (върви си до 8000 и всичко е супер), но напоследък се появи един проблем и незнам какво да го правя.Значи има някакво придърпване, което се получава от време на време като дам газ при ниски обороти и започва да става все по-често. Колата започва много да придърпва и ако и дам до долу газ, дори и гасне... После минава малко време и се оправя. Има някакво влияние ми се струва от завои и спящи полицаи, но го прави и на други места.. Примерно сутрин от българия се качвам на околовръстното и след дългия десен завой, почти винаги придърпва.. Пробвах и с бутилката да е пълна до горе и пак го прави... Карам после леко и се оправя. Газаджията я гледа два пъти и дори ми смени гумичките и инжекторите, но няма никакъв ефект. Никакви грешки не излизат също така на диагностиката. С нови свещи съм и пак го прави. Чистих дросела и iacv-то, но ефект няма, а проблема е, че става по-зле. Дайте някакъв съвет... Реших да използвам темата, а да не пускам нова...Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 132 #18 Отговорено 18 Юли, 2013 Аз на мойта В18С6 съм и слагал всякакви АГУ-та,първо беше със плочка,след това и сложих ГИ АГ Зенит,но над 6500 оборота умираше и трябваше да преминава само на бензин.Махнах тоя инжекцион и сложих Романо ОБД,нещата заспаха,разход перфектен,вървеж като на бензин,единствения недостатък беше,че над 7500 оборота впръсквах по малко бензин,за да напълни оборотомера по-бързо.Сега съм и монтирал ГИ течна фаза и мога да кажа,че колата е луда,не дава да и пипам педала на газта.За мен най-добър вървеж на газ става единствено с такъв тип уредба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #19 Отговорено 18 Юли, 2013 (Редактирано) Аз на мойта В18С6 На такъв двигател има ли нужда от ОБД ??? Сложи Ланди Ренцо или БРЦ секуент 24 и няма да има нужда от бензин във високите обороти, е също зависи и от майстора как ще ти я тури ...;)/>/>Течна фаза с нашата мръсна ГъЗ няма да изкара и година помпата най - вероятно ?! и после айде една торба пари за помпа ....;)/> Редактирано 18 Юли, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове