Jump to content
honda_lv

Съвет за засилване на d13-ка

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Здравейте, карам d13b2 с пълна инжекция от d16z6, чипнат компютър и изпускател 4-2-1. Искам да засиля двигателя още малко с разпределителен вал. Ще ме посъветвате ли какъв да използвам и какви са плюсовете и минусите. Благодаря предварително. Поздрави :)/>

Редактирано от honda_lv

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения най-добър стоков вал е от д16а6/д16у3, но е хубаво да се смени заедно с пружинките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз лично препоръчвам д13-ката да се строукне с колянов вал от д15 и съответните д15 биели :) Това всичко придружено с втек глава и пълна игла :)

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с пълна игла вече, имам и v-tec глава на доста добра цена, но дори с тази добра цена отивам на 500 лева, а в момента нямам толкова пари за подсилване... За това се чудя по какъв начин да я засиля. D16a6/D16y3 разпределител с пружинките добра работа ли ще свърши в случая? Трябва ли да сменям и ангренажа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се наложи да се използва ролка от д16у8/у7 или раздвижна. Зависи от коя година е вала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на d16Y8 като е v-tec разпределителния вал ще пасне ли на d13-ката?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да търся d16a6 вал с ролка от d16y8 и ангренаж от d16z6 така ли да разбирам? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо не, не съм достатъчно дорасъл майстор за такива изпълнения :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво разбираш под ангренаж ако имаш в предвид ремък си ползваш твоя. Идеята на колегата по-горе е доста добра, замисли се над нея. :cool:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нямам при кой да закача колата и да сваляме скорости просто... За това мислех за този вариант с разпределителния вал :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега,става също и с карбуратори от прелюд 1.8,аз си взех карбовете и ще започвам ! :) По нататък вал от ,д15-ка с витек глава и пренареждане на кутия ,мисля че ще се получи добре .... Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що не си смениш концепцията за мотор?Публикувано изображениеПубликувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От финансова гледна точка.... Иначе и мен ме привлича b серията...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не можеш сам да си правиш колата, а плащаш за всеки малък гъдел дето правиш, седни и помисли колко още ЛВ ще налееш и докъде ще стигнеш. Казвам ти го като човек дето го е гледал тоя филм вече :lol: п.с. Колегата с карбураторите ще се направя че не съм видял мнението му...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хехе защо така,колега какво толкова ,ще се получи сякаш :хххх

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека ти е написал, че се е отървал от карбураторния тунинг и колата е с инжекция...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки по проекта си .... Публикувано изображение Аз просто,споделих Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не можеш сам да си правиш колата, а плащаш за всеки малък гъдел дето правиш, седни и помисли колко още ЛВ ще налееш и докъде ще стигнеш. Казвам ти го като човек дето го е гледал тоя филм вече :lol:/> п.с. Колегата с карбураторите ще се направя че не съм видял мнението му...

До тук всичко което съм вкарал по колата съм го слагал сам. Дори мислех скоро да си сложа сам v-tec контролера на компютъра, че е от y3 и е само с чип засега. Иначе при мен проблема не е труда, ами финансите. Колата върви доста прилично (туко що наказах някъв кисел младеж с bmw z4), но прекъсвача ми е на 6500 оборота, които трудно стигам и ми се иска повече :D Знам, че трябват настройки, но искам и повече ускорение и ми вкараха бръмбъра за по-голям разпределителен вал и за това питам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значиии аз предлагам да забраним Д серията в този форум. :) На всяка тема за засилване на Д серия заваляват предложения за смяна на концепцията. Може на момчето да не му се налива още една цяла Д13-ка в двигател само. И дори да я налее се почва - ами окачване, ами по-големи спирачки и т.н. И какво става? Към 2.5/3к отиват гущерите, а пича пита за тунинг до 500 лв. Освен това може да не иска да се жени за колата си или да я продава 1 година на части. Недай си боже да му се наложи да сменя я кутия, я нещо друго. Щото то не е само да го купиш и да си го прибереш в мазата.. Нали трябва да се поддържа. Просто разберете че не всеки е хванал Господ за шлифера и няма амбиция и възможност да кара самолет, а просто иска да си човъркне леко това каквото има. Щом пича е питал за Д серия, значи си е преценил какво го устройва и колко мангизи иска да отдели.По темата: Сако е написал правилното решение. Давай смело колега. Аз от моята д13ка дори без втек главата бях мега доволен от това което изкарах и от очудените физиономии на много хора.

  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много пари ще ми излезе v-teca, а и в момента съм много доволен от мотора и не искам да го цепя поради тази причина. За това търся малко повече мощ с лека добавка, а не генерално решение :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значиии аз предлагам да забраним Д серията в този форум. Публикувано изображение/> На всяка тема за засилване на Д серия заваляват предложения за смяна на концепцията. Може на момчето да не му се налива още една цяла Д13-ка в двигател само. И дори да я налее се почва - ами окачване, ами по-големи спирачки и т.н. И какво става? Към 2.5/3к отиват гущерите, а пича пита за тунинг до 500 лв. Освен това може да не иска да се жени за колата си или да я продава 1 година на части. Недай си боже да му се наложи да сменя я кутия, я нещо друго. Щото то не е само да го купиш и да си го прибереш в мазата.. Нали трябва да се поддържа. Просто разберете че не всеки е хванал Господ за шлифера и няма има амбиция и възможност да кара самолет, а просто иска да си човъркне леко това каквото има. Щом пича е питал за Д серия, значи си е преценил какво го устройва и колко мангизи иска да отдели.

По темата: Сако е написал правилното решение. Давай смело колега. Аз от моята д13ка дори без втек главата бях мега доволен от това което изкарах и от очудените физиономии на много хора.

 

Чисто и просто се опитваме да го поведем по по-провилния пътПубликувано изображениеЗащото рано,или късно сам ще тръгне по него,но с един куц мотор в мазата и налята купчина пари в него.
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа значи е по-правилно да налее една гарсониера в суап при положение че втек главата му се вижда скъпа? Правилен път за такова нещо няма. Това си е само и единствено "вашият път". По същата логика не засилвайте Б сериите, щото накрая ще ги заринете в мазата и ще си вземете К20-ки (да, знам че вече си имаш и може би заради това не може да разбереш какво се опитвам да ти кажа) и т.н. Всъщност никога няма да си най-бърз каквото и да правиш.А на повечето хора (като мен) това не им е болна амбиция, а просто искат да бутнат малко това което имат. Стана голям офтопика, но просто не се сдържах. Оляхте се с тия предложения за "смяна на концепцията" във всяка тема за Д серия. Толкова не можете да разберете, че за всеки влак си има пътници и щом някой пита за нещо конкретно, значи това го интересува и не е нужно да се големеете. Със здраве.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трънчо много присърце ги взимаш нещата.Съвета е правилен, няма смисъл човека да засилва най-умрялото куче монтирано в коша на сивик.Ако имаш желание за нещо по-силно не бързай събери си парички и си купи база два пъти по-силна от твоят мотор и не пипай този."От всяко дърво свирка не става" Парите са си твой но аз лично не бих ги хвърлял на вятъра в опит да засилвам мъртво роден двигател.Поздрави

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че има достатъчно информация и човека е преценил, че иска да си засили малко Д серията и точно за това е отворена темата. Аз например вложих в мъртво ИЗроден двигател и останах предоволен и не съжалявам. Разберете че има и такива хора и не всичко е Б серия и гарсониери в коша. :) Тръпката от това да бутнеш е важна.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки един казва правилното колега да знаеш, но зависи колко си болен на тема тунинг, защото аз си виках а Д серия е идеално но направих я още не сам я разработил не съм си направил и кефа още от сега си мисля за нещо по голямо, затова си помисли добре!!!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е малко като с парите, колкото и да взимаш, никога няма да ти стигнат. Не искам сега да събирам пари и да наливам за b серия, защото имам доста по-важни цели от това в живота и гледам първо тях. Още повече в момента не съм човек със сериозна работа и не печеля достатъчно за такива операции. Иначе отдавна да се бях качил на s2000. Та по темата, може би ще вложа сега малко във визуален тунинг на колата, пък другото ще го мислим по-натам с повече пари. Поздрави :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква беше идеята на темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май като в твоята тема с дуал карбовете - някой да ти обяснява, че се занимаваш с глупости и че ти трябва b серия :D

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятел,засилването на Д серия е за манияци,продължавай!!! Макар,че вървеше по малко,от сегашната ми,леко пипната Б серия,стария ми мини ме,ми правеше по голям кеф да го карам,просто като строиш едно нещо,се радваш на всеки малък напредък.Ако не се беше предал,щях да продължавам да го надстроявам!!

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...