Jump to content
J's Racing BB8

АГУ и система за омасляване на клапаните?

Recommended Posts

Здравейте.Нужно ли е да слагам такъв омаслител за клапаните има ли смисъл,казаха ми че клапаните са тънки и прегаряли лесно.Нека споделят хората с АГУ на сивиците и по точно Д13Б2.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Д серия кво ще омасляваш бре момко, тва е мотор железо :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми казаха ми,че прегаряли клапаните не знам дали е вярно за това питам.Някои може ли да ми каже какво се случва.Днес минах 150км,манометрите не мръднаха все едно бутилката е пълна,на бензиностанцията висях 5 минути и събра едвам 5 лева... манометъра с стрелката се вдигна още малко но не ми се вярва да е пълна все пак съм минал 150 км и то с настъпване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мога да ти обясня :) най-вероятно си зареждал на 2 различни места. На първото са задали по-голямо налягане, за да пълнят повече газ в бутилките. На второто зададеното налягане е било нормално. Аз имах същия "феномен" със моя Сивик. Тръгвам си от Шумен за Русе и пълня до горе. Минавам 120км...после вечерта излизам по кафенца и на втория ден като си тръгвам обратно за Шумен на излизане от Русе зареждам на Еко. О чудо тази кола не гори нищо и събира около 5 литра след което пистолета изключва. Е да ама не...колата е засичана многократно (имах я 7 години) и извънградско гореше около 7л газ. Виж ако обаче си зареждал на едно и също място има и друг вариант...единият който ти е пълнил бутилката е махнал пистолета веднага щом изключи, а другият го е задържал, за да вкара още някой литър. Също ми се е случвало на същата газстанция на излизане от Шумен. Седя до момчето и пистолета изключва на около 11лв газ, тръгвам към касата и докато стигна там вече сметката беше станала 14лв. Услужливото момче се беше погрижило да набута още около 2 литра газ вътре :) Както предполагам знаеш бутилките не се пълнят на 100%, за да не стане беля. Принципно трябва да се пълнят на около 80%, за да има възможност газта да се разширява в жегите. Точно с този обем който трябва да остане празен си правят експерименти на газстанциите. Варианта ти е да зареждаш на едно и също място и да седиш до него, за да му кажеш да разкара пистолета веднага щом изключи. Колкото до омасляването на клапаните.....Сивик д15б2 каран 7 години на газ без реглаж на клапани през това време и без допълнителна система за омасляване --> никакви проблеми. Това са тънките клапани са митове и легенди. Всяка кола от каквото и да са и направени клапаните, ако клапана не затваря добре (не е регулиран и е потънал в главата) ще прегори. Има си мотори които са зверски глупакоустойчиви (Д15) и мотори моито правят проблеми с клапаните (Б20). Прави си на 20 или 30000км реглаж на Д15ката и си свиркай. При моето ЦР-В има монтирана система за допълнително омасляване. Въобще и не смятам да я пълня. Монтирали са резервоар за маслото който е закачен към смукателя и от вакума си дърпа масло....колко си дърпа един господ знае. Това масло не ми е ясно колко се пулверизира в гориво-въздушната смес и колко смазва смукателният клапан, но никой не може да ме убеди че след като всичко се възпламени в горивната камера от него остава нещо което да помогне и смаже изпускателният. А по принцип изпускателните клапани прегарят.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Подкрепям мнението на Слави CR-V. Според мен не се занимавай с глупости. Мналата седмица правеха реглаж на клапаните на приятел с 1,5 икономичен втек 1997 г. 90 кс., който кара вече 50 000 - 60 000 км. на газ. Нямаше никакви следи от така нареченият проблем на клапаните при хондите на газ. Дълго чаках този момент лично да се уверя, тъй като и аз кагам на газ и нямам опцията "мазане" на клапаните. Повечето газаджии ще ти кажат че е задължително да се сложи тази система, макар че повечето дори не са отваряли двигател на Хонда. Горещо ти препоръчват да сложиш тази система, а в същото време не ти препоръчват по-качествен изпарител примерно. Поздрави!

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен тази система за мазане си е чиста набутка , те и без това се смазват повече от необходимо :lol:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Д серия кво ще омасляваш бре момко, тва е мотор железо :)/>

То пък на другите серии какво ли омаслява тази система, освен всмукателните клапани, :D пък той проблема е при изпускателните, ама лубриканта докато стигне до тях и той взел, че изгорял .. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За този мотор няма проблеми, единствено по-новите са проблеми откъм прегаряне на клапаните.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а F20A4 имали нужда от допълнително омасляване

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Караи нема се плашиш, до де фърлиш главата ще си избил пари за нова кола, само дето няма да си ги спестил щото ще ги дадеш по жени и барове, което не е никък лош вариант :) Еи как са ви наплашили с тея глави и тея газови не е истина :) легендата за Нои и ковчега ряпа да яде :) Дали един ден ако има библия за автомобилите и стигнеш до раздела в които е описан Хонда тои няма да започва с подобаващо заглавие :D

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а F20A4 имали нужда от допълнително омасляване

моята хонда е ф20а4 и няма никви проблеми дори я карам с обекновенна газова 50 000 километра никви проблеми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм горд собственик на д13-ка на 100хил.км на газ или смукателните или изпускателните даже не бяха помръднали па камо ли да прегорят. Единственото което правя е да я паля винаги на бензин и си я тикам на пълна синтетика, която се сменява редовно когато започне да подгорва масълце или на 10хил. км ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40k на газ и няма проблем .. правих реглаж на клапаните преди 2 седмици ... познат газаджия каза че нямало смисъл от това ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо я слагат тази система,като клапана прегаря,а не се притрива защото не се смазва!!!!А защо прегаря ли?!!!Бедната горивна смес е като оксижен и разказва играта на клапаните...някой майстори викат настроил съм я не гори само мирише газта и после мирише на клапани :whistle:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко години си играх да смятам какво става при тези "омаслителници".

Какво омасляват не знам, след като клапанът не се трие в леглото, ама ... нейсе!

 

На база количество масло, за едиколко си хиляди километра, каране на 5 скорост, с 3000об/мин ... се получи:

 

За 100 таката, те 100 пълнения, сгъстявания, палене, изгаряне и издухване преминава 1 кубичен милиметър масло. Това е горе долу колкото кристалче захар.

 

Ако разделим това кристалче на 100 ... може да си представите колко масло "смазва" изпускателния клапан!

 

п.п. Ще го смаже, ако преди това не изгори! Температурата при запалване е 1200 градуса (ако не се бъркам).

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...