Jump to content
hyp3r

B18c4 turbo VS b16a2 turbo

Recommended Posts

Здравейте колеги ,от доста време се каня да махна d13-ката и да сложа един от горепосочените ...но се дерзая кой от двата да избера за турбо проект,кой е по-читав ,кой-има повече потенциал и живот:). Колата ще се кара през почивните дни не целя супер големи мощности ,предполагам 200+ (за начало).Кой от двата ще се swap-не по лесно и ще бъде по надежден .Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за Б сериите не мога да кажа, кой е по добър, но и в двата варианта суар от Д13 към Б16 или Б18 е голяма галимация.

Като се започне с нов резервоар, нови бензинови пътища и ново окабеляване.

Направиш ли тези три стъпки след това вече може да си избираш какъв мотор да сложиш.

 

От тук вече колегите каращи такива двигатели могат да ти кажат, кое ще е по-добре :)

Аз лично бих заложил на Б16А2, но това е лично мое мнение Публикувано изображение

 

П.П. всички знаем за прословутата Б16-ка с турбо на Рибата :) Издържа, много :)

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кабели ,резервоари,помпи,бензинови пътища ...ще ги преживея :) .Но не мога да се реша кой ,кой да избера , моля колегите с повече знания да споделят.Има доста изписано в чуждите форуми , едни казват б16а2 други б18 трети х22 .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, който и да сложиш няма да сгрешиш, трудното е да намериш читав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено Б18...

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах предвид над 200,а не 200 магарета :) , Това ,че б18ц4 е с по-дълги скорости добре ли е за боостед :).везните сочат към б18...по-голям въртящ момент,10 коня повече от б16а2 ,с едни и същи ризи ли са ?И на кой от двата частите са по-лесни за намиране ,по-евтини (по скоро афтер маркет части,ако някои колега има такива впечатления да сподели ).

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега тука за някой неща си в голяма грешка! Дългата кутия не е полезна нито за атмосферен нито за турбо двигател въпреки че по-голямата част от форума твърдят друго ...

Дали ще имаш 200 коня на гумите с Д серия или с Б серия няма никакво значение може би Б серията ще изкара малко по-голям въртящ момент, но ще ти излезе по-скъпо удоволствието!

А цените на кованите карантий и афтърмаркет части долу горе са еднакви за Д и Б серия и лесно се намират стига пари да имаш, затова като си решил да правиш турбо проект първо трябва да си наясно с себе си какви коне искаш и за какво ще се ползва колата! Ако нямаш възможности и си решил да правиш нискобюджетен проект (до 0.7 бара) по-добре си го направи с Д серия, а ако парите не са ти проблем и имаш възможност да развиваш непрекъснато колата си все повече и повече (говорим за десетки хиляди левове) то тогава може би най-добрата основа ще ти е Б16 глава с колкото се може по-голям блок надолу (тоест Б18,Б20). Казвам го от гледна точка на това че Б16 главата флоува доста повече от колкото тази на Б18Ц4 ... ама това си е мое мнение пак! Публикувано изображение

Редактирано от Doomwisher
  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето тема от която може да дръпнеш инфо по въпроса http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=43278&st=0Някой ,коъто е чупил б-серии да се изкаже за петата ,която е предимството в случая за б18 и липсва при б16...или бъркам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега тука за някой неща си в голяма грешка! Дългата кутия не е полезна нито за атмосферен нито за турбо двигател въпреки че по-голямата част от форума твърдят друго ...

Дали ще имаш 200 коня на гумите с Д серия или с Б серия няма никакво значение може би Б серията ще изкара малко по-голям въртящ момент, но ще ти излезе по-скъпо удоволствието!

А цените на кованите карантий и афтърмаркет части долу горе са еднакви за Д и Б серия и лесно се намират стига пари да имаш, затова като си решил да правиш турбо проект първо трябва да си наясно с себе си какви коне искаш и за какво ще се ползва колата! Ако нямаш възможности и си решил да правиш нискобюджетен проект (до 0.7 бара) по-добре си го направи с Д серия, а ако парите не са ти проблем и имаш възможност да развиваш непрекъснато колата си все повече и повече (говорим за десетки хиляди левове) то тогава може би най-добрата основа ще ти е Б16 глава с колкото се може по-голям блок надолу (тоест Б18,Б20). Казвам го от гледна точка на това че Б16 главата флоува доста повече от колкото тази на Б18Ц4 ... ама това си е мое мнение пак! Публикувано изображение

 

Благодаря колега !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

повечето части за 2та мотора са еднакви на еднакви цени, б18 ще изкара (предполага се) повече мощност, но пък б16 има леко по къса кутия, което е в плюс при драг например Публикувано изображение (въпреки, че е съмнително, че била много по къса кутия от тая на б18, освен 2ра и 3та)

 

на рибата хондата с кутия от б18 на толкова коне се държи супер, и кво по голямо доказателство, че е супер кутия. Все пак неможе да направиш турбо бегачка и да ти прави максимална скорост 200 Публикувано изображение и да те задминават смешни GSI -та по магистралата.

Впрочем доста интересно как ги развива тия скорости рибата с тая кутия, сигурно и там има нещо сменено да вдига 300....

 

разликата е, че едната е направена да бяга б16 а другата семейния икономичен седан, който върви повече от малката бегачка щото е хонда VTI Публикувано изображение

 

ако искаш коравата машина която да отговаря най добре на 400м и на конете си .... Тайпер с голям охлюв Публикувано изображение

 

Корсите и Астрите ше се чудят кво мина, ква е тая точка , мотор ли, кола ли .... те не че от ВТИ пак не се чудят Публикувано изображение

  • Надолу 8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната смешна тема...и пак корси и астри намесени.Защо според теб вдига 300? Ми виж до какви обороти върти

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корсите дават 11.5 на Сливен и хондите се чудят какво става, стига сте се сравнявали с опелите - на светлинни години са пред нас в драга. Спрете да давате необосновани мнения или някакви бегли размисли, без да сте правили, сравнявали и т.н. И като боднеш едно турбо и какво - силната кола не означава , че ще е бърза. Абсолютна плява.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали пък не са правили?Публикувано изображениеАз не видях някъде да пише,че колата ще се ползва за драг,мрак и тем подобниПубликувано изображениеКойто от двата мотора да сложиш все ще извадиш прилична мощност на сток карантия.За предпочитане при това упражнение ще бъде Б18-кова кутия.Предполагам,че ще ти бъде ежедневка колата и си я правиш за кеф.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка кажи кви пари може да отделиш...да ти кажем кво да правиш..... бюджета определя проекта....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корсите дават 11.5 на Сливен и хондите се чудят какво става, стига сте се сравнявали с опелите - на светлинни години са пред нас в драга. Спрете да давате необосновани мнения или някакви бегли размисли, без да сте правили, сравнявали и т.н. И като боднеш едно турбо и какво - силната кола не означава , че ще е бърза. Абсолютна плява.

на светлинни години в българия но не и по света..видяхме миналата година на сливен колко са напреде 2.0 мотор + турбо и незнам си колко тунинг, и незнам си на коя фирма, взима бой от хонда 1.6 с дългата кутия, която нестава за нищо, и спирала колата фактите говорят , няма кво да правим сравнения, аз не съм го чел в интернет, аз го видях и всички от тука предполагам. В бургас имаше хонда турбо алл мотор б18/б16 .... пукна ги всички, тойоти супри, субарута 4х4 , аудита Ес-ки и тнт. времето й беше средна 12ка, при тва кола с 4 врати семейна, която е със супер спрялата глава от б18ц4 която запушвала мотора той се давил и неможел да диша и тнт.Колега не се сърди, но имам чуството, че тука всеки иска да се заяжда с другия отсреща. Защото не си общуваме лично или незнам защо точно... почвам да се чудя тука хондаджии ли има или антихондаджии ?! Ти като четеш поста не виждаш ли, че мнението ми, като цяло е , че двата мотора са много добри, защото са Хонда, а не защото са Д серия или Б серия, просто тва е хонда, върви всякак. Видяхме на сливен Д серии да на ниско налягане да наказват гоуфове на 1.3. бара и едновалки които дават времена на същите че и повече коне от Ауди S3 (примерно)Ако имаш опел и си се убидил, няма да ти се извиня, щото тва е глупава кола за тунинг, но ако съм те убидил нещо извинявай! Кво ставало като сложиш турбо, ами едновалка д16з6 прави за смях субару импреза 4х4 300-400 коня и тва стана, то се видя.До автора на темата:Който и мотор да си вземеш няма да сгрешиш, тва е VTI , винаги можеш да му смениш долнището или горнището и както и да го направиш пак ще върви, вземи по здравия мотор :)
  • Нагоре 8
  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредната епична тема.

Относно въпроса: като ще е гарга да е рошава, тоест - B18 turbo!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, към момента повечето турбинирани Б-серии в БГ са Б16ки (някой да ме поправи, ако греша, но се съмнявам), и за момента всички се държат доста добре и нямат особени проблеми. :) Предполагам, че и при Б18ките ще е същото, но още няма толкова такива готови проекти, за да сравним! :)Аз лично съм си фен на Б16, но ми се струва, че Б18 е по-логичния избор в твоя случай! Успех! ;):hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само аз ли си мисля че b18 е по-склонен да разцепи риза от колкото b16, но пък и по-добра база за турбо от към резултат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ,искам да попиам какво друго е нужно за поставянето на турбо ..освен турбото кит-а .Трябва ли да се сменя нещо по двигателя (бутала ,валове и т.н ).Ако може информация,малко съвети .Благодаря предварително .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А търсачки и милиони теми из интернет по темата ?

  • Нагоре 2
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А търсачки и милиони теми из интернет по темата ?

 

Трябва ли да чета Опел форума ...как са слагали турбо на астраПубликувано изображение

Или може някой който е минал през този път да драсне няколко реда ?Нали за това са тези форуми.Не ми е ясно и си питам ,не виждам нещо лошо.Или има хора дето са родени научени и знаещи всичко?

Трябва ли да сменям буталата ?

Трябва ли да сменям коляновия вал ?

Сменят ли се инжекторите?

Трябва ли да се смени бензиновата помпа с някъква афтър маркет?

До колко бара може да се надуе ,преди да стане фал ?

Трябва ли да се направи нещо по-специално преди да се монтира?(някаква ревизия).

Какъв съединител е хубаво да се сложи или може да се кара със заводския ?

 

Ако модераторите решат нека изтрият темата ,а ако има някой колега като мен който не му е било ясно ,и минал по този път да драсне 1,2 реда или ЛС.

Съжаляван ако това е поредната Безмислена тема във форума.

 

п.п Намрих една тема във форума ,в която момче пита какво трябва да смени като си сложи турбо..и после 10 поста от сорта :

-Добър вечер няма ли!

-Ти си много бос искаш турбо пък не знаеш.

-Ключе 10 знаеш ли какво е ?

Американски форум: питаш нещо и ти отговарят;<br style="margin: 0px; padding: 0px;">Руски форум: питаш нещо и теб те питат;<br style="margin: 0px; padding: 0px;">Български форум: питаш нещо и всички ти обясняват колко си тъп.

Редактирано от hyp3r
  • Нагоре 7
  • Надолу 5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега в проекти има теми с турбо Б16,Б18 и Б20. няма кой да ти каже какво и как да правиш, всичко е въпрос на личен избор и финанси а да направиш една турбо кола, трябва да похарчиш много пари ако искаш да имаш някакав коефициент на сигурност. Относно това кой цепи ризи дали Б16 Б18 илиБ20 ще ти кажа и трите:) иначе Б18 конструктивно е по добрия двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пич който търси намира ;)/> Никой не ти е казал,че си тъп но в този форум тази тема е чекната поне 20 пъти.Няма да ти е от полза съвет от сорта на "не надувай повече от 0,5 иначе ще си съсипеш двигателя" или "сложи си ковани бутала" Защото най-малкото обема въздух който ще нагнетяваш в камерата не е константа а варира спрямо размера на турбината съответно налягането за две различни турбини ще е коренно различно от там размер на инжектори, литър/час работа на помпа и тн и тн.Моят съвет е вземи си добре оборудван китайски кит и като анекс към него си вземи само едно валбро 255 примерно и по-корав съединител направете едни safe настройки с Гефи такаче да си спокоен като си раздаваш газта.

Редактирано от EGocentric

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теми много и не само тук в от БГ :) Има една ограмна тема ще излъва къде я гледах, където има схема как се смята каква турбина ти трябва според това какво искаш :) Само за схемата си отдели поне ден два :) Ако до това е упрял въпроса :) А що се отнася до двигателите Б18 за мен е по добрия вариант като започнем от най-малкото, че има доста по добри скорости от Б16 иначе интервенцийте които ще правиш са така или иначе горе долу еднакви :) Успех

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва ли да чета Опел форума ...как са слагали турбо на астра

 

Четене, четене и пак четене.

На въпросите ти ще има стотици отговори, ако разчиташ на форума!

А и не е лошо да си прочетеш собствената тема внимателно!

 

Дано само да не си поредния виртуален турбо проект!

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теми много и не само тук в от БГ Публикувано изображение Има една ограмна тема ще излъва къде я гледах, където има схема как се смята каква турбина ти трябва според това какво искаш Публикувано изображение Само за схемата си отдели поне ден два Публикувано изображение Ако до това е упрял въпроса Публикувано изображение А що се отнася до двигателите Б18 за мен е по добрия вариант като започнем от най-малкото, че има доста по добри скорости от Б16 иначе интервенцийте които ще правиш са така или иначе горе долу еднакви Публикувано изображение Успех

 

И кое им е доста по-доброто на скоростите от Б18 спрямо тези на Б16 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата се затваря по молба на автора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...