Jump to content

stefan stoev

Фен
  • Мнения

    10
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно stefan stoev

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    сивик 5г VTI; сивик6г VTI ;CRV
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Габрово

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Стамене, тая каска съм я виждал някъде
  2. Вярно е че има разлика в отливките.Портвал съм глава PR 3-3,и "топката"(сферичен инструмент за разстъргване),отнемаше равномерно от всички страни при преминаване през късите рънъри.При същата операция с PR 3-4 глава, топката не отнемаше равномерно отвсякъде,на много места оставаха недокоснати участъци , демек отливката е с по-голям диаметър.Това което не ми хареса е че отливката на изпускателните отвори на първи и четвърти цилиндър беше с по-голям диаметър от тази на втори и трети(става дума пак за късите рънъри).За Б18-ковата глава не мога да кажа нищо защото с такава не съм се занимавал.Това което ме изненада наскоро е че рънърите на главата от Б 16 са по големи от тези на К 20 тайп Р.На пръв поглед изглежда обратно(може би защото рънъра на К 20 е по-цилиндричен),но измерен по широката страна на елипсата рънъра от Б16 е с по голям диаметър.На тясната страна е обратното, но тя влияе по малко на общата площ.
  3. Колега,за да ти отговоря в твоя стил,ще ти кажа- вземи прочети моите мнения по нагоре и ще видиш че това което ме караш да чета не е вярно.Ако не можеш да отговориш смислено не го прави ,и по-вече не ме карай да чета "нагоре",а напиши какво искаш да кажеш за да те разбера!Това което ме караш да чета не е вярно защото в Неделя пак разглобих помпите които имам и пак видях че помпите от Б16 са еднакви(проверих какво пише на блоковете,и се оказа че двете са от Б16а2 а едната от Б16а1) ,и съответно помпите от Б20Б и Б20З са еднакви.Единственото което съм сгрешил в предишния си пост е че разликата между тях е 1,4мм, а не 1,8 както съм написал.Парт номера по помпите няма,и единственото сходство с тези които са дадени по-горе е че на капаците на помпите от Б16 от вътре има "2" "3" "4",а на тези от Б20 "1"..Това че дадени детайли са с различен парт номер съвсем не означава че са различни!,Това може да означава различна партида например,или различен завод производител и.т.н.,така че иронията с инженерите също ми се струва неуместна
  4. Съжалявам за забавянето от моя страна ,но понеже съм новобранец не мога да пиша по-вече от две мнения за 24 часа.Киро не знам от къде си вадиш данните ,но според това което виждам аз (и мога да го покажа на всеки желаещ) няма разлика в помпите на ЦРВ преди 99год,и след 99год . както още в предния пост написах.От това което показваш ти излиза че помпата след 99 год е различна,ама не е .Колега KRING , не знам от какъв Сивик са два от моторите Б16 защото съм ги карал на старата си състезателна кола която не беше Хонда.Третия е от Тарга, .Ще погледна на блоковете обозначението и ще уточня каква е цифрата след Б16...
  5. Според информацията която давате помпите са еднакви(според някой),различни (според други),едната е по-добра от другата(според трети),каквото и да означава това.Понеже имам разглобени три мотора Б16, и три Б20,разглобих помпите защото се чудех каква е разликата и коя да сложа.Оказа се че помпата от Б 16 е с 1,8 мм по-тясна от тази на Б20,демек е с по-малък дебит.Когато зададох въпроса си тук бях почти убеден че трябва да се използва по-голямата помпа(от Б20), но след коментар с доста опитни колеги и четене ,се оказа че по-удачна е малката помпа защото при високи обороти голямата ще работи постоянно в режим на слив(с отворен редукционен клапан) и само излишно ще натоварва мотора.Оказа се че маслената помпа е сериозен консуматор на мощност (според някой източници до 10-12 коня),и за това на по-оборотните мотори(ВТИ) се монтира по-малка помпа.По-добра или по-лоша е много неудачно сравнение поради простата причина че всичко вътре е абсолютно еднакво,а само ширината на зъбните колела е различна, демек дебита при фиксирани оборотиЩях да забравя помпите които имам от Б 20б и Б20z са еднакви,така че твърденията че са различни до 99г. и след не са верни!
  6. Здравейте.Може ли някой да даде адекватен отговор,защо на първата страница се препоръчва от колегите когато се прави мотор Б20 да се ползва маслена помпа от Б 16?
  7. И кое им е доста по-доброто на скоростите от Б18 спрямо тези на Б16 ?
×
×
  • Създай нов...