Слави CR-V 488 #1 Публикувано 28 Април, 2013 Според мен е, но нека специалистите да се изкажат. Причината за тази съмнения са че колата заглъхва леко в ниските до 2500 това на 2 ра, на другите предавки може да го има но по не се усеща. Празния ход е перфектен и мощност си има като се развърти, разхода е ок. Но в тоя диапазон ако я настъпиш по сериозно се усеща как забива муцунка докато не подмине 2500 и сякаш нещо се отпушва след това Свещи кабели, реглаж клапани всичко е ок, затова така и така беше отворена за реглажа реших да проверя и белезите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Жоро 77 1 #2 Отговорено 28 Април, 2013 Здравей,имах подобни признаци на една хонда на която сменях ремъка.Направих същата контрола,всичко съвпадаше и бях се изчерпал.Рзликата беше че,на празен ход беше добре но когато потеглиш,нямаше мощност и двигателят крещеше. Разглобих я отново,оказа се че имаше един зъб предварение на КВ.Най сигурно става,като се вземе една линиика и се прекара през белезите на колелата на двата разпределителни вала.Тоест четирите резки трябва да лежът в равнината на линията.След това при свалена шайба на КВ се погледне с огледало за съвпадането на долните белези.Зацепваш,опъваш ремъка,превърташ и пак контрола.Лошото е че ми се случва за втори път когато зацепвам на око,и двата пъти се наложи да използвам огледало за долният белег. Хайде спорна,дано съм бил полезен. Според мен е, но нека специалистите да се изкажат. Причината за тази съмнения са че колата заглъхва леко в ниските до 2500 това на 2 ра, на другите предавки може да го има но по не се усеща. Празния ход е перфектен и мощност си има като се развърти, разхода е ок. Но в тоя диапазон ако я настъпиш по сериозно се усеща как забива муцунка докато не подмине 2500 и сякаш нещо се отпушва след това Свещи кабели, реглаж клапани всичко е ок, затова така и така беше отворена за реглажа реших да проверя и белезите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 28 Април, 2013 Горните белези за които говориш преди малко ги проверих те са си на една равнина, ( малките прорезчета които са по две на колело едно срещу друго и като си на белег трябва да са на една линия), Така са. Долу на вала разчитам на белега които е на шаибата и съвпада точно с маркера на капака. На вала ако съм мръднал един зъб горе ще даде бая голяма разлика. Нали правилния белег на шаибата съм снимал? а не предните 3 чертици които са през 1мм една от друга, там е момента на запалване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #4 Отговорено 28 Април, 2013 И още нещо да добавя да не се подвеждате като казвам че заглъхва, колата не забива нос, върви си добре, ако не го знам проблема няма и да го забележа при нормално каране, ако я изпъна както тесвате кола преди покупка пак не се усеща. Усещането е за съвсем леко загубване на тяга между 2000-2500 наи осезаемо на 2 ра. Повече го отдавам на сместа и настроиката на газовата но бях длъжен да проверя всичко останало. След като видях малките белизи на колелетата на валовете че са на една линия всички 4 броя и белега на шаибата че е ок, съмненията ми за зъб отпаднаха. Ще трябва да търся другаде причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 28 Април, 2013 Горните белези за които говориш преди малко ги проверих те са си на една равнина, Те са на една равнина, ама на едната снимка се вижда, че ремъка не е изпънат и всъщност левия вал ще избяга един зъб напред, ако се изпъне ремъка .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #6 Отговорено 28 Април, 2013 Хм, пак ще тряя слизам да гледам, тоя ремък що па неще да се опъне между тея колелета, хем въртя мотора напред и би трябвало лявото колело като дърпа ремъка тои да е опънат и до дясното, ама като спра да върта и се олабва. А е обтяган как си пише, накачен е по колелетата и ролката, завъртане 2 оборота на вала, отхлабване болта на ролката, пружината изпъва ремъка клкото е нужно и пак стягане, пак няколко оборота , проверка на белезите и затваряне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 28 Април, 2013 Ам не е от ремъка малко заблуждава че е лабав, в момента в които мръдне лявото колело задното веднага го следва, демек не е да има толеранс на опън първо лявтото и след малко задното, ето и едно видео, дето се засрещат страничните белези.Eто и едно видео да видите как се засрещат, в момента в които горе ги засека идеално и погледна долу, шаибата на вала е точно на маркера.Мисля че са ок а ? Ако имаше зъб разлика нещата щяха да са бая по очевадни мисля нямаше да се налага така прицизно да ги гледам и да се чудя мръднат ли е не е ли. Все пак изгледаите видеото.http://www.youtube.com/watch?v=MsB1QN7AC3I&feature=youtu.beЕто и още един клип същия като първия но на него спрях да снимам милиметър преди да се засекат.http://www.youtube.com/watch?v=dhhR5Q8yLv4&feature=youtu.be Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIKISANA 0 #8 Отговорено 28 Април, 2013 Има мн хубаво клипче в Ю-тюб за ремъка и зацепването - ето линк : .При така описаните обаче от теб Слави симптоми ,т.е. че само на втора м/у 2500-3000 оборота няма мощност и колата е с газова - моето мнение е че първо трябва да си абсолютно убеден ,че проблема не идва от газовите настройки и после търси другаде . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 28 Април, 2013 Не знам за друго ама нещо много полезно научих от тоя клип. Не знаех че има дупки за застопоряване на валовете. Браво, умен е японецоооо, сега няма да си играя за 3 ти път да свалям капака ама другия път ще ги проверя По въпроса за газовата, а зот нея имах идея да почна ама искам тука с един колега от форума да я видим, а до тогава понеже мирно не седя реших да проверя всичко квото се сетя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #10 Отговорено 28 Април, 2013 Точни са ти белезите,стига сте дъвкали Всеки който е сменял ремък на ЦРВ знае,че винаги на белег между двата вала има "корем" на ремъка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #11 Отговорено 28 Април, 2013 Е, аз сефте съм го зацепвал лани като сменях помпата и лекинко се усъмних в мен та отворих да проверя, и така се почна, но пък и всичко се изясни че малко под вола теле опитах да намеря Сега като погледна как е газта и там ако е ок ще остане наи трудния въпрос, къде в пловдив има читав диагностик за тоя ОБД1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #12 Отговорено 29 Април, 2013 (Редактирано) Слави, само за да не се запознаеш с Маркони, си готов да направиш основен ремонт на двигателя/>!Знаеш за какво говоря! Миамото, до сега винаги съм съгласен с теб, но "корем" между зъбните колела на двата вала, на каквато и да е кола, според мен е недопустим!На друго место - може, но точно там не! п.п.Не ми обръщайте внимание – връщам се от Цветница/>! п.п./1/ Честит празник на патерица , на всички именяци и именячки/>! Редактирано 29 Април, 2013 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #13 Отговорено 29 Април, 2013 Аааа Маркони е несериозния в събота сутринта звънях 4-5 пъти ама тел. беше изключен, след като се включи по обед (доиде смс) пак звънях но не вдигна , и реших че може да си е имал и други планове и не настоявах повече. Нищо, друг път, на друго място, тои Маркони не е заек да избяга Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #14 Отговорено 29 Април, 2013 Емич,недей да бъдеш токова сигурен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #15 Отговорено 29 Април, 2013 Слави, проблемът ти е в газовия инжекцион. Имах го същия, във въпросния диапазон пообогатихме сместа а разходът се запази. Настройките ги правихме в движение разбира се. При тези обороти дори ми светваше чека преди, тъй че много икономия не е на икономия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #16 Отговорено 29 Април, 2013 А тя моята ако мислиш че е гласена да е икономична, те я направиха на аутокалибрация и аи бегаи. Тея дни с едно приятелче ще я закачим в движение и ще я пипнем, лошото е че тряя се завра на канал да закачам ламбдата, че и тя не е закачена за газовата и нямаме никъв мониторинг каква е сместа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #17 Отговорено 30 Април, 2013 (Редактирано) Споко,ако не я оправите с приятеля....на 4 или 5-ти съм за риба там около Карлово-Калофер,стига да не завали де...Предплагам че си водил жената на Бяла река под Калофер.Кътчето е райско,видях го оня ден като се прибирах,но водата беше огромна и с температура 2 градуса. Ще звънна да свършем работа.Иначе за корема си е вярно.Не е много добре да се пренатяга ремъка. Редактирано 30 Април, 2013 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #18 Отговорено 30 Април, 2013 (Редактирано) А и гузния се появи/>.Слави пак ще те излъже, незнам дали да му се вярва за рибата/>? Маркони, никой не казва, да се пренатяга ремъка, за да не се образува "корем"- то и там няма как! Има две възможности ,между двете зъбни колела, да се образува леко "коремче"- ама това е тема на друг разговор, а и не ми се спори и неналагам мойто мнение, което е – точно там, не трябва да се образува, какъвто и да било "корем". п.п. Не ми обръщайте внимание, още празнувам "Цветница"/>! Редактирано 30 Април, 2013 от Еmicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #19 Отговорено 1 Май, 2013 Бе ти кво цвете си та празнуваш още? аз тая година имам две китки, и двете ми щерки са с имена на дървета, ама понеже няма дръвница празнуват на цветница Бранко ходили сме на бяла река но много одавна може да има 10 г.наистина е много готино, помня че пътя беше ужасен, как е сега пътя на долу ???? ако не са го оправили и с джипа не отивам там Инак не е лошо място за разсходка и пикник, може и да наминем По темата, корема между колелетата се образува в определен момент в зависимост какви сили от натиски на клапани влияят на смукателния вал, ако се улучи така че някои клапан да го напъва на пред тои мръдва малко и корема е готов. Същия тоя корем изчезва веднага щом завъртиш малко валовете и предния изпускателен опъне ремъка и закара смукателния на място дето никоя гърбица не го пренуждава сам да мръдне на пред. Аз така си го обяснявам. Бранко ремъка отпадна като заподозрян, с един колега тея дни ще видим как са настроиките на газта и да не беднее сместа в тея обороти в което съм почти сигурен и ще докладвам какво е станало Ако трябва ще направим изцяло нова настройка на газовата, което ме подсеща да пусна въпросителен ЛС на Кринг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #20 Отговорено 1 Май, 2013 Това и намекна Миамото.В ГМТ двата вала се стремят да се съберат заради гърбиците и обират всички луфтове отдолу.То при доста автомобили е така,най вече при дизелите.На маркерите за зацепване ,не можеш да задържиш валовете без щифтове и затова белези не се ползват,а само щифтове за фиксиране./Офф/Пътя си е само за джипки естествено 90% прах и 10% камъни.Интригата е ако завали с тия наклони и денивилацията отгоре да върви един порой като река как ще е изкачването до Калофер.Иначе на сухо време и с БМВ можеш да слежеш внимателно долу.СОри за офф-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #21 Отговорено 2 Май, 2013 Не знам внушавам ли си но от последните две зареждания на друга газстанция проблема с забиването ми се чини че е изчезнал, поне не можах да я накарам да забие така както го правеше, може би си иска малко да се пипне в тоя диапазон сместа да рипа повече но определено сега си върви както винаги си е вървяла преди да беше почналаа леко да заглъхва в ниските. Тея лукоилци явно яко са си омазали газта или пропорцията пропан-бутан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове