kooki4 1 #1 Публикувано 8 Април, 2013 Здравейте ! Често разглеждам форума, но сега си направих регистрация, за да задам няколко въпроса. Може да не е най-правилното място, но става въпрос за Сивик все пак.. Та доста ми харесват сивик 6та генерация, седан ! Имам следните въпроси, на който се надявам да получа отговор:1. Как е возията на 6та генерагия седан японка. Сравнение вектра седан 98ма година ? Вектрата уж е със смотана возия ама мене ме устройва.. 2. Колко би струвал един ремонт на 1.5 VTEC мотора ( 114 коня ), ориентировъчно...от $ до $$$$? Все пак модела е на поне 13 години ... при лош късмет ще се наложи, а никъде не намерих инфо за оринетировъчна цена.3. Мнение за колата: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11347025749857569&f1=details&slink=2mysmbП.С. В момента с Вектра '98 1.6 бензин обожаващ маслото и ми се искам да я хвърля в мелачката за метал...! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
trifon.trifonov 61 #2 Отговорено 8 Април, 2013 Колега, Точно този мотор на Хонда (D15Z6) е много читав и с него няма да имаш никакви проблеми. Преди време карах такава, само че беше хеч и като разход на гориво бях очрован. Седан не съм карал и не мога да кажа каква е возията, но на Хонда окачването е малко по-твърдо. Ориентировачно мога да ти кажа, че оправих цялата предница (шарнири, биалетки, външни и вътрешни кормилни накрайници) и цялото това удоволствие ми струваше 150 лв. Маслото, колкото сипвах, толкова изкарвах (3.300 л) Не съм имал проблеми с загуба или горене на масло. Гледам, че тази, която си показал има и ГИ, което е много добре. Отиваш на място, сядаш, караш и ако ти хареса вземаш Японската сглобка си е Японска сглобка 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 8 Април, 2013 1.Дървена возия,демек стабилна и устойчива кола.2.За ремонт незнам,но има цели двигатели за о/о 600 лв.3.Внимавай с колите внос от Австрия и Германия,гони ги ръждата също като опелите. Няна да сгрешиш с Хонда,дори и с английската сглобка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #4 Отговорено 8 Април, 2013 Карам такава ама хеч от година и половина..първоначално дадох около 200 лв. с труд, за масла, филтри, всичките ремъци, термостат.. т.н.после след 10 000 км. масълце и филтър. За целия период от октомври 2011 до сега съм сменил един маншон на карето и няколко крушки.Чак сега, след една година каране на камък-коравите койловъри на заводските амортисьори, взе да тропа леко отпред, трябва да я видя скоро Разхода е страхотен, пъргава е и много приятна за каране количка Вози наистина леко твърдичко, сравнявам го с пижо 306, може би знаеш, вози като на облак Колата от обявата изглежда добре, даже доста Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Вен_РВ1456ВС 157 #5 Отговорено 8 Април, 2013 Имам добри впечатления от 6-та ген. Познавам доста хора с такива модели, но предимно след фейс лифта. Но 3900 за кола без клима и преди фейса ми се струва много. Ако съдя по мойта и на тази поддръжката ще е достъпна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #6 Отговорено 8 Април, 2013 За мен лично англиската след феиса е с тоя мотор и е бая на д конфорта на японката . па и я карам И двете са хубави .А двигателя е перфе кви ремонти ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #7 Отговорено 8 Април, 2013 Взимай я колега,няма какво да се чудиш.Ще се влюбиш и няма да помислиш повече за друга! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Duch 32 #8 Отговорено 8 Април, 2013 (Редактирано) Здравей колега и добре дошълИзбора ти за кола и мотор е много добър. Самия аз ги дебна точно тези от половин година и да ти кажа досега не съм намерил такава която да ми хареса.Тази специално не съм ходил да я оглеждам наживо, но по обява не ми харесват няколко неща:1. Няма климатик - срещу 350, 400лв ще и сложиш ако искаш2. Парите и не са малко. Даже първоначално, преди 3, 4 месеца я бяха пуснало 3400лв. Не знам какво и се е случило повече от тогава.3. Като гледам сервизната книжка е от някоя от лошите страни - ръжда почти 100%4. С този могъщ теглич вероятно и съединителят ще алармира скоро5. Левия край май е пребоядисван или нещо. Самите врати нямат отблясъци, спрямо десния. Дори на четвъртата снимка където е гумата може да видиш как боята на калника стои матова.6. Малко съм резервиран към хора от Враца. Колкото и коли да съм оглеждал, всички собственици имат коренно различно разбиране за ПЕРФЕКТЕН автомобил от мен.7. Много се дразня когато още от обявата започнат да лъжат - адаптивни светлини, асистент за спиране, мулти волан, халогени, борд, панорамен люк...Ако отидеш и я огледаш, моля сподели мнение. Иначе стискам палци да излезе читава. Редактирано 8 Април, 2013 от Duch Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kooki4 1 #9 Отговорено 9 Април, 2013 (Редактирано) Ууууооооууу благодаря на всички за бързите и добри отговори ... най-вече към Duch за анализа на колата Та все пак да споделя, че ножа не е опрял до кокала, та като цяло и аз само гледам засега. Колата беше напълно примерна, но може и да се разходя да я погледна, но към края на месеца....та и аз съм много резервиран към този район от българия. Само едно нещо не остана изяснено ... колко би струвал ремонт на ДВГ-то. Вектра пален ремонт на ДВГ 1000лв + - 1.6 16В .... Също така фейслифта е 2000-1ва година, ако не се лъжа .... защо толкова повече го харесвате ? Само глезотийки ли са добавени към колата ? Редактирано 9 Април, 2013 от kooki4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #10 Отговорено 9 Април, 2013 (Редактирано) Аз карам икономик хеч от 5 години по двигател нищо не съм сменял по окачването съм сменил 2 шарнира и 2 накрайника и масло. Преди 5 години ми взеха за 120 лв за смяна на ролка и агренажен ремък. Лятото мислех да отварям двигателя в сервиза на хода ми искаха 350лв за сменята на (гарнитура на главата, гарнитура на колекторите, сиглемти, гумички на клапаните). За возията мога да кажа само за моята която с гуми 195/50/15 преди да сложа спортно окачване возеше по меко от много коли в този клас. Предполагам че с оригиналния размер гуми возията ще е много добра. Шумо изолацията на хечбека и като цяло на японките не е много добра да не кажа че няма ;)/> обикновенно шъмт е от към багажника и калниците, при седана багажника е отделен и се предполага че би била по добре от ктм шум :)/>П.С. Брат ми кара такава вектра и не съм много очарован от возията и! да не говорим че вътре ми е като бус високи и твърди седалки, по безшумна е от сивика но пък вози по твърдо Редактирано 9 Април, 2013 от B7_ 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #11 Отговорено 9 Април, 2013 (Редактирано) За ремонта на двигателя е относително! - Ако всичко си го правиш сам ще ти излезе около 200 лева (говора за гумички, сегменти, лагери, гарнитура) - Ако отидеш в някой сервиз (при познат, приятел ... хондаджия) може да ти земе +100-200 лева за ремонта! - Ако отидеш в по-голям сервиз може и да ти земат към 800-1000лв Според зависи! Редактирано 9 Април, 2013 от Doomwisher 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tgerov 24 #12 Отговорено 9 Април, 2013 Здравей, аз карам англичанка със същия мотор и съм много доволен и откъм разход и откъм возия. Относно разходите мисля, че ще останеш много доволен. Спомням си, че след като си взех моята и й направих пълно обслужване - масла, ролки, ремъци, гарнитури, филтри, съединител и гърнета отиде към 500-600 лева. Оттогава само се чудя кога да ходя на автомивката Успех с покупката ! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valioturb 165 #13 Отговорено 9 Април, 2013 (Редактирано) Аз също съм с този сивик 1.5 витек 99та. хечбек. Първо минусите - Вози доста твърдо според мен и всяка дупка се усеща и второ както казват колегите, за една зима навън имам леко тръгнала ръжда по калниците. Сега плюсовете - Това е един страшно здрав автомобил, сменял съм само филтри, масло, накладки, второ харчи наистина малко бензин - градско без много да я натискам си карам с 7-7,5 при това с трафика в София, извънградски пада около 6,5. Трето колата върви доста прилично. Дано съм ти помогнал Редактирано 9 Април, 2013 от valioturb 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #14 Отговорено 9 Април, 2013 (Редактирано) В никакъв случай не може да се прецени за цена на ремонт на двигател точно.Там зависи от много неща колега.1.Какви части ще използваш за ремонта дали оригинални или заместители на отделни фирми производители (което не е желателно).2.В какво състояние е двигателя.Дали ще има нужда от шлайфове и ако има то къде? цилиндри ,блок,глава,валове и тнк. Няма как да се определят тези неща преди да се разглоби двигателя.3.Каква е цената за труда която ще ти определи майстора.И така и така именно затова никой не се ангажира да ти говори в цифри.Гледам,че сравняваш с Опел ами като части не са скъпи особено, тези афтърмаркет може да се каже ,че са на почти едни цени може би Опелът е малко по на долу като цяло.А за оригинални нещата са пак така,на Опел частите не са никак евтини говоря за оригиналните просто тези дни говорех с приятел който работи в Опел и меко казано настръхнах от цени на оригинални части...Но повярвай ми качеството е на светлинни години пред тях и като двигатели и като качество в салона и по купето и и и ..Огледай внимателно едни такъв запазен модел при добра поддръжка и нормално каране кара около 400 000 преди да се наложи смяна на сегменти и тнк. Редактирано 9 Април, 2013 от Soichiroo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #15 Отговорено 9 Април, 2013 За ремонта на двигателя е относително! - Ако всичко си го правиш сам ще ти излезе около 200 лева (говора за гумички, сегменти, лагери, гарнитура) - Ако отидеш в някой сервиз (при познат, приятел ... хондаджия) може да ти земе +100-200 лева за ремонта! - Ако отидеш в по-голям сервиз може и да ти земат към 800-1000лв Според зависи! Аз казвам че ми искаха 350лв. в оторизиран сервиз на хонда в Стара Загора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st1nki4a 13 #16 Отговорено 10 Април, 2013 Колега аз карам точно такъв седан 6-та генерация и съм много доволен. Вози доста по-меко от хеча. Голяма е и е доста удобна, голям багажник(събира 6 каси бира ). Мотора е много икономичен, на дълъг път ми дава 5.3/100 бензин. Аз като си търсих колата доста време търсих и гледах така че и ти не бързай докато не намериш това което търсиш, по-рядко се срещат но се намират. Относно конкретната кола само ще ти кажа че няма климатик, което за мен е голям минус. Гледай много за ръжди, защото задните вежди тръгват много бързо. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Doomwisher 164 #17 Отговорено 10 Април, 2013 За ремонта на двигателя е относително! - Ако всичко си го правиш сам ще ти излезе около 200 лева (говора за гумички, сегменти, лагери, гарнитура) - Ако отидеш в някой сервиз (при познат, приятел ... хондаджия) може да ти земе +100-200 лева за ремонта! - Ако отидеш в по-голям сервиз може и да ти земат към 800-1000лв Според зависи! Аз казвам че ми искаха 350лв. в оторизиран сервиз на хонда в Стара Загора. Да бе да!? Какво по-точно са ти сменяли там? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kooki4 1 #18 Отговорено 11 Април, 2013 Отново благодаря много за отговорите на всички колеги ! Гледам да не пиша редовно, за да не пълня темата с безмислени постове, както в момента се заформя м/у колегата от родния ми град Стара Загора и желаещия гибел . @Soichiroo: Мерси за отговора! Това явно важи за всички коли, за ремонт и/или за части...пример: астра 2008 странично огледало оригинал майна към 300лв с погряване и ел. моторче.... Китай, Турция..няма значение 60-80лв със смяната. @st1nki4a: Продаваш ли я ? Шест каси бира ... толкова малко, но все пак ще сваршат работа . Освен по задните вежди избива ли другаде ръжда, къде да се гледа ? Можеш ли да дадеш няколко съвета какво да се гледа при оглед на колата Остана само това, което съм писал на Станкича - съвети как / какво да се гледа на оглед..слаби места за ръждата примерно. Не успях да намеря стара тема, за да попрочета какво да се гледа, как да се изпита калота и прочие. Мисля, че с това може да причключим темата и дай боже следващата тема от мен да е, че вече съм собственик Така, отново благодаря за информация и всичко останало ! П.С. Абсолютно съм скаран с колите! От последните години се уча да правя това онова по тях, но като цяло се получава ... за това има сервизи, бутам българската икономика хахаха Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st1nki4a 13 #19 Отговорено 11 Април, 2013 Не я продавам колата че е голямо главоболие да се търси нова За огледа какво да ти кажа то е много относително, но ще ти кажа как пробвах аз. Първо запали си я сам не да ти я палят, да я усетиш как пали, после я чакай да загрее да се включи перката и така поне два-три пъти да видиш поддържа ли си температурния режим. Ако до тук е добре се качваш и мини по някоя по-разбита улица да чуеш дали нещо чука по окачването. Огледай за удари, ръжда по задните вежди и евентуално праговете. Загледай се като я палиш дали ти светват и изгасват лампите на АБС и AIRBAG. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
techo 3 #20 Отговорено 21 Май, 2013 Отново благодаря много за отговорите на всички колеги ! Гледам да не пиша редовно, за да не пълня темата с безмислени постове, както в момента се заформя м/у колегата от родния ми град Стара Загора ;)/> и желаещия гибел :)/> . @Soichiroo: Мерси за отговора! Това явно важи за всички коли, за ремонт и/или за части...пример: астра 2008 странично огледало оригинал майна към 300лв с погряване и ел. моторче.... Китай, Турция..няма значение 60-80лв със смяната. @st1nki4a: Продаваш ли я ? Шест каси бира ... толкова малко, но все пак ще сваршат работа . Освен по задните вежди избива ли другаде ръжда, къде да се гледа ? Можеш ли да дадеш няколко съвета какво да се гледа при оглед на колата :)/> Остана само това, което съм писал на Станкича - съвети как / какво да се гледа на оглед..слаби места за ръждата примерно. Не успях да намеря стара тема, за да попрочета какво да се гледа, как да се изпита калота и прочие. Мисля, че с това може да причключим темата и дай боже следващата тема от мен да е, че вече съм собственик :)/> Така, отново благодаря за информация и всичко останало ! П.С. Абсолютно съм скаран с колите! От последните години се уча да правя това онова по тях, но като цяло се получава :D/> ... за това има сервизи, бутам българската икономика хахаха Хеее преди 4години отмъкнах една такава сива 4врата японка от Стара Загора-година и нещо дебнах да си намеря такава-1.5(D15z6) с ABS ,климатик 4ел стъкла и централно!Разхода на тоя V-tecнаистина е впечатляващ-поне при мен около 6,5 извън градско(скорости над 120(най-често до 160км/ч) по магистрала и вкл климатик,при положение ,че караш с около 90-110км/ч цифри с 5пред десетичната запетая са страшно реални!В града най-честия разход е 8-9 л/100 на отсечки 4-6км,при по-дълги разстояния е способна да свали и под 8!Карам я с гуми размер 185/60/14 най-вече заради по-скъпите 15ки(195/55/15 които са дадени в книжката като препоръчителни).Колата предоставя достатъчно място за пътници и багаж като недостатъците(поне за мен) са липса на шумоизолация(двигателя е толкова безшумен субективно когато го слушаш отвън ,но в купето си е шумничко)и пантите на баганика пречат на поставяне на обемисти предмети(инженерите явно много си ги харесват щото и в най-новия Сивик седан са на абсолютно същия принцип...Ръжда имамее(австриика е все пак...и не мога да се подигравам на опелите)тя се появи обаче на втората зима откакто стана софиянка ,взех я от 'заралията' обслужена със сменен шарнир който ре-смених на 5месец софииско каране(защо ли?), смених и един накрайник и двата маншона на каретата(профилактично -сториха ми се леко напукани)-тия всичките ремонти не излезнаха повече от 250лв...когато взимаш кола на старо трябва да се правят компромиси - примерно на мойта салона и беше перфектен, проблема и беше преден десен калник(личеше си че е сменян )обаче като излезнахме на един път(с 4 ленти над Стара Загора новичък беше тогава)и колата вдигна 160км/ч по нанагорнището с лекота забравих за кусура !Като купуваш гледай наистина при теста да не светват лампи по километража(докато караш),минете през оглед в сервиз и другото си е късмет!Като за резервни части съветвай се с някой(примерно с колегите съфорумници) преди да купуваш щото все пак сме в БГ!Аз съм доволен от моята японка! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
techo 3 #21 Отговорено 21 Май, 2013 Ааа забравих за една лампичка на километража-тя е зелена 'econo' и светва когато колата е в оптимални за икономия на гориво условия(като скорост и предавка)тоест като пример за извънградско до 110 км/ч на пета предавка тая лампичка свети-това означава нисък разход -е това се казва стимулиране на икономично каране! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 287 #22 Отговорено 22 Май, 2013 при огледа не забравяй да барнеш ауспуха преди да я запалиш, и да видиш дали черното е мазно или не, ако е мазно - проблем! Оговаряш собственика за сериозен коментар на цената щото те чака ремонт. Иначе марката и изпълнението на модела са супер като цена/качество, просто няма да сбъркаш, хонда е много надежден автомобил, като цяло това им е мотото на японците, за хонда, без значение дали е кола, мотор, резачка за дърва или трамбовка Дори и да има проблем ще си я оправиш Модификацията на мотора е супер , има дълга кутия , бедни смеси и пак се държи супер на пътя , недостатъка й е данъка 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове