maks1962 2 #1 Публикувано 25 Март, 2013 Здравейте, колеги! Понеже усилията с търсачката не дадоха желания резултат, се наложи да пусна нова тема. Колата е Сивик - 94, 1600, бензин, двигател D 16 - Z 6. На дъщеря ми е и е далече. Твърди, че нивото на маслото се е повишило с около 4-5 мм, не е вода. Тогава трябва да е бензин. Някакви идеи какво и къде става? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #2 Отговорено 25 Март, 2013 (Редактирано) От инжектори става и много градско каране - ниски обороти.../> Поддържане на 4к оборота оправя нещата с всичко, примерно 100км.! Редактирано 25 Март, 2013 от Triple X 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #3 Отговорено 26 Март, 2013 Аз залагам на сегменти или гумички на клапаните 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #4 Отговорено 26 Март, 2013 Моля да бъда извинен заради техническата ми неграмотност ( въпреки че мислех че имам средна такава ), но къде е допирната точка между гумички на клапаните и бензин? За градското каране, да, кара се предимно градско в Пловдив. Но карането на високи обороти с доста разредено масло няма ли да се отрази зле на двигателя? Някакви координати на пловдивски майстор компетентен по въпроса? Благодаря! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NOVIQ 39 #5 Отговорено 26 Март, 2013 колега не знам дали знаеш, че маслото което се намира в картера посредством маслена помпа се изтласква до главата иначе от къде според теб се смазва тя.след това отново се стичача в картера това е 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #6 Отговорено 26 Март, 2013 Колегата над мен я ми обясни като си заложил на сегменти или на гумички на клапаните как според теб ще стане тва че ми е много интересно кво има общо с бензин в маслото, без да се заяждам ще накараш маи колегата да направи ремонт без време, аз може ли да се изходя по въпроса какво бих направил, смяна с ново масло, и един извънградски пробег с малко цедалки до към 130-140 км па да видим кво ще стане тогава ще си проличи дали е за сегменти но предполагам неееееееееееема да стане хонда имат даржаливи мотори, но зъдалжително НОВО МАСЛО 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #7 Отговорено 26 Март, 2013 (Редактирано) колега не знам дали знаеш, че маслото което се намира в картера посредством маслена помпа се изтласква до главата иначе от къде според теб се смазва тя.след това отново се стичача в картера това е Ей, НОВИЯ, явно ги чаткаш нещата, даже и бонус точки си получил, но сега разбрах защо имам ограничение от 2 мнения на 24 ч. />Я обясни на мен и колегите - как аджеба през тия гумички на клапаните влиза бензинец в маслото, а през сегментите може да пуска ако няма горене в някой цилиндър, но ти едва ли можеш нещо да обясниш и е по-добре да свиеш ушите и повече да четеш/> П.П. maks1962, имаш л.с.! Редактирано 26 Март, 2013 от Triple X 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venciiii 3 #8 Отговорено 26 Март, 2013 Не е невъзможно, но ми е съмнителна тази работа както я разправяте.Ако има бензин в маслото понеже ми се е случвало на друга кола маслото си мирише на бензин!И да наистина тоя бензин се изпарява с карането, но тази кола вкара бензина от бензиновата помпа която е механична.Я закарайте колата по-добре на някой който разбира да направи диагностика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #9 Отговорено 26 Март, 2013 но тази кола вкара бензина от бензиновата помпа която е механична. Недумаи па ти тая помпа на 1.6 да е механична . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #10 Отговорено 26 Март, 2013 Едва ли тва с механичните помпи и прокъсаните платна- и от там бензина оди не дет трее секии го знае на тоя мотор помпата не е у коша а у резервоара според мен, батко фене ти кво ще кажеш за диагноза дефекта да иде от дюзите или баркам колегата по горе е споменал неква такава диагноза /ТРИТЕ ХИКСА/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #11 Отговорено 27 Март, 2013 Благодаря на всички отзовали се! След като прочетох всичко 3 пъти, мисля че най-вероятната причина е неправилно работещи дюзи. Ще препоръчам на дъщеря ми да налее в бензина почистваща добавка. Ако не стане по мързеливия начин, ще ходи на ултразвуково почистване. При всички положения ще ви държа в течение на въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #12 Отговорено 27 Март, 2013 (Редактирано) Освен някоя дюза да препикава, въпреки че девоиката как е установила покачване на маслото, кажи и да го мери на едно и също равно място след достатъчен престои на колата поне час, да не го е мерила някъде на наклон и да се е заблудила, да го помирише дали мирише на бензин. Иначе телефон на маистор на Хонди в Плводви мога да ти дам, ако иска да мине и аз ще я погледна и помириша, другото което се сещам че може да вкарва бензин в цилиндрите е спукан регулатор за налягане на бензиновата реика, макар че признавам че въобще не съм запознат с този мотор как е що е устроен, но поне регулатора лесно се проверява :)/> И само това ли я е притеснило, нивото или има и проблем с работата на мотора, щото ако препикава дщза мотора не бачка как трябва. Редактирано 27 Март, 2013 от Слави CR-V 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #13 Отговорено 27 Март, 2013 (Редактирано) . Редактирано 27 Март, 2013 от stanchevvv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #14 Отговорено 27 Март, 2013 (Редактирано) Абе хора полудели ли сте? Това същото ми се е случвало и на мен и то няколко пъти и не виждам нищо фатално или стресиращо за да споменавате думата сервиз. Карам си вече 5 години така и колата е пушка. Като цяло от смяна до смяна на масло доливам по 2литра , но и това не е причина за сервиз според мен. Това е Хонда бе хора , вие подценявате много нещата... Поддържам си колата винаги в перфектно състояние и купувам винаги скъпи консумативи , понеже сменям само такива , но двигателя няма да го пипна! Стига сте се вманиачавали. Това са коли за по 2-3 хиляди лева , вие искате даже ако може вътре салона да мирише на ново. Карайте си колите и си свиркайте. Редактирано 27 Март, 2013 от stanchevvv 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #15 Отговорено 27 Март, 2013 Станчеевв, Станчеввв, вятър те веее и тебе на бял кон викаш тва е Хонда, и да и има нещо като преспи до сутринта ще и е минало когато си има проблем си има хонда монда все машина, като е хонда да не е вечеряла с господа, дали сега колежката се е подвела или не е друг въпрос, но ако наистина тече бензин в маслото то това си е проблем и то сериозен, ако се е заблудила от нивото ок. Ама не се плаши, с твоята логика скоро ще пипнеш и там дето не си си мислил че ще пипаш 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venciiii 3 #16 Отговорено 27 Март, 2013 Слави CR-V Много добре казано! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #17 Отговорено 27 Март, 2013 Славчоо , Славчо... Всеки човек си има право на мнение. Повярвай ми ,че на всеки един човек от форума колата ако се подложи на обстоен преглед ще има винаги какво да се прави. Въпрос на избор е дали искаш да висиш по сервизите за щяло и нещяло. Самия факт ,че това съм го имал преди 5 години и до ден днешен не съм имал проблем малко доказателство ли е ,че колата не е за сервиз? Карам редовно и както споменах автомобила ми е напълно обслужен. Това го повтарям просто за да не ме сметнете за някой мизерник ,който цепи стотинката. Напротив онзи ден дадох 400 лв за нови дискове и накладки ,а всеки знае с колко може да се мине за кола 1998г. Айде моля ви да не се правим на интересни с тези исказвания "Станчеееев,станчеев.." не е оригинално. Пак казвам , аз давам факти -5 години са минали колата ако искаш ела да я видиш, карам я както ми е кеф и когато реша въобще не я мисля! Тръгвам с нея навсякъде без абсолютно никакви притеснения. Тука всички сте много оригинални обаче,да може да има причина , я да навиеш някой да търси майстори веднага ,щото видиш ли било страшен проблем. Аз не казвам "не ходи на майстор за нищо на света" ,а че при мен това го има и не е абсолютно никакъв проблем. Това са коли на по 15 години , вие какво искате? А за това ,че казваш какво като е Хонда - не ми се коментира. Вземи си един стар Форд , нали и той е машина като машина (като гледам това ти е логиката). ДА , ХОНДА СИ Е ХОНДА. Колкото и тъпо да ти звучи.Ако искаш да разтегля темата за една бракувана Хонда , на която искаха да блокират нарочно двигателя без грам масло и той не блокира колкото и да го зорят?! Кажи нещо , нали няма разлика всичко е "машина" като машина. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #18 Отговорено 28 Март, 2013 Просто не си виждал какво се случва с дефектен инжектор още от 1 бар, без да е отворен с никакво напрежение, примерно при тест извън фуел рейла, за това приемаме, че Слави не е прав Това със колите на по 15 години и какво очакваме от тях след като са толкова стари... не е "много яко" Има и 20 годишни, които ще засрамят по техническа изправност, надеждност, хендлинг и каквото се сетиш 3 годишни дори от същата марка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #19 Отговорено 28 Март, 2013 Станчев, що приказки изписа pamo какво се случва с инжектора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #20 Отговорено 28 Март, 2013 За Хонда не знам но за VW Polo 2008 година модел , пише в книжката да се мери маслото само на топъл мотор Мога да постна и снимки ако не вярва някой.Според мен е достатъчно да поседи 5-10 мин на равно дори като е топла , за да се измери нивото му. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #21 Отговорено 28 Март, 2013 Колега Станчев автора е писал че има бензин в маслото и ти го съветваш че тва не е болка за умиране и ти така си си карал колата с същите симптоми и нямаш грижи, или аз нещо не съм дочел, ако си си карал колата с бензин в маслото 5 г наи вероятно разбирам колко си си подържал колата и колко разбираш ако си имал др в предвид моля да бъда извинен но от постовете ти тва разбирам, а до колкото колегата Слави, не го познавам лично но ми лекува колата по скаип като се разболеее нали наборе ти си знаеш, относно газовата уредба, хахаха но факт Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #22 Отговорено 28 Март, 2013 (Редактирано) Колега бензин в маслото поне аз не разбрах,като постоянен прилив на бензин в маслото. Това лично при мен се е случвало броени пъти на едната ръка , да уточня кое по-точно. Ако последния път маслото ти е било до половината на щеката (между макс и мин) другия път дърпаш щеката и се оказва ,че този път е над половината. Говоря само и изключително при студен двигател сутрин и без наклон. Та именно при мен се е случвало и не е фатално. Колата как си я поддържам е излишно да коментирам вече. Ако проблема е друг при колегата ,сме изхабили много мастило за нищо. Редактирано 28 Март, 2013 от stanchevvv Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #23 Отговорено 28 Март, 2013 Разбрах те, според мен колеги всякакви допълнителни примеси към маслото в мотора, /бензин, вода или квото и да е било/ води до такива ПОСЛЕДСТВИЯ ако не се обърне внимание на време че ум ще ви заиде ял съм го вече с 3 коли, лагерите на вала стават сини като препечен ци.....нин, ако греша поправете ме и колега Станчев, повярваи ми Слави ЦР-В говори смисленнни неща и си има понятие затова запази добрия тон спрямо него. Поздрави и дано колегата пише как се е оправил проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #24 Отговорено 28 Март, 2013 Дано не е изглеждало като заяждане, нямал съм такава цел. Уважавам мнението на всеки. Аз споделих собственото. Аз така съм преценил за себе си и ще си нося последствията от това. Обещавам ,че като се развали двигателя ще постна една голяма тема за да ви се похваля Докато колата си работи перфектно и ми носи наслада просто не приемам напълно вашето мнение и това е мое право. Поздрави и мисля да спрем с полемиките все пак наистина това е тема на друг човек и почнахме да я обръщаме на чат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #25 Отговорено 28 Март, 2013 Пичове, започнахте да разводнявате темата. Нека не пишем излишни неща, че така информацията става огромна и 90 процента безполезна. И когато търсиш нещо - няма намиране. Така, сега по въпроса. Нямам съмнение че има бензин в маслото. Нивото е било до горната черта. В продължение на 1.5 - 2 месеца постепенно се покачва и в момента е около 4 мм над чертата. Естествено че при загряване една част от бензина се изпарява, но нивото продължава да се покачва т.е. влиза повече отколкото се изпарява. Маслото мирише на бензин и е очевидно по-рядко. Няма начин да се съглася с колегата, който каза че не е болка за умиране и с другия, според когото карането с 4000 оборота ще реши проблема. Карането с такова масло ще доведе до невероятно износване на лагерите на коляновия вал. В най - добрия случай. Още веднъж благодаря на всички и бих помолил Слави да ми изпрати на" лични" начин на връзка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Just'Do'It 18 #26 Отговорено 20 Април, 2013 Здравей, колега "maks1962". Има ли някакво развитие по-темата, какво се случва с колата, Ще съм благодарен, ако споделиш какво е станало до момента . Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #27 Отговорено 20 Април, 2013 ...Ти получи ли линк на л.с.??? ;)/>http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=53003&st=0 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #28 Отговорено 21 Април, 2013 Здравейте! Да, получих линковете, за което благодаря на колегите. Обещах да ви държа в течение, но засега просто няма развитие на въпроса. Сменено е маслото и е сложена добавка за почистване на системата. В момента не зная каква марка. Ще изчакаме 200 -300 км и ще видим какво ще стане. Проблемът е, че не се кара много и няма да е скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #29 Отговорено 21 Април, 2013 Първо: трябва да е сигурно, че нивото на маслото се е вдигнало, защото и най-малкия наклон оказва влияние. Аз бих го измерил няколко пъти на равно място за да съм сигурен Много пъти съм наблюдавал повишено 2-3 мм над максимума масло на уж равно място, но със страничен почти незабележим наклон. Второ: най-вероятната причина за наличие на масло в бензина е недоброто му изгаряне, дължащо се на дефектирала ламбда сонда. Имал съм такъв случай: ламбдата си работеше, без да дава грешки, просто си имаше собствено виждане за нещата, доста различно от изискванията на производителя Наличието на черни сажди в аспуха и припушването с черен пушек при подаване на газ са симптомите за непълното изгаряне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maks1962 2 #30 Отговорено 2 Май, 2013 Обещах да ви държа в течение и докладвам. Добавката е " Liqui moly" в около 20 литра бензин. Изминати са 200 км само градско - Пловдив. Засега няма покачване на нивото на маслото. Ако настъпи промяна, ще пиша пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #31 Отговорено 3 Май, 2013 към автора на темата - аз имах същия проблем преди 4 месецапри мен маслото се беше вдигнало два пъти - източих 7 литра и косур налях един резервоар нафтен бензин - на около 35 литра бензин имаше 5-6 литра нафтаизгорих го но резултата се видя сложих хубав бензин след като изгорих тоя смотания смених маслото и няма проблемвече 4 месецатака че при мен беше кофти бензин - не е лошо да смените бензиностанцията че не се знае кво наливат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове