Jump to content
J's Racing BB8

Километраж или GPS

Recommended Posts

Здравейте.Въпроса ми кое отчита по правилно.На телефона си истеглих програма която ми измерва с колко километра се движа,но разминаването с километража ми не е малко.При 100км/ч според GPS се движа с 90км/ч,и то не само при 100км/ч,когато карам с 60 разминаването е около 8км.Случвало ми се е и докато карам на 5-та като пусна газта и подам рязко стрелката скача и показва още повече,когато го чукна по таблото също се премества стрелката ама винаги в повече.Някой засичал ли е по същия начин километража си ?

Редактирано от Valio!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип GPS е по-верен и се осланяй повече на него. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GPS-а показва точно, но отчита малко по-бавно скоростта, защото иска връзка със спътник, а ти ако не си с оригинален размер гуми/джанти е нормално да имаш отклонение.П.П.Не се стресирай на повечето коли над 100км километражите не показват много точно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При моята нормалните гуми са 14 инчови и gps-а показва точно, а на съквартиранта ми нормалните са 16-ки, но той е с 17-ки и gps-a там не е точен ...

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GPS-а опреснява положението си спрямо сигнала на поне 3 спътника всяка секунда с точност 3 метра и на база триангулацията определя скоростта на движението . Това е един от точните методи за определяне на скоростта , но зависи и от други фактори - http://forum.pocketbulgaria.com/viewtopic.php?f=26&t=11486&start=15 .Това с телефона е доста по-неточно . Причината е метода на отчитане - промяната на нивото на сигнала от поне три клетки на мобилният оператор .На сток автомобил също километража дава отклонение от замерваната с радар скорост - причини са разлика между чисто нова гума и изтъркана , колко са напомпани гумите , процентна грешка на скоростомера.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята така по програмка с GPS я засичах веднъж, показва ~6 км разлика 80-100 и около 7-8 на 120, а уж е с оригиналните 175/65/14 :D :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мои наблюдения истината е по средата, за истински ГПС не знам но тоя на телефона засича отвреме на време, и при ускорение и спиране си оставя старата скорост. Това със различни приложения за СГС3 и ГПС фиксатор за по-точно определяне уж. Аз лично до 100км/ч си разчитам на километража, има разлика от 5км/ч с ГПС-а на телефона.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато го чукна по таблото също се премества стрелката ама винаги в повече.

8-10 км/ч е голямо разминаване при ниски скорости. Да си отварял таблото заради нещо (подсветка или друга причина)?Наблюдавам на доста колеги след интервенции по таблото стрелките им да се движат на отсеци, а не плавно и линейно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

GPS-a а е по-точен. Но е желателно все пак да не е апликейшън на телефон. Иначе разлика в километража има при всички автомобили и тя е между 5-10% от реалната скорост по ниско(километража показва по-висока скорост от реалната). Идеята е ако караш с 50км/ч и те спре полиция, да си абсолютно сигурен че си под ограничението => няма санкции.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, производителите на автомобилите винаги дават "аванс" на километража, защото по закон той не може да отчита по-малко от реалната скорост и производителя би бил подсъдим ако предостави кола, която прави такава грешка. С GPS такива "защити" няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато го чукна по таблото също се премества стрелката ама винаги в повече.

8-10 км/ч е голямо разминаване при ниски скорости. Да си отварял таблото заради нещо (подсветка или друга причина)?Наблюдавам на доста колеги след интервенции по таблото стрелките им да се движат на отсеци, а не плавно и линейно...
Да отварял съм го сложих си диодна лента вътре,скъсах и една намотка на уреда за температура запоих я и сега отчита малко повече температура.Но мисля,че и преди си отчиташе с такава разлика по спомен спрямо обороти и км/ч.Имам и табло което не съм го отварял (поне аз)оригиналното си е нищо не е променяно в него мисля да направя една проба.И аз знам,че имат фабрично отклонение но и на ниска скорост при мен мисля,че е доста.Имам и един въпрос1-Някъде мога ли да видя спрямо км/ч на какви обороти трябва да съм за да направя някаква сверка или може и колегите да споделят.По спомен на 2000 оборота показва 80км/ч а при 120 около 3100 нещо такова(това при 5-та предавка),Д14А4 e двигателя,кутията е сток и съм с оригиналния размер гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ЗдравейтеКолега Valio, с какъв размер на гумите си/оригинален ? Аз съм също с D14A4, и препоръчваните размери за Хонделката са: 13 и 14 цолови гуми- та аз съм с 13".Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей.С 185/55/14 карам зимата с 175/70/13 и пак показва голямо отклонение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи колегите са прави ,че производителя винаги дава малко аванс на километража аз карах чисто нова кола при пътуване извънградско сложих gps са и действително показа разлика в километража и GPS с около 5-6км повече на километража :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

По принцип GPS е по-верен и се осланяй повече на него. Публикувано изображение

 

А като си някъде където няма покритие какво правим ????

Километража си е километраж освен това с неработещ километраж не е разрешено да се кара колата !

Все пак GPS не е измервателен уред, да не говорим че трудно може да се калибрира да показва верно, докато всички измервателни уреди на таблото на колата са калибрирани с определен диапазон на точност и са в пряк контакт с автомобила !

GPS иземрва преместването по изчислителни алгоритми, които може в определени случаи да те подведат сериозно.

Ако разбира се търсиш прецизност и точност.

 

Освен това много зависи какъв вид GPS ползваш !

Обикновено тези в телефоните притежават и т.нар. А-GPS т.е. при липса или забавяне на сигнала от спътника се включва автоматично интернета на GSM и от там се преизчислява но пак казвам ако търсиш точност ще ти трябва километраж !

 

Ако някой ти каже че километража на колата е с точно определ процент повече показващ или по малко не вярвай !

При различните скорости автомобилния километраж има различни отклонения и те са в диапазони , особенно това важи за стрелковите уреди в колата.

 

И се казва измерване, а не "ЗАМЕРВАНЕ " - замерването става с айца и домати :D/>

 

Естествено че един радар детектор ще покаже разлика от отчетената скорост на километража на колата поради факта че двете устройства са с коренно различен клас на точност поради този факт ако ограничението е 60, а радара те засече с 64 км . не трябва да те глобяват !!!

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....А като си някъде където няма покритие какво правим ????

GPS иземрва преместването по изчислителни алгоритми, които може в определени случаи да те подведат сериозно.

Ако разбира се търсиш прецизност и точност.

Освен това много зависи какъв вид GPS ползваш ! !.........

Какво покритие? Говорим за Global Positioning System , не за услуги на оператори или игрички!

Айде, че пак ще започна да пиша (впрегна).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

До сега не съм видял GPS на телефон да работи на 100 %

До колкото схванах колегата точно пита за такъв GPS.

Мда точно това означава GPS - Global Positioning System и не знам спътниците да покриват цялото земно къблбо 24 часа в денонощието ?

Както споменах масово GSM ползват при слаб сигнал А-GPS демек интернет или GSM клетки. И почва едно преизчисляване .....зависи от телефона .....и интерполации които хич не са точни .

 

Явно в БГ Global Positioning Syste навсякъде има покритие и ползва 100 % силен сигнал Публикувано изображение/>

;)/>/>

 

Стига сме спорили за ясни вече неща ;)/>

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1
  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда точно това означава GPS - Global Positioning System и не знам спътниците да покриват цялото земно къблбо 24 часа в денонощието b]

 

Не, гасят ги към единайсе вечерта и ги палят пак в седем, седем и половина. :tooth:
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди да продължите спора ...

...На телефона си истеглих програма която ми измерва с колко километра се движа, ...

... някой разбра ли, какъв е телефона, каква е тая програма, и ползва ли изобщо GPS, A-GPS, или интернет?!п.п. Преди 3 години, iGo 8, на hTC Touch ll, без A-GPS, се справяше в пъти по-добре от последния, за тогава, модел TomTom. Пробвал съм ги двата, един до друг. BTW, и двата показваха една и съща скорост, различна от тази по километраж, естествено :cool:п.п.п. Стоков GPS на Samsung Galaxy S - почти перфектен, SGS II -перфектен, SGS III - още не ми се е налагало да ползвам навигацията. Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"""

Мда точно това означава GPS - Global Positioning System и не знам спътниците да покриват цялото земно къблбо 24 часа в денонощието b]

 

 

Не, гасят ги към единайсе вечерта и ги палят пак в седем, седем и половина. Публикувано изображение

"""

 

Ами не знам дали ги гасят но спътниците са в орбита около Земята и няма как постонянно да имаш покритие в една избрана точка от земята защото и Земята се върти Публикувано изображение/> Публикувано изображение/> Публикувано изображение/>

Верно че има доста спътници но не стигат пак да преборят физичните закони.

 

Та, който му липсва физиката да си я припхомни има поне чичо Гугъл и Уикипедия

 

И друго важно за GPS - има точност на позициониране т.е. 1,2 5 метра и време на опресняване на данните 1-5 -60 секунди и т.н. и тези стойности се променят постоянно спрямо положението на спътниците и Земята и също строго индивидуално от географията на района в който се намирате.

 

Затова може да се нарече "обхват" или" покритие" на GPS подобен на GSM покритието, все пак електромагнитните вълни са с определена дължина и не се разпространяват на 100 % и до всяка точка от Земното кълбо !!!

 

И куп други грешки и интерполации , които няма как да се пренебрегнат, т.е. измерването на скорост на движещ се обект спрямо GPS е винаги по не точна отколкото спидометъра на автомобила Публикувано изображение

 

GPS не е магическа пръчка !

 

Не дейте да дрънкате само ....

Редактирано от iso_eu
  • Надолу 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами припомни си я :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ви изискванията за скоростомерите в Европа - http://eur-lex.europ...X:42004X0331(01):BG:HTML

От там :

 

5. ИЗИСКВАНИЯ

5.1. Екранът на устройството за измерване на скоростта трябва да е разположен в прякото зрително поле на водача и да ясно четлив през деня и през нощта. Обхватът на отчитаните скорости трябва да е достатъчно голям, за да включва максималната скорост, посочена от производителя за този тип превозно средство.

5.1.1. При устройствата за измерване на скоростта, предназначени за използване в превозни средства от категории M, N, L3, L4 и L5, стойността на делението на скалата трябва да е 1, 2, 5 или 10 km/h. Интервалът между нанесените върху скалата числени стойности не трябва да е по-голям от 20 km/h за устройствата за измерване на скоростта, градуирани до 200 km/h, и 30 km/h за устройствата за измерване на скоростта, градуирани над тази скорост. Не е задължително интервалите между нанесените числени стойности да са еднакви.

5.1.2. При превозните средства, предназначени за продажба в страни, използващи английските измерителни единици, стойността на делението на скалата трябва да е 1, 2, 5 или 10 мили в час (mрh). Интервалът между нанесените върху скалата числени стойности не трябва да е по-голям от 20 mрh, като първата нанесена стойност трябва да е между 10 mрh и 20 mрh. Не е задължително интервалите между нанесените числени стойности да са еднакви.

5.1.3. При устройствата за измерване на скоростта, предназначени за използване в превозни средства от категории L1 (мотопеди) и L2, нанесените върху скалата стойности не трябва да са по-големи от 80 km/h. Стойността на делението на скалата трябва да е 1, 2, 5 или 10 km/h и интервалът между нанесените върху скалата числени стойности не трябва да е по-голям от 10 km/h. Не е задължително интервалите между нанесените числени стойности да са еднакви.

5.1.4. При устройствата за измерване на скоростта, предназначени за монтиране в превозни средства от категории M, N, L3, L4 и L5, произведени за продажба в страни, използващи английските измерителни единици, стойността на делението на скалата трябва да е 1, 2, 5 или 10 mрh. Интервалът между нанесените върху скалата числени стойности не трябва да е по-голям от 20 mрh, като първата нанесена стойност трябва да е между 10 mрh и 20 mрh. Не е задължително интервалите между нанесените числени стойности да са еднакви.

5.2. Точността на устройството за измерване на скоростта трябва да се проверява по следната процедура:

5.2.1. Пневматичните гуми трябва да са от тип за нормална експлоатация на превозното средство съгласно определението в точка 2.3 от настоящото правило. Изпитването трябва да се извърши за всеки тип устройство за измерване на скоростта, който е предвиден за монтиране от производителя.

5.2.2. Натоварването върху оста, задвижваща устройството за измерване на скоростта, трябва да отговаря на съответната част от масата на празното превозно средство. Масата на превозното средство и разпределението ѝ между осите трябва да се посочи в съобщението за одобряване на типа (виж точка 6 от приложение № 1).

5.2.3. Контролната температура при устройството за измерване на скоростта трябва да е 23 °С ± 5 °С.

5.2.4. По време на всяко изпитване налягането в пневматичните гуми трябва да съответства на нормалното работно налягане, както е определено в точка 2.4.

5.2.5. Превозното средство трябва да се изпитва при скоростите, посочени в следващата таблица:

Максимална скорост (Vmax) на превозното средство, обявена от производителя му, km/h | Скорост при изпитването (V1), km/h |

Vmax ≤ 45 | 80 % от Vmax |

45 < Vmax ≤ 100 | 40 km/h и 80 % от Vmax (ако тази скорост е ≥ 55 km/h) |

100 < Vmax ≤ 150 | 40 km/h, 80 km/h и 80 % от Vmax (ако тази скорост е ≥ 100 km/h) |

150 < Vmax | 40 km/h, 80 km/h и 120 km/h |

5.2.6. Изпитвателната апаратура, използвана за измерване на действителната скорост на превозното средство, трябва да има точност до ± 0,5 %;

5.2.6.1. ако изпитването се извършва на изпитвателен полигон, неговото покритие трябва да е равно и сухо, с достатъчно сцепление;

5.2.6.2. ако изпитването се извършва на барабанен динамометричен стенд, неговите барабани трябва да имат диаметър не по-малък от 0,4 m.

5.3. Отчетената скорост никога не трябва да е по-ниска от действителната скорост на превозното средство. При скоростите на изпитване, определени по-горе в точка 5.2.5, съотношението между отчетената скорост V1 и действителната скорост V2 трябва да е:

 

За превозни средства от категории M и N

0 ≤ ≤ 0,1 V + 6 km/h;

За превозни средства от категории L3, L4 и L5

0 ≤ ≤ 0,1 V + 8 km/h;

За превозни средства от категории L1 и L2

0 ≤ < 0,1 V + 4 km/

ОТНОСНО GSP - http://conf.uni-ruse...s/cp/4/4-10.pdf , http://bg.wikipedia.org/wiki/GPS

" GPS e името на спътникова радионавигационна система за определяне на положението, скоростта и времето с точност до 1 наносекунда във всяка точка на земното кълбо и околоземна орбита в реално време."

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Мдда много добър пример от Русе http://conf.uni-ruse...s/cp/4/4-10.pdf

Браво на колегата !;)/>

 

 

.......НАУЧНИ ТРУДОВЕ НА РУСЕНСКИЯ УНИВЕРСИТЕТ - 2008, том 47, серия 4 - 62 - ЗАКЛЮЧЕНИЕ Представеният модел за определяне на скоростта и времето за пътуване по участък или машрут намира приложение за прогнозиране на времето на пристигане на транспортните средства на кръстовищата, на спирките на обществения транспорт, опасни участъци от пътя (жп прелез, стеснение на пътя, кръстовище и т.н.) и други. Извод: Ако необходимата точност на измерване на скоростта на участъка е по-висока, от тази получавана от GPS оборудването, то моделът (5) ще даде по-точна оценка на скоростта на участъка от модела (1). Обратното, ако необходимата точност на измерване на скоростта на участъка е по-ниска, от тази получавана от GPS оборудването, то моделът (1) ще даде по-точна оценка на скоростта на участъка от модела (5).

 

....при многократно преминаване по един и същи участък или маршрут точността на определяне на скоростта и времето за пътуване се подобрява....

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...

Пич, спри да говориш/пишеш!Първо каза глупост ...обясниха ти защо. Ти вместо да си вземеш бележка, започваш да говориш още по-големи простотии за да изкараш, че си бил прав за първото си тъпо твърдение? Редактирано от chavdu
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Пич не ме интересува какво мислиш - дрънкаш, аз си имам собствено мнение и стоя зад него ! зщото съм го получил освен с четене и с практика !

Всеки има право на мнение и друг иска да се изкара прав , а не аз ! Ако за теб е глупост това мен не ме касае !

Дреме ми на шапката дали съм прав или легналПубликувано изображение/>/>

 

Каквото съм казал съм го казал Публикувано изображение , важно е като ползваш сравняваш измервателни да ги наречем устройства какво и как го сравняваш да не говорим за софтуера, който се ползва !

 

А пък като поспорим може да излезе и че не съм прав ! Аз не държа да съм прав - просто си изказвам мнението си Публикувано изображение

 

И да ми цъкаш минуси все тая. Други се доказват, че те са правите и то яростно Публикувано изображение/>

по спокойно де Публикувано изображение/>Няма безгрешни хора, пък важно е и лаф да става

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1
  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

:shock::shock:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Абе "КЕЛЕш " Публикувано изображение

 

що не се занимаваш с Автоморгата ....ами се обаждаш....мноо си голем разбирач...Публикувано изображение

 

пп. Давайте го по спокойно Света нито ще го открием нито ще го закрием Публикувано изображение

 

Всеки има право на мнение ...лошото е че не сме седнали на биричка да си поспорим на воля ..къде се казва Публикувано изображениепък барем се СБИЕм и стане ТърКАлА...Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм се смял така от темата на Трънчо "Повръща бензин".

 

@ iso_eu - не знам от къде си ги чел тия глупости за непоктритие, и т.н. но няма такава точка от земната повърхност, на която да няма покритие 24/7. Няма покритие само и единствено в тунели, но те са ПОД повърхността. Сам си написал горе, че за упресняване на знанията по физика се ползва Гугъл, но очевидно ти не си го направил, преди да пишеш, защото в противен случай щяха да ти изскочат следните 2 линка: ЦЪК и ЦЪК

 

Прочети текста, разгледай картинките и на много елементарно ниво ще стане ясно как действа GPS системата и как така се получава, че има покритие във всяка точка от земната повърхност.

 

Някой по-горе беше писал, че спътниците са 3 - всъщност са 4. Три отправни точки и една за сверка на времето (часа). Колкото са повече, толкова по-точни данни. Алгуритъма е прост и всяка машина от обикновен калкулатор нагоре, може да го сметне с лекота.

 

За да не съм съвсем оффтопик, аз лично бих се доверил повече на GPS-a. Стандартно, когато се свърже, рядко връзката пада под 5 - 6 спътника, което го прави точен за местоположението до 1 см, а за скоростта - няма по-прецизна система.

Редактирано от Artanis
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"......но спътниците са в орбита около Земята и няма как постонянно да имаш покритие в една избрана точка от земята защото и Земята се върти Публикувано изображение/> Публикувано изображение/> Публикувано изображение/>

Верно че има доста спътници но не стигат пак да преборят физичните закони.

Та, който му липсва физиката да си я припхомни има поне чичо Гугъл и Уикипедия......"

Сега зачетох подробно и това като начало ме разби! Колега, чувал ли Сте за геостационарна орбита, помните ли Физика и Астрономия? Или използвате термини без понятие за значението и смисъла им? Обиди и минус чета не показват това, което искате да кажете или докажете. Вярно е, че аз пиша за ГПС технологията, от позицията на тясно специализирано прилагане в техника за геодезически измервания. Методите и обработките нямат нищо общо със съвременната авто навигация, но не мисля, че принципите са различни.

Моля, колега, да спазвате добрия тон, дори в спор. Хубаво е и наистина да знаете повече за нещата, за които спорите. Успех! Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

samsung gts5570 май е модел 2008 ако не е и по-ранен :) с пуснат гпс без сим карта..оригиналната навигация на телефона показва с точност до 1метър къде съм по картата..при отчитането на скоростта има забавяне което е милисекунди както искайте го разбирайте! моята логика е така по-стар гпс по-бавно отчитане по-голяма неточност на местоположението..мисля си че една навигация от среден клас би свършила чудесна работа за отчитане на скорост :) телефона е повече твърде любителски :) иии гпс-а има обхват абсолютно навсякъде :) без подлези тунели и в сгради :) на телефоните дава известна неточност дори и в кварталите :) прави точност до 30метра до 10метра и тн :) варира но все пак телефон :) варианта колега (който е пуснал темата) купи си навигатор нещо специализирано :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

....прави точност до 30метра до 10метра и тн Публикувано изображение варира но все пак телефон Публикувано изображение варианта колега (който е пуснал темата) купи си навигатор нещо специализирано Публикувано изображение

 

И аз имах това на предвид но явно не ги написах както трябва нещата. И се отиде в друга посока .....Публикувано изображение/>

Имам понятие - не съм тесен специалист.

Не съм обиждал никого той колегата сам се е писал в профила си че е "келеш" Публикувано изображение/>

 

 

chavdu Публикувано изображение

[*]Публикувано изображение

[*]келеш

[*] Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

[*]Публикувано изображение

[*]Публикувано изображение

[*] Мнения: 490

[*] Място:София/Варна/

Публикувано изображение/>/> но моята логика е че след като не може да те позиционира системата с достатъчно голяма точност т.е. понякога е 1 м понякога 10-20-30 метра ,остава да интерполира и изчислява по разни там софтуери и по някакви данни .За мен интерполацията между две или повече измерени стойности е абсурдно неверна особено когато се касае за нелинейност на функцията т.е. във всеки един момент автомобила може да се движи със различна скорост, да спира да тръгва и т.и.н.

 

Та от тази логика имах напредвид за "непокритие" и че Спидометъра на колата е по точен отколкото GPS на колегата в телефона му !

Може да е рядко, но има случаи когато спътниците не се покриват т.е. 3 или 4 като всеки го разбира и почва едно преизчисляване , интерполиране и т.н до появяване на "сигнала".

 

И затова моето мнение е че километража е доста по верен отколкото GPS на колегата в телефона му !

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

такива замерванки с телефон силно препоръчвам извън населени места за минимални смущения :) при мен отклоненията са 5-6км/ч до към 120 нагоре стават повечко :) вземете си електронни километражи за велосипеди :) слагате магнита на задна джанта и гледате :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ама как така има смущения :D/> - GPS в телефона е най-точната система за измерване на скорост " с точност 1 наносекунда " :D/>/>

Във Формула 1 как не са сетили да я ползват на аванта Публикувано изображение/>

Вадиш Самсуняка и действаш ...

 

 

ПП Замерванията се правят с яйца и домати, а Измерванията с технически средства ! Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сивик д14а3 два пъти замерван по гпс с гуми 185/60/14 с 200 км/ч по километраж на 7000 об/м на 4та скорост 1вия път 190 по гпс, 2рия 180 с галакси i9000 ... случвало ми се е и да карам с 60, а да ми изписва 166 :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... случвало ми се е и да карам с 60, а да ми изписва 166 Публикувано изображение

 

Я пък сега ...Публикувано изображение

 

Общата теория на относителността .

 

Според нея геометричните свойства на пространство-времето са неразривно свързани с разпределението на материята в него. Времето тече по-бавно до обект с по-голяма маса.

 

Това се отнася също до Земята - колкото по-близо е даден обект до нашата планета, толкова по-бавно тече времето за него. Това означава, че в зависимост от това на какво разстояние от Земята се намират спътниците, техните бордови часовници ще работят с различни скорости. .

 

Това задължително трябва да бъде отчетено при GPS навигацията. Ако общата теория за относителността не бъде взета предвид, ще се натрупват грешки в определянето на глобални позиции със скорост 10 км на ден

Айде на размисъл ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой прочете ли нещо повече, освен учебник по Физика за 9 - 10 клас? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводско дават на километража 10км отклонение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се пише повече, ето едно помагало. За описателната част - от стр. 60. Но написаното, отдавна не е актуалното, просто теория и стара методика.Извинете, че е професионално, но ми е под ръка.www.trimbul.com/k2-showcase/theory/item/download/3.htm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...