D15Z3 0 #1 Публикувано 6 Март, 2013 Колата е Сивик 95-та D15Z3 англичанка прекъсва само в движение.На свободна се изрязва без проблем до червено.Прави го и на 2-те горива , като на газ се усеща повече.Преди седмица почистих стъпковото но нямаше ефект. Ако някой се сеща нещо ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #2 Отговорено 6 Март, 2013 И е малко след 2000 оборота ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 6 Март, 2013 На влажно време ? Като поработи да загрее качествено? .... Свещите , кабелите как са ? Газовата каква е ?... Оборотен диапазон на прекъсването ? Дай малко повече инфо да се види кое и как . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #4 Отговорено 7 Март, 2013 на газ е бедна сместа развиите тея троиници стига ги удушавахте не ви гори по малко така, колега развии половин оборот там дет регулира6 за подаването на гориво/газ/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 7 Март, 2013 а на бензин какво да развие??? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #6 Отговорено 7 Март, 2013 Гаиджине знам че разбираш от коли не ме изпитваи просто имах същия проблем като на колегата само че моита е д15б2 и с помоща на батко Слави CR-V, лечение по скаипа колата отлепя та се не трае мотора у коша и просто исках да помогна, не го приемаи като заяждане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #7 Отговорено 8 Март, 2013 колега провери си кабелите и свещите,или ако имаш от къде да вземеш кабели за проба почни от тях Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
el niño 4 #8 Отговорено 12 Март, 2013 И е малко след 2000 оборота ? :unsure:/>Да малко след 2000 и на 2500 се оправя, какво следва? barsi Публикувана 06 март 2013 - 21:42...... Като поработи да загрее качествено? .... Да като загрее. ????И аз имам този проблем. Комутатора и бобината са нови. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #9 Отговорено 13 Март, 2013 (Редактирано) Този проблем го имах на англичанката ми преди време но беше само на бензин ( на газ го нямаше проблема ) и смених горивния филтър и нещата заспаха ПС: мотора беше D15Z6 ако не се лъжа ( 1.5 Vtec-E ) Редактирано 13 Март, 2013 от Mickelangelo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zaxx 0 #10 Отговорено 14 Март, 2013 и аз имам англичанка със същите симптоми при мен се оказа че в делкото имах масло и в две гнезда на свещите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JK_HONDA 58 #11 Отговорено 27 Април, 2013 (Редактирано) Нека и аз да споделя...... Колата е Д14а2 192 000 км-МА8 шаси! Така наречената (англичанка). 1-во! Прекъсване в диапазон 2000-2500/3000 об./мин. След това,няма този,проблем. 2-ро! След диагностика се разбра,че свещта във втори цилиндър е "пътник",там имаше малко масло. Взех си едни от 'Щатите',предписаните от производителя. Промяна в първите,няколко километра,след това,всичко по-старо му. 3-то! Смених 'О' пръстените на капака,като се опитах да премахна възможни най-много масло ,за да не омаже новите свещи! 4-то! Проверих дистрибуторната капачка,кабелите,лулите на кабелите,всички свещи (освен тази от 2-ри цилиндър) са в перфектен вид,такива каквито трябва да са (лек кафеникав оттенък) и незначителен нагар.... Под проверих,имам предвид на око,защото бяха в добро състояние,нито някакво окисление,нито масло на самите лули,нито пък някаква корозия или прахоляк в дистрибуторната капачка. Никакви видими следи,освен маслото в 2-ри цилиндър. 5-то!Сменял съм и горивен филтър и нещата бяха се пооправили за има няма 2000 километра,след което отново се почната,прословутото прекъсване.... На място,както каза колега,по-горе се изрязва докрай. Дали има възможност да идва от тук омасляването? номер 16 и 17? Защото имам,такова съмнение...... Възможност за лоша компресия в цилиндрите? Направо не знам ..... Мотора,работи равномерно(не докосва маслото),след като загрее,работата не се влошава (поне на място),но натисна ли по-рязко десния педал,направо все едно и давам спирачка,след 1-2 секунди се осъзнава и започва да набира,така както трябва..... Дали,трябва да се притеснявам? Някой ако го е решил (без да се появи,отново)! Да сподели.... Редактирано 27 Април, 2013 от JK_HONDA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockton 12 #12 Отговорено 29 Април, 2013 Колата е Сивик 95-та D15Z3 англичанка прекъсва само в движение.На свободна се изрязва без проблем до червено.Прави го и на 2-те горива , като на газ се усеща повече.Преди седмица почистих стъпковото но нямаше ефект. Ако някой се сеща нещо ще съм благодарен.Отиди някъде на диагностика, първо да се "закачи" запалителната система на осцилоскоп, тъй нареченият "мотортрстер" или още Елкон, пропуските в запалването могат да се видят коректно само така иначе на външен вид всико винаги почти изглежда добре! Няма да е кошо да се зачете и ЕЦУ-то и най вече живите данни в реално време , какво се случва по време на работа И на газ и на бензин??? Това става с подходяща за това апаратура - скенер! И в края ако всичко е наред , се поставя сондата на газанализатора в аспуха и се регулира сместа на газ, да е максимално еднакъв ламбда коефициента във всички режими на работа на мотора! Това ако е с обикновен изпарител и плочка, ако е газижекцион, се прави настройка на газовото ЕЦУ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #13 Отговорено 2 Май, 2013 (Редактирано) И при мен почва да ми прекъсва към 3000 оборота .Ама повечето пъти ми го прави когато спра и оставя колата за малко и когато пак тръгна тя почва да го прави тоя проблем .Или когато тя си поиска го прави така е от 1 седмица . 1 Ми казаха да си сменя б.помпа и я смених ама без ефект . 2 Да си сменя свещите а те са сменяни преди няколко месеца и не ги смених. 3 Кабелите на свещите тях ги смених днеска ама пак без ефект . 4 Да съм сменял сега палеца на делкото . Аз ако продължавам по тяхната логика аз трябва да сменя всичко по колата Ако някои има идея от какво може да е нека сподели Редактирано 2 Май, 2013 от DIVALDOO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 2 Май, 2013 А аз без да продължавам по ваща логика смених ТПС-а и си карам колата .Не случаино питах автора по рано ма тои не отговори . Към всички останали Колата е Сивик 95-та D15Z3 англичанка прекъсва само в движение. Това е първия ред на първото мнение така че на кои кога иска да му прекъсва колата не ме интересува а се придържаите към темата , че некои ша иде отпуска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #15 Отговорено 22 Октомври, 2020 Здравейте, от няколко седмици моя сивик D14A8 прекъсва само в движение но не винаги и наистина след 2000 оборота до към 4000. Не го прави постоянно. Прави го и на газ и на бензин. Вчера смених свещите като че ли има някакво минимално подобрение. Мисля да сменя капачка и палец, но като чета мнениято на fenabg.......... Дали наистина не е TPS ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #16 Отговорено 23 Октомври, 2020 (Редактирано) И при мен така, първо забиваше муцуната, а после се изтрелваше. Направих реглаж на клапани, смених си свещите, имах дупка в маркуча, дето е от въздушния филтър до дроселовата клапа и смучеше въздух - запуших я. Изчистих стъпковия мотор, дросела и болта на дросела. Не знам кое точно ми реши проблема, но вече го няма. ЕДИТ: Executor, има правило да не събуждаме теми по-стари от 6 месеца, сега видях, че е старичка. Да знаеш. Редактирано 23 Октомври, 2020 от nunezz Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Executor 49 #17 Отговорено 27 Октомври, 2020 Ще пусна нова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове