vladotopalov 0 #1 Публикувано 25 Януари, 2013 Здравейте колеги, след няколко месечно каране на друга марка автомобил пак съм горд собственик на хонда црв 1999г. 147кс.След като и беше направено пълно обслужване и сложих газова уредба и от тогава лампата на чека си светва когато си поиска, и след като махна контакта и запаля спира да светия и след време пак светва.На предишното ми црв със същата марка газова уредба нямах този проблем.Дайте съвет какво да правя.Аз съм от Хисаря, Пловдивска област. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #2 Отговорено 26 Януари, 2013 Отиваш при газаджиите да си оправят проблема, наи вероятни ти е бедна сместа, а тея хонди въпреки че не са капризни това хич не го обичат Макар че първото което трябва да направиш сам е да прочетеш каква грешка ти дава, щото може да се окаже и друго, примерно някоя кофти букса кум датчик......., макар че я кажи като ти светне чека как работи колата, щото ако е датчик или друго ще се влошава, но ако е заради сместа ще си е ок. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #3 Отговорено 27 Януари, 2013 Здравейте колеги, след няколко месечно каране на друга марка автомобил пак съм горд собственик на хонда црв 1999г. 147кс. сложих газова уредба и от тогава лампата на чека си светва когато си поиска, и след като махна контакта и запаля спира да светия и след време пак светва. Значи да ви кажа...,този начин на светкане на чека и след връщане на контакта,грешката да се самоизчиства...,вече го чувам няколко пъти..,дори на един познат със същото CR-V тук от Кюстендил прави същия номер....,и той си кара така....! Защо ви го казвам това...,ами... защото при мен като светнеше веднъж тази лампа(явно със същата грешка №45-бедна или богата смес),докато не я изчистех по начина описан тук във форума,чек лампата светеше постоянно и непрекъснато.... Та...,исках да попитам..,дали някой знае защо се явяват тези разлики(за чек лампата става въпрос),при иначе еднакви автомобили(2,0...147к.с.)? П.П. Колега(Владко)..,както каза и Слави..,ходи при газаджиите да ти настроят колата(да ти обогатят сместа при високи обороти)...,при мен беше така и след прецизна настройка(с лаптопа и в движение) вече над 1000км. не е светкала чек лампата. Успех! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gsmgb 0 #4 Отговорено 27 Януари, 2013 Върви да ти я вържат в някой сервиз на компа и ще видят грешката от къде е. Може и ланда сонда да е, на мен точно така ми правеше и като ми я смениха няма проблем излезе ми 100-на лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #5 Отговорено 28 Януари, 2013 И на мен ми светва от време на време чека, но грешката е 1 тоест ламбда и мисля че е само на газ проблемът . Въпросът е възможно ли е от бедна или богата смес да свети друга грешка освен 45? Най-често светва при обороти- 2500-2700 задържани за по-продължително време без значение от предавката. След гасене и палене не свети, а докато свети имам придърпвания над 2500 оборота. Мистерия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #6 Отговорено 28 Януари, 2013 То по принцип тая лампа е за това . Като светне се ходи на доктор да каже какво я боли колата и да се поправи проблема . Щом свети периодично , светне ли се ходи до диагностика да я закачи , преди да е изгаснала .Странно е , че се изчиства сама грешката Хубавото е , че знаете при какви условия светва лампата . не знам в Хисаря и в Кюстендил как са сервизите . Най - добре си уредете час при някой и после я накарайте да светне . Може да е всичко по колата . След установяване на проблема е лесно . Това е лошото на тези компютри . При ГИ ги помни и когато и да отидеш си има записана грешката коя е и кога е станала ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 28 Януари, 2013 Ами трябва малко статистика да се събере за компютрите,май има разлика в годините.При Харви след бедна и богата смес ,вади грешка за тримовете и накрая за неработещ цилиндър.....беше ми изкарала акъла тая грешка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 250 #8 Отговорено 28 Януари, 2013 (Редактирано) То по принцип тая лампа е за това . Като светне се ходи на доктор да каже какво я боли колата и да се поправи проблема . Щом свети периодично , светне ли се ходи до диагностика да я закачи , преди да е изгаснала .Странно е , че се изчиства сама грешката :dry:/>/> Хубавото е , че знаете при какви условия светва лампата . не знам в Хисаря и в Кюстендил как са сервизите . Най - добре си уредете час при някой и после я накарайте да светне . Може да е всичко по колата . След установяване на проблема е лесно . Това е лошото на тези компютри . При ГИ ги помни и когато и да отидеш си има записана грешката коя е и кога е станала ...Колега, аз не виждам някой да говори за изтрита грешка, а за изгаснала лампа. Грешката си стои в паметта и се чете и без диагностика с уред. В моя случай ако отида на диагностика ще кажат нова ламбда. Да ама като на бензин си е ок? Редактирано 28 Януари, 2013 от HondaExplorer Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #9 Отговорено 28 Януари, 2013 (Редактирано) Да ти кажа честно с диагностика не ми се е налагало да се занимавам . Колата ми не е случвало да ми свети чек - а . Ако я записва още по добре . Иначе , като разбереш какво и е , ако е грешка в сместа отиваш при газаджиите и им казваш какво да направят , за да не свети лампата . Лошото е , че не като на някой автомобили да я вади като код , а само светка и четенето е необходимо . Има и теми за прочитане с окъсяване , но не знам кое ОБД е колата . Виж в подраздела "Полезни технически теми " е описано .Ето една полезна тема по въпроса http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=61705&st=0&p=1057213834&hl=+%D0%A1%E2%80%A1%D0%A0%C2%B5%D0%A1%E2%80%9A%D0%A0%C2%B5%D0%A0%D0%85%D0%A0%C2%B5%20+%D0%A0%D0%85%D0%A0%C2%B0%20+%D0%A0%D1%96%D0%A1%D0%82%D0%A0%C2%B5%D0%A1%E2%82%AC%D0%A0%D1%94%D0%A0%D1%91&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057213834 Редактирано 28 Януари, 2013 от barsi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vadoiv 1 #10 Отговорено 28 Януари, 2013 Ами трябва малко статистика да се събере за компютрите,май има разлика в годините. Еми...,колеги..,мисля че в това изречение се крие разковничето за поведението на чек лампата, при CR-V с еднакви двигатели(147к.с.),но с различни години на производство... На колегата в Кюстендил..,дето грешката се самоизчиства при рестартиране на двг е 99г. , а моята се води 2001г. Също така..,при мен има двупинова букса за самодиагностика.. + 16 пинова(мисля че се води :OBD-2),тази трипиновата за която споменавате.. липсва. И.. още нещо..,след като съм изчистил грешката от двупиновата букса..,при проверка с тестер през 16-пиновата..,в паметта на кампа,няма записана грешка.. И... те-така...! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladotopalov 0 #11 Отговорено 5 Февруари, 2013 И така малко развитие по темата.Понеже при 2 зареждания на бутилката с газ колата ми даде разход в градски условия 19л./100км. реших че трябва малко да и завия кранчето на гаста за да пробвам да сваля разхода.След тази интервенция лампата не е светвала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MMJ 0 #12 Отговорено 8 Февруари, 2013 (Редактирано) Здравейте, След като ми сложиха ГИ фобос на моята црв 147коня 2000г. всичко си беше наред и като се прибрах вкъщи тамън я паркирам и светна тая чек лампа. Изгасих, запалих и така повторих ама неще да гасне тая лампа. Въпроса ми е: мога ли така да си карам колата и трябва ли нещо да ме притеснява, опасно ли е ? Иначе се обадих веднага на момчетата от сервиза, казаха да не се притеснявам и да карам така. След като навъртя 400-500 км. чак тогава да отида при тях за да видят какви грешки дава. Направих две снимки да се види кое точно ми свети, тази оранжевата лампа над оборотомера: EDIT: Не знам защо всичко го изкара на един ред. Редактирано 8 Февруари, 2013 от MMJ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #13 Отговорено 8 Февруари, 2013 (Редактирано) Явно не ти се занимава да четеш форума.Тук всичко е описано.Нищо не е било наред,просто не си знаел още.Възможно е бедна смес,недобре настроен режим средни обороти,неправилно обогатяване при ускорение. Редактирано 8 Февруари, 2013 от Markony 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове