Попай 55 #1 Публикувано 19 Януари, 2013 Колеги днес ми се случи нещо много странно,колата си работеше перфектно до днес,но както си карам днес и изключвам от скорост и колата почва да си мени оборотите все едно някой и подава гас пада на 1000об. и веднага гас до 2000об. после пак надолу и пак нагоре и ей така,от какво може да е след като този проблем го нямаше и колата работеше идеално.Преди около седмица чистих IACV клапана,дросела и FITV клапана,след почистването имам изминати около 300 км и нямаше никакви проблеми колата работеше перфектно!Поздрави и благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 19 Януари, 2013 Спукано маркуче може да имаш и да смуче въздух,огледай хубаво вакуумните съединения.Как събра на един ред думата днес 3 пъти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #3 Отговорено 19 Януари, 2013 Спукано маркуче може да имаш и да смуче въздух,огледай хубаво вакуумните съединения.Как събра на един ред думата днес 3 пъти? Хубав въпрос за думата ''днес'' ,но като ми направи така с оборотите и ми изпуши главата .Ще огледам вакумите,ако някой има още идей да помага Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #4 Отговорено 19 Януари, 2013 Това с мененето на оборотите го прави като загрее,а като е студена работи на 2500об. което е много за мен,вакумите които са към дросела и смукателя са здрави,давайте мнения от какво може да бъде Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikitooo 10 #5 Отговорено 19 Януари, 2013 Колега, на мен този номер го правеше от температурния датчик. Намира се под делкото. Ако е прецакан подава некоректни данни на ЕЦУ-то. Ако имаш възможност пробвай с някой друг датчик. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #6 Отговорено 19 Януари, 2013 Качвам и едно видео да видите за какво иде реч,дано някой има идея от какво е този проблем,че съм шах!!! Видео Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #7 Отговорено 19 Януари, 2013 (Редактирано) Глупости на таркалета , трудно ще ми е да обясня в темата как да установите де ви е проблема , ама колегата да звънне утре пък аз ще му обясня - той ако реши да ви направи снимков материал на решението ;)/>/>П.С Що да е трудно пък - смъквате интейка или тръбата която имате - и докато колата си мени оборотите бъркате с показалеца на дясната ръка във дроселовата клапа , напипвате лявата стена(като стойте срещу дросела) там има две дупки , едната е горе другата доле , слагате си пръста на долната(по спомен - пък може и горната да е) и ВОАЛА , проблема решен . Ако се оправи от там то , трябва да си направите гарнитурка и да затапите онова нещо дето ви седи ПОД дросела с двете води в него , или съответно да го рециклирате :)/>/> Редактирано 19 Януари, 2013 от GeFi's Garage 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fir3 468 #8 Отговорено 19 Януари, 2013 Виж първо дали имаш вода в радиатора ако не е пълен до горе го напълни! Ако не е от там обърни внимание на сервото да няма някои спукан/ракачен маркуч там пробвай да напомпаш на спирачката на място като е колата и виж дали ще има разлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #9 Отговорено 19 Януари, 2013 И моята има подобен проблем, но само като е студена. Работи на 2000 после падне на 1500, после пак вдигне на към 1800, падне, вдига без да правя нищо докато загрее нормално. Ако всичко е наред би трябвало да падат оборотите без да се вдигат докато загрява. Не съм толко компетентен по дросели и вакуми, но аз залагам колегата да има проблем с датчика за температура (и мойта може да го има, но не мисля да я пипам, защото като загрее е добре) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #10 Отговорено 20 Януари, 2013 Пробвай варианта който Гефи ти казва.Или направо свали FITV-то и му изолирай двата отвора към дросела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jimi 291 #11 Отговорено 20 Януари, 2013 Или влиза въздух от някъде около всмукателния колектор или няма достатъчно течност Може и всмукателния колектор да му се е развило някой болт Проблема е много противен и чак изнервя но ще го оправиш лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #12 Отговорено 21 Януари, 2013 Проблема се реши по начина по който каза Иво само че той каза да се запуши дупката от към FITV клапана,но не е там проблема,а в IACV клапана,като процедурата е същата само че се запушват дупките на IACV-то и проблема е временно отстранен до намиране на друго клапанче. Последиците от запушването на дупките са че колата няма автоматичен смукач като е студена и не може да си регулира само оборотите на празен ход Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ACID BURN 235 #13 Отговорено 21 Януари, 2013 Моя съвет приятелю е въздух в система. Когато има въздух в система първото нещо, което се случва е това колебание в оборотите. Пробвай с дръжка на отверка или нещо такова да чукнаш лекичко по IACV-то ако оборотите започнат с по-малко да се вдигат, то много е вероятно да имаш въздух в охладителната система. А да си обезвъздушиш системата предполагам знаеш как става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #14 Отговорено 21 Януари, 2013 Хмм а ако ЕАЦВ-то да речем е само с въздух,откачени са му маркучите и изолирано,какво правим ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #15 Отговорено 21 Януари, 2013 Хмм а ако ЕАЦВ-то да речем е само с въздух,откачени са му маркучите и изолирано,какво правим ? При ситуацията,която ти даваш мисля,че двг-то ще работи постоянно на високи обороти защото IACV-то май се влияе от температурата на охладителната течност,а аз сега имам един въпрос към всички които са членове в този форум било то знаещи,незнаещи,любопитни и т.н. а той е следния!!!Някой изобщо знаели по какъв начин и на какъв принцип работи IACV-то,от къде влиза въздух в него и как влиза в смукателите този въздух??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GeFi's Garage 280 #16 Отговорено 21 Януари, 2013 Това сериозен въпрос ли е ? При положение , че си си сложил пръста на дупката от където смуче въздух , питаш от къде го смуче ? :)/>Ако пък е сериозен - то тук се вижда Стъпково .П.С Това с въздуха в системата не играе роля при стъпковото моторче .... водата там е само и единствено за да го пази да не залепне буталцето при по-студено време ... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #17 Отговорено 21 Януари, 2013 Това сериозен въпрос ли е ? При положение , че си си сложил пръста на дупката от където смуче въздух , питаш от къде го смуче ? /> Ако пък е сериозен - то тук се вижда Стъпково . П.С Това с въздуха в системата не играе роля при стъпковото моторче .... водата там е само и единствено за да го пази да не залепне буталцето при по-студено време ... Иво аз съм си обяснил кое как минава и ти го казах и на теб по телефона,но въпроса ми е сериозен и е отправен към колегите,които явно не се замислят преди да пишат нещо!А що се отнася до въздуха в системата съм напълно съгласен с теб че няма роля,защото охладителната течност има допир само до стените на клапана и се явява като една водна риза Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #18 Отговорено 22 Януари, 2013 (Редактирано) При ситуацията,която ти даваш мисля,че двг-то ще работи постоянно на високи обороти В тази ситуация си карам колата(не помня вече колко време)никакви проблеми с оборотите.Изолирал съм и FITV-то,без отопление е и без досег до дросела(в смисъл на дросела си е но са затапени отворите към него). Редактирано 22 Януари, 2013 от AMD Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Попай 55 #19 Отговорено 22 Януари, 2013 При ситуацията,която ти даваш мисля,че двг-то ще работи постоянно на високи обороти В тази ситуация си карам колата(не помня вече колко време)никакви проблеми с оборотите.Изолирал съм и FITV-то,без отопление е и без досег до дросела(в смисъл на дросела си е но са затапени отворите към него). Може и да си прав колега,може да направя ей така един опит да го проверя това нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове