Jump to content
Попай

Проблем с обороти на празен ход

Recommended Posts

Колеги днес ми се случи нещо много странно,колата си работеше перфектно до днес,но както си карам днес и изключвам от скорост и колата почва да си мени оборотите все едно някой и подава гас пада на 1000об. и веднага гас до 2000об. после пак надолу и пак нагоре и ей така,от какво може да е след като този проблем го нямаше и колата работеше идеално.Преди около седмица чистих IACV клапана,дросела и FITV клапана,след почистването имам изминати около 300 км и нямаше никакви проблеми колата работеше перфектно!Поздрави и благодаря предварително!Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спукано маркуче може да имаш и да смуче въздух,огледай хубаво вакуумните съединения.Как събра на един ред думата днес 3 пъти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спукано маркуче може да имаш и да смуче въздух,огледай хубаво вакуумните съединения.Как събра на един ред думата днес 3 пъти?

 

Хубав въпрос за думата ''днес'' ,но като ми направи така с оборотите и ми изпуши главата Публикувано изображение.Ще огледам вакумите,ако някой има още идей да помага

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с мененето на оборотите го прави като загрее,а като е студена работи на 2500об. което е много за мен,вакумите които са към дросела и смукателя са здрави,давайте мнения от какво може да бъде Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, на мен този номер го правеше от температурния датчик. Намира се под делкото. Ако е прецакан подава некоректни данни на ЕЦУ-то. Ако имаш възможност пробвай с някой друг датчик.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Качвам и едно видео да видите за какво иде реч,дано някой има идея от какво е този проблем,че съм шахПубликувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение!!!

Видео

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости на таркалета , трудно ще ми е да обясня в темата как да установите де ви е проблема , ама колегата да звънне утре пък аз ще му обясня - той ако реши да ви направи снимков материал на решението ;)/>/>П.С Що да е трудно пък - смъквате интейка или тръбата която имате - и докато колата си мени оборотите бъркате с показалеца на дясната ръка във дроселовата клапа , напипвате лявата стена(като стойте срещу дросела) там има две дупки , едната е горе другата доле , слагате си пръста на долната(по спомен - пък може и горната да е) и ВОАЛА , проблема решен . Ако се оправи от там то , трябва да си направите гарнитурка и да затапите онова нещо дето ви седи ПОД дросела с двете води в него , или съответно да го рециклирате :)/>/>

Редактирано от GeFi's Garage
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж първо дали имаш вода в радиатора ако не е пълен до горе го напълни! Ако не е от там обърни внимание на сервото да няма някои спукан/ракачен маркуч там пробвай да напомпаш на спирачката на място като е колата и виж дали ще има разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята има подобен проблем, но само като е студена. Работи на 2000 после падне на 1500, после пак вдигне на към 1800, падне, вдига без да правя нищо докато загрее нормално. Ако всичко е наред би трябвало да падат оборотите без да се вдигат докато загрява. Не съм толко компетентен по дросели и вакуми, но аз залагам колегата да има проблем с датчика за температура (и мойта може да го има, но не мисля да я пипам, защото като загрее е добре)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай варианта който Гефи ти казва.Или направо свали FITV-то и му изолирай двата отвора към дросела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или влиза въздух от някъде около всмукателния колектор или няма достатъчно течност Публикувано изображение Може и всмукателния колектор да му се е развило някой болт Публикувано изображение

Проблема е много противен и чак изнервя но ще го оправиш лесно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема се реши по начина по който каза Иво само че той каза да се запуши дупката от към FITV клапана,но не е там проблема,а в IACV клапана,като процедурата е същата само че се запушват дупките на IACV-то и проблема е временно отстранен до намиране на друго клапанче. Последиците от запушването на дупките са че колата няма автоматичен смукач като е студена и не може да си регулира само оборотите на празен ход Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя съвет приятелю е въздух в система. Когато има въздух в система първото нещо, което се случва е това колебание в оборотите. Пробвай с дръжка на отверка или нещо такова да чукнаш лекичко по IACV-то ако оборотите започнат с по-малко да се вдигат, то много е вероятно да имаш въздух в охладителната система. А да си обезвъздушиш системата предполагам знаеш как става. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм а ако ЕАЦВ-то да речем е само с въздух,откачени са му маркучите и изолирано,какво правим ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хмм а ако ЕАЦВ-то да речем е само с въздух,откачени са му маркучите и изолирано,какво правим ?

 

При ситуацията,която ти даваш мисля,че двг-то ще работи постоянно на високи обороти защото IACV-то май се влияе от температурата на охладителната течност,а аз сега имам един въпрос към всички които са членове в този форум било то знаещи,незнаещи,любопитни и т.н. а той е следния!!!

Някой изобщо знаели по какъв начин и на какъв принцип работи IACV-то,от къде влиза въздух в него и как влиза в смукателите този въздух???Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това сериозен въпрос ли е ? При положение , че си си сложил пръста на дупката от където смуче въздух , питаш от къде го смуче ? :)/>Ако пък е сериозен - то тук се вижда Стъпково .П.С Това с въздуха в системата не играе роля при стъпковото моторче .... водата там е само и единствено за да го пази да не залепне буталцето при по-студено време ... ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това сериозен въпрос ли е ? При положение , че си си сложил пръста на дупката от където смуче въздух , питаш от къде го смуче ? Публикувано изображение/>

 

Ако пък е сериозен - то тук се вижда Стъпково .

 

П.С Това с въздуха в системата не играе роля при стъпковото моторче .... водата там е само и единствено за да го пази да не залепне буталцето при по-студено време ... Публикувано изображение

 

Иво аз съм си обяснил кое как минава и ти го казах и на теб по телефона,но въпроса ми е сериозен и е отправен към колегите,които явно не се замислят преди да пишат нещо!А що се отнася до въздуха в системата съм напълно съгласен с теб че няма роля,защото охладителната течност има допир само до стените на клапана и се явява като една водна риза Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При ситуацията,която ти даваш мисля,че двг-то ще работи постоянно на високи обороти

В тази ситуация си карам колата(не помня вече колко време)никакви проблеми с оборотите.Изолирал съм и FITV-то,без отопление е и без досег до дросела(в смисъл на дросела си е но са затапени отворите към него). Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

При ситуацията,която ти даваш мисля,че двг-то ще работи постоянно на високи обороти

 

В тази ситуация си карам колата(не помня вече колко време)никакви проблеми с оборотите.Изолирал съм и FITV-то,без отопление е и без досег до дросела(в смисъл на дросела си е но са затапени отворите към него).

 

Може и да си прав колега,може да направя ей така един опит да го проверя това нещо Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...