Jump to content
jorkata dinev

твърди маркучи на ЦРВ

Recommended Posts

Колеги, вчера гледах едно ЦРВ за покупка от моя страна. Това, което ми направи впечатление е че маркучите за охладителната система са доста твърди, като ги сравнявам с моята кола(опел астра)- започнах да си мисля дали колата не е прегрявана и т.н. Когато отворих капачката на радиатора нямаше никакви признаци за нещо нередно, в смисъл да излизат балончета или да вдига температурата! След това се заприказвах с едно приятелче-монтьор и той ми каза, че попринцип при тези ЦРВ-та маркучите са по-твърди. Така ли е наистина?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По твърди... или твърди :)/>/>/> колко да са твърди :)/>/>/> Ся ако твоите на опела са меки било то топла или студена кола то при ЦРВ само налягането в системата е около 1,1атм. Което не е много, може да са втвърди ама ся така на приказки как да ти обясня колко. Като го стиснеш тоя дебели дето отива в радиатора, трябва да ти се опъва така да усещаш че не е мек като се едно е само гумата ами да си има твърдина като стар хляб на пипане (ама сравнение направих) :D/>/>/> но ако положиш и повече усилие трябва да можеш спокоино да му залепиш двете стени една за друга. Ама ся ако са кочан като напомпани гуми на колело тогава вече са твърди. трябва да са като меки гуми на колело :)/>/>/> Ха даже сега ми хрумна, ако имаш някои баик спусни му гумата на 1,1 атм и стисни да видиш колко е твърдо и вече ще имаш мярка хахах :)/>/>/>

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По твърди... или твърди :)/>/>/>/> колко да са твърди :)/>/>/>/> Ся ако твоите на опела са меки било то топла или студена кола то при ЦРВ само налягането в системата е около 1,1атм. Което не е много, може да са втвърди ама ся така на приказки как да ти обясня колко. Като го стиснеш тоя дебели дето отива в радиатора, трябва да ти се опъва така да усещаш че не е мек като се едно е само гумата ами да си има твърдина като стар хляб на пипане (ама сравнение направих) :D/>/>/>/> но ако положиш и повече усилие трябва да можеш спокоино да му залепиш двете стени една за друга. Ама ся ако са кочан като напомпани гуми на колело тогава вече са твърди. трябва да са като меки гуми на колело :)/>/>/>/> Ха даже сега ми хрумна, ако имаш някои баик спусни му гумата на 1,1 атм и стисни да видиш колко е твърдо и вече ще имаш мярка хахах :)/>/>/>/>

Слави, сравнението с хляба е добро :D/> ..Благодаря, ще го имам в напредвид!Мисля че бяха по- твърди, кокъл - не, но с една ръка едва ли бих могъл да му залепя двете страни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааа тва е много бре, аи да не те подвеждам тоя уикенд ще пипна и моите как са и ще ти кажа, но според капачката трябва да са 1,1 а тва не е много за стискане, освен капачката на колата нещо да е прецакана.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еротична тема се заформя."твърд",кочан....мек като топъл хляб.Убивате ме.Жорката,има по-важни неща от маркучите,но ако те притесняват,просто помоли някой да дойде с тебе с произволна Хонда.Еднакво ни се дървят ,щото капачките ни същите...малии ако чете някой жена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си ... размерът няма никакво значение (на колата де) :Dп.п. Токущо барнах моя (маркуч) ... всъщност и двата! Точно както каза Слави - с малко усилие си допрях пръстите на едната ръка.Не знам, сигурно е от ЕГН-то :cool:

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е не те ли боли като го стискаш толкова бре, тва беше само метафора, а не да си стискате маркучите до де ви изхвръкнат очите като на гол охлюв :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха големи сравнения бе колеги,майтапа на страна,наистина на японските коли маркучите са малко по корави от другите,но не трябва да са прекалено,ако мислиш да я купуваш тази кола я покарай и виж дали има парно(топло) и как е температурата в движение,ако няма проблеми,може самата капачка да прави проблеми....поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина интересна тема се заформи :D/>. Искрено се забавлявах докато четях Вашите коментари:D/> .. ..що се отнася до ЦРВ - то, запалих го , но от автокъщата не ми позволиха да направя някакво по сериозно кръгче, просто се завъртях в кръг около колите. За времето, което беше запалена колата тем. не помръдваше, стоеше си на средата а парното беше доста добро!...Между другото исках да си сваля ръководството за ЦРВ на Руски, но не успях, не се отваря страницата. Свалих го на английски, но не ми върши особено голяма работа... Моля, кажете от къде да си го дръпна!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тез да ги нямаме,имат си фалшиви номера,опъни го по улицата,поне дифа да чуеш,да видиш върти ли гуми ,как е.Може кутия да вие...не може без проба.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Мисля че бяха по- твърди, кокъл - не, но с една ръка едва ли бих могъл да му залепя двете страни.

"Кокал". :rolleyes: Зависи от ръката и от кокала... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам къде да пиша за това тук. Много колеги търсят руското ръководство за CR-V поради тази причина го архивирах и го качих в DOX-a.

Ето директен линк:

 

http://dox.bg/files/dw?a=9b4c925be4 <br style="color: rgb(153, 153, 153); background-color: rgb(250, 250, 250);">

Сваляте всички архиви и давате на 1-вия да се разархивира и той автоматично разархивирва всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, вероятно няма никакви регистрационни номера за да не тия дават извън автокъщата да я пробваш. Виж дали се включва вентилатора на радиатора след продължителна работа на празен ход. Сега е студено де не знам кога ще се включи, но май стрелката на температурата е последното което ще се мръдне ако почне да прегрява. Предполагам че ако се огледа добре снадката между главата и блока ще се разбере ако скоро е сменяна гарнитура. Виж и течността в разширителния съд. Трябва да няма и следа от масло или пресечено под формата на боза такова. /Sorry, карал съм бензинов Роувър с К16 мотор и имам едно наум,като си търсех, който е запознат с марката знае какво имам предвид/.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коко, благодаря за Ръководството!!

Вчера отново ходих на оглед на споменатия от мен джип и се отказах от него поради следните причини:

- продавача е много арогантен

- наистина джипа е без номера, но както каза колегата Markony трябва да се подкара за да се чуе диференциала, скорости и т.н.

- що се отнася до маркуча май наистина е по-твърд от другите коли, но при натиск се докосват стените му - от вашите коментари бях осведомен за твърдостта на маркучите, като стар хляб:D/>

- в последствие видях, че и радиатора е пробит на наставката, за което поисках да свали още малко от цената, но без успехшно

- беше маскирал някои ръжди по калниците с черно тиксо, понеже и джипа е черен

- беше пастиран по такъв начин, че на слънце стоеше като надран

Както и да е, основното поради което се отказах, беше неговото отношение. Излезе ми с номера, че са му спукали телефона и че ако не съм аз, някой друг ще му го вземе, което е вярно.

 

Все пак благодаря за разяснението. При следващият оглед ще знам за мекотата и твърдостта на маркучите:D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Братле,гадно племе са знам.Обикалях 3 месеца докато си харесам кола с познати проблеми.Разбирай знаех ,че е удряна,правена,имаше ръждичка,проблем в ск,кутия,харчеше масло.Това са неприятности,но известни,които знам колко ще ми струват да ги оправя.Намерих полу коректен селър,който ми хареса ,че държи на договорки.На обявена цена 7000 я купих за 6000 за 3 месеца изплащане,като прехвърлянето става след последната вноска.Дадох 2000 лв и подкарах колата,като преди това даже имах оффроуд тест.Като махнеш гуми и лети джанти ми излезе 5000.На фактура е купена за 1800 от Италия....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезе ми с номера, че са му спукали телефона и че ако не съм аз, някой друг ще му го вземе, което е вярно. />/>

Пусни линк за обявата, та поне, който чете тук да бЕга!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Tо и тука има един такъв дето още юни гледахме една и вика не се чудете че ми запалиха телефона и за два три дена ще замине, щото всеки ден вика и откачат вратите от огледи. Е на 7 м. по късно с откачени врати и запален телефон още седи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излезе ми с номера, че са му спукали телефона и че ако не съм аз, някой друг ще му го вземе, което е вярно. />/>

Пусни линк за обявата, та поне, който чете тук да бЕга!
Ето това е обявата: http://www.cars.bg/u918131 Не искам да правя лоша реклама на автокъщата..... на първия оглед присъстваше бащата на човека, който я държи. Той се оказа много свестен, остави ме да си оглеждам не ми висеше над главата, каза че и за цената ще се договорим. Сина му обаче за нищо не става!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за коравите маркучи - аз този "проблем" го нямам вече ... Преди година и нещо Хондето ми започна да губи антифриз. Позагледах го малко под капака, и какво да видят моите очи !?! Радиатора шурти Публикувано изображениеПубликувано изображение Беше се сцепил горния капак малко под гърловината на капачката. След справка за нов радиатор пробвах с лепене с разни епоксидни лепила и смоли... не се получи-винаги се пукаше отново на същото място. Накрая изрязах и огънах едно парче алуминиева ламарина по релефа на мястото с процепа на радиатора , намазах го със силикон за двигатели (скъп силикон-сив на цвят... , не менте) , лепнах ламаринката отгоре и я притиснах докато "изплюе" малко силикон от всички страни и накрая извадих гумената клапичка на капачката на радиатора (малка гумена шайба намираща се от долната страна на капачката). И това беше - проблема се реши. Вече година и няколко месеца карам с меки маркучи ,но пък не съм имал и грам течове на антифриз , а Хондата си работи абсолютно нормално , никога не е вдигала стрелката над хоризонтално положение.

Редактирано от The Dirty Harry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали знаеш за какво е налягането в системата, за да се вдигне точката на кипене, стрелката ти не е мръднала щото не си изпадал в екстремни ситуации, вярваи ми в първата такава ще завриш като чайник, това ще се случи най вероятно лятото някъде като катериш някои балкан щото и атмосферното налягане влия за точката на кипене :)/>/> Така че ако вярваш на лепенката ти, по добре си върни гумичката на капачката. Без нея дори не може да засмуче течност от компенсационото казанче ако се наложи. А и в момента съм сигурен че половината ти радиатор е празен. Така че твърдите маркучи не са проблем те са необходимост :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що така мислиш?Човеко Хари е направил нова охладителна система, нищо, че не върши работа!Имаше един с Прелюд, дето не знаеше за какво е разширителния съд и каква е връзката му с радиатора, ма не ми се търси.Смех е работата! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз даже съм дигнал налягането на 1,2 с разширителен съд на Голф 3-ка,само че вътрешен за системата.Капачката на радиатора ми е без клапан.С отворена система пак може да работи,но наистина при рискови натоварвания,по рано ще остане без вода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , съгласен съм с вас колеги . Това за налягането и темп. на кипене е точно така , ама явно японеца се е презастраховал с този радиатор... както казах досега не е загрявала над нормалното... "Обатачих" я веднъж и я мъчих 15-20 мин. докато излезе , но стрелката не мина над 3/4 от скалата , та за това го споделих като възможен вариант.Както казах вече над година я карам така и не е кипнала до сега. А ако върна гумичката на капачката това означава да приготвя едни 240-250 лева за нов радиатор , че най-вероятно този лепеният пак ще протече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100-на кинта е за познати...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...