vespas 3 #1 Публикувано 26 Декември, 2012 Здравейте,А бе врътка ми се една мисъл относно свалянето на разхода на ЦРВ-ТОДали ще има проблем ако карам няколко месеца със свален кардан, през лятото разбира се.То мойта онда я карам предимно на асфалт;Един случаен срещнат ми сподели ,че по този начин разхода му паднал на 7-100То ясно че ще си скопя джибката , но кво пък толкоз ,тя и без това не влиза в гората, пък и да отида някога там (планирано) -15-тина болта са, слагам го и готово.3 литра на 100 километра са си 3 литра.Мисълта ми е мога ли да е--ъ м---та на задния диф ако я търкалям така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #2 Отговорено 26 Декември, 2012 ти принципно си караш само на предно докато не приплъзнат и не хванат задните. А 7/100 за 2.0 16v на 1.5 тона и динамика като на хладилник мраз незнам как се постига, може би със 70 по нанадолното. Не вярвам един кардан да и тежи като за 3л. надолу но щом има живи свидетели се приема. Аз не бих се захванал. все така си викам че са пет болта и накрая се вкарвам в ебати филма. Успех ако се наемеш.п.п. Тоя разход на кой мотор с какво гориво и какъв маршрут е мерен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1557 #3 Отговорено 26 Декември, 2012 (Редактирано) БаЛиМааМу кво се случва в задния диф като му игнорираш кардана?! Не съм го питал! Щото от 1 г. карам без кардан, ама преди това година и половина карах с кардан. Друго CR-V, ама друг му беше само цвета. Таа, и зеленото (с кардан), и сребристото (без кардан) си горяха еднакво! По едни и същи асфалти, на един и същ тормоз :cool:/> Редактирано 26 Декември, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespas 3 #4 Отговорено 26 Декември, 2012 (Редактирано) БаЛиМааМу кво се случва в задния диф като му игнорираш кардана?! Не съм го питал! Щото от 1 г. карам без кардан, ама преди това година и половина карах с кардан. Друго CR-V, ама друг му беше само цвета. Таа, и зеленото (с кардан), и сребристото (без кардан) си горяха еднакво! По едни и същи асфалти, на един и същ тормоз /> Ясно -файда никва.Все пак някой ако го е правил и е усетил някво отклонение от номиналния разход да ни светне. То ясно че трите кила кардан няма да се усетят от мотора , а имам в пред вид разтоварването на усилието при задвижване на задния мост. Редактирано 26 Декември, 2012 от vespas Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #5 Отговорено 27 Декември, 2012 Според мен може да възникнат проблеми с помпите които включват/изключват задвижването на задните колела. До колкото ми е известно системата разчита на различни сили на триене за да регулира дали ще има задно задвижване или не и съответно кога да го спре, ако го е пуснала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 27 Декември, 2012 Наистина не е много ясно какво става,освен теоретичния принцип на работа на дифа.Аз имам недомлъвки за задната помпа и ще ровя ингилизките форуми за по-подробна информация.Относно разхода.Абе хора ,комшията радостен че свалил разхода на 17,с некакви скъпи добавки на Тойтката,че била на 21.Я се земете у ръце.Мачта и платно да сложим.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 27 Декември, 2012 Имах един познат в софия му се беше заканил да го махне за проба, то бая народ кара без кардани, а на помпите кво да им има те така няма как да се натоварят. Ще го питам като се появи махнал ли го е и има ли разлика, но аз лично не бих се лишил от него, при така измислената система от хонда кардана за разсхода я вдига 200- 300 грама я не. Виж ако караш с 120 и прибереш страничните огледала може да свалиш литър все пак загребват въздух като ушите на африкански слон 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvanIvanovi 7 #8 Отговорено 28 Декември, 2012 ако свалиш и предния кардан, разхода ще ти падне на около литър на час:lol:/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове