Jump to content
jaccomo

Ремонти с цени и сервизи CR-V / HR-V

Recommended Posts

Предлагам в тази тема всеки да напише какво е правил по автомобила си без значение дали е ремонт обслужване или някакъв ъпгрейд с цена и сервиза в който го е направил.За да може лесно да се ореантираме за цените на частите и труда за смяната им в съответноте сервизи.Ако модератяорите сметнат темата за ненужна или повтаряща се моля да ме извинят и да я закрият. Темата е само за двата модела тъй като са по масови и няма да е лошо и да се включи някой с друг модел джип намарката.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мога да споделя за опита си в ЮБИКО:От преди 2 год.Водна помпа: 60лвАнгренаж: 21лвГарнитура водна помпа: 5,90лвРолка: 35лвМаслен филтър: 20лв___От тази година:Накладки предни: 70лвТермостат: 40лвМасло 10w40: 70лвМаслен + Въздушен: 45лвГарнитура картер: 50лвМаншони предни амортисьори: 98лвТруд: 140лв

Редактирано от Dragijev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ам то Хонда 4 години само скука, ням а една лампа да смениш де се вика за разнообразие :)/>/> Шегувам се ама си е така за 4 г ето какво:Термостат по спомен марка джапанпартс 15 лева сменен поради грешка на газаджии, моя си е здрав.Вътрешен накраиник 23 лева марка 555, стария леко тропкаше и ме дразнешеЗадна биелета 555 цена 26 лева сменена погрешка- моя винаЗадни тампончета на стб.щанга 2 броя по 3 лева, беше ме срам да ги платя на тая цена :D/>/> Капачка и палец цена 35 лева некви уж японски цена с отстъпка.Общо взето тва са ми ремонтите за малко над 30 000 км и 4 г (народиха се деца , две бремоности и за тва малко не ми спореше километража :)/>/> )КонсумативиСвещи дензо иридум пауър 4 по 16,50 за брои пак с отстъпкаГуми дженерал грабер ухп. цена към 140 лева за брои пак с отстъпкамасла и филтри не споменавам те са ясни.За обслужване.... така си я взех обслужена не съм сменял ремъци ролки, смених водна помпа по грешка или на някои сервиз или на някои японец които не беше стегнал едно болтче и прокапа, но бях купил нова ГМБ 65 лева с отстъпка и така и така бях отворил смених я. Старата си я пазя щото е перфе. Покраи помпата смених лагерчето на обтяжната шаиба на климатика СКФ цена 7,20 + 5 лева на един мастор за преса избиване и набиване :)/>/> скоро ще си направя преса :)/>/>Другооо...... купил съм си горна помпа на съединител против уруки, все си мисля че моята ще ме предаде ама вече 20 000 не се случва , явно новата в багажника яко плаши гаргите :)/>/> Цена 35 лева, марка не помня :)/>/>Тва е, кола слънце , след италянски котури дет карах тая с мед да я намажеш :)/>/>опаааааа щях да забравя, О-пръстен на пласмасовата тапа на главата 0,25 ст :)/>/>А да, имам и една гарнитура за картера купена от 2 години която щом реша да сменя и по картера няма и след от теч, ама по някое време се омазни :)/> викам аи кат стане време за маслото тогава, и пак същото няма и следа от масло :)/> шантава работа ще си виси на стената 18 лева е тя :)/>

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пловдив (HR-V 1.6 124 к.с, 4x4 3 door):Автосервиз в кв. Тракия:Обслужване (ролка, ремъци, масло, 2 филтъра, смяна масло заден диференциал) - 350 труд и материали1л масло от Хонда за диференциала - 29 лв (Бултрако).Компютърана диагностика (в сервиз бош) + промивка в горната част на двигателя (под капака на клапаните) - 100 лв.

Редактирано от pagubg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при Омбре:ремък ангренаженролкамасло скоростимасло диф.масло ДВГфилтър възд.филтър горивенфилтър масленфилтър купетермостатТОТАЛ: 400лв.труд 145лв.В сервиз на приател в надежда:комплект съединител 270лв Валеосмяна 120лв.смяна биалети предниремонт броня (перфектен)лепене казанчето за вода на чистачкитеТОТАЛ : 500лв.В сервиз Димел:ГИ БРЦ с инжектори РЕИЛ МЕТИС и бутилка на резервната гума 1170лв.(след няколко манипулации и смяна на инжектори ГИ е супер)В център за гуми Диана:4бр. зимни гуми GENERAL SNOW GRABER 205/70 R15 - 143лв/бр.ТОТАЛ: 619 лв. с монтажа и 25% отстъпка с катра М -тел.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда Hr-v 1.6 ОблужванеРемък – 50лвРолка – 40лвВодна помпа – 80лвМасло скорости – 60 (не помня, но нещо по 30-тина лева литъра)Масло диференциал – 30 (пак + - някой лев)Масло двигател – 4л кастрол 10w40 magnetic-нещо си, остана около литър 75лвФилтри ... ми грубо по 10-15лв 3бр = 40-тина леваБаланс на гумите – незнам колко еОбщо за работа (че на две места са правени манипулациите)120 (ремък, ролка и помпата) 50- баланса гуми и смяна маслаТотал = 545лвСега и задни накладки 50-тина лева (незнам за работа)Едното въже на ръчната нещо не се движело много добре, ама като чух оригинал 175лв :blink: заместители по 70-80лв :huh: Ако не бива, ще го сваля и с него по магазините да видя какво ще излезе, и евентуално да се нагоди. Че то к-т съединител Валео струва колкото това жило, б@х го у жилото :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За година и полувина от покупката на Харвито навъртях около 18000 + км. и не съм сменял ремъци и ролки. Като купувах колата продавача упорито твърдеше, че всичко е сменено и да карам без да се притеснявам. Проверих при майстор ремъка и каза, че не е напукан и още му стоят надписите. Обаче напоследък все повече се замислям да сменя всички ремъци и водна помпа, а не знам каква качествена марка да избера?! 

 

В горните мнения има цена на ремъци и ролки, но не се посочва марката. Молбата ми е, който вече се е сблъскал с тази процедура да сподели за качествени марки. Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с Gates. 160лв по спомен беше всичко(помпа,ремък,ролка).И аз като теб в началото като я взех не смених ремъка,но след това се оказа,че ремъка е оригинален японски. Имаше йероглифи по него :D

 

Иначе до сега:

Смяна на спирачна течност и съединител към 100лв с труда.

Смяна на маслото в скоростите и то май беше към 100лв

Смяна на Маслото в хидравликата 30лв.

Ролки,ремъци 160лв

гарнитура на капака с уплатнения по спомен към 30-40лв

Работа към 100тина лева.

предни амортисьори каяба по 170лв единия

2 ударни тампона за амортисьорите 60лв и двата май бяха

Смяна на задни амортисьори по 110лв единия

Смяна на задни тампони на амортисьорите 30-40лв.

По предните амортисьори всичко излезна към 420лв.

Смяна на преди накладки 40лв от англиийската поръчка.

Вчера си прeстъргах дисковете за 20лв и станаха като нови.

 

А забравил съм свещи по 9лв бройката Denso

Кабели 23лв тесла

бубина,че умря и добре,че беше пред блока,а не на магистралата към 40лв няква китайска

термостат 42лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разгледах Autopover.bg и един приятел /хондаджия/ ме насочи за комплект ремък + ролка към марка INA...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналния ангренаж ако не се лъжа е на "Mitsuboshi" и струваше 40 лв.  преди 3 години и половина (едва ли е поскъпнал от тогава), аз предпочетох "Gates" 70 лв. ;

Ролката на ангренажния ремък на 555 беше 50 лв.;

Задни амортисьори KYB(Kayaba) по 110 лв. бройката;

Накладки предни / задни - 30 / 40 лв. ; 

Шарнирен болт горен на 555 - 35 лв ;

Шарнирен болт долен на 555 - 25 лв ; 

Горен носач - 80 лв. ; 

Термостат на "Gates"- около 20 лв. ;

Кормилни накрайници - по 15 - 20 лв. не помня марка;

Дистрибуторна капачка (някаква японска уж) - 35лв , кабели на "Tesla" - 40 лв., свещи "NGK" - по 5 лв. за бр. ;Съеденител на "Exedy (made in Japan)" - 150 лв., аксиален лагер (не помня марка) 50 лв.

Полуоска (к-т от e-bay англия) 180+30 лв. доставка;

Гуми -нов летен "Michelin" стар дот - 160лв. бр.;

Масло заден диф. (Хонда DPSF) - 1 л. за 28 лв.;

Фар за задна скорост от англичанка (много ме дразнеше, че свети само от едната страна и не може да се кара на огледала) - 40 лв.;

И надавам се последно - РЕМОНТ НА ГЛАВА(набиване на легла на клапаните) :

           - Набиване на легла, шлайфане на клапани и легла, флайфане на глава, гумички на клапани(абе труд по главата) - 170 лв.;

           - Гумички (made in Japan)- 2 лв. за бр. - !!! не си вземайте !!! - след 10 дни ги сменях пак с "Reinz" за 3 лв. за бр.;

           - Гарнитура глава "Elring" - 110 лв. (изцяло метална);

           - Гарнитури см. и изп. колектори - общо 30 лв. 

                                                          ОБЩО ЗА ГЛАВАТА - 358 лв. (вече няма ядове с реглаж на клапаните)

 

 

Май стана доста дълъг списък , но това е за 3 години и половина , 70 хил. км. и каране без капка жал. Още 30-тина хил. км. и може да сменя ролката и ангр. ремък, но за сега изглежда почти като нов.

Редактирано от The Dirty Harry

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле Хари! Че тя ти е излезла златна тая кола.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи какви са ти представите за "златна кола" . Ако сбора от разходи го делнеш на 40-50 месеца, не вярвам да излезе кой знае каква сума за месечно обслужване и поддръжка. Е да, ако си стоеше в гаража и за това време само я бършех, разходите щяха да са доста малки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги!

Имам няколко въпроса!

Купих си хонда црв 2004г бензин.Къде в Плевен мога да сменя маслата?

Какво е за препоръчване и колко литра събира? 

За диференциала да се долее ли или да се смени?

А на скоростната кутия?

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей човека в Плевен, който се занимава с Хонди е Мариян, намира се срещу "Мизия", моето хонде в момента е там за смяна на масло. Тел. му е 0878580015

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А масла  ще трябва да си купя или майстора има  откъде да ги вземе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги и от мен. Аз също съм новак. Собственик съм на Хонда ЦР-В 2 ген., от септември 2014. При мен нещата с ремонтите стоят така:

Ремък пистов - 27 лв.

Масло ДВГ с филтрите - 145 лв или нещо такова

Масло за диференцила - 40 лв / л.

Задна биалетка - 40 лв.

Дръжка на 5-та врата 60 лв. втота употреба

Теглич (оригинален нов) - 260 лв.

Труд не пиша, защото до тук сам съм се справял. Идва и интересното:

Цилиндрова глава (втора употреба с доставката) - 490 лв.

Тест за хермртичност, пасване на клапани и леглата им, шлайф (контролен) - 220 лв общо

Комплект гарнитури (глава, капак на клапаните и пръстените за свещите и болтовете - 133 лв.

Днес поръчах гарнитурите за всмукатели и изпускатели - общо 70 лв.

Семеринг за коляновия вал на ангренажния капак (този с посоката) - 16 лв.

Термостат "Тама" - 31 лв.

Утре трябва да е готова и да кажат колко струва. Така че ... дерзая  :hmmm: . Като всичко е готово и оправя сметката, ще пиша за какво иде реч. Забравих да кажа, че сервиза е местен, тук в Силистра, а собственика се казва Младен. Поздрави на всички!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...