jaccomo 96 #1 Публикувано 4 Декември, 2012 Предлагам в тази тема всеки да напише какво е правил по автомобила си без значение дали е ремонт обслужване или някакъв ъпгрейд с цена и сервиза в който го е направил.За да може лесно да се ореантираме за цените на частите и труда за смяната им в съответноте сервизи.Ако модератяорите сметнат темата за ненужна или повтаряща се моля да ме извинят и да я закрият. Темата е само за двата модела тъй като са по масови и няма да е лошо и да се включи някой с друг модел джип намарката. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #2 Отговорено 4 Декември, 2012 (Редактирано) Мога да споделя за опита си в ЮБИКО:От преди 2 год.Водна помпа: 60лвАнгренаж: 21лвГарнитура водна помпа: 5,90лвРолка: 35лвМаслен филтър: 20лв___От тази година:Накладки предни: 70лвТермостат: 40лвМасло 10w40: 70лвМаслен + Въздушен: 45лвГарнитура картер: 50лвМаншони предни амортисьори: 98лвТруд: 140лв Редактирано 4 Декември, 2012 от Dragijev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3 Отговорено 4 Декември, 2012 (Редактирано) Ам то Хонда 4 години само скука, ням а една лампа да смениш де се вика за разнообразие :)/>/> Шегувам се ама си е така за 4 г ето какво:Термостат по спомен марка джапанпартс 15 лева сменен поради грешка на газаджии, моя си е здрав.Вътрешен накраиник 23 лева марка 555, стария леко тропкаше и ме дразнешеЗадна биелета 555 цена 26 лева сменена погрешка- моя винаЗадни тампончета на стб.щанга 2 броя по 3 лева, беше ме срам да ги платя на тая цена :D/>/> Капачка и палец цена 35 лева некви уж японски цена с отстъпка.Общо взето тва са ми ремонтите за малко над 30 000 км и 4 г (народиха се деца , две бремоности и за тва малко не ми спореше километража :)/>/> )КонсумативиСвещи дензо иридум пауър 4 по 16,50 за брои пак с отстъпкаГуми дженерал грабер ухп. цена към 140 лева за брои пак с отстъпкамасла и филтри не споменавам те са ясни.За обслужване.... така си я взех обслужена не съм сменял ремъци ролки, смених водна помпа по грешка или на някои сервиз или на някои японец които не беше стегнал едно болтче и прокапа, но бях купил нова ГМБ 65 лева с отстъпка и така и така бях отворил смених я. Старата си я пазя щото е перфе. Покраи помпата смених лагерчето на обтяжната шаиба на климатика СКФ цена 7,20 + 5 лева на един мастор за преса избиване и набиване :)/>/> скоро ще си направя преса :)/>/>Другооо...... купил съм си горна помпа на съединител против уруки, все си мисля че моята ще ме предаде ама вече 20 000 не се случва , явно новата в багажника яко плаши гаргите :)/>/> Цена 35 лева, марка не помня :)/>/>Тва е, кола слънце , след италянски котури дет карах тая с мед да я намажеш :)/>/>опаааааа щях да забравя, О-пръстен на пласмасовата тапа на главата 0,25 ст :)/>/>А да, имам и една гарнитура за картера купена от 2 години която щом реша да сменя и по картера няма и след от теч, ама по някое време се омазни :)/> викам аи кат стане време за маслото тогава, и пак същото няма и следа от масло :)/> шантава работа ще си виси на стената 18 лева е тя :)/> Редактирано 4 Декември, 2012 от Слави CR-V 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #4 Отговорено 4 Декември, 2012 (Редактирано) Пловдив (HR-V 1.6 124 к.с, 4x4 3 door):Автосервиз в кв. Тракия:Обслужване (ролка, ремъци, масло, 2 филтъра, смяна масло заден диференциал) - 350 труд и материали1л масло от Хонда за диференциала - 29 лв (Бултрако).Компютърана диагностика (в сервиз бош) + промивка в горната част на двигателя (под капака на клапаните) - 100 лв. Редактирано 4 Декември, 2012 от pagubg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaccomo 96 #5 Отговорено 5 Декември, 2012 при Омбре:ремък ангренаженролкамасло скоростимасло диф.масло ДВГфилтър възд.филтър горивенфилтър масленфилтър купетермостатТОТАЛ: 400лв.труд 145лв.В сервиз на приател в надежда:комплект съединител 270лв Валеосмяна 120лв.смяна биалети предниремонт броня (перфектен)лепене казанчето за вода на чистачкитеТОТАЛ : 500лв.В сервиз Димел:ГИ БРЦ с инжектори РЕИЛ МЕТИС и бутилка на резервната гума 1170лв.(след няколко манипулации и смяна на инжектори ГИ е супер)В център за гуми Диана:4бр. зимни гуми GENERAL SNOW GRABER 205/70 R15 - 143лв/бр.ТОТАЛ: 619 лв. с монтажа и 25% отстъпка с катра М -тел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #6 Отговорено 4 Януари, 2013 Хонда Hr-v 1.6 ОблужванеРемък – 50лвРолка – 40лвВодна помпа – 80лвМасло скорости – 60 (не помня, но нещо по 30-тина лева литъра)Масло диференциал – 30 (пак + - някой лев)Масло двигател – 4л кастрол 10w40 magnetic-нещо си, остана около литър 75лвФилтри ... ми грубо по 10-15лв 3бр = 40-тина леваБаланс на гумите – незнам колко еОбщо за работа (че на две места са правени манипулациите)120 (ремък, ролка и помпата) 50- баланса гуми и смяна маслаТотал = 545лвСега и задни накладки 50-тина лева (незнам за работа)Едното въже на ръчната нещо не се движело много добре, ама като чух оригинал 175лв заместители по 70-80лв Ако не бива, ще го сваля и с него по магазините да видя какво ще излезе, и евентуално да се нагоди. Че то к-т съединител Валео струва колкото това жило, б@х го у жилото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #7 Отговорено 5 Ноември, 2014 За година и полувина от покупката на Харвито навъртях около 18000 + км. и не съм сменял ремъци и ролки. Като купувах колата продавача упорито твърдеше, че всичко е сменено и да карам без да се притеснявам. Проверих при майстор ремъка и каза, че не е напукан и още му стоят надписите. Обаче напоследък все повече се замислям да сменя всички ремъци и водна помпа, а не знам каква качествена марка да избера?! В горните мнения има цена на ремъци и ролки, но не се посочва марката. Молбата ми е, който вече се е сблъскал с тази процедура да сподели за качествени марки. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #8 Отговорено 5 Ноември, 2014 Аз съм с Gates. 160лв по спомен беше всичко(помпа,ремък,ролка).И аз като теб в началото като я взех не смених ремъка,но след това се оказа,че ремъка е оригинален японски. Имаше йероглифи по него Иначе до сега: Смяна на спирачна течност и съединител към 100лв с труда. Смяна на маслото в скоростите и то май беше към 100лв Смяна на Маслото в хидравликата 30лв. Ролки,ремъци 160лв гарнитура на капака с уплатнения по спомен към 30-40лв Работа към 100тина лева. предни амортисьори каяба по 170лв единия 2 ударни тампона за амортисьорите 60лв и двата май бяха Смяна на задни амортисьори по 110лв единия Смяна на задни тампони на амортисьорите 30-40лв. По предните амортисьори всичко излезна към 420лв. Смяна на преди накладки 40лв от англиийската поръчка. Вчера си прeстъргах дисковете за 20лв и станаха като нови. А забравил съм свещи по 9лв бройката Denso Кабели 23лв тесла бубина,че умря и добре,че беше пред блока,а не на магистралата към 40лв няква китайска термостат 42лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #9 Отговорено 5 Ноември, 2014 Разгледах Autopover.bg и един приятел /хондаджия/ ме насочи за комплект ремък + ролка към марка INA... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #10 Отговорено 5 Ноември, 2014 (Редактирано) Оригиналния ангренаж ако не се лъжа е на "Mitsuboshi" и струваше 40 лв. преди 3 години и половина (едва ли е поскъпнал от тогава), аз предпочетох "Gates" 70 лв. ; Ролката на ангренажния ремък на 555 беше 50 лв.; Задни амортисьори KYB(Kayaba) по 110 лв. бройката; Накладки предни / задни - 30 / 40 лв. ; Шарнирен болт горен на 555 - 35 лв ; Шарнирен болт долен на 555 - 25 лв ; Горен носач - 80 лв. ; Термостат на "Gates"- около 20 лв. ; Кормилни накрайници - по 15 - 20 лв. не помня марка; Дистрибуторна капачка (някаква японска уж) - 35лв , кабели на "Tesla" - 40 лв., свещи "NGK" - по 5 лв. за бр. ;Съеденител на "Exedy (made in Japan)" - 150 лв., аксиален лагер (не помня марка) 50 лв. Полуоска (к-т от e-bay англия) 180+30 лв. доставка; Гуми -нов летен "Michelin" стар дот - 160лв. бр.; Масло заден диф. (Хонда DPSF) - 1 л. за 28 лв.; Фар за задна скорост от англичанка (много ме дразнеше, че свети само от едната страна и не може да се кара на огледала) - 40 лв.; И надавам се последно - РЕМОНТ НА ГЛАВА(набиване на легла на клапаните) : - Набиване на легла, шлайфане на клапани и легла, флайфане на глава, гумички на клапани(абе труд по главата) - 170 лв.; - Гумички (made in Japan)- 2 лв. за бр. - не си вземайте - след 10 дни ги сменях пак с "Reinz" за 3 лв. за бр.; - Гарнитура глава "Elring" - 110 лв. (изцяло метална); - Гарнитури см. и изп. колектори - общо 30 лв. ОБЩО ЗА ГЛАВАТА - 358 лв. (вече няма ядове с реглаж на клапаните) Май стана доста дълъг списък , но това е за 3 години и половина , 70 хил. км. и каране без капка жал. Още 30-тина хил. км. и може да сменя ролката и ангр. ремък, но за сега изглежда почти като нов. Редактирано 5 Ноември, 2014 от The Dirty Harry Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #11 Отговорено 1 Април, 2015 Леле Хари! Че тя ти е излезла златна тая кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Dirty Harry 5 #12 Отговорено 2 Април, 2015 Зависи какви са ти представите за "златна кола" . Ако сбора от разходи го делнеш на 40-50 месеца, не вярвам да излезе кой знае каква сума за месечно обслужване и поддръжка. Е да, ако си стоеше в гаража и за това време само я бършех, разходите щяха да са доста малки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ribar 0 #13 Отговорено 5 Април, 2015 Здравейте колеги! Имам няколко въпроса! Купих си хонда црв 2004г бензин.Къде в Плевен мога да сменя маслата? Какво е за препоръчване и колко литра събира? За диференциала да се долее ли или да се смени? А на скоростната кутия? Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #14 Отговорено 6 Април, 2015 Здравей човека в Плевен, който се занимава с Хонди е Мариян, намира се срещу "Мизия", моето хонде в момента е там за смяна на масло. Тел. му е 0878580015 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ribar 0 #15 Отговорено 6 Април, 2015 Много благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ribar 0 #16 Отговорено 6 Април, 2015 А масла ще трябва да си купя или майстора има откъде да ги вземе? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milen petrov 0 #17 Отговорено 8 Юни, 2015 Здравейте колеги и от мен. Аз също съм новак. Собственик съм на Хонда ЦР-В 2 ген., от септември 2014. При мен нещата с ремонтите стоят така: Ремък пистов - 27 лв. Масло ДВГ с филтрите - 145 лв или нещо такова Масло за диференцила - 40 лв / л. Задна биалетка - 40 лв. Дръжка на 5-та врата 60 лв. втота употреба Теглич (оригинален нов) - 260 лв. Труд не пиша, защото до тук сам съм се справял. Идва и интересното: Цилиндрова глава (втора употреба с доставката) - 490 лв. Тест за хермртичност, пасване на клапани и леглата им, шлайф (контролен) - 220 лв общо Комплект гарнитури (глава, капак на клапаните и пръстените за свещите и болтовете - 133 лв. Днес поръчах гарнитурите за всмукатели и изпускатели - общо 70 лв. Семеринг за коляновия вал на ангренажния капак (този с посоката) - 16 лв. Термостат "Тама" - 31 лв. Утре трябва да е готова и да кажат колко струва. Така че ... дерзая . Като всичко е готово и оправя сметката, ще пиша за какво иде реч. Забравих да кажа, че сервиза е местен, тук в Силистра, а собственика се казва Младен. Поздрави на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове