Jump to content
Hukumo

свети чек лампа след монтажа на ГИ

Recommended Posts

Привет колеги, преди около месец ми монтираха ГИ, след което се оказа че и едната ламбда сонда (на HR-V то имало две) нещо не работила както трябва та и нея смениха.. и всичко беше ОК, докато един ден не ми светна чек лампата. звъннах на майстора ми, той каза че това било проблем с настройка на компютъра на колата, и трябвало да се настрой .. но от тогава се покри нещо, и не мога да се свържа с него. Проблема е че от както ми светна чек лампата, оборотите са паднали много и няколко пъти ми гасне (в движение като освободя от скорост, и оборотите толкова падата че гасне). и нещо няма мощност. карам така вече около 2 седмици, защото след като се чух с майстора ми в началото на проблема ми каза "карай така сега, не се притеснявай нищо няма да и стане, пък като имам повече време ще я видим" в края на седмицата ми предстои пътуване извън София, и бих искал да го оправя това. За това се чудя вече, дали няма някой друг който да може да ми направи диагностика и регулиране на компютъра? Моля за вашите съвети и коментари. Поздрави,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако търсиш алтернативен газаджия не е зле да напишеш и за каква марка и модел ГИ става въпрос все пак.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гасненето от падане на обороти след изключване от скорост може да е от зацапана дроселова клапа, което не значи че няма връзка с газовото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз монтирам ГИ:) като цяло на всички хонди им светва чека когато има проблем със смесите, ако не е настроена както трябва светва чека. И на мен ми се е случвало от бедна смес да светне но след като се коригират смесите се оправя проблема. Сподели от каде си и с какъв ГИ си за да те пратя при някой колега който ще ти обърне внимание.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Платил си е за нещо и трябва да го получи! Некоректния майстор да му мисли проблема не е твой.Според мен е за настройка.Повтарям се но такива псевдо майстори да си оправят бакиите а като не могат да продават банички.Лек ден!

Редактирано от landir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тя трябва да е в гаранция, ско ходиш при друг майстор, го предупреди, че да не стане така, да ти отпадне гаранцията. Кажи каква е уредбата все пак, моята я взех с монтирана уредба и е СИМ газ с реил нещо си /ако помня добре, нищо не разбирам от това/, вече е на 17 хил.км. и не е давала проблеми по думите на предишния собственик. ние я караме само около 4-500 км, засега е ОК.монтирана е някъде в Люлин, от човек монтирал газови на доста Хонди, мога да погледна за телефон в гаранционната карта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже колегата си е изчерпил лимита за деня затова аз пиша че ГИ-то му е БлуТроник. и е монтиран май в "спортгаз" в Овча купел или по точно казано говорим за ТОВА

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а, тези ги знам, ходих да разпитвам за газова на Субаруто, само мрънкаха..ше стане, не, ....не сме правили точно на такова Субару, ама шефа знаел как и т.н.но какво значи покрил се майстора, този сервиз си е там ,отворен е, трябва да се ходи на място и да се настоява да си извадят ръцете от дето са ги заврели и да оправят колата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блу троник :) как ги избирате тея марки акъла ми не побира, тв ами звучи като блу маджик даже не се сещам кво беше блу маджик :rolleyes: Да ама колегата каза че всичко е било на ред и понякое време се е скапала, демек вървяла си е на газ неизвестен за нас период от време щото колегата не е псоменал кога е монтирана и колко е минато. Така че да не бързаме с упреци към газовата, нека поизясни фактите, и барем да каже на бензин как е колата, прави ли тея номера, от тва по важно при повдигане на обвиненията и налагане на мярка "рекламация при газаджия" какво !?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, Благодаря ви много за коментарите и съветите!ще пратя малко актуална информация от вчера и малко светлина по някой въпроси.. тъй като аз не разбирам нищо от коли, и си го признавам, съм се доверил напълно на един майстор, които ми правеше и предната кола, и с който до сега не съм имал никакви проблеми. самия той не поставя газови системи, но работил с някакви момчета, които били слагали на хонди и до сега не е имал никакви проблеми с тях. аз поразпитах тука в форума някой да ми препоръча някакво газово и сервиз, но не получих конкретен отговор, навреме, и за това се доверих на него, като нито знам какво е слагал, нито къде. По документацията на газовото (ест. има гаранция 2 години) се ориентирах малко както е писал колегата PESHO OT MARS ГИ-то ми е БлуТроник. и е монтиран в "спортгаз" в Овча купели, вчера успях да ги изнамеря и се свързах с майсторите, нямам забележки от отношението им! ходих на място, веднага качиха я на два компа гледаха, чистеха тестваха.. обогатиха малко сместа (на газ), защото на компа показваше че била "бедна", накрая ми казаха че не било от газта, а от запалителната система, като направиха опит и изключиха тотално газта, изтриха грешките на компа, и като запалих, не светеше чека, форсираха два пъти и почна този път да мига чека.. отваряха свещи, гледаха кабели, някакви други кутии там отваряха, почистваха.. мереха.. и .. не знайно как спря да свети.. като ги питах "какъв е бил проблема" те казаха че не знаят точно, може би запалителната система, поне така показвал компа., но не са сигурни.. ОБАЧЕ.. тръгнах си аз.. и малко по-късно след около 15 км, чека пак светна!??! и все едно нищо.. !! не съм за парите щот момчетата се отнесоха много сериозно и седяха около 2 часа под капака на колата (дори около час след работното им време), пък може би проблем не е в газовото. проблема е че не искам да имам някакви неизрядности по колата, и искам да го оправя това! а въпросния моя маистор се е покрил нещо, не вдига, писах му няколко смс-а не отговаря.. може да си има някакви лични проблеми, ама поне да вдигне и да каже "не ме занимавай оправяй се сам". което мисля и да направя де.. също така в петък ми предстой по-дълъг път извън София (до морето), и се надявах да я оправя преди това, и да нямам ядове някъде по пътя .. ама, нейсе..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина може да не е от газовта, трябва ти комп диагностика на колата, газаджите е нямало как да направят такава, трябва ти сервиз на Хонда които да я закачи и да види кое прави проблема, може някои датчик или ламбда сондата да са фира, но това ще го покаже само диагностика. А къде да отидеш , нека колегите от София кажат, аз само съм чувал за някъв сервиз на горублени и при Омбре.Имаше и начин за самодиагностика но не го помня на изуст как се правеше, има писано в форума или някои да удари едно рамо :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в крайна сметка на бензин прави ли го? за да разбереш, трябва да я покараш на бензин, а не само да се форсира.за всеки случай си зареди повечко бензин преди да тръгнеш за морето;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така както описва колегата макар и объркано според мен въпроса е до настройки.Обикновено се спасяват като казват за толкова пари какво искаш?Това си е най евтината и калпава Бг система.Лека вечер!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще направя така както ме посъветвахте.. Утре сутринта съм се уговорил със Сервиз Омбре, за диагностика, и се надявам да установят проблема (пък и да го отстранят на момента, ако е нещо малко до настройки). Не съм ходил там до сега, но съм чувал много за тях (и хубаво и лошо), и една приятлка много ми ги препоръчва, направили страхотни неща по Сивик-а и.. Ще постна инфо след това. Благодаря на всички още веднъж !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Казваи кво стана че имаш само един пост още за днес, та пиши подробно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.

Колега туй светване на чек лампата трябва да се прочете коя грешка дава и за какво иде реч , хич не ебезобидна тази лампа в някои случаи. Та чистенето на грешки не решава проблема.И да кажеш после как се развиват нещата :huh:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички, Исках да дам малко инфо, с което може да приключим и темата.както ме посъветвахте, отидох при Омбре. Това ми беше първия път там, но посрещането беше много дружелюбно. след прегледа и диагностиакта, се оказа че ми е силно зацапана дроселовата клапа (или поне това запомних) отвориха всичко и го почистиха пред мен. на това се е дължало падането на обортите и гасненето (ZaRRick позна, другия път като се прибирам към Бургас ще трябва да черпя една бира). може би това е било и част от проблема заради който е светвал чек лампата. Другия проблем които откриха е че свещите ми (макар и чисто нови, и много хубави) не са за този двигател. нямаха налични в момента, но им поръчах и след 2-3 дена ми ги доставиха. втория път като отидох за свещите, отново ми направих диагностика на компютър, и ми принтираха разпечатка на момента в който е светнал чека последния път. Като тогава заплатих само самите свещи, а за услугите не ми поискаха пари. (освен това ми наляха антифриз, за което също не ми взеха никакви пари.)"чек лампата" не е светвала от тогава, и оборотите са си много стабилни.Ще отида тия дни отново при газаджиите, за да направят настройките, съгласно разпечатките от бордовия компютър. Като цяло съм доволен от обслужването в Омбре, бих отишъл пак там ако ми се налага (дано да не.. ама..) и бих го препоръчал на други. Хората си разбират от работата (и Хондите), и само с един поглед откриват неща които други "майстори" не могат си ги помислят даже.Благодаря и на колегите във форума които се отзоваха на проблема ми.. Всичко най-хубаво, лека и безаварийна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

браво!както е казано, и тате може, ама козата си сака пръч!:D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гасненето от падане на обороти след изключване от скорост може да е от зацапана дроселова клапа, което не значи че няма връзка с газовото.

това май е често

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Платил си е за нещо и трябва да го получи! Некоректния майстор да му мисли проблема не е твой.Според мен е за настройка.Повтарям се но такива псевдо майстори да си оправят бакиите а като не могат да продават банички.Лек ден!

съгласен съм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...