Jump to content
nakata

внимавайте при покупка на акумолатор

Recommended Posts

Колеги да ви споделя с какъв проблем се сблъсках днес:blink:,В петък ми изби клетка на акумолатора и до събота вечерта нямаше палене :(,отидох до Метро и си купих един нов акумолатор 53 ампера като за мойта кола по каталог е 50ампера ,:rolleyes:Отивам днес да ми заверят гаранцията в сервиза от гаранционата карта пича отваря каталога на Варта и казва за твоята кола трябва 60 ампера акумолатор а ти си купил 53 ампера и гаранция няма:huh: казвам му че по каталог е 50ампера той вика неме интересува тук пише 60 ампера и не иска да ми завери гаранцията ,:huh:Наложи си да го сложа на брат ми на колата и го заверих на нея ,Тъй че внимаваите като си купувате нов акумолатор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той си е прав. Ти трябва да видиш Варта какво казват за акумулаторите си, защото варира. Има фактори като пусков ток и тн, които мжое да са 10 различни стойности за 10 акумулатора 53АЧ. По тази причина има и различни модели на една и съща марка (с различни параметри), които се препоръчват за даден автомобил. В смисъл, най-сигурно е да отвориш сайта на дадената марка дето си харесал, да видиш за дадената кола какво препоръчват и такъв да вземеш.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

акумолатора не е Варта а KRAFT PIUS standart 53 ампера-470ампера в сервиза разбрах че се гледа по каталог на Варта ,и от къде да знам че всяка мара си има собствени изисквания тогава да не ги продават навсякаде за това пиша тук да се внимава:rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врели-некипели!Супермаркетите си продават боклуците (в повечето случаи), а в сервизите се правят на улави и гледат да ни прекарат! Да сложат каталозите на щандовете тогава или "консултант" да ни насочва.И откъде-накъде каталога на Varta ще гледат, а не сервизното ръководство на конкретния автомобил?Примерно при мен могат да се сложат от 45Ah до над 72Ah и различни стартови токове. Това по сервизното ръководство от производителя, като все пак е посочен препоръчителен капацитет от 55Ah. Друг е въпросът дали алтернатора ми (70А) може да ги зареди напълно и за колко време.На всичко отгоре някои производители нямат продукти с препоръчаните параметри. По тази причина да си купуваме само оригинални акумулатори ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е това вече е измислена история - акумулатор на една марка, го сверяват в каталога на друга марка дали става за дадена кола. Правиш скандали и така. Виж ако твоята кола фигурира в каталога на марката и срещу нея има конкретни модели, тогава няма какво да кажеш. Но в случая наистина се правят на ударени и трябва да си търси човек правата, за да не го правят на будала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябваше да си извикаш КЗП и да си вземеш парите (да не говорим, че половината клякат, само като ги споменеш) или те да си го поемат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе не се вкарвайте във филми :) Той е купил акумулатор от един магазин, сервиза, който заверява гаранцията е другаде. За да може КЗП да направи нещо, трябва да докаже, че в сервиза не са прави да не искат да му заверят гаранцията (че акумулатора е абсолютно предвиден за този модел автомобил, което не е сигурно). Парите никога няма да му върнат, най-много да си получи гаранцията заверена в неговата кола, не в тая на брат му. Но са толкова разправии, телефонни разговори и загубено време, че за акумулатор от 100-150лв не си струва, ама грам.Иначе вече свършен факт, не мисля, че има какво да се коментира.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааааааа моля моля, за метро лошо да не чувам, ако е искал можел е без проблем до 7 дни да върне акумулатора в магазина и щяха да му дадат бележка- ваучер за сумата, пари няма да му върнат, просто ще може да си купи каквото иска друго за същите пари, но стоката може да върне без да намесва КЗП. Аз съм купувал много неща и като не ме изкефят си им ги връщам без да се налага да обяснявам защо го връщам. В това отношение нямат грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за това аз си ползвам едно магазинче в наше село. Освен, че ме познават всичко става на място. Искат само колата да е там. Даже не ме карат да ходя на заверки- не било нужно. До сега от тях никой не се е оплакал и винаги ми дават читава стока. Даже като отида с някой стар и ми го мерят без пари, а на места искат по 5 кинта за това. С тия доверени сервизи е такъв т..к, че няма на къде...Пример:Един колега му подарихме за рождения ден от фирмата, където работех плеар за колата. За да му важи гаранцията/ в една от големите вериги/ искат монтаж. Тия като видели Аудито, че е с фабрична туба и му взели 60 кинта за монтаж на 5 кабела, а пеара беше 200... Нема такива обирджий. За една евро букса и 2 чинча и един кабел на антената пари почти за нов плеар. Внимавайте какво и от къде купувате. Има ли доверен сервиз винаги правя крачка назад и продължавам при възможност огледа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е , всеки гледа да се върже за някои да пълни гушата. По същия начин купуваме от голяма верига плеър на паинер за племеницата за сивика, и оня вика: Заверка на гаранцията и за монтаж в сервиза. А тя колата си има всичко, касетката за магнЕтя и дори буксата си беше евро само да се щракне и да се пъхне, отиваме в сервиза (тои в съседство)викам д аиска да иска 5 лева, а оня вика 20 лева, кви 20 лева да щракнеш една букса бре аламколууу, ми вика така е политика на фирмата. Паинер така изисквали. Аи обратно в магазина, земи тоя паинер, даи едно сони, аи духай супата с политиката на фирмата и те така. Ама и те са си прави де, ся не може сульо и пульо да си монтира касетофона и утре да цъфне че му изгоряло стъпалото щото е объркал кабелите ма не си признава. Сам си противореча нали :)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да ви споделя с какъв проблем се сблъсках днес:blink:,В петък ми изби клетка на акумолатора и до събота вечерта нямаше палене :(,отидох до Метро и си купих един нов акумолатор 53 ампера като за мойта кола по каталог е 50ампера ,:rolleyes:Отивам днес да ми заверят гаранцията в сервиза от гаранционата карта пича отваря каталога на Варта и казва за твоята кола трябва 60 ампера акумолатор а ти си купил 53 ампера и гаранция няма:huh: казвам му че по каталог е 50ампера той вика неме интересува тук пише 60 ампера и не иска да ми завери гаранцията ,:huh:Наложи си да го сложа на брат ми на колата и го заверих на нея ,Тъй че внимаваите като си купувате нов акумолатор

Metro им кажи и повече не ги обиждай от там си взех колело за да ми заверят гаранцията почти щях да бия тоя на заверките това преди 12-ина години сега явно пак си е така. Какви пари ти излезе тоя акумулатор а и между другото в сайта им Варта мисля че имаше избор по марка и модел на колата та си мисля че просто са те изпързаляли. ;) Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...