Jump to content
dumbeca

Проблем загуба на мощност

Recommended Posts

Японка,6г.хеч, d15z6.Проблема е следния: Колата губи малко мощност. Загубата не е много драстична, но се усеща, особено на магистрала примерно. Разхода извън града се вдига на 6.5-7, като нормално е 5.5. И тук идва интересната част. След като за минута откача акумулатора всичко после е ок. На следващия ден като я запаля отново същия проблем. На дълъг път се случва изведнъж да изгуби мощност както си е в движение и нищо освен да откача минуса не помага. Няма грешки, не свети чек.

До тук съм проверил OX sensor, IAT, MAP, TPS. Всичко е по книга. Остана EGR но там не съм мн сигурен как да го диагностицирам. Теорията е, че някой датчик натрупва в ECU-то грешни данни и той сменя режима. Друго което ме съмнява че бърка работата е процепа в генерацията между крайното гърне и фланеца на тръбата. Смятам да отстраня това най-напред, а през това време aко някой има някаква идея/предположение ще съм благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се абонирам за темата. И аз боря подобен проблем, от 2-3 дена съм с нов 02 сензор и като че ли е ок, но тъй като става от време на време не се знае. Чакам възможност и хубаво време да я пробвам на магистралата. Имам си и дупка в крайното гърне :)При мен проблема понякога се оправя от самосебе си, понякога като спра и запаля. Един приятел покара и каза нещо смесите ти са зле май. та 02-то беше 70лв за моята и не го мислих много, преди това свещи, катализатора изтърбуших, горивен, въздушен, сложих после газов инжекцион(нали е отделен комп и дюзи..., пък и като няма да върви поне да ми е по-изгодно), но и с него проблемите си останаха и задълбочиха след време. И мен елкон ми казаха двигателя ти е супер, не я махай тази кола... нищо не откриха.Пак ще пиша да кажа какви са ми впечатленията като понатрупам километри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен последната седмица не се е случвало, но и преди е било така, може дълго време да е ok и изведнъж пак да се появи. Ще видим пак на дълъг път.. Но скоро заминавам за доста време така че като се върна ще го мисля.И аз смятам да слагам газ, още не съм решил инжекцион или обикновено. Ти с какъв двигател си? d15z6 ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не с по-простичък, d14a2, но затова пък все така непостоянен, през почивните дни направих едно ходене варна-софия и след зареждане в търговище всички надежди, че проблема е решен пропаднаха. Колата си вървеше, после почва да бучи и да не върви. А на връщане както не вървеше, едвам с 90, като каза ще вървя 130-150, по лек баир на долу де :). и така както си прецени. Странното е инeрцията при мен, понякога на 5та по баир на долу или поддържа скорост или направо спира при пускане на педала... мистерия тотална. Освен и аз да гледам изпускателната...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звучи точно като натрупани грешки в компютъра щом след откачане на акомулатора нещата се променят. Опитай ако искаш да го ресетнеш както ти го дават по сервизна книжка и може и да се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също съм с D14A2 и също ме мори същия проблем. Само че при мен загубата на мощност е драстична, и единственото решение е да отбия да загася и запаля наново, след което проблем няма. През почивните дни направих разходка Пловдив-Етрополе-Пловдив и установих, че до 4500 оборота проблем няма, мина ли ги изведнъж загубва мощност и се започва едно яко глъхнене.След няколко по сериозни ръчкания ми светна чека и даде грешка 10 - IAT – intake air temperature sensor.Днес щях да проверявам състоянието на този датчик, но не остана време. Все пак ми се струва нелогично да е от него. :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен загубата е сериозна, едно на 50% пада мощността. Някой датчик ще бърка работата. И при мен става като при теб, глъхне, придърпва, светва чека като я напъна по баир нагоре(отдавна не е, но проблемите са си там) и спирам паля и се пооправя леко. Ще мина на елкон тези дни и аз да погледна какво има натрупано. Ще видя и буксите за корозия...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз смятам да слагам газ, още не съм решил инжекцион или обикновено.

Моя съвет е да не се набутваш с обикновена газова. Цената на бюджетен ГИ с монтажа е вече около 800 лева и си струва.С обикновена става но ще скопиш колата (имаш рестриктор на дросела а именно смесителя) а и понеже Хондата е малко капризна по отношение на смесите трябва и леко да се обогати и разхода отива на кино.Предимството е че няма комп и ако нещо се скапе по системата за управление на горивото на теб не ти пука. Докато запалителната система работи колата ще върви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека от елкона честно и почтено си ми каза: "Тая марка не е за всяка уста, тормози еди-кой си варненски майстор" :DМеждувременно вчера смених резонатора и 2те гърнета, поне е по-тихичка сега. Довечера ще я опна някъде да видя как е положението, но не очаквам да е осезаемо по-добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата е стара ,но да попитам евентуално дали проблема е намерен .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 28.10.2012 г. at 16:20, dumbeca написа:

 

Остана EGR но там не съм мн сигурен как да го диагностицирам. 

 

 

Не знаех, че има Д серия двигател с EGR.

Редактирано от Takumi Fujiwara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята б16 го прави същото губи мощност и тресе предърпва от 2к до 3 к обороти .какво ли не съм смелнил ефект няма .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивна помпа, клапан налягане гориво...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Помпата  е нова след смяната и се оправи но след 2 седмици пак същото налягането е 2 бара .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивен филтър, заяпушени инжектори, регулатор на горивото, ръжда в резервоара и в бензинопроводите, мръсен вход. колектор...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Включвам се и аз. С D14A2 съм, 90 коня. На бензин, като запаля и тръгна, първо забива муцуната и се изтрелва изведнъж, а като я "настъпя" само ръмжи, буталата ще ми изкочат още малко, пък не върви... имам и висок разход на газ. (Около 13/100 в града).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за втория пост, но регулатора за налягане на горивото може ли да се почисти или трябва нов ? Инжекторите и всмукателните колектори лесно ли се чистят ? Инжекторите играят ли роля на газ ? Благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега виж си първо делкото, имам в предвид аванса. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...