dumbeca 0 #1 Публикувано 28 Октомври, 2012 Японка,6г.хеч, d15z6.Проблема е следния: Колата губи малко мощност. Загубата не е много драстична, но се усеща, особено на магистрала примерно. Разхода извън града се вдига на 6.5-7, като нормално е 5.5. И тук идва интересната част. След като за минута откача акумулатора всичко после е ок. На следващия ден като я запаля отново същия проблем. На дълъг път се случва изведнъж да изгуби мощност както си е в движение и нищо освен да откача минуса не помага. Няма грешки, не свети чек. До тук съм проверил OX sensor, IAT, MAP, TPS. Всичко е по книга. Остана EGR но там не съм мн сигурен как да го диагностицирам. Теорията е, че някой датчик натрупва в ECU-то грешни данни и той сменя режима. Друго което ме съмнява че бърка работата е процепа в генерацията между крайното гърне и фланеца на тръбата. Смятам да отстраня това най-напред, а през това време aко някой има някаква идея/предположение ще съм благодарен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rendz 2 #2 Отговорено 1 Ноември, 2012 Аз се абонирам за темата. И аз боря подобен проблем, от 2-3 дена съм с нов 02 сензор и като че ли е ок, но тъй като става от време на време не се знае. Чакам възможност и хубаво време да я пробвам на магистралата. Имам си и дупка в крайното гърне При мен проблема понякога се оправя от самосебе си, понякога като спра и запаля. Един приятел покара и каза нещо смесите ти са зле май. та 02-то беше 70лв за моята и не го мислих много, преди това свещи, катализатора изтърбуших, горивен, въздушен, сложих после газов инжекцион(нали е отделен комп и дюзи..., пък и като няма да върви поне да ми е по-изгодно), но и с него проблемите си останаха и задълбочиха след време. И мен елкон ми казаха двигателя ти е супер, не я махай тази кола... нищо не откриха.Пак ще пиша да кажа какви са ми впечатленията като понатрупам километри. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dumbeca 0 #3 Отговорено 2 Ноември, 2012 При мен последната седмица не се е случвало, но и преди е било така, може дълго време да е ok и изведнъж пак да се появи. Ще видим пак на дълъг път.. Но скоро заминавам за доста време така че като се върна ще го мисля.И аз смятам да слагам газ, още не съм решил инжекцион или обикновено. Ти с какъв двигател си? d15z6 ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rendz 2 #4 Отговорено 5 Ноември, 2012 Не с по-простичък, d14a2, но затова пък все така непостоянен, през почивните дни направих едно ходене варна-софия и след зареждане в търговище всички надежди, че проблема е решен пропаднаха. Колата си вървеше, после почва да бучи и да не върви. А на връщане както не вървеше, едвам с 90, като каза ще вървя 130-150, по лек баир на долу де . и така както си прецени. Странното е инeрцията при мен, понякога на 5та по баир на долу или поддържа скорост или направо спира при пускане на педала... мистерия тотална. Освен и аз да гледам изпускателната... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #5 Отговорено 5 Ноември, 2012 Звучи точно като натрупани грешки в компютъра щом след откачане на акомулатора нещата се променят. Опитай ако искаш да го ресетнеш както ти го дават по сервизна книжка и може и да се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sobis 4 #6 Отговорено 5 Ноември, 2012 Аз също съм с D14A2 и също ме мори същия проблем. Само че при мен загубата на мощност е драстична, и единственото решение е да отбия да загася и запаля наново, след което проблем няма. През почивните дни направих разходка Пловдив-Етрополе-Пловдив и установих, че до 4500 оборота проблем няма, мина ли ги изведнъж загубва мощност и се започва едно яко глъхнене.След няколко по сериозни ръчкания ми светна чека и даде грешка 10 - IAT – intake air temperature sensor.Днес щях да проверявам състоянието на този датчик, но не остана време. Все пак ми се струва нелогично да е от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rendz 2 #7 Отговорено 6 Ноември, 2012 и при мен загубата е сериозна, едно на 50% пада мощността. Някой датчик ще бърка работата. И при мен става като при теб, глъхне, придърпва, светва чека като я напъна по баир нагоре(отдавна не е, но проблемите са си там) и спирам паля и се пооправя леко. Ще мина на елкон тези дни и аз да погледна какво има натрупано. Ще видя и буксите за корозия... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #8 Отговорено 6 Ноември, 2012 И аз смятам да слагам газ, още не съм решил инжекцион или обикновено. Моя съвет е да не се набутваш с обикновена газова. Цената на бюджетен ГИ с монтажа е вече около 800 лева и си струва.С обикновена става но ще скопиш колата (имаш рестриктор на дросела а именно смесителя) а и понеже Хондата е малко капризна по отношение на смесите трябва и леко да се обогати и разхода отива на кино.Предимството е че няма комп и ако нещо се скапе по системата за управление на горивото на теб не ти пука. Докато запалителната система работи колата ще върви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rendz 2 #9 Отговорено 14 Ноември, 2012 Човека от елкона честно и почтено си ми каза: "Тая марка не е за всяка уста, тормози еди-кой си варненски майстор" Междувременно вчера смених резонатора и 2те гърнета, поне е по-тихичка сега. Довечера ще я опна някъде да видя как е положението, но не очаквам да е осезаемо по-добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #10 Отговорено 19 Февруари, 2019 Темата е стара ,но да попитам евентуално дали проблема е намерен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #11 Отговорено 20 Февруари, 2019 (Редактирано) На 28.10.2012 г. at 16:20, dumbeca написа: Остана EGR но там не съм мн сигурен как да го диагностицирам. Не знаех, че има Д серия двигател с EGR. Редактирано 20 Февруари, 2019 от Takumi Fujiwara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #12 Отговорено 20 Февруари, 2019 Моята б16 го прави същото губи мощност и тресе предърпва от 2к до 3 к обороти .какво ли не съм смелнил ефект няма . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goldbyrk 202 #13 Отговорено 20 Февруари, 2019 Горивна помпа, клапан налягане гориво... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nanizealot 39 #14 Отговорено 20 Февруари, 2019 Помпата е нова след смяната и се оправи но след 2 седмици пак същото налягането е 2 бара . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Takumi Fujiwara 407 #15 Отговорено 23 Февруари, 2019 Горивен филтър, заяпушени инжектори, регулатор на горивото, ръжда в резервоара и в бензинопроводите, мръсен вход. колектор...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #16 Отговорено 10 Май, 2019 Включвам се и аз. С D14A2 съм, 90 коня. На бензин, като запаля и тръгна, първо забива муцуната и се изтрелва изведнъж, а като я "настъпя" само ръмжи, буталата ще ми изкочат още малко, пък не върви... имам и висок разход на газ. (Около 13/100 в града). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nunezz 22 #17 Отговорено 29 Юни, 2019 Извинявам се за втория пост, но регулатора за налягане на горивото може ли да се почисти или трябва нов ? Инжекторите и всмукателните колектори лесно ли се чистят ? Инжекторите играят ли роля на газ ? Благодаря ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #18 Отговорено 29 Юни, 2019 Колега виж си първо делкото, имам в предвид аванса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dj_freak 38 #19 Отговорено 11 Септември, 2019 Катализатор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове