nikeca_77 0 #1 Публикувано 29 Септември, 2012 Здравейте колеги, от седмица съм горд собственик на h-rv124 коня .До миналата седмица карах лагуна 120 коня която вървеше мноого , сега все едно че се качих от кон на магаре че и по зле .Харвито неще да вдигне повече от 130-135 км в час .В форума колеги пишат за някакви170-180 а моето върви до 2500 оборота и след това умира .моля ви помогнете с идеиии.Благодаря предварително.тел 0897564203 николай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivorpetkov 16 #2 Отговорено 29 Септември, 2012 Може и да е друго, но все пак опитай не "до 2500", а "от 2500" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #3 Отговорено 30 Септември, 2012 пробвай на 4-та предавка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #4 Отговорено 30 Септември, 2012 Мойто не съм го мъчил много, но до 150 си набира прилично... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #5 Отговорено 30 Септември, 2012 Трябва да си дига 190.Причините може да са доста и са комплексни,но най вероятно е катализатор.Товаа предполагам си от Оряхово.Хубаво е да се пусне една диагностика....ама там не знам май в Козлудуй имам колега дето може да свърши работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikeca_77 0 #6 Отговорено 2 Октомври, 2012 колега при кои ме съветваш да ида в козлодуй мерси много предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #7 Отговорено 2 Октомври, 2012 Казва се Ваклин Христов доколкото помня,разстърси се из гуглето за телефона му Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikeca_77 0 #8 Отговорено 8 Октомври, 2012 Колеги с катализатора приключихме.Няма го вече .Но проблема си остава. Чакам за още предложения,на компа не показва никаква грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #9 Отговорено 8 Октомври, 2012 Не е зацепен правилно ангренажния ремък... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikeca_77 0 #10 Отговорено 9 Октомври, 2012 днес проверих и ангренажа.И той не е. давайте нататък.все си мисля да не би да ми е зацепено постоянно 4х4, как да разбера? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #11 Отговорено 9 Октомври, 2012 (Редактирано) Невъзможно.Нащо 4х4 не е предвидено за постоянна работа и би гръмнало веднага,пък и физически не знам как може да се случи това да работи постоянно,освен ако се заварят дисковете.Отделно пълнопреводно предаване не сваля кой знай колко скоростта.Погледни въздушния филтър,смени горивен филтър,провери сходимост на предницата.Да не си с някакви огромни джипови гуми? Редактирано 9 Октомври, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #12 Отговорено 10 Октомври, 2012 днес проверих и ангренажа.И той не е. давайте нататък.все си мисля да не би да ми е зацепено постоянно 4х4, как да разбера?Ако си ходил при тоя, който го е сменял ... естествено, че ще ти каже, че всичко е наред! Според мен проблема е механичен, някъде в предаването на въртящия момент към колелата или евентуално недостиг на гориво, съответно въздух, т.е. запушен бензинов филтър примерно. Карам същото ХР-В и мога да ти кажа, че 190 км/ч си ги вдига без проблем, така че определено на джипката ти и има нещо! Отделно мога да ти кажа, че е доста пъргава количката още от ниските обороти, без да е необходимо да се дава много газ, за разлика от Прелюда примерно, който тръгва да върви след 3000 оборота. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #13 Отговорено 10 Октомври, 2012 До сега незнаех ,че Харвито е такъв самолет /190км.-без проблем/!Да не са ви прецакани скоростомерите , на тия където вдигате 190км. , а пък и на теб колега където едвам правиш130км.!Щото ,не са един и два случаите ,където до 60-70км. скоростомера отчита вярно , но нагоре стремеглаво минава в двете крайности/ отчита повече ,или по-малко/ ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #14 Отговорено 10 Октомври, 2012 Уикенда по магистрала Люлин по GPS 160, можеше и още : ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #15 Отговорено 10 Октомври, 2012 Ни съ ибавайте с телевизорчето.Има си някакви ограничители на 190 иначе..не не ,обещал съм си да не обезчестявам компа... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prelude98 68 #16 Отговорено 11 Октомври, 2012 До сега незнаех ,че Харвито е такъв самолет /190км.-без проблем/!Да не са ви прецакани скоростомерите , на тия където вдигате 190км. , а пък и на теб колега където едвам правиш130км.!Щото ,не са един и два случаите ,където до 60-70км. скоростомера отчита вярно , но нагоре стремеглаво минава в двете крайности/ отчита повече ,или по-малко/ !Естествено, че говоря за скорост по километраж, колко е вярно е друг въпрос Мисълта ми е, че една кола, ако не си пълни километража и има нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #17 Отговорено 11 Октомври, 2012 Мисля че всеки нормален шофьор може да направи разлика между 130 и 190 без уреди.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #18 Отговорено 11 Октомври, 2012 Мисля че всеки нормален шофьор може да направи разлика между 130 и 190 без уреди....Напъно съм съгласен, само с едно уточнение - не нормален , а опитен!Е ,то зависи и от автомобила който караш,че при едни все едно не се движиш при 170-180км. ,а при други ,че всеки момент аа.... да го отлепиш от земята, ама...........смях да става! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #19 Отговорено 11 Октомври, 2012 До сега незнаех ,че Харвито е такъв самолет /190км.-без проблем/!Да не са ви прецакани скоростомерите , на тия където вдигате 190км. , а пък и на теб колега където едвам правиш130км.!Щото ,не са един и два случаите ,където до 60-70км. скоростомера отчита вярно , но нагоре стремеглаво минава в двете крайности/ отчита повече ,или по-малко/ !Естествено, че говоря за скорост по километраж, колко е вярно е друг въпрос Мисълта ми е, че една кола, ако не си пълни километража и има нещо Е така де, за това говорех и аз "колко е вярно"!Иначе, за пълненето на километража,е много спорно, щото на почти всички нови ,има едни "ограничителчета" дето не се ли премахнат , ще изпълни километража трудно, а тези по-старите "тунингованите" бангии ,са друга бира- може и да го превъртят!Навремето един приятел с неговата Ладичка тръгваше от място с 60 ,сещай се нататък.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesko1234 0 #20 Отговорено 12 Октомври, 2012 Айде и аз да се включа в темата. От два дена съм сгорд обственик на hr-v 124кс vtec. Като я прибирах от София я понастъпах на магистралата преди Варна. Баир надолу . На километраж ми показа 185, а оборотите бяха между 6 и 7. Можеше и 190 да качи, обаче имаше коли. Особено ако се сипе 100 октанов, вместо 95 сигурно ще литне. Даже един почна да се състезава и ме издуха естествено. Гумите стандартни 16ки. При 100км на километраж, на gps-а показва 95км/ч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikeca_77 0 #21 Отговорено 15 Октомври, 2012 тааааака ааа колеги променихте доста темата с тез скоростомери . 3 ма души в колата , на 5 та с газ до дупка изпреварвам 1 минута голф 2ка .накарая шофьора на голфа даде газ и ме прескочи . аз бях с 120 . свалих кардана и вече правя почти 150 .продължавайте с коментарите,ангренажа лично аз си го свалих и проверих .ако не съм споменал по рано за което се извинявам аз също съм майстор по колите . самоук съм за това и питам .не е срамно да питаш срамно е от незнание да строшиш нещо.следващия въпрос ми е къде да отида при някои колега майстор на хонда . варианта в козлодуй отпада защото колегата там вече не се занимава с това.пак благодаря предварително и моля ви спрете с смешните коментари ,мога да преценя с колко ми се движи колата .мога да вмъкна примерно че при 4000 оборота се товари доста и едвам ги минава на голяма предавка, на 1ва и 2ра няма проблем.разхода също е много голям според мен .12-13 литра извънградско.отново благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #22 Отговорено 16 Октомври, 2012 Лично за разхода мога да споделя. Засичах я наскоро, пълно до пълно със 100 октана , 2ма човека и багаж нормално каране около 7.5. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #23 Отговорено 16 Октомври, 2012 Много се извинявам, ама като чета това ... 3 ма души в колата , на 5 та с газ до дупка ... ... аз също съм майстор по колите . самоук съм ......че при 4000 оборота се товари доста и едвам ги минава на голяма предавка, ...... си мисля, че трябва да поучиш още малко! Как да си караш колата, или/и как да я ремонтираш!Ако и тогава не стане, значи си за Майстор (главно "м", и без кавички).Повторно се извинявам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikeca_77 0 #24 Отговорено 17 Октомври, 2012 краси да си майстор не значи задължително че трябва да си учил за това а да имаш мерак и да се справяш с ситуациите така че клиентите да са доволни,това първо .второ предпочитам да питам като незнам нещо защотоо няма нищо срамно в питането има срамно в това от незнание да счупиш нещо .и трето ,аз питам за помощ колеги защото отдавна спрях с бензинките ,от москвич и лада се качих на дизел сега се връщам пак на безин заради икономия не защото ми е кеф .четвърто ако имаш нещо да пишеш по темата пиши ако ли пък не отвори си някоя селска темичка за лафчета и я разработваи колкото си искаш но не и тук МО Л Я .БЛАГОДАРЯ предварително на всички които пишат ПО ТЕМАТА. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #25 Отговорено 17 Октомври, 2012 (Редактирано) С най-добри чувства, и обещавам повече да не пиша тук.Сега потвърждаваш това, което казах.В карането, и поддръжката на дизел и бензин има лееека разлика.Личен опит - една и съща кола, различен двг.Ровър 400 седан, 2.0 турбо дизел, 105 коня, и 1.6 бензин 116 коня.Волво V40 1.9 турбо дизел (Рено двг) 90 коня, и Рено Сценик 1.6 бензин 80 коня.Познай кои бяха с по-добра динамика, при изпреварване на 5-а с трима души.За поддръжката не ми се говори.За знаенето, моженето и ученето, виж подписа ми.Още веднъж се извинявам, и пожелавам по-скорошно откриване на проблема.Успех! Редактирано 17 Октомври, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #26 Отговорено 18 Октомври, 2012 Проблема е друг.Все пак на питането трябва да се отговори според знанията на питащия,за да схване цялата картинка.Има много колеги ,които питат и по добре после да не пипат.Ама това няма как да го разбере отговарящия.Но това е друга тема...няма място за сърдене тук.Дефакто казваш ,че проблема е в задния дифф.Сега доволен ли си от вървенето на колцата.Ако искаш ще смъкна моя кардан да пробвам какво ще стане със скоростта,но не знам каква ще е общата полза... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1556 #27 Отговорено 18 Октомври, 2012 Явно няма да спазя обещанието си За да не отварям нова, селска, тема за карданите ...Маркони, не си махай кардана!Направих това с предишното ми CR-V, точно с тази цел - да видя, как ще върви, и колко ще гори!Сегашното ми CR-V също е без кардан, щото счупих каре.И двете коли, със и без кардан, си горяха 11/100 комбинирано, и повече от 175 (колкото е по каталог) не вдигаха. Значи, при изправен заден диф., няма разлика, дали си с кардан, или без.Ако махането на кардана на Никеца, е вдигнало скоростта, значи има проблем със задния диф., където е и, нека го наречем, системата AWD. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikeca_77 0 #28 Отговорено 18 Октомври, 2012 сега да обобщим,, поне аз де,, първо да се извиня и аз на колегата краси понеже паля лесно.такаааа .махнах катализатора ефекта- голям разход на гориво максимална скорост140 а преди 130.върнах си го на място. гледах ангренажа и тои си е зацепен както трябва ,свалих кардана стигнах до 150 км макс скорост и него си го върнах на място .смених тази вечер и свещи маааалко по добре заработи в смисъл че го няма пресецването на малки обороти .пробвах го по байра и пак същотото-- между 2500 и 4000 оборота мъъкаааа, след това пак заработва добре но ме съмнява да вдигне максималната скорост .приемам и др съвети мерси предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #29 Отговорено 19 Октомври, 2012 Няма предложения.Процедурата по диагностиката е описана до стотинка.Става с помощта на Диаг.софтуер за хонда,примерно ХДС и редица механични проверки.Започваме с -измерена компресия на студен/топъл двигател-физическа проверка на гърбиците на разпр.вал-Измерено налягане на бенз,помпа с/без регулатор,тест за дебит-Проверка на аванс за целия режим на двигателя-времена и коректност на дюзите-проверка на изпускателна система катализатор/задно гърне.-проверка на предница за сходимостМоже и не в тоя ред. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crazy_to80 3 #30 Отговорено 28 Октомври, 2012 Колега,карам същата количка и страдах от същия проблем.Между 2500 и 4500 об. конете ходеха на паша.Разхода ще го оправиш като си сложиш катализатора или изключиш втората ламбда сонда софтоерно,иначе лошо за джоба.Ровех из нета и всички казват различни неща, но са съгласни с едно,компа работи нормално само с две ланбда сонди и катализатор иначе авариен режим и разход на гориво.Другото е че компа е самоубочаващ се,тоест като го караш в града с 50 км/ч на 4 предавка тои така се учи да си прави сместа оптимално икономична.Ако искаш да върви изкарваш колата и почваш да я газиш мъжката 50-100 км. гасиш двигателя и повтаряш същото шофиране,слет това се прескачаите там с когото искате. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #31 Отговорено 21 Ноември, 2012 (Редактирано) 50-100 са много, адаптацията става за 3-4 км по агресивно каране, ама причината да не вдига повече от 150 не е в адаптация, все пак японеца не е предвидил ако караш една седмица като баба до 1500 оборота и колата да осъкатее съвсем :)/> Така че тя играе роля но малко, по скоро целта и е да доведе до максимална икономия на гориво. Това отпада като вариант, колега ти като махна катализатора как кара, без него ? само по тръба или все пак сложи някъв заместител ?п.п. Олееее темата била малко стара все пак ако колегата е решил проблема да си каже Редактирано 21 Ноември, 2012 от Слави CR-V Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #32 Отговорено 23 Ноември, 2012 Интересна е да, аз също имам някакъв проблем м/у 2000 и 3000 оборота. Колата в този диапазон просто не е същата. Да не говорим за стръмен наклон - в този диапазон каквото и да правиш не помага. Вариант е да спреш, да потеглиш на първа, да набереш и да смениш на втора предавка над 3500 оборота. Тогава втора предавка продължава да набира нормално спрямо наклона. Ако обаче попадна в диапазона м/у 2-3000 оборота - газ до дупка и колата просто върви с постоянна скорост, не може да набере.Отделно в града също се усеща - м/у 2 и 3 000 оборота е много мудна.Има мнооого леко подобрение след смяната на свещите, но аз лично проблема си го усещам и ме дразни. Ако е човек който не си познава колата, едва ли ще го забележи при градски условия, но това в никакъв случай не ме успокоява Все още не съм отделил време и средства за диагностика (то не че има и някой гуру в Пловдив който би могъл да ми я извърши де) и ако някой от колегите писали предишните постове е открил и отстранил проблем ще е много полезно споделяйки го с нас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове