Jump to content
mаrto

9-та генерация мнения

Recommended Posts

Я не бях влизал месеци във форума

Гледам 9 ки няма много нови

а по улиците на софия бол

само в нашия квартал 2-3 паркират и 7-8 8ми

тея хора време за форуми нямат ли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз съм чисто нов собственик на Сивик 9-та генерация и ми е първата Хонда в живота :) 

И съм бая доволен - взех си бензин 1.8 142 коня хетчбек с ръчна скоростна кутия

Незнам за вас ама аз първите около 1000 километра имах проблем с първата от време на 

време не влизаше въобще сега май се оправи :? предполагам, че просто е имало нужда от време да се разработи...

от другото(като изключа някои дребни забележки към борд компютъра и по-скоро начина работа с него) съм мега доволен дано да продължи така :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и добре дошъл колега, много безаварийни километри ти желая! С бордовия компютър се свиква бързо, единственот по-дразнещо е че няма как да смениш в движение показанията за среден разход, оставащи км и тн. Мен лично пък много ме дразни че таблото е с много извивки и малки ъгълчета и ниши в които се сабира много прахоляк, а са много трудно достъпни за почистване, сега съм си взел една малка четка за рисуване и действам с нея, ама е и с нея ефекта не е перфектен и комшиите те гледат странно, какво ли си викат, гледай го тоя взе си нова кола и почна да и боядисва таблото :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...  :)

Честито и добре дошъл :bye:

Това за скоростната кутия, по-добре уведоми дилъра.

За мен това си е проблем, няма такова нещо като "разработване", всичко трябва да е перфектно.

 

п.п. Честита ми нова драскотина ... някой некадърник е успял да ми маркира И другия ъгъл на предната броня :angry:  :confused:  :ranting:

       Ааа, и вече сме на 15000 мили.

       А и защо по :devil: някой е настроил борд компютъра да ме подсети, че е време за сервизно обслужване на 15К мили :huh: , след като в договора пише 10К мили или 1г.?!

       Както и да е ... ще се ходи до дилъра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Краси ти имаш ли показание с оставащи мили/км до следващо обслужване? При мен има само оставащи дни и като я взех ми обясниха че била интелигентна и си пресмятала сама кога трябва да е следващото обслужване според това колко често се кара, по какъв начин се кара, атмосферни условия и тн. Например зимата като си бях в бг я бях оставил тук за два месеца без да се кара, и за тези два месеца стоене беше смъкнала оставащите дни до обслужване само с 20, а реално бяха минали около 70.

Редактирано от icko22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа, не съм се ръчкал в менюто да разследвам, и не знам, какво имам.

Знам, че на някои коли ножеш сам да си рисетваш "сървиз римайндъра", обаче ме мързеше да проверя. Днес бях при дилъра, и за една цигара време го рисетнаха. Не вярвам да са го направили с компютър за диагностика, по-скоро е с някаква комбинация от бутони, и влизане в менюто. Тия дни, ако имам време ще се поръчкам малко да видя, какво, как става.

 

И да, сдобих се с още една паркинг-драскотина плюс вдлъбнатина на задна лява врата. Аман от "негодници".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрял съм се на този автомобил,но не са ли малко слабички хонда сивик 9 серия с тези 100 коня?Имам в предвид ускорение и от там разход на гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено са слабички. С включени "климатроник" и еко режим, даже и на равно, като се включи компресора колата "забива".

Разхода ... градско не съм го засичал. Извън градско - магистрала, двама възрастни + 6-годишна + багаж (обикновено това е натоварването ми), английско-равнинен терен - аз го докарвам до 6л/100км. Обаче карам по-агресивно, 120-160 км/ч. Иначе на борд компютъра показва моментен разход от 11/100 при ускорение и баир, до 3.6/100 на равно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mного благодаря.За съжаление или не, вече съм я капарилал.И аз усетих някяква липса на мощност.Надявам се да свикна или да се нагодя,защото не са евтини автомобили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси ако не е тайна колко ти струва първото обслужване в Англия? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Нищо.

Имам 3 "безплатни" сервизни обслужвания, на всеки 10000 мили, или на всеки 12 месеца, което дойде първо.

 

п.п. Тия дни размених колелата, че задните гуми бяха почти нови, а предните вече им личи леко износване.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да изтупаме малко темата от прахта, няма ли нови 9ки във форума???

 

Ето и едно фото на пакостницата от вчерашната разходка :)

 

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,и аз съм с хонда сивик от юни.Предстои ми заряд на акумулатора,та въпроса ми е :кода го знам,но какъв е реда на вкарване?В книгата пише-вкарайте кода,но не пише как.Предварително Ви благодаря,хондата е огън за сега,да чукам на дърво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като свържеш акумулатора и включиш радиото, автоматично ти излизат полета за вкарване на цифрите (5 на брой), със стрелките от волана или радиото сменяш числата и позициите, после натискаш "source" от волана или "select" от радиото и си готов.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря.Сега остава да отида до колата,защото по спомени кода беше 4 цифров.Дано аз да съм се объркал....Да сега погледнах-5 са цифрите.А какво ще кажете ако зареждам акумулатора без да махам клеймите.Има ли някаква опасност?

Редактирано от xemys

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В никакъв случай не прави тази глупост!!! !!! !!!

Редактирано от icko22

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехооооооо

6 месечна проверка.

Нещо няма много наприв в тая тема :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли нови 9ки във форума, гледам осмиците се множат почти през ден, а тук никой не смее да се похвали.

 

И да не е съм само спам, вчера ни бяха поканили на представянето и тестването на новия Сивик 2015, (фейслифта), ето и малко фото

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Аз се метнах да пробвам бунгалото че беше дизелово и ми беше любопитно

 

Публикувано изображение

 

 

Публикувано изображение

 

А на паркинга "Сивушка" се видя отблизо с две сестрички ;)

 

Публикувано изображение

 

Искаше ми се да видя и Тайп Р-а, но премиерата му тук ще е чак юни :(

 

:beer: :beer: :beer:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха ... и съпругата ми имаше покана, ама не пожела да отиде сама, а аз бях на работа.Иначе и тя (и аз де) е хвърлила око на комбито, ама май ще е бензин. Не, че дизела не е добър вариант, но предвид малкото изминавани километри за година, за нас не е оправдано закупуването на по-скъпия дизел. Дизел се купува за каране ... ама за много каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

,,,,, Дизел се купува за каране ... ама за много каране.

Зависи... от къде зареждаш...и то само ако не си в БГ.  При бензина нещата са по непретенциозни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха ... и съпругата ми имаше покана, ама не пожела да отиде сама, а аз бях на работа.Иначе и тя (и аз де) е хвърлила око на комбито, ама май ще е бензин. Не, че дизела не е добър вариант, но предвид малкото изминавани километри за година, за нас не е оправдано закупуването на по-скъпия дизел. Дизел се купува за каране ... ама за много каране.

 

Ами аз пробвах точно комбито с 1,6 дизел, две неща ме подразниха, които общо взето са характерни за всички дизели. 1. Шумът в купето е доста по дрезгав в сравнението с моята, както и вибрациите при рязко ускорение също си се усещат, 2. до 1900-2000 оборота си е мъртвец и се чуди на къде да хване и след това изведнъж литва, което след като съм свикнал на тишината и плавността на бензина определено ме подразни. Сигурно бих свикнал и с това след определено време, но при разхода които ми дава бензина и км които въртя на година не бих се качил на дизел за момента. Иначе аз чакам да излезе новото H-RV през септември, тук поне тогава ще му е премиерата и 1,5 литровия атмосферен бензин с 130к.с. с които ще се предлага определено ме блазни.

Другото което не ми хареса на фейслифта е че стандарно вече са само два вида тапицерии на салона, платнена за комфорт и спорт и кожа за екзекутив. Плюшено-кадифената с която досега бяха модификациите спорт вече не се предлага, а платнената поне за мен изглежда и създава усещането при допир за нещо ефтино. :hmmm:

:beer: :beer: :beer:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да пиша +1, защото бройката се запазва. Просто ъпгрейдвахме нЕмощната L13-ka до R18 (предполагам :) ).Съпругата ми реши, че е време за промяна, и от понеделник ще се вози в черна 9-ка Black Edition. Нямам представа, какво е нивото на оборудване, а и дилърът не можа да ме просветли точно. От пръв поглед нови джанти, малко пластмаски по екстериора, придаващи спортен дух, кожен волан, малко екстри по аудио системата. Ще видим в понеделник, когато я вземем. Снимки пак тогава ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. От януари жена ми е собственик на червена 9ка. Купихме я по мой избор от дилър в германия на година и малко и 13 000 и малко км. След повече от 6000 км не мога да кажа почти нищо лошо освен че е много ниска отпред и бягам от бордюри защото има едни гуми пред предните колела, които опират. Поздрави на всички! 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Блак Едишъна вече си е у дома!

Едни бързи 100-тина мили в понеделник. Определено се усещат тия 40-ина коня отгоре, обаче ефектът не е "ууаааааууу". Сигурно защото при теста бяхме 4 човека + 7-годишната принцеса. Като я докопам насаме ще тествам, както аз си знам :D

 

Ще спомена само нещата, които са в повече от предишната 1.4 SE. Кожен волан, малко кожа по централната конзола около ск.лост. Шофьорската седалка се регулира и във височина. Заден спойлер и 17" джанти, прагове, пластмаски в двата долни ъгъла на предната броня и между стоповете и бронята, нова капачка на резервоара. Настройка за изключване на фаровете след загасване на колата. Настройка за отключване с дистанционното - с едно или с две натискания на бутона. Затъмнено задно стъкло. Стереото е Премиум Саунд - 7 високоговорителя, единият, от които е субуфър в багажника, блутуут връзка с телефон за разговори и слушане на музика. Бутон на дистанционното за отключване само на багажника. Боята е някаква перла, но все още не съм проверил, каква точно. На първо четене е това.

 
Публикувано изображение
 
Публикувано изображение
 
Публикувано изображение
 
Публикувано изображение
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Голяма красавица.Пожелавам ти много много безаварийно каране.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко Коледни приключения :)

 

От известно време 9-ката взе да прави номера. При първото натискане на спирачката се появи едно чукане като от луфт в накладките, или сп.апарат. Това само при потегляне след няколко часов престой, т.е. на студени спирачки. Потеглям напред -> спирачка -> ТУП, потеглям назад -> спирачка -> ТУП. Викам на съпругата - Карай я в Хонда, да я прегледат.

 

Таа, точно преди Коледа колата отива в Хонда. Обажда се по едно време съпругата - имало винт в предна дясна гума и трябва да се смени, защото бил отстрани на вътрешния борд. До тук добре. Прибира се тя, и разказва - нова гума = £130, тропането било от въпросния винт в гумата!!!

 

Последва 5-минутно псуване на всички езици, на които мога да псувам!

 

Каква е тази гума, златна ли е?!

Какъв е този тарикатски винт, дето тропа само като натиснеш спирачка?!

Защо новата гума е различна марка от останалите три?!

Защо новата гума НЕ е монтирана отзад, заедно с другата предна гума?!

 

Викам си, ОК, аз ще разменя колелата, и ще проверя дали тропането е изчезнало.

 

Иииии, днес - прибирам се от нощна смяна, и лягам да спя. Към обяд телефонът звъни - съпругата! Оппа ... щом си позволява да ме събуди, значи нещо е станало!

 

Разговор, достоен за темата "Бисери" :)

 

Тя - На таблото светна една оранжева лампа!

АЗ - Каква?

- Нещо като чаша, назъбена отдолу, и с "удивителна" в нея.

- Прати ми снимка, да я видя тази чаша.

 

Оказа се, че чашата всъщност е символ за гума!

Проверка в манюала - както предполагах -> система за контрол на налягането в гумите. Възможни причини за проблема - мека гума, или системата се нуждае от калибриране. Да, ама аз не съм убеден, че тази кола има такава система. Вентилите са гумени, а досега всички коли с такава система, които съм виждал са били с твърди, метални вентили.

 

Нови 5 митутки псуване на няколко езика!!!

 

Тааа, тетака ... Новата ми Година явно ще започне с посещение на Хонда Мейн Дилър, и някой ще бъде натикан на кучето в ГЗ ... вежливо :D

 

Весело посрещане на Нова Година!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Краси и при мен вентилите са гумени и имам система за следене налягането в гумите. При мен тази лампа светна веднъж когато си пробвах патерицата, бях оставил гумата в гаража и излязох с патерицата на тест и лампата светна. Имаш опция за калибриране в менюто на борд компютъра Customized settings -> deflation warning system -> initialize. След като си сложих пак нормалната гума на мястото и направих калибрирането и лампата повече не е светвала. Пробвай първо това преди да се разкарваш до дилъра, въпреки че в твоя случай аз бих им ударил различната гума в главата и бих си поискал парите за нея, длъжни са поне да те питат дали си ОК с това че ти продават гума различна от останалите три, абсурдно е за официален дилър.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, леко съм се заблудил, сигурно щото бях ядосан онзиден, като видях различния грайфер в тъмното ;)

Гумите са Yokohama, обаче старите са Advan Sport V105, a новата е Advan Neova AD08 R, и е почти 2 пъти по-скъпа.

 

Ицко, благодаря за насоката, ще пробвам, ама ще е "тия дни, около Нова Година" :D Почивам само на 31-ви и 1-ви.

Явно системата отчита някакъв проблем - налягане, диаметър, килограми.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, още не съм я тествал. Разминаваме се със съпругата, аз нощни тя дневни. Тя вика - "Май вече не тропа".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Таа, какво се случи тиа дни около Нова Година ...

 

Тропането не беше отстранено ... естествено :)

Последва ново посещение при Мейн Дилър. Учтиво-агресивно обясних, че не съм хапи със ситуацията. Записаха ми нов ден за отстраняване на тропането и проверка на системата за следене на налягането .

 

Накрая - били почистили и гресирали спирачните апарати. От Хонда им казали, че поява на леко тропане било допустимо :D

Сега, след двудневни тестове, не съм го усетил да тропа.

 

Налягането в гумите, ми ... да се Е$@ у монтЙоро ... едната задна гума била 1.7, а другата задна 1.9. В момента всичко е ОК, нищо не свети :D

 

В интерес на истината, когато светна лампата само калибрирах системата, но не проверих налягането на гумите и тя пак светна, и им я закарах така, светеща :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрвейте,

Карам Сивик 2012 2.2 iDTEC 150 кс - новото купе със стария мотор вече 4 ри години.

Относно дизайна - за мен е по-малко скандален от предходната генерация, но еднакво дълго актуален.

Отвътре е доста просторна за хечбек, има място за три жени отзад, много голям багажник >400л.

Идеална е за семейна кола, като дизаин и като поведение на пътя.

Материалите на дамаската и таблото са качествени, нямам паразитни шумове.

Моята си има запалка но няма пепелник.

Седалките са много удобни. Някои казваха, че има малко място над главата. Аз не го усещам, но седалката ми е най- ниско възможно (така карам "от малък"), висок съм 178см, нямам люк.

Много е тиха. Добра шумоизолация.

Неинтуитивни са светлините и чистачките. С другото свикнах.

Вози по-меко от vw, но някак си, се залепя по гънките и неравностите на пътя.

Кормилната уредба за мен е достатъчно информативна, по-малко от колите на VAG но достатъчно. Реакциите като за несъстезател са отлични и ти предават сигурност.

Мотор и скоростна кутия: мен ме разочарова. Звучи странно, но очаквах повече.

1и2ра са къси, 6та е съвсем без тяга.

Набира добре, но плавно от 1800-3000 оборота, със забелижима турбо дупка. За спокойно шофиране върви перфектно. Когато ми се налага да и давам жега, трябва да сменям енергично скорости и все не намира най-оптималните обороти и предавка. Имам и еди стар Сеат тди 140кс помпа-дюза. При него като го настъпиш, веднага усещаш тягата, на която и да е предавка, която нараства прогресивно. Усещаш усилието на мотора, усещаш и къде му е границата и трябва да смениш на следваща скорост. При Хондата моторът шуми и ускорява много плавно и без да усетиш, влизаш в червената зона и компютърът се намесва..

Смесено ми гори около 5-5,5 без да имам за цел икономии. Еко бутон има - не го употребявам.

Има някой електронни глезотии - на наклон можеш да тръгваш без ръчна, сенсор дъжд, огледалата се сгъват автоматично при заключване, камера за задно виждане и други дреболии. Има и старт-стоп, смятам, че не функционира идеално. Ако искам да тръгна бързо, угасва. При тръгване го изключвам по правило.

Смятам, че зад един актуален дизайн е скрит перфектен семеен автомобил.

Надявам се да ви е полезно.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, 

хайде + още 1 хонда :)) знам, че вече чакате 10-та генерация но за мен и 9-та facelift е тръпка. Honda Civic 1.6 diesel Elegance на 1 седмица вече, първите ми впечатления са ЛОЛ, нз още какво да кажа ако има някой въпроси съм насреща :)))

 
15171083_10208118927078015_816127609534115032136_10208089436020757_664460736140815134821_10208088915047733_977124844667815056243_10208088914967731_260343507350715095434_10208088914927730_7248485355570

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито много е красива,със здраве да си я караш и много безаварийни километри!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Krasi-mir

 

И при мен се чува леко поклопване предно дясно колело или все едно се люшка нафтата в резервоара и това го има само при потегляне, и от първа към 2-ра предавка. След това го няма, ако дам назад и после напред пак същата история. Дали защото съм напълнил резервоара незнам, но много не професионално, ако се окаже, че се чува нафтата как се клямбуца :) При теб има ли го това при почти пълен резервоар?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм забелязал (не съм и търсил де) връзка между тропането и количеството гориво. Все още си тропа, но по-рядко и по-слабо. Преди година, когато се занимавах с това тропане, някъде във форума четох за подобно тропане, но при Акорд 7. Оказало се незатегнати болтове на предния "мост". Щях да проверявам моя, но още не съм стигнал до там ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ходя да си късам ризата пред Хонда България, ако при празен резервоар продължава да го прави...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

искам да попитам някой има ли впечатления от 1.6 дизел със 120 к.с? Динамика, разход, поддръжка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oбщо 6 човека са отбелязали, че карат такава в темата с преброяването. Последния (PREDATORA) e с такава от няма и месец. Прегледай другата тема, намери останалите и ако никой не ти отговори тук, питай някого на лични ;)

 

п.п. Не съм ги броил, колко са, но в темата за 4-та генерация CR-V има няколко с този двигател и притежателите им са по-активни във форума. Вярно, колата не е същата, но поне може да научиш, как се справя този двигател с по-големия брат на Сивика ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...