B7_ 56 #1 Публикувано 12 Септември, 2012 Здравейте колеги искам да разбера колко трябва да зарежда гебератора на хонда сивик. Купих си нов акомулатор и не ми подписаха гаранцията защото динамото зареждало на 13.83 без консуматор и 13.6 на фарове. Това нормално ли е или да свалям генератора и да тарся проблем. Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 12 Септември, 2012 Съвсем нормално е.В магазина колко искат 15 волта ли?Ще се наложи малко да повишиш тон и ще се наредят нещата.Ако не,върни им го и си вземи от Кауфланд Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #3 Отговорено 12 Септември, 2012 А ако е стоял 3 години на щанда? Те колко искат да има ако е полуразреден? Някои търговци имат практика да повикат клиента след време, когато е логично да се провери заряда, и завери гаранцията... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #4 Отговорено 12 Септември, 2012 14.2 е максимума който трябва да дава без включени консуматори13.8 е минимума който трябва да дава при включени консуматори,фарове,чистачки...Специално моята даваше 14.1,14.2 без консуматори !Определено нещо не е наред при теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #5 Отговорено 12 Септември, 2012 (Редактирано) Абе не му било наред....глупости....Как разбра за 0.1-0.2V разлика, че нещо не му е наред - кой знае на китайските ви уреди, колко е процента на грешката в обхватите в които мерите......Да не говорим, че на битовите евтини мултимери които ползвате в този обхват (най-вероятно 20V) един флуктоиращ разрд на АЦП-тата им е +/-0.1V. Първо, в този случай разликата от 13.8 до 13.6 под товар е незначителна и най-вероятно дори е грешка от измерване. Това не е линия за опорно напрежение на АЦП, че да е толкова чуствително. И второ, намери друг уред от някъде и мери пак, после сравни резултатите с твоя Трето ако искаш вярната стойност на това напрежение си купи някой скъп модел на Fluke или друга сериозна марка и мери с него.Поздрави. Редактирано 12 Септември, 2012 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #6 Отговорено 12 Септември, 2012 Абе не му било наред....глупости....Как разбра за 0.1-0.2V разлика, че нещо не му е наред - кой знае на китайските ви уреди, колко е процента на грешката в обхватите в които мерите......Да не говорим, че на битовите евтини мултимери които ползвате в този обхват (най-вероятно 20V) един флуктоиращ разрд на АЦП-тата им е +/-0.1V. Първо, в този случай разликата от 13.8 до 13.6 под товар е незначителна и най-вероятно дори е грешка от измерване. Това не е линия за опорно напрежение на АЦП, че да е толкова чуствително. И второ, намери друг уред от някъде и мери пак, после сравни резултатите с твоя Трето ако искаш вярната стойност на това напрежение си купи някой скъп модел на Fluke или друга сериозна марка и мери с него.Поздрави.Ами и аз съм си купувал акумулатор и са ми замервали заряда и о,чудо на моят уред показваше същите стойности като на уреда в магазина...минимума за да ти дадът гаранция е 13,8 с пуснати фарове! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #7 Отговорено 12 Септември, 2012 Минимума който изисква този продавач на акумулатори е съвсем друга тема.....въобще не си мисля и да го обсъждам него.... П.С> Никога досега, като съм закупувал акумулатор, не са ми го монтирали в колата или да са ми мерили каквото и да е. Напротив - нов акумулатор се зарежда, преди да се качи на колата! Физика, химия и малко познания.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #8 Отговорено 12 Септември, 2012 На колко оборота беше двигателя като ти замерваха напрежението? Ако е бил на празен ход (под 1000) и акумулатора е отлежал е нормално да ти покаже 13,8в. Но ако е при 2000-3000 оборота, то определено нещо не е наред в системата за заряд... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #9 Отговорено 12 Септември, 2012 Бъркате нещо ве хора.Обслужвам гаранциите на 5 марки акомулатори и подписвам гаранционни карти постоянно.Първо мога да измеря квото си искам и второ няма как да знам,коя марка кво и дават ако не проверя в Аутодата...че да тръгна да се заяждам..Това с консумация и без консумация са глупости.Повечето коли след 99 година имат ЕЛД.Мога ли аз да кажа на компа колко възбудителен ток да пусне?Според консумацията Екуто атакува алтернатора и компенсира.АКо има пад на напрежение говорим само за лоши връзки-кабелни обувки,оксидирали предпазители или ...изобщо лоши контакти по веригата.За по старите алтернатори 2-3 миливолта при фарове е нормално да падне.Ако напускаш всички консуматори при 75А динамо(За справка 3-те вентилатора дърпат общо 62 ампера),трябва системата бавно да почне да се разрежда.То няма от къде да дойде ток,при нащи 45А акомулатори,пък камоли да зарежда.И като ще спорим с цифри:Alternator output at engine speed:A/V/rpm - 50/13,5/2000Honda Civic 95-01 D15Z6Един скандал там дето не щат да ти подпишат гаранцията и толкоз.Ако искаш им дай телефона ми да ми обеснят ,кога динамото на Хондата зарежда 13,8... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #10 Отговорено 12 Септември, 2012 Когато сложиха акумулатора го замериха показваше 47 предполагам ампера .. Викат запали да видим паля и показва 13.8 и варира малко да речем от 13.79 до 13.85/6 после вика пусни фаровете и хоп падна на 13.62 вика пусни вентилатора на парното пускам тогава неможах да видя колко е но вика не е нормално да ти зарежда толкова малко др. др. и така нататака Бях с бащата на жена ми а той електричар и му обяснява че може акумулатора да не е дозареден а тоя продавача му празправя че бил малко тока който пройзвежда динамото и неможел да подпиша гаранцията .. После вика ела утре да замерим пак но уви аз си бях отишъл за 1 ден само и нямаше как да се върна да мери .... и така се разбрахме уж като се върна октомври пак да замери .. но гаранцията не ме бърка толкова колкото искам да разбера дали нямам проблем в генератора и ако има да го оправя да не ми замине и новия акомулатор. Мерси за информацията на колегите.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #11 Отговорено 13 Септември, 2012 2 акумулатора бош вземаме вече за хондите и с двата колите зареждат от 13.9 до 14.2 при товар фарове вентилатор на парното и климатик13.6 е малко според мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #12 Отговорено 13 Септември, 2012 Някой няма ли уред и малко свободно време да си измери неговия колко дава в момента Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #13 Отговорено 13 Септември, 2012 13,8-14,3 това е нормалната зарядка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #14 Отговорено 16 Септември, 2012 Някой няма ли да се жертва и да измери генератора му колко волта зарежда мерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1006 #15 Отговорено 17 Септември, 2012 Оня ден го мерих колега.Не е сивик но все пак...14.1V без консуматори с някакъв не знаен мултицет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #16 Отговорено 17 Септември, 2012 Аз пък ти предлагам вместо да четеш на кой колко му зарежда да си свалиш акумулатора, да го заредиш на външно зарядно, да покараш малко, и да си замериш след това твоя заряд. Ясна работата. Свалили го от рафта в колата, и търсят норми веднага..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hinev 1 #17 Отговорено 17 Септември, 2012 Колеги здравейте на всички , искам да споделя и моя опит въпреки че не взимах акумулатор за хонда. Купих 60А Гигават за Астра Ф 95г родителите ми я карат,след това отивам за заверка в Бош за даважи гаранцията. Измериха го така : Напрежение в покой - 12,58V Напрежение на празен ход и пуснати фарове - 14,31V Напрежение при обороти над средните - 14,44V Ток при покой - 0,03мА Напрежението на зарядната система с включени къси светлини трябва да е в границите 13,8V - 14,8V Искам и да кажа нещо Важно за хората които си взимат нов акумулатор гледайте отдолу на кутията пише кога е произведен за да не се прецаквате със залежали по 1-2 години в складовете. За колегата мога да му кажа да си погледне стартера и динамото дали са в ред Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #18 Отговорено 17 Септември, 2012 Аз пък ти предлагам вместо да четеш на кой колко му зарежда да си свалиш акумулатора, да го заредиш на външно зарядно, да покараш малко, и да си замериш след това твоя заряд. Ясна работата. Свалили го от рафта в колата, и търсят норми веднага.....В момента не съм в стара загора а на морето работя и немога да си сваля половината кола и така нататък и затова търся някой който може да провери дали наистина трябва генератора да произвежда толкова напрежение! По каталог който видях във интернет пише Д15З6 при 2000об/мин трябва да държи 13.5/6 и затова се обръщам към Съфорумците някой ако има да замери! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #19 Отговорено 18 Септември, 2012 (Редактирано) хайде стига, който знае и не знае пише . Изправен електронен реле регулатор трябва да зарежда 14,0V±0,2V (т.е. от 13,8 до 14,2V). При напълно натоварена ел. инсталация (включени дълги, пуснат вентилатор на мах и т.н.) на празен ход на място, трябва да е в тези норми, а също така и при изключени консуматори на 3000об. При по-високо напрежение на дълъг път - над 2 часа акумулаторът ще презарежда; при по-ниско от 13,8V при градско каране на късо разстояние няма да може да компенсира разреждането при палене и някоя сутрин ще ........ Визирам автомобили след 2000г., за по-старите допуските са по-големи, обаче акумулаторджиите не ги интересува и може да те отрежат от към гаранция. Затова ако твоят автомобил не е в норми, отиваш с колата на някой приятел подпечатват ти гаранцията и си готов. Редактирано 18 Септември, 2012 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #20 Отговорено 18 Септември, 2012 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57370&st=0&p=1057188715&fromsearch=1&&do=findComment&comment=1057188715 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
B7_ 56 #21 Отговорено 18 Септември, 2012 След 10-тина дена се пребирам в стара загора и ще напиша на колко волта са ми подписали гаранцията на акомулатора който ми е от преди близо 4 години и ще се срещна с приятели със хонда да замерим коко зареждат тяхните коли.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_bo 106 #22 Отговорено 25 Септември, 2012 Колега, събота смених акомулатора и като го замерих на празен ход без консуматори беше на 14.3 , 14.4 волта , при светнати фарове 14.2 волта.Относно заверяването на гаранцията не съм ходил още, като мина от там ще пиша какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове