Jump to content
K1r1L

МЕГа товар В бургас

Recommended Posts

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

<br class="Apple-interchange-newline">Бургас /КРОСС/ Втори ден продължава походът на самоходната платформа в Бургас, превозваща реактор от пристанището до „Лукойл Нефтохим Бургас”. Съоръжението е дълго 56 метра, тежи повече от 1 600 тона, високо е около 9 метра, широко – 6, а скоростта, с която се придвижва – от 1 до 5 км. в час.

 

 

 

Вчера сутринта платформата потегли в 6 часа от входа на пристанището. До 18 часа измина разстоянието от няколко километра и застана на една от индустриалните улици в града. Днес дългото и бавно пътуване до нефтозавода продължава и днес. Превозването на реактора се превърна в истинска атракция за бургазлии. Свръхтоварът, какъвто досега не е транспортиран в страната ни, бе наблюдаван от хиляди бургазлии от рано сутринта до вечерта.

 

Само след няколко дни - на 15-ти септември - операцията по транспортирането ще бъде повторена. Тогава по същия маршрут и със същата скорост през бургаските улици ще премине втори реактор, който тежи повече от 1 400 тона -

http://radar.bg/bg/2...%B4%D0%BE_.html

Вторият етап от транспортирането на гигантския реактор до „Лукойл Нефтохим Бургас" продължава и днес. До края на деня мегаструктурата трябва да бъде доставена, по улиците на града тя се движи със скорост от 1 до 5 км в час. Най-тежките товари, минавали някога през територията на България за всички времена, ще бъдат заснети от екип на "Discovery Channel", за поредицата Мега структури.

 

В истинска атракция за бургазлии се превърна транспортирането на 57-метровия реактор, предназначен за строящия се нов комплекс в бургаската рафинерия. Самоходната модулна платформа, управлявана от специален пулт и тежаща 19 тона, върху която беше пренесен мегатоварът, на 7 септември премина първия етап от маршрута и се спря в 18.00 часа на Кронoшпан.

 

Товарът, пренасян на високия 9 метра реактор, тежи 1656 тона, заедно с платформата. Тя е разположена върху 240 колела, а на нея са монтирани управляеми до милиметри оси, така че товарът да е разпределен правилно и при завои да не се позволява наклон в една или друга посока.Публикувано изображение

 

Белгийската фирма, извършваща превозването на мегамашините, е внесла неотменима и безусловна банкова гаранция в размер на 500 000 лв. Тя ще бъде използвана, в случай на повреждане на наличната инфраструктура по трасето, както това се случи при преминаването й вчера. При завой на гигантската структура от пристанището към бул. "Демокрация" товарът засегна тротоара и там плочките пострадаха, въпреки че имаше поставени метални платна.

 

Въпреки, че екипите на "Discovery Channel" не бяха забелязани тази сутрин, много любопитни граждани излязоха в ранните часове да видят чудовищния товар.

 

Само след седмица, на 15 септември втори реактор със същото предназначение и параметри ще повтори маршрута. И двете съоръжения тежат по над 1400 тона без превозващата ги платформа. Всяко от тях е дълго над 56 метра, високо девет и широко шест метра.Публикувано изображение

 

<br class="Apple-interchange-newline">

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дайте малко повече информация какво е това

Нещо като казан за ракия, ма не точно. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ректификацията е метод за разделяне на смес от течности, който се базира на различната летливост (различната температура на кипене) на отделните вещества. Домашна ректификационна колона!За съжаление не живея на село, иначе ще си карам колата с етанол и метанол!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е от боклуци да се прави гориво. Сега не, че е кой знае колко различно положението ама така ще се вкарват отпадъци от Русия и ще се превръщат в гориво. За последно в Бургаската рафинерия е правено гориво от чист петрол в края на миналата година :D

Редактирано от Fiend

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята е от боклуци да се прави гориво. Сега не, че е кой знае колко различно положението ама така ще се вкарват отпадъци от Русия и ще се превръщат в гориво. За последно в Бургаската рафинерия е правено гориво от чист петрол в края на миналата година :D

Kaкви боклуци колега, въглеводородни ли или някакви био?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички продукти които произлизат от нефта (петрол)- асфалт, видовете битум, смоли и т.н. Това ще е първата рафинерия в Европа, използваща този метод за извличане и за момента имат договор с Руска фирма за доставка на въпросните видове "отпадъци".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да не споменавам отрязаните поне 3 над 100 годишни дървета до входа на Морската. Скоро не бяха "обезлистявали" главна улица в Бургас. Последната беше "Цар Симеон" I преди 2-3 години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което ми напомня че последно време от няколко места чувам че супер скъпо се изкупуват разни катрани, смоли и мазути и пр. Блока в които живея е 18 етажен и имаше котелно за локално парно от времето преди да централизират парното в Бургас към топлофикация. Миналата седмица един отряд работници разкостваха останалите резервоари в котелното и извличаха два дена останалите утайки, смоли и мазути от резервоарите с един камион приличащ на бетон-помпа. Смърдеше яко на мазут и оставиха катранени и мазутени петна навсякъде. Та явно за това се търсят тея материали.

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече не са и толкова голяма новост и инсталациите за преработка на стари гуми, в базови масла и мазути и метален скрап. Тези масла и мазути също влизат в споменатата употреба. Както и отработените масла. По врмето на скапания комунизъм баща ми реновира една стара Шкода 100 S и дойде време да налее масло в двигателя- беше от основен ремонт- не искаха да му продадът масло без да е върнал отработеното...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...