K1r1L 860 #1 Публикувано 7 Септември, 2012 http://vbox7.com/play:816475b9f3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #2 Отговорено 7 Септември, 2012 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WHITE POWER 5 #3 Отговорено 9 Септември, 2012 дайте малко повече информация какво е това Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #4 Отговорено 9 Септември, 2012 <br class="Apple-interchange-newline">Бургас /КРОСС/ Втори ден продължава походът на самоходната платформа в Бургас, превозваща реактор от пристанището до „Лукойл Нефтохим Бургас”. Съоръжението е дълго 56 метра, тежи повече от 1 600 тона, високо е около 9 метра, широко – 6, а скоростта, с която се придвижва – от 1 до 5 км. в час. Вчера сутринта платформата потегли в 6 часа от входа на пристанището. До 18 часа измина разстоянието от няколко километра и застана на една от индустриалните улици в града. Днес дългото и бавно пътуване до нефтозавода продължава и днес. Превозването на реактора се превърна в истинска атракция за бургазлии. Свръхтоварът, какъвто досега не е транспортиран в страната ни, бе наблюдаван от хиляди бургазлии от рано сутринта до вечерта. Само след няколко дни - на 15-ти септември - операцията по транспортирането ще бъде повторена. Тогава по същия маршрут и със същата скорост през бургаските улици ще премине втори реактор, който тежи повече от 1 400 тона - http://radar.bg/bg/2...%B4%D0%BE_.html Вторият етап от транспортирането на гигантския реактор до „Лукойл Нефтохим Бургас" продължава и днес. До края на деня мегаструктурата трябва да бъде доставена, по улиците на града тя се движи със скорост от 1 до 5 км в час. Най-тежките товари, минавали някога през територията на България за всички времена, ще бъдат заснети от екип на "Discovery Channel", за поредицата Мега структури. В истинска атракция за бургазлии се превърна транспортирането на 57-метровия реактор, предназначен за строящия се нов комплекс в бургаската рафинерия. Самоходната модулна платформа, управлявана от специален пулт и тежаща 19 тона, върху която беше пренесен мегатоварът, на 7 септември премина първия етап от маршрута и се спря в 18.00 часа на Кронoшпан. Товарът, пренасян на високия 9 метра реактор, тежи 1656 тона, заедно с платформата. Тя е разположена върху 240 колела, а на нея са монтирани управляеми до милиметри оси, така че товарът да е разпределен правилно и при завои да не се позволява наклон в една или друга посока. Белгийската фирма, извършваща превозването на мегамашините, е внесла неотменима и безусловна банкова гаранция в размер на 500 000 лв. Тя ще бъде използвана, в случай на повреждане на наличната инфраструктура по трасето, както това се случи при преминаването й вчера. При завой на гигантската структура от пристанището към бул. "Демокрация" товарът засегна тротоара и там плочките пострадаха, въпреки че имаше поставени метални платна. Въпреки, че екипите на "Discovery Channel" не бяха забелязани тази сутрин, много любопитни граждани излязоха в ранните часове да видят чудовищния товар. Само след седмица, на 15 септември втори реактор със същото предназначение и параметри ще повтори маршрута. И двете съоръжения тежат по над 1400 тона без превозващата ги платформа. Всяко от тях е дълго над 56 метра, високо девет и широко шест метра. <br class="Apple-interchange-newline"> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #5 Отговорено 9 Септември, 2012 дайте малко повече информация какво е товаНещо като казан за ракия, ма не точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #6 Отговорено 10 Септември, 2012 Ректификацията е метод за разделяне на смес от течности, който се базира на различната летливост (различната температура на кипене) на отделните вещества. Домашна ректификационна колона!За съжаление не живея на село, иначе ще си карам колата с етанол и метанол! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #7 Отговорено 10 Септември, 2012 (Редактирано) Идеята е от боклуци да се прави гориво. Сега не, че е кой знае колко различно положението ама така ще се вкарват отпадъци от Русия и ще се превръщат в гориво. За последно в Бургаската рафинерия е правено гориво от чист петрол в края на миналата година Редактирано 10 Септември, 2012 от Fiend Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #8 Отговорено 11 Септември, 2012 Коджаман жилязо батко 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #9 Отговорено 11 Септември, 2012 Идеята е от боклуци да се прави гориво. Сега не, че е кой знае колко различно положението ама така ще се вкарват отпадъци от Русия и ще се превръщат в гориво. За последно в Бургаската рафинерия е правено гориво от чист петрол в края на миналата година Kaкви боклуци колега, въглеводородни ли или някакви био? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #10 Отговорено 11 Септември, 2012 Всички продукти които произлизат от нефта (петрол)- асфалт, видовете битум, смоли и т.н. Това ще е първата рафинерия в Европа, използваща този метод за извличане и за момента имат договор с Руска фирма за доставка на въпросните видове "отпадъци". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #11 Отговорено 11 Септември, 2012 Да не споменавам отрязаните поне 3 над 100 годишни дървета до входа на Морската. Скоро не бяха "обезлистявали" главна улица в Бургас. Последната беше "Цар Симеон" I преди 2-3 години. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #12 Отговорено 11 Септември, 2012 (Редактирано) Което ми напомня че последно време от няколко места чувам че супер скъпо се изкупуват разни катрани, смоли и мазути и пр. Блока в които живея е 18 етажен и имаше котелно за локално парно от времето преди да централизират парното в Бургас към топлофикация. Миналата седмица един отряд работници разкостваха останалите резервоари в котелното и извличаха два дена останалите утайки, смоли и мазути от резервоарите с един камион приличащ на бетон-помпа. Смърдеше яко на мазут и оставиха катранени и мазутени петна навсякъде. Та явно за това се търсят тея материали. Редактирано 11 Септември, 2012 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
junker 29 #13 Отговорено 11 Септември, 2012 Вече не са и толкова голяма новост и инсталациите за преработка на стари гуми, в базови масла и мазути и метален скрап. Тези масла и мазути също влизат в споменатата употреба. Както и отработените масла. По врмето на скапания комунизъм баща ми реновира една стара Шкода 100 S и дойде време да налее масло в двигателя- беше от основен ремонт- не искаха да му продадът масло без да е върнал отработеното... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове