BoyanAngelov 0 #1 Публикувано 28 Август, 2012 (Редактирано) Здравейте колеги, искам да се извиня предварително, че отново повдигам темата, но от три дни чета и ровя из форума и не мога да намеря точно това , което ме интересува - а то е: Акорда (дизелов, 2004г.)се нуждае от нови предни спирачни дискове (и накладки разбира се), и предвид факта, че е на километри и има теоритична възможност в близката година да я продам НЯМА да купувам оригинални части. Молбата ми е да ми препоръчате подходящ вариант, (и магазин) които разбира се няма да сдаде багажа след 10000км. Благодаря ви предварително и отново се извинявам ако темата е дъвкана поня 1000 пъти. Лек ден Редактирано 28 Август, 2012 от BoyanAngelov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #2 Отговорено 28 Август, 2012 Хубаво е да кажеш колега, с кой размер дискове си 280, или 300 мм.Защото дисковете са почти на еднаква цена, но накладките за едните и другите са с по 20 лв. разлика .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #3 Отговорено 28 Август, 2012 Пред мен стои същата предстояща смяна и се чудя дали да взема Delphi дискове и накладки или TRW и Jakoparts накладки , предните дискове са към 220 лв комплекта , задните 120 лв , накладките предни 60 лв и задни за 50 лв става 450 лв . Имаше офертни цени в един английски сайт за оригинални дискове и накладки и предни дискове бяха само 450 лв ,отделно транспорта , а цените им бяха с едно 40% под цените на Бултрако . Ако искаш ми пиши и ще те препратя от къде може да си вземеш от тези дискове и накладки , че да не правим реклама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #4 Отговорено 28 Август, 2012 (Редактирано) Brembo-то тук е по 100 лв.луд ли си да купиш Делфи? Редактирано 28 Август, 2012 от kytila Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #5 Отговорено 28 Август, 2012 То пък едно Брембо ................ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 28 Август, 2012 За милионен път ще го напиша....дискове ЦИМЕРМАН,накладки ТЕКСТАР другото според мен е компромис п.п:И аз ще го кажа като колегата горе "Ти луд ли си да вземаш Делфи???' 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
altoma 4 #7 Отговорено 28 Август, 2012 Дискожете за дизел са големия диаметър а накладките нямат значение за какви дискове са Хубаво е да кажеш колега, с кой размер дискове си 280, или 300 мм.Защото дисковете са почти на еднаква цена, но накладките за едните и другите са с по 20 лв. разлика .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
altoma 4 #8 Отговорено 28 Август, 2012 (Редактирано) Никога делфи Пред мен стои същата предстояща смяна и се чудя дали да взема Delphi дискове и накладки или TRW и Jakoparts накладки , предните дискове са към 220 лв комплекта , задните 120 лв , накладките предни 60 лв и задни за 50 лв става 450 лв . Имаше офертни цени в един английски сайт за оригинални дискове и накладки и предни дискове бяха само 450 лв ,отделно транспорта , а цените им бяха с едно 40% под цените на Бултрако . Ако искаш ми пиши и ще те препратя от къде може да си вземеш от тези дискове и накладки , че да не правим реклама Редактирано 28 Август, 2012 от altoma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BoyanAngelov 0 #9 Отговорено 29 Август, 2012 Благодаря ви за мненията, относно размера на диска нямам никаква идея, ще го проверя. Иначе ми предложиха комплект дискове TRW за 260лв. комплект, и същата марка накладки за 126лв. Имате ли наблюдения за тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #10 Отговорено 29 Август, 2012 Избягвай TRW. Убеди се сам: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=76806&st=0&p=1057296485&fromsearch=1entry1057296485 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #11 Отговорено 29 Август, 2012 И избягвай textar - няма толкова боклуджийски накладки... хем не спират както трябва (за разлика от предишните ми незнайни (с тях купих колата)), свирят като цигански оркестър и не на последно място - цена/качество не го дигат въобще... всеки ден като карам по-интензивно ги псувам, а в 40+ градуса навън свирят дори и при лек допир... Зимата са по-тихи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #12 Отговорено 29 Август, 2012 Винаги съм знаел , че е важно като сменяш неща по спирачките да го правиш комплект , т.е. дискове и накладки от една и съща марка ! Гледам и да спазвам принципа , разбира се дискове не се сменят като изтъркаш накладките , но поне следващите да са пак на същия производител В което съм убеден е , че по-високата цена не означава по-добро качество . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #13 Отговорено 29 Август, 2012 +1 за мнението на Тино. T R W - Трябва да ги Разкарам Веднага. Позитивно мнение не съм чул за тях. Относно дискове Брембо - както е казал Миро по-горе, далеч са от оригинала, моето Brembo Max се скапа и накриви за половин година каране. Накладките бяха Ferodo Premier и цапаха доста доволно джантата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #14 Отговорено 29 Август, 2012 За милионен път ще го напиша....дискове ЦИМЕРМАН,накладки ТЕКСТАР другото според мен е компромис п.п:И аз ще го кажа като колегата горе "Ти луд ли си да вземаш Делфи???'Аз се колебая между Цимерман и ЕБЦ.Из форумите пишат за пукнатини между дупките на Цимермана при прегряване и препоръчват ЕБЦ.Цените са подобни....Тихата серия на ЕБЦ без дупки само с канали мисля че ще бъде оптимална за нормално каране + малко....планинско Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
EmZvr 225 #15 Отговорено 29 Август, 2012 Аз бих посъветвал автора на темата да заложи на сигурно и да пита тук за оригинални OEM дискове и накладки: http://www.civic5.com/forum/viewtopic.php?f=102&t=9383За англичанка с дискове 282/262 дискове цената за целия комеплекто дискове и накладки е около 360лв. Което за оригинални части не мисля, че е много ( В Бултрако цената сигурно ще е по 10 ). А ако взимаш афнърмаркет търси гладки дискове без прорези, нарези и т.н. Аз съм с EBC Solid, ама заради боклучивите накладки така и не можах да разбера как са.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #16 Отговорено 29 Август, 2012 Цимерман и EBC за дискове и Текстар или EBC за накладки ... тфа е.... TRW никога повече - верно няма свирене, но хрупат дисковете като солети..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BoyanAngelov 0 #17 Отговорено 30 Август, 2012 Благодаря на всички колеги, които изказаха мнение. Събрах доста информация и ще действам в най - скоро време, че нещо хич не иска да спира Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #18 Отговорено 30 Август, 2012 Подкрепям от личен опит мнението на MIYAMOTO. Ето го моето мнение отразено в друга тема днес ТУК. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragomir375 2 #19 Отговорено 2 Май, 2013 Колеги бихте ли ми казали колко трябва минимално да е износен диска? Премервам го с шублера само отпред ми показва 2,7мм. износено, а предполагам и от ватрешната страна ако е толкова направо трябва да ги сменям Пак и като карам с 90 - 100 км/ч и като натисна спирачката и почва да тресе предницата не я карам мн. често и си мисля да не да е от това защото даже и парвоначално като трагвам и нали с диска ми е раждасал от дажд и т.н. и парвоначално се чува едно хрупане докато се окарат и после виждам че надклатките хващат само на половината на диска направо ужас. намерих тези http://www.elinexltd.eu/product/9159/spirachen-disk-ferodo-fe-ddf1557.html какво ще кажете за тях ? и само да питам колко трябва да е мини. износено навсякаде пише че трчбва да е 23мм а като нови са 25мм това сериозно ли само по 1 мм от 2 те страни като се износят и трябва да се сменят ? Но все пак може аз не разбирам от коли Благодаря предваритено за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #20 Отговорено 2 Май, 2013 Ако беше написал и каква е колата и двигателя цена нямаше да имаш колега. Намери в раздела за общи поръчки темата на Izanagi за накладки и дискове EBC. На сайта им там има записано дебелина на диска като нов и максималното износване за всеки модел. И не е малко ами е толкова допустимото износване, по-умни хора от нас са го решили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragomir375 2 #21 Отговорено 2 Май, 2013 (Редактирано) Извинявам се колата е Honda accord 2.2 i-tdci 140hp 2004г. благодяря, ще потарся. Редактирано 2 Май, 2013 от MIYAMOTO Цитати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове