dzviara 0 #1 Публикувано 15 Август, 2012 Здравейте!Прочетох теми във форума за Хонда ХРВ и в момента се чудя дали да е 4х4 или не.Живея в София в квартал под планината и тази зима беше доста неприятно. Преди карах Сивик и нямах ядове, но нямаше такива снегове. От една година имаме Акорд и "разкачихме" брони, по боята на праговете се появиха пукнатини и още неприятни неща от дълбоките коловози. Искам по-висока кола и по-проходима, но няма да ми трябва за пресечени терени. Харесах си едно ХРВ, но не е 4Х4 и не съм сигурно дали ще ми върши работа през зимата по стръмните улици.Кажете ми ако имате впечатления за варианта без задвижване на четирите колела по наклонени терени при сняг! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragijev 50 #2 Отговорено 15 Август, 2012 Аз съм твърдо за 4х4. Моята я купих с цел, да мога да стигам до Витоша/Боровец/Банско. След като вече я карах една зима, съм много очарован от поведението на автомобилчето : ) Клиерънса е достатъчен, до сега не съм задълбавал никъде, а съм карал в дълбок сняг няколко пъти : ) Моят съвет е, търси си читава 4х4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dzviara 0 #3 Отговорено 16 Август, 2012 Мерси за инфото! Ще се ориентирам към 4х4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #4 Отговорено 16 Август, 2012 Аз преди да си купя Сивика,бях решил да си взема ХРВ.Четох много и съм твърдо за 4х4.Доколкото знам колата е 2х4 и след приплъзване се включва и задният мост.В градски условия си е нормална кола Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #5 Отговорено 16 Август, 2012 Естествено че 4х4, като е гарга да е рошава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zeifod 2 #6 Отговорено 20 Август, 2012 4х4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #7 Отговорено 21 Август, 2012 (Редактирано) 2х4 е добре,4х4 е по-добре,8х8 най-добре,без майтап.В казармата карах едно такова чудовище с 2 двигателя V8 и просвет от о/о 60 см.Е,нямаше затъване,отделно и плуваше като водна костенурка.Дебела броня- за неспазващите предимство и две картечници -за тарикатите нерваци на пътя.БТР 60 ПБ /плаващ,брониран, мод.1960 год./е машината.Това ни трябва за нашите пътища и култура на пътя. Редактирано 21 Август, 2012 от kvd74 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #8 Отговорено 24 Август, 2012 4x4 твърдо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #9 Отговорено 24 Август, 2012 (Редактирано) Утре ще станат 9 дни, откакто Мерси за инфото! Ще се ориентирам към 4х4 Редактирано 24 Август, 2012 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #10 Отговорено 3 Август, 2015 Стaрa темa, но дa не пускaм новa...4х4 тдърдо ЗA, но тея дни кaрaх по срaвнително лек офроуд около 10 км. и неостaнaх много очaровaн Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wawa 5 #11 Отговорено 5 Август, 2015 Препоръчително е 4х4. Никога не знаеш какво може да изскочи и да се преодолява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове