Jump to content
iso_eu

К20А1 - 150 - 156 к.с Газов Инжекцион

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Привет, четох доста въф форума и не можах да добия много добра информация от колеги с ГИ на К серията. Моя е К20 А1 - 150 -156к.с. монтирани на АКОРД, СR-V -2 ,Stream . Може би и на други модели .Питането ми е следното: на този двигател удачно ли е да сложя Газов Инжекцион и кой е най-удачния модел -марка ?Какви евентуални проблеми ще ми създаде газта при този двигател и какво трябва да се внимава при монтажа ?С нискоомни инжектори или високо омни ? Изпарител - колко мощен ? Очаквам да се включат и колеги с такива двигатели с газ и техните отзиви.Направило ми е едно странно впечатление доста CR-V 2 и акорди с този двигател или с по големите от К серията след като им са монтирани ГИ са обявени за продаване ? Което за мен е странно ? Явно има някакъв проблем или не ?Благодаря предварително.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четейки по руските форуми оставам с впечатлението че това е най-калпавия двигател на хонда.Доста сериозни и скъпи болести има. И аз се оглеждам за ЦРВ 2 генерация но в последно време съм силно разколебан. Иначе при добра настройка газта не създава проблеми на мотора и докарва среден разход около 10 газ. Така поне споделят руснаците. Като сложиш газовото задължително реглаж на клапани, а и да не го сложиш пак е желателно да направиш реглаж. Като свалиш капака на главата се моли да няма неприятни и скъпоструващи изненади.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Скъпо ....скъпо ... колко да е скъпо ?

Вече необорудван такъв двигател се намира за 1000 лева барабар с доставката до БГ !

 

А инъче

baibradar

би ли споделил за скъпите ремонти т.е. кое сдава багажа и дали наистина ако сложа газ положението ще стане по лошо !

Не че харчи този мотор, даже бих казъл че харчи доста малко спрямо вървежа си !

 

Но бензина в БГ е още по голяма боза от Г.а. - за- Та защо да не спестя за нов двигател ? Вместо да пълня гушите на българските бензинджии ....и да карам с боза на цена 2.5...6 а подир нова година и над 3.00 лв. е прогнозата ....

 

Много ще ме оплюят може би, но доколкото съм разбрал - чел - въпреки че трябва да се прави реглаж на 20 - 30 к , то не е нужен ако двигателя няма достатъчно променени хлабини или с други думи ако този двигател на 200 000 км има нужда да се регулират клапаните то положението е зле т.е. е за изхвърляне !?

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,сподели защо К20 е най-скапаният мотор на Хонда,че ми стана интересноПубликувано изображение?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще ви кажа какво съм прочел в руския форум и съм видял снимки. До 2002г. мотора има проблем с локално прегряване на 4 цилиндър при продължително движение на по високи обороти. След това от хонда решават проблема. При някой автомобили веригата си заминава за 150 000 км. и се налага замяната и. Често срещан проблем е износването на разпределителния вал на изпускателните клапани. Нов струва 350 долара при руснаците. Не може да се установи защо и кога се получава. Течащи инжектори от което идва висок разход. Има една доста обширна тема за цъкане от мотора като проблема се решава с отваряне на мотора но не мога да си преведа кое точно му умира.Ето малко линкове от руския форум който иска да разгледа.За веригатаЗа звънтенето в мотораВисок разход и инжекториИзносване на разпределителни валове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с BRC Sq24 вече около 20000 км и нямам никакви проблеми засега .Иначе съм виждал да слагат всякакви уредби на този двигател и почти всички работят.Ако има проблем е по-скоро от монтажа и настройките , а не от марката. А иначе си имам едно причукване в двигателя , откакто съм си я купил и засега не мога да го установя откъде е .Проверявах клапани , авансовото колело , верига и там каквото сме се сетили още и всичко е ОК.Пусках тема във форума - нищо.Рових из разни чужди форуми - и там го имат проблема .Сега ще се помъча и с руския от линковете на колегата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма ли други впечатления и съвети - гледам има доста компетентни колеги за ГИ , или явно този двигател не е толкова познат във форума ?;)

Колегата

 

baibradar има инфо доста повече от колкото форума - благодарско за което ;)

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На този двигател какъвто и ГИ да сложиш ще работи добре, на всичко отгоре нещата се нагаждат отлично и само с автонастроиката, е сега ако успееш да накараш монтажника да пипне малко по таблицата в движение на колата още по хубаво, но за целта тои трябва да е на ясно какво прави и къде пипа, да не стане от ефекта дефект :) като се замисля маи по точния въпрос е КОИ и КЪДЕ да монтира ГИ а не марка, щото и БРЦ да сложиш като се издънят с настроики и монтаж ще си викаш е бати боклука тва БРЦ неще да върви колата.Някъде някои колега спомена за Фобос на цена 800 лева, силно се съмнявам да има такава цена или ако има всичко в уредбата ще е сведено до минимум, като почнем от възможно наи калпавата реика. Като уредба е хубава и софта и е много гъвкав, единствения и кусур е монтажниците, как една добра дума някъде не чух за тях, дори в серрвиза в Плевен съм виждал меко казано смешни монтажи (не ми се търси линка да видите как тръбата за газта минава под скоростната кутия :) ) Всички останали уредби независимо от името си от ниския клас са един дол дренки само имената различни, ползват едни и същи евтини реики на Раил Матрикс или Валтек и тем подобни, изпарителите при ГИ не са от особено значение щото са доста по прости и надеждни от обикновените АГУ , е и при тях винаги може да има издънка особено ако са от брадска турция. Аз мнение няма да дам за марка щото съм пристрастен към БРЦ особено от как свалиха цената му с 200 лева и вече се монтира за 1300-1350, не бих спестил 300 лева които ще избия за 5000 км за да се занимавам с глупости после. Просто БРЦ е направен да работи 100 000+ км без проблем, верно частите му са скъпи но се отплащат и не се налага да с екупуват често. Ренцо също е добър ГИ на малко по ниска цена около 1200 но както казах пак опираме до монтажа. На скоро приятел с такова ЦРВ като твоето си сложи полски ГИ за около 870 лева вече му врътна над 3000 км и колата си върви без проблем и разсхода си е съвсем в норми, но пък и монтажника е проверен, бая колеги наслагха при него, само един имаше някъкво оплакване за забиване на нос около 3000 оборота ама не е писал какво се случи след допълнителна настроика. Хондарев за тебе става дума, кажи всичко ок ли е :)Така че ако кинтит не с ати проблем, а и не би трябвало щом си си купил ЦРВ2 отиваи в офицялния сервиз на БРЦ и слагаи един секуент 24 там поне се понаучиха да монтират последните години :)Ако искаш по евтин алтернативен вариант ще те пращам на друго място да монтираш Стаг 400 ама предпочитам БРЦ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Някъде някои колега спомена за Фобос на цена 800 лева, силно се съмнявам да има такава цена или ако има всичко в уредбата ще е сведено до минимум, като почнем от възможно наи калпавата реика.

И аз го потвърждавам защото имам същата уредба монтирана при същия човек. Да вярно че е с Рейл рейка която е шумна и Фобус 4 но няма турски чаркалаци. Само това което идва от Фобус и италянска евросонда.Досега съм минал 7 хил. км на газ и уредбата се държи много добре. Един път натрупа грешка предполагам защото на полусъединител я свалих на много ниски обороти и го е възприела за "палене" на газ. Някаква такава глупост. И от монтажа съм адски доволен. Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора си е перфектен за газ.25 000 км без никакъв проблем.Разхода е между 10-14л на 100км в зависимост от тежеста на десния крак.Не се налага монтажа на бързи рейки и мощен изпарител. Така че дори турска мим газ да се сложи и се настрои добре няма никакъв проблем.И не забравяй реглажа на клапаните на всеки 20000 км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, реглаж, тои мисли да хвърли мотора ако се нуждаел от реглаж на 200 000 :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора си е перфектен за газ.25 000 км

Колега ти за К20А1 -150 к.с. I-Vitec на ЦРВ -II фаза ли говориш или за старото ЦРВ , че гледам имаш снимка на старото ?Някой да знае нещо за ГИ - Zavoli с МАП и ОВД - 1300 лева ? Дали са хубави колкото BRC - 24 Секуент пак за 1300 лева но без ОБД и МАП.Това за реглажа ми го казаха от ОФИЦИАЛЕН сервиз на Хонда - колко е верно и те си знаят . Може би да са искали да кажат наистина реглаж пък да си правиш проверката на 20 к винаги ?Инъче си правя проверка на 20-30 к. Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве , ако на някой му е много късо , че БРЦ сикуент 24 няма МАП , да му кажа как да си свърже и програмира фабричния към газовия компютър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора си е перфектен за газ.25 000 км

Колега ти за К20А1 -150 к.с. I-Vitec на ЦРВ -II фаза ли говориш или за старото ЦРВ , че гледам имаш снимка на старото ?Някой да знае нещо за ГИ - Zavoli с МАП и ОВД - 1300 лева ? Дали са хубави колкото BRC - 24 Секуент пак за 1300 лева но без ОБД и МАП.Това за реглажа ми го казаха от ОФИЦИАЛЕН сервиз на Хонда - колко е верно и те си знаят . Може би да са искали да кажат наистина реглаж пък да си правиш проверката на 20 к винаги ?Инъче си правя проверка на 20-30 к.
Значи имах 1 ца сега карам 2 ка и съм също толкова доволен от машината.Примера който съм дал е за 2 ката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде някои колега спомена за Фобос на цена 800 лева, силно се съмнявам да има такава цена или ако има всичко в уредбата ще е сведено до минимум, като почнем от възможно наи калпавата реика.

И аз го потвърждавам защото имам същата уредба монтирана при същия човек. Да вярно че е с Рейл рейка която е шумна и Фобус 4 но няма турски чаркалаци. Само това което идва от Фобус и италянска евросонда.Досега съм минал 7 хил. км на газ и уредбата се държи много добре. Един път натрупа грешка предполагам защото на полусъединител я свалих на много ниски обороти и го е възприела за "палене" на газ. Някаква такава глупост. И от монтажа съм адски доволен.
А аз малко повече/близо 20к/ и пак нямам ядове. Наскоро сменявах филтри. На 15к и вече си обръщаше на моменти сама на бензин- ниско налягане. Снямата им реши проблема. От монтажа и отношението на човека съм страшно доволен.п.п. Цената му е такава, защото пича си го работи това в гаража в извън работно време. Има си всичко необходимо като документи,но понеже не потдържа огромен сервиз и работници държи човешки цени. А и е от наще/кара акорд пак с такава газова/.
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве , ако на някой му е много късо , че БРЦ сикуент 24 няма МАП , да му кажа как да си свърже и програмира фабричния към газовия компютър.

Как бре, моя секуент има мап.... маи :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора си е перфектен за газ.25 000 км

Колега ти за К20А1 -150 к.с. I-Vitec на ЦРВ -II фаза ли говориш или за старото ЦРВ , че гледам имаш снимка на старото ?Някой да знае нещо за ГИ - Zavoli с МАП и ОВД - 1300 лева ? Дали са хубави колкото BRC - 24 Секуент пак за 1300 лева но без ОБД и МАП.Това за реглажа ми го казаха от ОФИЦИАЛЕН сервиз на Хонда - колко е верно и те си знаят . Може би да са искали да кажат наистина реглаж пък да си правиш проверката на 20 к винаги ?Заволи е хубава уредба, трудно е да се каже дали БРЦ или Заволи е по добре, само виж заволито с ква реика е, да не е я комплектоват с някоя от евтините.Инъче си правя проверка на 20-30 к.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора си е перфектен за газ.25 000 км

Колега ти за К20А1 -150 к.с. I-Vitec на ЦРВ -II фаза ли говориш или за старото ЦРВ , че гледам имаш снимка на старото ?Някой да знае нещо за ГИ - Zavoli с МАП и ОВД - 1300 лева ? Дали са хубави колкото BRC - 24 Секуент пак за 1300 лева но без ОБД и МАП.Това за реглажа ми го казаха от ОФИЦИАЛЕН сервиз на Хонда - колко е верно и те си знаят . Може би да са искали да кажат наистина реглаж пък да си правиш проверката на 20 к винаги ?Инъче си правя проверка на 20-30 к.
Заволи е хубава уредба, трудно е да се каже дали БРЦ или Заволи е по добре, само виж заволито с ква реика е, да не е я комплектоват с някоя от евтините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто с такива дюзи се комплектова - в тях имало датчик за температура и налягане http://www.gasmotion...-PAN-Injektor_1Имат доста такива уредби слагани на Хонда - поне имат снимки, ама дали са от форума не знам http://www.eurogas-v...php?category=16И после това Заволи дали е разпространена да се подържа на различни места в БГ.

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве , ако на някой му е много късо , че БРЦ сикуент 24 няма МАП , да му кажа как да си свърже и програмира фабричния към газовия компютър.

Как бре, моя секуент има мап.... маи :)
Виж дали на буксата за настройка с 4 кабела дали има закачено нещо, от което стърчи маркученце :P .Ако има си към 200 лв. напред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето снимки или са стари или още ползват медна тръба от бутилката до редуктораПубликувано изображение.

Редактирано от PESHO OT MARS

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аве , ако на някой му е много късо , че БРЦ сикуент 24 няма МАП , да му кажа как да си свърже и програмира фабричния към газовия компютър.

Как бре, моя секуент има мап.... маи :)
Виж дали на буксата за настройка с 4 кабела дали има закачено нещо, от което стърчи маркученце :P .Ако има си към 200 лв. напред.
Ми не, на тая букса няма, то имам две стърчащи букси, една за диагностика с 3 пина, и тая с 4 те извода за 2ри МАП. Казвам втори щото наистина имам друг мапа закачен, а настроиката още при монтажа момчето ми обясни че за да се направи се закачал и втори мап. Което аз до ден днешен не мога да си обясня що е така. Или просто оная другата кутика не е мап ами е чисто и просто сензор за налягането на газта, да знае ГИ кога да мине на бензин. Щото като се замисля мене от колектор вакъмен маркуч маи никъде не е хванат. Признавам че малко на изуст говоря щото не съм си вдигал капака с години :D но ще погледна днес или утре и ще докладвам кое от къде идва. И още нещо, ламбда сондата като не е закачена за Ги значи и нея не мога да я видя кви смеси показва като се закача с софта нали ? Абе то на мен маи нищо не ми е вързано :lol: на тва му се вика опростена система за тва я харесвам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Eто с такива дюзи се комплектова - в тях имало датчик за температура и налягане http://www.gasmotion...-PAN-Injektor_1Имат доста такива уредби слагани на Хонда - поне имат снимки, ама дали са от форума не знам http://www.eurogas-v...php?category=16И после това Заволи дали е разпространена да се подържа на различни места в БГ.

Ако тва са дюзите ОК, няма проблем, ама не ми харесва къде монтират изпарителите, многоо високо тва бре, при ЦРВ има поне 2 удобни места за монтаж що е нужно да ги качат на тавана. Едното е зад левия фар но там маркучите идват бая дълги. другото е зад жирафа малко под него на задната страница има чудно място за изпарител, там водата е близо и реиката също е близо. Сега за ХРВ не знам местата ама и неговия кош е бая широк и мястио има много за да се качва толкова високо тоя изпарител. Ако правиш нещо по антифриза ще трябва да обезвъздушаваш от изпарителя и пак не е гаранция колко хубаво ще стане. Искаи нисък монтаж :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази сутрин погледнах, така наречения МАП които се оказа че не е мап а е датчик за налягане но е с същата форма като мап и за тва съм си мислел че е мап :) демек Мап нямам, само този датчик но явно е нещо по модерно щото е с 4 кабела и си е бая кутиика, та тои е закачен да мери налягане в реиката. Датчика за тем. е отделен от него (явно БРЦ са се поучили от грешката си с проблемните датчици) и е на изпарителя. Има едно вакумче от колетора но то отива в изпарителя. Та толкова по моята система, до колкото лошия ми англиски позволи да разбера какво пише в ПДФ на брц разбрах че настройката се прави с допълнителен МАП стойностите се записват по таблицата и след това по време на експлоатация компютъра ги ползва по приблизителни данни. Сега колко точно и прецизно е това не знам, но знам че разсхода ми е супер, вървежа също и наи вече една част по малко която да създава проблеми и да струва 200 лева.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са много стари едното CR-V e правено преди нова година . Другото е тази - говоря за CR-V 2.

Инъче иза ги питах за медната тръба с такава работят за съжаление - защото до колкото знам се задръства по лесно отколкото PVC.

А относно МАП при БРЦ- така ми казаха и на мен - 24 Секуент е без МАП и се настройва с техен МАП, само Плуг и Драйв е с МАП - даже май с два .

Но щом има вариант да се ползва МАП от двигателя това е май най добрия вариант както казва

 

KRING. Само дали си го ползва в реално време или пак само да се настрои картата в определени режими и след това не се ползва не съм наясно.

Колега ще разкажеш ли как се ползва оригиналния МАП на двигатела при БРЦ 24 Скуент

 

Инъче нещо като това трябва да е МАП http://autogas-lpg.co.uk/conversion-kit-parts/368-map-sensor-ac-autogas-stag-lpg-system.html

А за налягането би трябвало да е това http://www.drive-and...p_image&pID=863

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пулг едн драив на БРЦ е по ОБД за тва си има и другия мап които секуент 24 няма. Но такива "модерни" системи се ползват за по модерни коли с капризни компове. На тебе за ХРВ не са ти нужни толкова екстри и оскъпяване на уредбата. А за медната тръба, споко, за 20 години може и да не се запуши :) Много го мислиш, слагаи един Секуент и не се занимаваи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не са много стари едното CR-V e правено преди нова година . Другото е тази - говоря за CR-V 2.

Инъче иза ги питах за медната тръба с такава работят за съжаление - защото до колкото знам се задръства по лесно отколкото PVC.

А относно МАП при БРЦ- така ми казаха и на мен - 24 Секуент е без МАП и се настройва с техен МАП, само Плуг и Драйв е с МАП - даже май с два .

Но щом има вариант да се ползва МАП от двигателя това е май най добрия вариант както казва

 

KRING. Само дали си го ползва в реално време или пак само да се настрои картата в определени режими и след това не се ползва не съм наясно.

Колега ще разкажеш ли как се ползва оригиналния МАП на двигатела при БРЦ 24 Скуент

 

Инъче нещо като това трябва да е МАП http://autogas-lpg.co.uk/conversion-kit-parts/368-map-sensor-ac-autogas-stag-lpg-system.html

А за налягането би трябвало да е това http://www.drive-and...p_image&pID=863

 

Това са доста стари модели.Сега за налягане и температура на газта се завива направо на рейката , а МАП сензора е малък-от Плуг§драйв система.БРЦ май всяка година вадят някакви еволюции на системите си .

Иначе информационния кабел от хондовия МАП се свързва към Буксата от компютъра на БРЦ ,към която се закача МАП за настройка.След това се калибрира (има си такава функция във програмата ) и се задава да ползва ОЕМ МАП вместо БРЦ МАП.Не знам дали има голям положителен ефект от тази операция.Аз го направих на мойта кола да за видя дали ще стане.

Доколкото знам БРЦ в завода си поставят много газови уредби на фабрично нови автомобили, и опцията за използване на ОЕМ МАП , както и ОЕМ температурен сензор е разработена заради тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя двигател е

 

К20А1 - 150 к.с.

http://pics.data.bg/categories/1/%d0%be%d0%b1%d1%89%d0%b8/9166a3efad5e8f745f140e1600f4e759/11341512966177986_10pic/

 

И аз си мислех за 24 Секуент с дюзи на БРЦ за 1300 лева , обаче този където слага и Zavoli рече че Plug i Drive е по добре освен МАП имала много повече настройки, които били полезни но неказа кои точно . Също така разбрах че дюзите и изпарителите са еднакви при двата модела. Но обясни че 24 Секуента не била хубава,била малко куца ? ;) Каза че за тези пари било по добре Zavoli щото имала ОБД и МАП и се равнявала като екстри и качество но Plug i Drive . Ама мен ми се струва че просто иска да слага повече Zavoli и затова така говори ?

 

То и аз съм на мнение че колкото по малко джаджи толкова по малко проблеми ще имам ! Ще го питам това за ОЕМ МАП както казва KRING - за което благодаря , да видим какво ще рече !

 

Също не ми харесва много да ми е вързана Газовата за ОБД -то постоянно да не окъка цялата кола ако излезе некъв дефект на Газовата .;)

 

Инъче го мисля много - че има много майстори , които си правят каквото си знаят че даже има случаи и послъгват повече - притеснявам се да не ми окъкат колицата и естествено да си нямам после излишни проблеми.;)

 

Затова много благодаря за Вашата помощ и разяснения !:)

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тук малко снимки на ЦВ-В К20 с БРЦ ,единствено за разпръсквачите са използвани такива от Ловато , защото тези на БРЦ са много големи и не могат да се сложат толкова близо до бензиновите инжектори. А и нещо за медните тръби , които доста често се коментират: В наредбата за узаконяване на АГУ в БГ, която беше в сила до края на 2011 год. пишеше , че трябва да се използват метални тръби (медни или железни).От 2012 няма все още изготвена наредба за узаконяване , така че всеки в момента си прави каквото иска.Естествено и никой не знае , какво ще пише в новата наредба.http://kring.snimka.bg/automobiles/crv-brc.693556.28011411http://kring.snimka.bg/automobiles/crv-brc.693556.28011413http://kring.snimka.bg/automobiles/crv-brc.693556.28011418http://kring.snimka.bg/automobiles/crv-brc.693556.28011420http://kring.snimka.bg/automobiles/crv-brc.693556.28011421http://kring.snimka.bg/automobiles/crv-brc.693556.28011422http://kring.snimka.bg/automobiles/crv-brc.693556.28011423http://kring.snimka.bg/automobiles/crv-brc.693556.28011426

Редактирано от KRING

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

iso_eu ми ето колегата Караджов ще ти сложи едно БРЦ , Благоевград не е толкова далече ;) И продължавам да твърдя че Плуг енд драив не ти е нужен, верно има повече екстри а секуента е куц от към настроики, ама екстрите на плуга са както казах за капризни коли от по ново поколение примерно по евро 4. Хондите от тези години са малко по умни от москвичи така че няма да имаш проблем от към липса на екстри :) Аз имам персонален въпрос към колегата ама ще му го задам на лични само трябва да си го формулирам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа -определено ми допадна мястото на изпарителя :PСамо това с дюзите не ме кефи. Виждал съм под капака мушнати - ама какви са били не съм обръщал внимание.Предполагам - водата за изпарителя е закачена преди парното че не се вижда много ясно ?За зареждачката във вратичката също е много добра идеята.Ами колко му е да прескоча до Благоевград

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги

Да попитам и в тази тема....... каква инжекция бихте ми препоръчали да сложа на моята малко екзотична за БГ- Хонда Стрийм 2.0 СЕ Спорт?Публикувано изображение,че този бензин вече ми разказа игратаПубликувано изображениеНасочиха ме към BRC(от Пловдив съм),но за мене газовите са пълна мъгла та.......помагайте!

Име на конкретен (проверен)майсторПубликувано изображение и сервиз.

Иначе ме насочиха

-4 цилиндрова автомобилна газова система Sequent 24 BRC Apache Rail инжектори -1150лв

или

-4 цилиндрова автомобилна газова система Sequent 24 BRC инжектори -1400лв

Каква е разликата между двете идея нямам....помагайте!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...