B.Pavlov 188 #41 Отговорено 12 Септември, 2015 Браво, браво. Д13-ката на живо кефи още повече. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #42 Отговорено 21 Септември, 2015 Днес колегата - "6gen115hp", страшно много ме изненада, като ми подари волан с фланец.Благодаря ти отново Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #43 Отговорено 14 Ноември, 2015 скоро не съм писал, защото само карам, нищо не съм правил, но днес сложим оригинални свещи и съм на кеф 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #44 Отговорено 18 Ноември, 2015 Днес монтирах една разпънка на бомбетата, за по-приятно шофиране. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #45 Отговорено 9 Декември, 2015 Преди малко си отворих стоповете и махнах една пластмаска, за да светне стопа по цялата дължина. така е само на габарит 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d0gyyy 77 #46 Отговорено 27 Януари, 2016 Колега, какъв модел ти е предния лип? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shorty 157 #47 Отговорено 28 Януари, 2016 Mugen! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #48 Отговорено 28 Януари, 2016 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RusArt 0 #49 Отговорено 7 Февруари, 2016 Браво и от мен само така и ще и се радваме по джаптраковете Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #50 Отговорено 17 Февруари, 2016 Момчета, днес завърших проекта с масата, блок разбира се Д13 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #51 Отговорено 13 Юли, 2016 нищо по-интересно, но реших да раздвижа темата сис времето смених топката и сложих 2-рия чифт джанти 13-ски Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #52 Отговорено 25 Октомври, 2016 Още една мечтана част, колекторче с термолента. Обаче не всичко се оказа така хубаво, колектора нов, но се оказа в адски окаяно състояние, навсякъде имаше осенъци, трябваше да се наваря, да се полира вътре, да се изправя на фреза, гарнитурите бяха изрязани на криво, адкси се разочаровах, но с някой лев стана в топ състояние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #53 Отговорено 26 Октомври, 2016 (Редактирано) Редактирано 26 Октомври, 2016 от 626 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #54 Отговорено 8 Февруари, 2017 Скоро не съм писъл, вече е с 4 широки железарки 6J-предни, 7J-задни, амбър мигачи и т.н...... все козметични изпъления . 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #55 Отговорено 8 Февруари, 2017 (Редактирано) Всичко е много добре, ама сега с новите изисквания за катализатор...? Редактирано 8 Февруари, 2017 от dandilov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #56 Отговорено 10 Февруари, 2017 Едва ли има Сивик от тея години с катализатор . Благодаря за въпроса . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #57 Отговорено 19 Март, 2017 С летния комплект, Енкей Хонда джанти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
FentazI 15 #58 Отговорено 7 Юни, 2017 Едва ли има Сивик от тея години с катализатор . Благодаря за въпроса .Има, има, моите и двата са с катализатори и двата са 92 година ; единия е D13B2 , а другия е D15Z1 .Като свалих на 1.3-то и взе да ми жълтее бронята и пак го върнах. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #60 Отговорено 31 Юли, 2017 С нови фарчета 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #61 Отговорено 30 Август, 2017 Преди около 2 години монтирах генерация на ф55 и ефект имаше по скоро във високите, като цяло небях доволен, днес монтирах оригнинална генерация на ф50 с 2 резонатора оригниално гърне и неможах да повярвам какво се случи, колата утихна и взе да върви много повече, цяла вечер си раздавах газ, направо съм изумен, хора неси правете експерименти с големи генерации няма смисъл. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #62 Отговорено 4 Октомври, 2017 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #63 Отговорено 28 Октомври, 2017 Днес монтирах задна горна разпънка и отидох да покарам малко планинско и разбрах едно, Хонда не е просто кола, Хонда е начин на живот.п.с. добре че е форума, да си качвам снимки и да си водя дневник 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #64 Отговорено 22 Ноември, 2017 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #65 Отговорено 29 Декември, 2017 Колата само се кара, но наскоро сложих готин субуфер с 4-тери Пайнерки 17см и реших да се похваля Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #66 Отговорено 1 Януари, 2018 невероятна личност 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #67 Отговорено 31 Март, 2018 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #68 Отговорено 18 Април, 2018 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ti6ko 331 #69 Отговорено 20 Април, 2018 Много приятен JDM вид,много ме радва. Относно генерацията,от какъв мотор е ? Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #70 Отговорено 20 Април, 2018 Генерацията е от д14 6-та, но вероятно е малко променена, благодаря за коментара 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #71 Отговорено 8 Август, 2018 Това лято реших да върна колата в състоянието в което е взех, писна ми от липове, спойлери, окачвания и т.н. Колата сега стана супер градска количка, каквата е всъщност :) живи и здрави 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VilioJDM 13 #72 Отговорено 10 Август, 2018 Мога да кажа само, че така без окачването(спортното) колата ми харесва много повече :))) сега ще търся и аз да правя генерация !! Браво братле така е уникат 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #73 Отговорено 24 Октомври, 2018 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #74 Отговорено 31 Октомври, 2018 Няма как да неви споделя, идеята дойде от едни клипчета на Датсун 510 с големи въздушни филтри за карбовете и реших че и аз трябва да си направя Голям филтърр. Взех едната половина от стар филтър, купих си кошница за колело, което беше скелета на филтъра, нарязах малко ламарини, силикон, два коносувидни филтъра и 3 дена работа Е няма такъв кеф, сега се чува якооо как смуче въздух моторчето 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #75 Отговорено 14 Ноември, 2018 Чака снега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #76 Отговорено 6 Декември, 2018 Едно куче и няколко магарета Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #77 Отговорено 6 Септември, 2019 Взех си втора количка 👶 🍼и на пук на всички познати хеча нормално побира семейството колички, кошчета малко багаж и големи усмивки 🙌🙌 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #78 Отговорено 3 Април, 2020 Да се грижиш за колата си почти десетилетие и накрая да качиш в нея малката си дъщеря това осмисля живота 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #79 Отговорено 11 Май, 2020 Време беше и аз да си направя всмукател за карбовете и по свеж въздух. Реших да взема една желязна пощенска кутия, много обмислях как да стане, че мястото отзад е минимално. Взех едно пвц коляно на ф 110, след това друга пвц тръба отново на ф110, пощенската кутия е хванах за едната страна на стар филтър за да легне точно на тавата на карбовете, там го промазах и със силикон, хванах интейка за скоростната кутия да се движи заедно с мотора и цялата конструкция стана много стабилна. Вратата на пощенска кутия е ползвах като долен щит на филтъра да не се мокри от вода. Филтъра е на 100 мм, не можех да намеря по голям, мисля че стига. Омаслен е с препарат, готов е за работа. Най голяма игра падна с местенето на разпределителя на спирачките, изместих го с 10/12 санта надясно и надолу, това ми отне сигурно 4/5 часа в страхове да не прееба нещо. Взех керамична термолента за изолация, около 7/8 метра на 50 мм.За всичко ползвах лепило мамут за конструкция та на кутията. Друго май не се сещам, цялата разПравия ми отне 2 дена и към 100 лв. Подарък от жена ми за рождения ден хахаха D13 dual carb , coal intake Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #80 Отговорено 31 Май, 2020 От 2014 колекционирам колички и най-накрая излезе и моя модел Сивик ег от бързи и яростни, премиум модел. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове