bonev911 24 #1 Публикувано 12 Юли, 2012 Здравейте, колеги.Имам питанка относно сивик 1.4 дуал карб 4 генерация.Какви са и плюсовете и минусите?Голям разход ли дава?Проблемна ли е като цяло.Всякаква информация ще ми бъде полезна.Четох доста из форума, но като цяло ми се иска един изчерпателен и смислен отговор.(или няколко).Благодаря предварително!Поздреави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
butaloto 6 #2 Отговорено 2 Май, 2014 И мен ме вълнува същото... конкретно за този модел...? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
WAFFEN SS 31 #3 Отговорено 2 Май, 2014 С дуала е по пъргава колата, от колкото с двукамерния карб, стига да са синхронизирани карбовете, и да нямат някъде запушено, че иначе идват и ядовете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
butaloto 6 #4 Отговорено 4 Май, 2014 Има ли различни видове жигльори за тях и как се случва обогатяването/обедняването на смесите? Моята пуши, тресе... страшна работа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Antony23 4 #5 Отговорено 17 Май, 2014 Здравейте, колеги.Имам питанка относно сивик 1.4 дуал карб 4 генерация.Какви са и плюсовете и минусите?Голям разход ли дава?Проблемна ли е като цяло.Всякаква информация ще ми бъде полезна.Четох доста из форума, но като цяло ми се иска един изчерпателен и смислен отговор.(или няколко).Благодаря предварително!Поздреави. Колега твойта кола с такъв двигател ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bonev911 24 #6 Отговорено 18 Май, 2014 Здравейте, колеги.Имам питанка относно сивик 1.4 дуал карб 4 генерация.Какви са и плюсовете и минусите?Голям разход ли дава?Проблемна ли е като цяло.Всякаква информация ще ми бъде полезна.Четох доста из форума, но като цяло ми се иска един изчерпателен и смислен отговор.(или няколко).Благодаря предварително!Поздреави. Колега твойта кола с такъв двигател ли е? D15B2- в моя случай... много зле Тази тема за 1.4 дуал карб-а я пуснах преди мнооого време, когато търсих 4-та генерация, защото имаше една добра на хубава цена, но се отказах от нея... Карал съм седан 1.4 и дърпа доста повече от тая дуал поинт простотия... За това скоро време силно се надявам да си монтирам пълната инжекция, та да го събудя малко тоя смъртник П.П. Ако не е тайна защо питаш ? Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
butaloto 6 #7 Отговорено 18 Юли, 2014 Искам да питам още нещо - Дуал карб от Прелюд (Кeihin) стават ли на Д14А1? Имат ли разлика в жигльори, дифузьори...? Питам защото попринцип Прелюда е с по-голям двигател. Проблема е, че карам Сивик Д13Б22.. с дуал карб, но глъхне. Преди изобщо не вървеше (много богата смес). Карах я при един карбураторджия, който ги разглоби, настройва нещо.... сега е по-добре, но много глъхне като й подам газ. А ми предлагат карбуратори дуал от Прелюд, уж в добро състояние. Ако ги сложа на моята ще я удавя ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #8 Отговорено 18 Юли, 2014 Не е лощо да идеш при fena с твоя карбуратор.Човека е пич и си разбира работата и смятам,че ще ти свърши работа вместо да си блъскаш главата.Вече няколко колеги от форума от доста по-далечни места го посетиха и са много доволни,пък ти като гледам си от София.Просто като съвет 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #9 Отговорено 18 Юли, 2014 Искам да питам още нещо - Дуал карб от Прелюд (Кeihin) стават ли на Д14А1? Имат ли разлика в жигльори, дифузьори...? Питам защото попринцип Прелюда е с по-голям двигател. Проблема е, че карам Сивик Д13Б22.. с дуал карб, но глъхне. Преди изобщо не вървеше (много богата смес). Карах я при един карбураторджия, който ги разглоби, настройва нещо.... сега е по-добре, но много глъхне като й подам газ. А ми предлагат карбуратори дуал от Прелюд, уж в добро състояние. Ако ги сложа на моята ще я удавя ли? Сложи колектор от Д15Б1 с карбуратор от Д13Б1 и си ти! П.П. Фенабг ги прави нещата със сигурност! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
626 415 #10 Отговорено 18 Юли, 2014 Аз съм от Казанлък, че ходих при Фена - минах 670 км, но се върнах с усмивка на лицето, никакви претрисания пушения и незнам си какво, настъпваш и тръгва много добре като за тоя малък мотор. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #11 Отговорено 18 Юли, 2014 Е,това имах предивд-работата е свършена добре когато слезеш от колата с усмивка!Малко хора го умеят от всички ''майстори'' 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
butaloto 6 #12 Отговорено 20 Юли, 2014 При "фена" винаги мога да ида... въпроса по-скоро беше дали наистина има разлика между карбураторите на прелюда и сивика (д14а1). Предлагат ми такъв от прелюд... П.П. А на ладата ми ще стане ли този дуал? Сега карам с делорто, но ми се струва, че я запушват Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #13 Отговорено 20 Юли, 2014 Всичко е възможно само желание трябва да има. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове