Jump to content
Слави CR-V

Защо чат пат задна не влиза?

Recommended Posts

Отговорено (Редактирано)

Някой по-напред в темата беше споменал, че това с задната е вид защита, за да неможе да я вкарате в движение и съм доста склонен да се съглася с него, просто заради елементарната логика.... На коя друга кола на която задната се вкарва с някакъв чалъм сте видяли да не влиза - дали се дърпа на горе, бута на долу, има зъбче преди или след някоя скорост ... всички са с някакъв чалъм преди да влезне тая скорост. Докато при нас няма такова нещо и шанса да я включите докато изреждате останалите скорости не е никак малък ;) Аз освен Хонда карам и едно Suzuki на което задната също е на мястото на 6-та ... и при него не влиза то първия път и там се иска съединител -> свободна -> съединител -> тогава вече задна. След като явно при всички е така ( на които задната е на 6-та и влиза като другите скорости), явно умишлено тая задна не влиза както всички останали скорости ... другия варянт е 99% от автомобилите на които задна е на мястото на 6-та да имат еднакав проблем ;) (на мен умишления варянт ми се струва по-възможният)П.П. Може и да греша ... ама ако има някои който докато си кара на 4-та примерно, успее да натисне съединителя и без проблем да вкара задната, без да припомпва или да оставя на свободна и подобни щуротии ... пък да вземе да се похвали че всичко му е наред на колата и го няма тоя "Проблем"

Редактирано от Asti

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не знам кола на която може да включиш задна с 60 или 80 км./ч.А иначе погрешка съм опитвал да вкл.задна от пета вместо четвърта,и изръжа доволно ужасно,та се питам това ли е защитата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защита .............. НЯМА Отивам да си досъбера скоростната кутия и ще гледам да направя некоя снимка на прословутата задна .И тогава да ми каже някои от кво ще се защитаваме като ролята на онуй паразитно тракало !!! е да смени посоката на въртене на единия вал. И от та вече на сам моо се сетите защо аджеба не меже да се удене ;) .При движение на пред е невъзможно да вкарате задна по нормален начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Племеницата вчера сподели че чат пат на сивика задна не влиза от първия път, случвало се на 4-5 включвания веднъж или по рядко да не влезе , като се замисля на моето ЦРВ също по някога задна не влиза ама отпусна леко съединителя докато държа лоста към задна и тя щракне и влезе. Знам че там синхронизатор няма, ама може ли да е причина на някъв фактор като кофти масло в скоростите или нещо друго? Питам щото до скоро на жената на ланчата 1-ва като позагрее колата и почваше да се опъва, но след смяна на масото сега всичко е като по мед и масло. Но там за първа ясно, но тук за задна какво може да е ? То че ще сменим маслото е ясно, ама друго какво да очакваме ако не се оправи от него?п.п. Сега ми каза че го прави предимно на студена кола.п.п. 2 тея от бул трако явно са пили газ, 70 лева за литър масло :) наиш кога, я кажете какво друга масло мога да сложа? обикновена синтетика 75W90 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

НЕ ПРОЧЕТОХ КОМЕНТАРИТЕ ПО ГОРЕ ! Но и на мен от време на време задна не влиза но при мен проблема (предполагам и при ваз ) е защото нямам синхронизатор (сега немога да се сетя точната дума затова ползвам тази :) ! ) на зъбните между 1ва и задна , затова аз слагам пак 1ва и на 2рия опит задна си влиза без проблем тъкаче не е от МАСЛОТО нито пък за НОВИ СКОРОСТИ !!! ПОНЕ ПРИ МЕНЕ !!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, и при мен го има... просто като реши, че няма да влиза... оставете я на свободна натиснете пак съединителя и ще влезне все едно е синхронизирана. :P

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Племеницата вчера сподели че чат пат на сивика задна не влиза от първия път, случвало се на 4-5 включвания веднъж или по рядко да не влезе , като се замисля на моето ЦРВ също по някога задна не влиза ама отпусна леко съединителя докато държа лоста към задна и тя щракне и влезе. Знам че там синхронизатор няма, ама може ли да е причина на някъв фактор като кофти масло в скоростите или нещо друго? Питам щото до скоро на жената на ланчата 1-ва като позагрее колата и почваше да се опъва, но след смяна на масото сега всичко е като по мед и масло. Но там за първа ясно, но тук за задна какво може да е ? То че ще сменим маслото е ясно, ама друго какво да очакваме ако не се оправи от него?п.п. Сега ми каза че го прави предимно на студена кола.п.п. 2 тея от бул трако явно са пили газ, 70 лева за литър масло :) наиш кога, я кажете какво друга масло мога да сложа? обикновена синтетика 75W90 ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно това не си е проблем, просто такава си е конструкцията на кутията и понякога при определени условия задната не влиза, за защита и дума не може да става, не това е начина, тя защита на ключа няма да не врътнеш стартер докато работи мотора та камо ли на скоростите. По важното е че не е проблем свързан с износване или повреда а по скоро с конструктивен недостатък :) Темата е приключена колеги, извода е: караите повече на пред от колкото на зад ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята книжка ми я дадоха щото карах на пред ГАЗката :D а на зад не съм :blink: .така че иамам книжка за движение на пред :lol: сиреч задна ако се наложи .По думите на автора темата е приключена .Лошото е че наблюдавам някакво нежелание да се пише за решаване на един проблем ,а се пише - и аз го имам :dry:

 

Снимките които обещах все пак ще ги пусна ма утре :( .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...колелетата се разминават що съм пуснал вала колко да седи там.

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-07-06

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-07-06

 

Публикувано изображение

By fenabg at 2012-07-06

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Лошото е че наблюдавам някакво нежелание да се пише за решаване на един проблем ,а се пише - и аз го имам :dry:

 

 

Кои проблем бре Фен,нещо не мога да вникна в това изречение, или още не съм се събудил както трябва :) казваи ще пишем ако знаем :)

п.п. като гледам снимките и зъбчатките ясно ми е що задна не влиза от раз :D

макар че що ми се струва че колелото което държиш в ръката и колелото на снимката са различни, едното е с скосени зъби.

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Скосени са, Слави щото колелото се зацепва при движение нагоре по оста. Надолу на зацепва никъде, така че няма нужда от скосяване. На долната снимка е показано колелото "отдолу". Както виждаш, освен скосяването на зъбите няма нищо друго дето да помогне на задна да "влезе" и като уцелиш "зъб-зъб", кутията хърка(щото първи вал си се движи) додето колелата се наместят.Още на някой да не му е ясно?

Редактирано от Player101
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Признавам си въобще не го загледах че като го държи в ръка е на обратно, доста шантаво ми се стори така да са му зъбите и през тях да се зацепва :lol: но тогава темата щеше да е " Защо задна никога не влиза :D " Player101 всичко е ясно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оставете я на свободна натиснете пак съединителя и ще влезне все едно е синхронизирана. :P

Toва е верният отговор.А колко глупости изписахте и колко ремонта направихте.Направо не мога да повярвам колко елементарно нещо е обект на размисъл.Инструкторите които са ви учили момчета, явно са голяма работа.Не влиза.Пускаш съединителя и веднага го натискаш и влиза.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Верно?На мама шофьорчето....или монтьорчето! :D Що не си даде мнението по-рано - страшна мисъл извади - кви инструктори, какви 5 лв.? ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

darius dругия път като неще да влезе моята ще те викна ти да натиснеш пак съединителя да видим ще влезе ли ;) ако не влезе ще се обадим на инструктора да видим на какво те е учил :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Радва ме че се засягате и слави и себулба.Истината е че нямате елементарно познание от скоростни кутии.Пропуснали сте теорията по устройство на автомобила.Не се засягайте!Чикго гугъл ще ви отвори очита, питайте!Жокер: първичен вал на скоростната кутия и кога се върти!http://www.youtube.com/watch?v=8KDuk2-4s6E

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Радва ме че се засягате и слави и себулба.Истината е че нямате елементарно познание от скоростни кутии.Пропуснали сте теорията по устройство на автомобила.Не се засягайте!...Жокер: първичен вал на скоростната кутия и кога се върти!

:P Хаха, смислов, когато пишеш имена е добре да ползваш главни букви!Някой няма познания и нещо е пропуснал!!! ;)Ние със Слави нямаме нужда от твоите нагледни материали. Жокер: Къде влиза паразитното зъбно колело за да обърне движението?П.П. Първичният вал и зацепването към него не е проблемния при включване на задна! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблемен първичния, гениално?Точно като пуснеш съединителя умнико, той се завърта!После натискаш съединителя и включваш.Прочети, помисли,чичко гугъл, приятел или попитай монтьор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета ви коментарите и не мога да ви разбера , за Москвич ли говорите ,или за Хонда?!Щото и Москвича като излизаше от завода му включваха всички скорости, та не ми се вярва при Хондата, да не включват като е нова колата? Та значи според мен, проблема се появява впоследствие и най-вероятно е механичен и се дължи на някакво износване!Износването може да не е само в скоростната кутия , а и в съединителя /феродов и притискателен диск както и лагера/,също по лостовата система на скоростната кутия /ако е с такава/ а и не е малка вероятноста да е е от самия лост за превключване на скоростите!Лично аз залагам на последните две ,/без да имам опит с скоростните кутий на този модел Хонда/ но съм имал същия проблем с друга кола и то точно с вкючването на задна и проблемите се оказаха регулиране на лостовата система до скоростите и самия лост за превключване!Проблема ми се появи след смяна на съединител и като се има предвид ,че може би повечето от вас са сменяли съединител, може там дае разковничето за невключването на задна скорост!Не казвам че съм прав, но просто го давам като идея!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е проблемен първичния, гениално?Точно като пуснеш съединителя умнико, той се завърта!После натискаш съединителя и включваш.Прочети, помисли,чичко гугъл, приятел или попитай монтьор!

.... и към кои друг вал? :) щото само първичния не е достатъчно да се врътне :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ама как го зададох тоя въпрос чак на мен сега като ми се изгуби мисълта се чудя какво съм искал да питам :lol:Публикувано изображение

Ето една снимка на която ясно се вижда че тезата на Дариус с пускането на съединителя просто "разбърква картите" и дава шанс за втори опит, с което е и прав и не баш. тоест не е прав да ни обвинява че сме ненаучени, все пак това се практикуваше на зилове и газки които нямаха синхронизатор на 1 ва и като не влезе пускаш да се развърти и пак пробваш. Но на задна и хонда..... повечето е лотария :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е проблемен първичния, гениално?Точно като пуснеш съединителя умнико, той се завърта!После натискаш съединителя и включваш.Прочети, помисли,чичко гугъл, приятел или попитай монтьор!

Слави ти е дал снимка, щото явно моя жокер не можеш да го осмислиш, което се предполагаше! :lol: Да те попитам ПАК - къде зацепва паразитното колело да обърне скапаното движение?!? :PМожеш да не отговаряш, ма като ти чета мненията - няма и нужда!!! ;)

Чета ви коментарите и не мога да ви разбера , за Москвич ли говорите ,или за Хонда?!Щото и Москвича като излизаше от завода му включваха всички скорости, та не ми се вярва при Хондата, да не включват като е нова колата? Та значи според мен, проблема се появява впоследствие и най-вероятно е механичен и се дължи на някакво износване!Износването може да не е само в скоростната кутия , а и в съединителя /феродов и притискателен диск както и лагера/,също по лостовата система на скоростната кутия /ако е с такава/ а и не е малка вероятноста да е е от самия лост за превключване на скоростите!

Бъркаш! Редактирано от Sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E сега, темата придоби характер.Слави наистина имаше смисъл да ви жегна със Себулба.Понаучихте ги тез кутии. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Себулба ,аз ,че бъркам -бъркам ,ама не можах да разбера къде?Това, че е Хонда и така си излиза с дефект, в скоростната кутия, от завода!?!Това ли е истината?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не, годините и механиката .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Себулба ,аз ,че бъркам -бъркам ,ама не можах да разбера къде?

Това, че е Хонда и така си излиза с дефект, в скоростната кутия, от завода!?!

Това ли е истината?

 

darius уж ги разбираше машините и механизмите, но явно не иска да отговаря на въпросчета... ;)

Включването не е затруднено от дефект, износване и т.н. Паразитното зъбно колело за да обърне движението зацепва между зъбно колело на първичния вал и такова на вторичния. Понеже първичният вал може да се развърти на място / darius знае защо :P / не той е проблемния при включването. Зъбното колело на вторичния вал за задна се върти само ако колата се движи и ако паразитното колело и това на вторичния вал са в положение "зъб срещу зъб", щото и двете са неподвижни при покой на колата - задна не влиза, колкото и да натискаш съединителя. Възможно е колелото на първичния вал да увлече паразитното и да го завърти / да разбърка картите /, но не е сигурно. Затова, както не веднъж съм писал просто мръдваш колата една идея напред за промяна положението на онова зъбно колело на вторичния вал и задна влиза с поглед. :)

Достатъчно ясно ли се изразих?

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Остави, те тез нашите кутии са дефектни, износени, със стари масла и виещи лагери по природа. :PКойто разбрал - разбрал.

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зъбното колело на вторичния вал за задна се върти само ако колата се движи и ако паразитното колело и това на вторичния вал са в положение "зъб срещу зъб", щото и двете са неподвижни при покой на колата - задна не влиза, колкото и да натискаш съединителя. Възможно е колелото на първичния вал да увлече паразитното и да го завърти / да разбърка картите /, но не е сигурно. Затова, както не веднъж съм писал просто мръдваш колата една идея напред за промяна положението на онова зъбно колело на вторичния вал и задна влиза с поглед. :) Достатъчно ясно ли се изразих?

Достатъчно ясно- игра на лотария, или кой ще успее да включи задна от първия път!?!Сигурно има и инструкция /упътване/ което върви с колата, как се включва задна на Хонда:)!?п.п.Надявам се, разбираш от майтап?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еииии 3 дена ме нямаше, не сте забравили да "разбъркате колелата" а ;) Sebulba го е обяснил чудесно :) Снимката на Player101 която ми позволи да кача го онагледи прекрасно и мисля че вече всичко е ясно :) п.п. С две думи Хонда има още да учат за задната :lol: шегичкам се, ся да не се хванете и за това ;) Не ме караите да си обяснявам и шегите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...