Jump to content
pelmel

Съвет за покупка на Сивик ВТИ

Recommended Posts

Здравейте съфорумници,Както вече се досещате искам да се присъединя към Фан клубътОт Варна съм и си търся 6-та генерация сивик 1.8 VTI Хечбек искам няколко съвета относно тази обява и дали изобщо да се занимавам с автокъщи(новвнос) или да търся от ръка от тука.Попаднах на една такава в един салон отидох да я видя.Доста е запазена не съм я карал още просто все още оглеждам само я поогледах.Според вас струва ли си тоя екземпляр за тея пари и как е с подръжкатаето обявата.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11338884737926398&f1=details

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали този раздел е мястото за подобна тема, но ако имаш парите и ти трябва семейна бегачка скачай. Доста запазена изглежда на снимките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изглежда страхотно,с този мотор струва тези пари,и защо да не се занимаваш с нововнесени коли карани по истински пътища,с истински масла и гориво,или мислиш че спестяваш нещо?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията наистина ми останаха очите като я видях а след като я карам сигурно ще се чувствам в космоса от 75 коня рено си...няма какво да го коментирам реното...xax...а относно мотора като я пробвам някави тънкости...приятели са ми казвали че трябва да варви доста тоя...доколкото знам това е B18C4 нали?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

скачай в машината.изглежда страхотно.обслужването е около 400 лв. поне една компресия можеш да замериш преди да я платиш де.вти не се кара бавно :lol:b18c4-тоя мотор е луда мания човеко

Редактирано от dufosvti2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е невероятна!!! Аз лично съм имал удовоствието да карам такава и мога да кажа - е няма такова животно!!! Уникален автомобил от всякъде!!! Точно тази обява я следя и чаках да и падне цената..... :D :D :D , но едва ли!!! Тази автоборса имаха и преди този модел, само че сребрист и беше също така уникален!!! Взимай преди някой като мен да те е изпреварил!!! Поздрави!!!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хубава колица, но само да те поправя това не е хечбек, а фастбек ... т.е. така наречената англичанка (идва от произведена в Англия) фестбек е с 5 врати както и аеродек също англичанка... хечбек и седан са едната с 3 другата с 4 врати и те са доста по различни от английската версия и са произведени в япония, а 2-вратите т.е. купета са произведени в САЩ :) Колата изглежда доста запазена ... оглеждай се за ражда най - вече и дали пуши от зад... мисля, че този двигател пускаше в-тека на около 5000 оборота удари му една първа и втора като го пробваш и така и :D и доколкото съм чувал най - често срещаните проблеми са висящ таван и дръшки на вратите :huh: Надявам се да съм ти бил полезен :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изглежда прекалено лачена за кола на 13 години... Двигателят е мит доста старателно, а багажника без емблеми не ми вдъхва доверие.. Напатих се от такива опънати коли от автокъщи и вече им нямам доверие. Пробвай я, но вземи някой който разбира що е то Хонда и я закарай в някой сервиз във Варна да я огледат хубаво. Във форума има колеги със сервизи. А и цената ми се струва висока, на фона на това че в мобиле има само още една по-скъпа то тая... ASR и ESP няма, бордови компютър също няма. Успех с покупката.

Редактирано от Ganchev
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отивайте на място колега, с някой който разбира от коли.Инче на снимките изглежда добре колицата .Публикувано изображение Тука ще се наслушаш на съчинения по картинка, ама файда никаква.

А пък парите , дали са малко или много е относително понятие. Дано си късметлия да се намажеш с този истински автомобил!!!!Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

парите винаги са много :) отиди с някой от фенклуба който е в час направете 1диагностика на сходимостта( 5лв) един елкон (25) и ти си човека :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз както колегата Aleks_Bachev я гледам тази кола от известно време и тайничко се надявах цената да падне малко Публикувано изображение Колега направи и едно тестово каране... пусни конете да бягат и ако ти хареса, я вземай Публикувано изображение Колата изглежда много добре... няма да е лошо да ударите един добър пазарлък с продавача Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, за самата кола според мен вообще не трябва да се чудиш. Аз карам нещо подобно, За мен това е най-добрата комбинация от 2-та свята, кола с много потентен мотор, фул екстри за модела, добра возия и достатъчно място за возене на хора и багаж.

Слабите места на Англичанката са всеизвестни, никак не са много и всичките са лесно отстраними.

Гледай състоянието на самата бройка, бутай цената и я взимай.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Благодаря ви за мненията...мисля че имам пълното право като отида до някой сервиз да я видят компресията и един елкон да не стават разправии само да почнат тя няма номера или не може..както имат смелоста в повечето пъри..все пак има 5 сервиза на около 300 метра от къщата...няма да я взема ако не я закарам да я видят.А относно разхода някой да ми каже в какви граници се върти...имайте предвит,ще се кара и нормално :)...чудя се едно газово ако и сложа после то ще е още 700-800лв..Как мислите?

Редактирано от pelmel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако бях на твое място, НИКОГА не бих сложил " гъз " на това зверче. Не мога да кажа колко ще е разхода, но не си мисли че е нещо фрапантно. Караш ли си я нормално, ще си на кон. Речеш ли да настъпиш " ЗВЕРУ " пак не много голям разход, а адска мощ под капака. А и от друга страна това си е VTI. Двете думички VTI и ГАЗ просто не трябва да са в едно изречение.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък те подкрепям за газта! :)Всеки лев за бензин в това ни положение си е чисто дарение кум Лук...Те хората Х5-ци и S-класи газифицират, пък за 6к кола да жалим. :)Пък ако джамбазите ти реват за сервиза и това, че нямала регистрация, им предложи да си платиш за платформа и пак си я прегледай. Ако и тогава започнат да ти правят парчета си тръгвай!Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ще ми се да ти кажа да не слагаш gas,но ще е тъпо.кво като е вти.що да не върви наполовина по ефтино.като искаш ръчка,спираш крана на гaста и си караш на бентц.а някои газови (фобос например) имат спортен режим и ако са добре настроени вървят по добре от колкото на бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да "убиеш" 10 тина коня на газ голям праз, ся дали ще е 160 или 150 все тая, щом няма да ходиш по състезания с нея кво лошо има да си спестяваш половината пари от бензина. Ти тея чорбаджии с бегачките не ги гледаи, за тях газта е мърсна дума, ама гъз знае 2 и 200 :) Покараи я на бензин и сам ще си прецениш можеш ли да я издържаш,

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

И кво като и сложи газ? Ще кара двойно по-евтино или двойно повече, както иска да си го смята колегата. При цена от 1.13 газ и 2.47 за бензин кое ще му е по-изгодно, а? 24-25лв на 100 градско бензин (и това ако се спре на 10л, а не вярвам) или 11-12 лева на 100 градско газ? Колега, слагай си газово и си ти. Дано да е читава колицата и да нямаш проблеми с нея.

Редактирано от Ganchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колата е наистина запазена пона на снимките, а относно газта слагай само газов инжекцион ;)

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм фен на англичанките, но тази определено изглежда много добре.А и е с мотор мечта.Ако е читава,колега хич не му мисли.Ходи я гледай в сервиз и ако всичко е ОК, очаквам скоро да се похвалиш,като притежател на VTI!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

На тази кола и аз и бях хвърлил око, но така и не можах да се реша да отида да я видя, както и да е, по въпроса за разхода, при спокойно каране извънградско (120-130) такава кола ми даде разход между 7,5-и 8,2 литра бензин това го засичах за 3000 км от пълно до почти празно и пак, в колата бяхме двама души и багаж до главите ни, градско нямам наблюдения.А да и да не забравя гас задължително даже и К24 Акорд, пак ще е на гас, стига да се намери читав майстор, но това при мен :) Поздрави

Редактирано от Mad`Head

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мхм ами да силно се надявам да е добре колата като я заведа в сервиз но преди малко се връщам ходих да я погледна пак имаше друго момче което беше там и забелязах нещо предния прозорец годината му е 8 а на другите прозорци всичките е 7...а в обявата пише 99г.?? какво може да значи тва.Да не би да се е такраляла някаде или може би с предния джам нещо се е случило...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти докато се чудиш някой ще я отнесе ;)А за предното стъкло..може да е било начукано от камъчета да не е минала преглед и да е сменено ;) На много от колите които вкарвам от Англия предните стъкла не са оригинални.Стига търси под вола теле ами отивай при колата,отсреща е сервиза на колегата Miyamoto.Ако трябва си говорете с него той да я погледне!

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата хареса ли ти?Ако ти е харесала скачай и се кефиПубликувано изображениеБез кусури само от магазинаПубликувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колегиДнес ходих вече да се пазаря за колата хареса ми много.Единствения кусур беше че имаше на едната врата удряно от друга врата като я е отварял и единия калник на веждата има леко одраскано.Иначе мотора не беше пален скоро (пипнах го беше студен) запали на втория въртел..оборотите се държаха адекватно за студен двигател вдигна ги до 1500-1600.След 3-4 мин си паднаха и заспаха на 900.При форсиране си поемаше адекватно оборити.Не пушише отзад.Човека ми каза няма проблем отиваме да я видим на сервиз.Ще отивам след няколко часа защото беше зает канала.Ще я проверя сходимост и елкон и дано да имам касмет ще пиша по късно какво е станало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...