Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Няма, сваляш кората внимателно, за да не скъсаш кабелчето на интериорната светлина в краката, развиваш модула, откачаш го, отваряш го, внимателно разделяш двете платки и миеш хубаво. Остави го добре да се проветри преди монтажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , един проблем ми се яви наскоро със заключването - преди при заключване светваха три пъти мигачите , сега това става при повторно натиска на бутона за заключване . Не че не заключва и при първо натискане но си е досадно . Системата си е проблемна от първите дни на тази кола - често се случва да не мога да я отключа с дистанционното . Притесненията ми са да не блокира по време на движение . Ще съм благодарен за съвет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,  карам  honda  civic  8 генерация  и   ми  направи  впечатление , че  когато  пътя  има  някакъв  наклон било на  дясно  или  на  ляво,  автомобила  дърпа  по посока  на  наклона. Направиха  ми  регулиране  на предницата след  смяна  на  накрайник. Със  зимни гуми  съм в  момента  и  след  смяна  на  преден  ляв  лагер  ми  се струва , че  още има  някакъв шум.  Не  знам  дали  си  внушавам или е  от  зимните  гуми. Споделете вашите наблюдения.  Ще  ви  бъда благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен че разбирам описаната ситуация правилно, но ако примерно пътя е наклонен на дясно и ти караш на право си мисля че няма автомобил, който сам да държи права линя без корекции от шофьора (говоря за осезаем наклон). Просто гравитация, център на масата и други подобни биха указали влияние..си мисля аз. Иначе ако си на прав път, без никакви сериозни наклони (ляво, дясно) би трябвало сама да си държи посоката, поне при мен е така.

 

Редактирано от xaxo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами  то  почти  на  всякъде  има  наклон за  да  се  отича водата в  страни. Говоря за видими  наклони по пътя,  а  не  някакви  колебания дали  има  или  няма. По  скоро  за  да  се  тества автомобила трябва да се  кара  по  средата на  пътното  платно,  където е  маркировката. Там няма проблем и  върви направо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бърз въпрос относно размер чистачки за N22A2 със сензор.

675mm/575mm или 675mm/571mm

По VIN излизат два размера на пасажерската.

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос до колегите с дизеловите сивици - някой зареждал ли е над 45 литра ?! По каталог резерваора е 50 литра , при мен светва лампата показва че ми остават 30-40 километра зареждам по 40 максимум 41 литра , единия път ми показваше че вече имам за 0 километра а заредих 44 литра ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички хечове 8-ма са с 50л резервоар с 8 резерва. Т.е. лампата светва на 42л. Правил съм експеримент 97км градско след като светна лампата и побра 48л.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги   предстои ми   да  инсталирам  газив  инжекцион на   автомобила  ми  honda civic 8  генерация  1.8 . Спрял  съм  се на  следните ГИ  LOVATO ,  STAG PREMIUM  300-4  И landirenzo.  Последните  две  били  саморегилуращи системи. Според  Вас коя  е  най  -  добрия  вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос до колегите с дизеловите сивици - някой зареждал ли е над 45 литра ?! По каталог резерваора е 50 литра , при мен светва лампата показва че ми остават 30-40 километра зареждам по 40 максимум 41 литра , единия път ми показваше че вече имам за 0 километра а заредих 44 литра ... 

 

На моя сивик съм доливал максимум 45 литра дизел, но при показване на 60-80 км за изминаване. Все пак дизела се разпенва и това си дава малко отражение (1-2 литра) . Аз поне на това го отдавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги   предстои ми   да  инсталирам  газив  инжекцион на   автомобила  ми  honda civic 8  генерация  1.8 . Спрял  съм  се на  следните ГИ  LOVATO ,  STAG PREMIUM  300-4  И landirenzo.  Последните  две  били  саморегилуращи системи. Според  Вас коя  е  най  -  добрия  вариант.

Отиви При Колегата Маркони в Русе.Той монтира ГИ.За тази кола трябва емулатор за стрелката  на бензиномера.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колеги   предстои ми   да  инсталирам  газив  инжекцион на   автомобила  ми  honda civic 8  генерация  1.8 . Спрял  съм  се на  следните ГИ  LOVATO ,  STAG PREMIUM  300-4  И landirenzo.  Последните  две  били  саморегилуращи системи. Според  Вас коя  е  най  -  добрия  вариант.

Отиви При Колегата Маркони в Русе.Той монтира ГИ.За тази кола трябва емулатор за стрелката  на бензиномера.

 

Къде е  този  Маркони в  Русе ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, наскоро карах нощно и забелязах, че осветяването на конзолата за управление на климатика няма подсветка. Имам в предвид бутоните разположени  в близост до волана, за настройка на силата на въздушният поток A/C (on/off) и т.н. Предполагам там трябва да има подсветка, защото иначе не може да откриеш къде са бутоните. Лесно ли се сменя или трябва да я карам в сервиза ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

Имам една такава чуденка свързана с антифриза. 

Досега съм свикнал предните ми коли да си има  казанче и виждаш до къде а-у,има ли нужда от доливане и т.н.

А на тоя Сивик 8-ма генерация забелязах че е дирекно в радиатора или поне най-отпред има една тапа и изглежда че от там се навила. Ама как да следя нивото бля-бля, и дали е за смяна....?

Моля,да споделите вашите мнения

 

Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това и на мен ми е голяма драма :) Не очаквам да се налага доливане всеки месец, но хубаво щеше да е да може лесно да се следят всички течности :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Колеги   предстои ми   да  инсталирам  газив  инжекцион на   автомобила  ми  honda civic 8  генерация  1.8 . Спрял  съм  се на  следните ГИ  LOVATO ,  STAG PREMIUM  300-4  И landirenzo.  Последните  две  били  саморегилуращи системи. Според  Вас коя  е  най  -  добрия  вариант.

Отиви При Колегата Маркони в Русе.Той монтира ГИ.За тази кола трябва емулатор за стрелката  на бензиномера.

 

Къде е  този  Маркони в  Русе ?

 

 

Това е Маркони http://forums.hondabg.com/index.php?showuser=1082 звънни му.И така.Ако не може да ти помогне най-малкото ще те насочи коя система да избереш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

 

 

От една седмица и аз съм собственик на Civic 1.8 2007 -executive (без навигация). Все още не мога да и се нарадвам и имам чувството че скоро няма да спра да се обръщам да я поглеждам като паркирам :).Но имам няколко въпроса.

 

1. Имам проблем с дисплея на радиото - не показва всички символи, при натискане или каране се оправя. Някой с подобен проблем?

 

2. Искам да сложа допълнителен модул за музика с Bluetooth и не мога да избера м/у Xcarlink, GROM audio или Parrot. (насочил съм се към Xcarlink тъй като няма да има допълнителни копчета и дисплей, но не знам дали е качествен звука)

 

3. Заслужава ли си да си взема 16" джанти и гуми за зимата или да си търся само зимни гуми за 17"ките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Здравейте колеги,

 

 

От една седмица и аз съм собственик на Civic 1.8 2007 -executive (без навигация). Все още не мога да и се нарадвам и имам чувството че скоро няма да спра да се обръщам да я поглеждам като паркирам :).Но имам няколко въпроса.

 

1. Имам проблем с дисплея на радиото - не показва всички символи, при натискане или каране се оправя. Някой с подобен проблем?

 

2. Искам да сложа допълнителен модул за музика с Bluetooth и не мога да избера м/у Xcarlink, GROM audio или Parrot. (насочил съм се към Xcarlink тъй като няма да има допълнителни копчета и дисплей, но не знам дали е качествен звука)

 

3. Заслужава ли си да си взема 16" джанти и гуми за зимата или да си търся само зимни гуми за 17"ките

 

 

Привет,

 

1. Виж  тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=98032&hl=

2. Аз лично също съм се насолич към Xcarlink, но все още не съм монтирал така че нямам преки наблюдения...

3. Аз минаха изцяло на 16ки, вози една идея по-меко с тях. Иначе ако не си семянш сам гумите, за мен няма смисъл от 2 чифта джанти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем с 2-та чифта джанти, тамън ще изправяш 8, а не 4 :D

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

 

Искам да попитам следните въпроси за Civic 1,8 i-Shift EX NAV 2006

 

1. Има ли опция да се включат габарити само от една страна в случаите, когато се паркира?

 

2. Нивото на фаровете ми е автоматично, но забелязах, че светят на сравнително ниско ниво, за града е ОК, но на дълъг път в тъмницата не виждам повече от 4/5 м. и шофирането става трудно по завои. Има ли начин да се настройват от купето (от самите фарове е ясно, че може но там са предполагам са настроени стандарто)?

 

3. Забелязах, че когато искам да включа накой от мигачите е достатъчно леко да натисна лостчето и те се задействат, както и ако ги натисна по-силно и се усети едно механично прещракване. Питането е защо има две позиции на лоста на мигачите, "меко" задействане и "твърдо" (с прещракване)

 

4. Включил съм да се пказва на спидометъра, скалата REV (индикатор за смяната на скоростите), аз съм с I-Shift, скалата свети, но като мина на ръчни не светват жълтите диоди кога да се смени предавката. Това така ли е за автоматика и/или е само за ръчни скорости?

 

5. Сивика има една задна лампа за мъгла (отляво), как се казва като парт. номер и от къде мога да намеря втора фасонка, за да я сложа отдясно, където има свободно място?

 

6. Търсих в нета маркер на Хонда за ретуширане, но за моя цвят не намерих, цвета е пясъчно златист металик. Ако някой има инфо моля да каже.

 

Мерси, хубав ден на всички.

Редактирано от joo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това ще да е близнак на мойта :)

 

1. По първия въпрос нямам представа, никога не съм ползвал подобна функнция дори и на предходните ми автомобили.

 

2. За нивото на фаровете, няма възможност за допълнително регулиране. Ако имаш съмнения че не ти работи автоматичното регулиране, датчика (нека да го наречем нивомер), е закачена на левия (шофьорския) носач, лесно ще я идентифицираш ако я погледнеш отдолу, от там нататък имаш машинките във фаровете.

 

3. Това с мигачите си е екстра. На някой места го наричат комфорт модул за мигачи ... Реално примерно си караш на право и искаш да изпревариш, само леко докосваш мигачите (без да прищракват) и съответния мигач се активира за 4-5 примигвания. Ако си примерно на кръстовище и си чакаш, тогава вече ще си включиш мигача на цяло и при изправяне на волана той си се изключва сам.

 

4. От опита който имам с REV скалата, тя не се включва. Тя си е включена нон стоп, но просто когато си караш на автоматични тя не е активна. Когато си на автомат дори надписа REV трябва да не свети. В момента в който минеш на ръчни REV светва и съответно при по-високи обороти кръгчетата започват да се запълват.

 

5. Ако лявата и дясната фасунки са ти еднакви вземи номера от лявата.

 

6. С маркери няма да стане за този цвят, нищо дори и близко не се предлага. Номера на боята също не знам къде се намира. На предходните ми автомобили беше в багажника, тази май няма ... Най-ледно ще е ако отидеш с колата до място където тонират бой, и те ти напълнят едно малко флаконче. Ако имаш интерес, а не знаеш къде можеш да намериш такъв магазин, драсни едно ЛС и ще ти дам адрес на един.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4. От опита който имам с REV скалата, тя не се включва. Тя си е включена нон стоп, но просто когато си караш на автоматични тя не е активна. Когато си на автомат дори надписа REV трябва да не свети. В момента в който минеш на ръчни REV светва и съответно при по-високи обороти кръгчетата започват да се запълват.

 

Rev се включва, като дадеш на контакт или на работещ двигател се натисне и задържи Инфо бутона, влиза се в менюто с настройки, оттам има опция Rev да се вкл. или изкл.

 

Проблема е че като включа Rev от менюто, скалата на дисплея си светва, но като мина на ръчни не светват жълтите лапмички да изпълват за смяна на предавката. 

 

Дали това остатъчна опция от модела с истински ръчни предавки, просто да са използвали съшия CPU и Soft, като са го сложили на автоматика, защото като я взех беше изключено, но не е гаранция, че по default е изкл.

Редактирано от joo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не го знаех. Че за какво му е на човек изобщо да го изключва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не знам и аз за това питам защо на i-Shift не се покзават лампичките, явно по дифоулт е изклчено за автоматика, макар, че като минеш на ръчни скалата се активира, но без лампичките.

Редактирано от joo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

4. От опита който имам с REV скалата, тя не се включва. Тя си е включена нон стоп, но просто когато си караш на автоматични тя не е активна. Когато си на автомат дори надписа REV трябва да не свети. В момента в който минеш на ръчни REV светва и съответно при по-високи обороти кръгчетата започват да се запълват.

 

Rev се включва, като дадеш на контакт или на работещ двигател се натисне и задържи Инфо бутона, влиза се в менюто с настройки, оттам има опция Rev да се вкл. или изкл.

 

Проблема е че като включа Rev от менюто, скалата на дисплея си светва, но като мина на ръчни не светват жълтите лапмички да изпълват за смяна на предавката. 

 

Дали това остатъчна опция от модела с истински ръчни предавки, просто да са използвали съшия CPU и Soft, като са го сложили на автоматика, защото като я взех беше изключено, но не е гаранция, че по default е изкл.

 

При мен като задържа инфо бутона, мога само да включа и изключа звуковата сигнализация за достигнати 80 или 120 км/ч, но нямам никъде за REV. Тази скала при мен съм я виждал само в ръчен режим, когато вече приближавам прекъсвача и светва в червено...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,за какво е това копче което като го натисна светва оранжево триъгълниче с удивителен?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rev се включва само като си контакт без работещ двигател, натискаш Инфо продължително и влизаш в сетъп менюто и тама има подменю за Rev

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оранжево триъгълниче с удивителен е VSA системата - за стабиността на колата. Като натиснеш копчето изключваш системата. Поне е при Акорда е така. Предполагам е същото и при Сивика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Rev се включва само като си контакт без работещ двигател, натискаш Инфо продължително и влизаш в сетъп менюто и тама има подменю за Rev

Всъщност се оказа, че трябва да съм на запален мотор, но на неутрална за да ме допусне в менюто с настройки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно, аз като съм на запален ме пуска само до алармите за скоростта, иначе на контакт в пълното меню.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение запален мотор или контакт, стига ръчната да е дръпната. Само за нея има проверка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Я кажете как се оставя I-Shift в спряло положение, аз в момента включвам на неутрална и ръчна, има ли друг метод, какво правим зимата ако (и като) замръзне ръчната?

 

2. В Юби Ко правят ли ъпдейтване на I-Shift-a. Преди 2 седмици говорих с Омбре и те казаха, че няма такова нещо като ъпдейт, а просто като сложили на компютъра и той някак си се слагал нов софт, просто защото техния е по-нов от колите поризведени примерно 2006, ма нещо не го разбирам има ли ъпдейт или не?

Редактирано от joo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По втора точка, преди да взема моя, при прегледа в Бултрако, момчетата на диагностика освен за състоянието на кутията провериха и за версията на софтуера, като системата им си проверява дали е последната и има ли нужда от актуализация. Моята излезе че е с последната версия за модела. Та по това съдя, че да, има различни версии на софтуера, респективно прави се update.

 

По първа точка и на мен ще ми е интересно да чуя мнение. Това ще ми е първа зима и ми е интересно как ще се държи автомобила вкл. и в спряло положение :) Това че няма паркинг позиция тази кутия, е едно от нещата, които не ми харесва в модела, но с оглед на това че не сме автомати, а прости механизирани кутии мяй няма какво да се направи :)

 

Също ми е интересно, по светофарите включвате ли на неутрална? Отново в Бултрако ми казаха, че не било добре за кутията да я държа дълго време включена и на спирачка. В същото време някъде из английския форум четох, че самата кутия изключвала (минавала все едно на неутрална) в случаите на натисната спирачка, в което има логика, но дали е така ...

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С коя версия си на софта и колко струва ъпдейта при тях, а коя година ти е колата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да ти кажа версята, не я знам. Това което казаха обаче е, че последната верся е от края на 2014 (последното тримесечие). За цена дано не бъркам но беше нещо от сорта на 46лв. диагностика + 20 лв, ако се наложи ъпдейт. Най-добре е ако се спреш на тях да им се обадиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес говорих с Юби ко за ъпдейт, но този Миро (ако не се лъжа за името) е в отпуска и чак след 22.09. Какво ще ми препоръчате в Юби ко или Бултрако нали и двата са оторизирани на Хонда? Защото не ми се чака 3 седмици.

 

Твойта кола не е ли от 2006 тогава как тогава софта то е от 2014

Редактирано от joo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2006та е. Казаха че е ъпдейтвана, явно от предходния собственик. Не е невъзможно.

Също така казаха че средно 1 път годишно излизало по нов софтуер и въпрос на желание е да се ъпдейтва редовно. Това малко ме учуди, всяка година да си пренаписват нещата, но така твърдят хората.

Редактирано от xaxo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ъпдейта всяка година е абсолютно нормално, те не де пренаписват а се изчистват бъгове и се добавят нови кодове с цел по-добра работа.

 

Всяка една фирма, която има софт продукт и държи на него се ъпдейтва минимум веднъж годишно

Редактирано от joo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...