yanko_b 0 #1 Публикувано 11 Юни, 2012 Въпросът ми е дали мога да залепя радиатора с някакво лепило и какво е то?Пробвах с поксипол,но нищо не стана.Радиатора е спукан на пластмасата горе и има цепнатина,която е горе долу от капачката до трабата за охлаждане.Просто нов е 250 лв тайлански ,а хубав е 470лв ,а изобщо не ми се дават тези пари.И дали има смисал да тарся втора употреба от моргите?Карам акорд 97 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #2 Отговорено 11 Юни, 2012 А какво значи "хубав" и "лош" радиатор ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #3 Отговорено 11 Юни, 2012 А бе да ти кажа честно- с каквото и да го епиш- пак ще се прецака, дори и да изкара месец два...Китайски или туски няма смисъл според мен. В раздела с платените обяви има един пич от вашия край, Спаско, или който си избереш от моргите/ама ги проучи да не те метнат/. Отиваш, взимаш 2ра ръка оригинален. Искаш го с монтаж или го слагаш на място. Сивпаш вода и обезвъздушаваш. После газ до дупка, докато включи перката. След това гледаш да не тече от някъде/пак форсираш/ и накрая плащаш и готово. 2ра ръка оригинален ще изкара повече от новите боклуци и е по-качествен. Една промивка може да му направите в моргата преди монтажа и си 6+. А и като пари ще те устрой, вервай ми Аз като ми потребва за сивика миналата година си взех така 2ра ръка/от един приятел и си го слагах после,понеже го познавам/ и ми стъпи на 40 или 50 кинта, не помня вече. Не ми е правил проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #4 Отговорено 11 Юни, 2012 (Редактирано) Колега и какво му е на новият радиатор , че даже и старият можел да изкара повече..15 годишен радиатор не е по-добър от нов пък бил той и китайски , хайде стига ! Нов радиатор около 200 лв , втора ръка 80-100 и нямаш никаква гаранция че няма да текне след 2 дни. Редактирано 11 Юни, 2012 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
demon89 8 #5 Отговорено 11 Юни, 2012 Зашо не пробваш с пластмасова заварка.Аз на моя изкъртих главината която влиза в мъркуча за глата.Измайсториха ми нова главина,лепнаха я и вече повече от година не е мръднала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emo1234 6 #6 Отговорено 12 Юни, 2012 С епоксидна смола ти е единствения шанс и тогава вече ако не стане се ориентираи към нов или втора рака Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanko_b 0 #7 Отговорено 27 Юни, 2012 Пробвах с едно немско лепило,което го рекламираха на панаира в Пловдив,което го даваха специално за такива неща мисля, че се казва паско фикс или нещто си подобно едно струваше 10 мл 30 лв,най- малката развасовка.Та платих си да ми свалят радиатора,обезмаслих го и го почистих добре с коресилин, залепих го и стана много здраво понеже с лепилото варви и едно прахче за запълване.Запуших отворите на радиатора и оставих само най- малкия и го закарах на вулканизатор.Пробвахме го до 4 атмосфери и във вода и не пускаше ,само от голямото налягане се изстреля едната тапа и щеше да ме приспи.Качиха ми го,пробвахме го и всичко си беше супер. На другия ден имах едно пътуване и уви пак сащата работа.Протече си като чешма.Прибрах се ядосан изхварлих лепилото,отидох до магазина и купих епоксидна смула.Намазах и залепих бинт ,напоих го добре,понеже ми казаха, че бинта е за еластичност и става по добре.В момента пак тече но много по малко и така ще изкара до зимата ,тогава ще го сменя ,че ми писна с глупости да се занимавам.Не знам може би трябваше да пробвам идеята на някой друг колега,но не ми се занимава повече,може би с пластмасова заварка щеше да стане но пак не е сигурно.За сега ефекта от епоксидната смула е най-добър. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #8 Отговорено 29 Юни, 2012 Радиатор само нов или ако е втора употреба със проба или сериозна договорка за рекламация. Иначе вероятността да изгориш е огромна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1008 #9 Отговорено 30 Юни, 2012 Колега написах ти го още във вторият пост на темата ти.Дал си 30лв за лепило и сигурно още 30тина за монтаж-демонтаж на радиатора + 5-10лв на вулканизатора + 15тина лв за епоксидна смола и бензини да обикаляш и до тука си едни 100лева.След 3тия неуспешен опит за залепяне вече си набил пари за един НОВ радиатор да не казвам марка , че ще излезе реклама.Казвам ти го като патил човек , новото си е ново независимо , че е китайче , корейче или там каквото е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #10 Отговорено 1 Юли, 2012 Съгласен съм с колегата новото си е ново дори и китайско аз също имах проблем с радиатора преди 3 години и си купих нов не е оригинален и до сега никакви проблеми.Така че слагай някакъв нов и не го мисли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanko_b 0 #11 Отговорено 1 Юли, 2012 Съгласен съм с колегите,но трябваше все пак да пробвам и за зимата ще си взема нов,въпреки, че в момента не тече явно се е закиснал или нямам идея,но ще изкара лятото,все пак епоксидната смола свърши доста работа,дори ми се върти идея макар, че не ми се наливат повече пари да си купя едно немско не знам какво е ,но е за радиатори и се налива в самия радиатор и от ватре го закисва и за лятото ще е добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #12 Отговорено 1 Юли, 2012 Не си купувай немското....., закисва цялата система....така загубиха войната! Както казаха колегите - купи си радиатор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #13 Отговорено 1 Юли, 2012 Те японците нали я спечелиха въпросната война Иначе по темата - от личен опит знам, че лепенето решава проблема временно, след това го задълбочава. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #14 Отговорено 1 Юли, 2012 (Редактирано) Един колега предложи с епоксидна смола да лепиш...това е добър вариант и ще те откаже да купуваш както и да е.Само приготви едно парче плат да кажем от памучна дреха.Напои го със смола и него,зачисти основата добре и така залепи парцала.После отгоре наслои като искаш още смес,парцала действа като арматура и ще помогне да не протече пак :rolleyes:P.S Видях че си стигнал то този извод,но ти предлагам да повториш.И аз правих тази процедура и нямаше грижи Редактирано 1 Юли, 2012 от Nile Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reksoman 1 #15 Отговорено 2 Юли, 2012 Тва с лепенето е временна работа само може да доведе до по сериозни ремонти например прегряване на мотора и хоп нова гарнитура на главата хиляди разправии и пак се стига до новия радиатор който след ремонта вече станал златен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanko_b 0 #16 Отговорено 3 Юли, 2012 (Редактирано) За сега държи не е мръднал,стана чудо,но на дневен ред са накладки ,радиатора ще изчака до зимата,благодарности за мненията бяха от полза Редактирано 3 Юли, 2012 от yanko_b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CryoGen 29 #17 Отговорено 17 Юли, 2012 Само да вметна, че с проблемни радиатори шега не бива. Особенно пукнати. Преди 2 седмици, моя не просто се пукна, а гръмна в движение и изхвърли цялата вода от двигателя. Да не ти го пожелавам на дълъг път, че ще си свалиш накладките и ще си ги биеш в главата . Виж е Евро07, мисля че имат прилични оферти . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanko_b 0 #18 Отговорено 17 Юли, 2012 Колега,прав си ,но ще рискувам след 5-6 дена ще пътувам към морето дано не стане беля.Мен ме успокоява малко факта, че все пак таи по малко и не може да вдигне налягане толкова, че да грамне,пък и го пробвахме на въздух до 4 атмосфери и държи,а колата като работи надува до 2 даже мисля че на 1 и половина, но не се знае нищо.Обаче ме притесни сериозно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #19 Отговорено 23 Юли, 2012 аз пък си карам с тубата антифриз 5кг от септември месец до сега съм си доливал и имам около 1литър остатък но събирам пари за алуминиев много са малко сполучливите опити за залепяне на радиатори на хондите радиаторите са медни и става да се припояват ама трябва опитна ръка и тн.. а пък колега не знам къде си се запътил ама си вземи антифриз и налягането си мисля че е макс 1.1 поне така си мисля по надписите на капачката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_25 0 #20 Отговорено 24 Юли, 2012 колега аз си правих експеримент със спукания ми радиатор преди да го сменя като му слагах добавки и го лепих и една хубава зимна вечер при минус 15 градуса насред нищото протече както трябва,и тогава се реших да го сменя с нов.очаквах много дебела цифра като цена но отидох в магазин косер и го взех на доста прилична цена от около 150лв.италиански и сега си карам без притесняния вече 30 хил.км.затова ти препоръчвам да си вземеш нов за да ти е мирна главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanko_b 0 #21 Отговорено 6 Август, 2012 Ще се взима нов то е ясно,истината е обаче, че за сега нямам никакви проблеми и до морето ходих и се върнах 800 км почти нищо не беше изгубил.Много съм доволен за сега епоксидната смола е супер.Може би зимата ще му доиде времето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
theraven 0 #22 Отговорено 7 Август, 2012 Аз преди година така я купих от автокъща с 2см пукнатина над пласмасовото ухо. Човека даже ми бутна една бутилка 3л вода с думите "на път без вода не се тръгва" . От тогава единствено съм сипвал добавка за течове в радиатора(някаква английска беше) и не е мръднал. Естествено ще се сменя в най-скоро време защото от вибрациите пукнатината нараства. Така че съветът ми е да не се чудиш дали ще издържи още . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yanko_b 0 #23 Отговорено 8 Август, 2012 (Редактирано) При мен цепнатината си стои все така,аз преди време си мислих за такава добавка при течове само, че беше немска,но колегите от форума ме разубедиха да не слагам Редактирано 8 Август, 2012 от yanko_b Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове