Jump to content
Гошов75

реглаж на клапаните

Recommended Posts

Някой може ли да ми каже на какво разстояние трябва да се регулират клапаните на СР-В 128к.с.джипа е с обикновенна газова уредба?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смукателно 0,08 до 0,14, изпускателни 0,16 до 0,20. Аз моите съм ги направил 0,10 и 0,20.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смукателно 0,08 до 0,14...

 

... до 0,12 мм. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Верно, пуста къса памет, помня че имаше толеранс през 0,04 и така си бях наложил да ги запомня, 0,12 свършват едните пък на 0,16 почват другите ама в краина сметка пак съм ги омотал. За тва не трябва да ми се вярва безрезервно а да се проверят нещата по дебелите книги :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,И аз като други колеги имам проблем с гаснене на колата докато е студена/на празен ход/ и затова ми препоръчаха да направя реглаж на клапаните.Интересно е , че за моята кола ми казаха различни стойности от тези, които сте препоръчали вие.Моята е CR-V 2000cc. i-VTEC 150k.s. 2003g. с газов инжекцион.Споделете моля ако знаете какви трябва да са стойностите за клапаните на моята...Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стойностите са различни, защото в темата иде реч за 1-ва генерация с двг В20**, а ти си 2-а ген.К20**. Твоите клапани са - всмукателни - 0.21-0.25, изпускателни - 0.28-0.32 (това според Autodata 3.18).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стойностите са различни, защото в темата иде реч за 1-ва генерация с двг В20**, а ти си 2-а ген.К20**. Твоите клапани са - всмукателни - 0.21-0.25, изпускателни - 0.28-0.32 (това според Autodata 3.18).

Много благодаря колега.Ще ги направя с тези стойности...дано да помогне на моя проблем...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смукателно 0,08 до 0,14, изпускателни 0,16 до 0,20. Аз моите съм ги направил 0,10 и 0,20.

А при ЦРВ 147 коня и уредба БРЦ, как трябва да са.Намерих добра цена на БРЦ и ще слагам такава

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абсолютно същото. Само че виж поста на Sebulba, и другия пост на Слави.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от една седмица съм собственик на црв автомат 1999г при пълно натварване на двигатела(газ до дупка)се чува шум като аванс искам да попитам да ли е от клапаните или нещо друго щото леко само да отнема газта и спира

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,имам същата хонда на метан,клапаните и изпускателни и смукателни съм ги оставил на 0,20 мм.Използвам тотал 7000 10w40 и няма проблем,не се чува тракане.Двигателят мърка.В автодата са описани точно толерансите.

Някой може ли да ми каже на какво разстояние трябва да се регулират клапаните на СР-В 128к.с.джипа е с обикновенна газова уредба?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от една седмица съм собственик на црв автомат 1999г при пълно натварване на двигатела(газ до дупка)се чува шум като аванс искам да попитам да ли е от клапаните или нещо друго щото леко само да отнема газта и спира

Здрасти градски, и при мен е така нещо като звънтене на аванс, не мога още да разбера дали е и на газ и на бензин. Не е от клапаните това. Може нещо от генерацията да изпада в резонанс. Ти газифициран ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от една седмица съм собственик на црв автомат 1999г при пълно натварване на двигатела(газ до дупка)се чува шум като аванс искам да попитам да ли е от клапаните или нещо друго щото леко само да отнема газта и спира

Здрасти градски, и при мен е така нещо като звънтене на аванс, не мога още да разбера дали е и на газ и на бензин. Не е от клапаните това. Може нещо от генерацията да изпада в резонанс. Ти газифициран ли си?
да обикновенно газово ит италия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и на газ го имаш шума и е добре настроена газовата едва ли е детонация, вчера изследвах моя шум и го има и при отпуска не на педала при включена скорост някъде около 2000-2500 об./мин. се появява. Може би е тая гъвкава връзка на изспускателната система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако и на газ го имаш шума и е добре настроена газовата едва ли е детонация, вчера изследвах моя шум и го има и при отпуска не на педала при включена скорост някъде около 2000-2500 об./мин. се появява. Може би е тая гъвкава връзка на изспускателната система.

здрасти,градско реши ли проблема с шума ,че аз ходих на сумати майстори и всичко е на ред а шума си е там последно ми казаха че е износено бутало пиши ми

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Износено бутало тропа при студена кола, като загрее всичко е ок.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,колеги.може ли повечко информация за стъпковото моторче на CR-V 1999.как да разбера дали работи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма такова моторче, питай пак?!? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не подвеждай колегата има стъпково моторче. Какви са ти съмненията, какви симптоми има колата? При мен преди да го почистя на скорост като натисна съединителя, оборотите рязко падаха до почти 0 и после се дигаха до около 800. След като го изчистих оборотите падат плавно и малко преди 1000 се забавят, и съвсем бавно падат на 800.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тои Sebulba иска да каже че при Хонда тва чудо е с друго име, ся с риск да го объркам ама маи му викат I-VAC или нещо такова, ама и аз си го ползвам под името "стъпков мотор за празен ход" :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слави по точно е "intake air control valve (IACValve)" - Клапан за регулиране на входящия въздух, но си е чиста проба стъпково моторче Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, предупредих че абревиатурата ми може да не е верна, ма ме мързеше да търся :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОпаааааааБе тая тема за клапани беше не за плетки .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...