Jump to content

gogo77

Фен
  • Мнения

    7
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно gogo77

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Добрич

Последни посетители

Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.

  1. Здравей,имам същата хонда на метан,клапаните и изпускателни и смукателни съм ги оставил на 0,20 мм.Използвам тотал 7000 10w40 и няма проблем,не се чува тракане.Двигателят мърка.В автодата са описани точно толерансите.
  2. В сервиза,нямат опит или виждане какъв аванс трябва да се монтира,защото запалването на този двигател е по особен.Има решение,но трябва да се слагат 4 бр аванси,това не ме устройва,защото синхронизацията между тях е трудно нещо,освен ако не работят със предварение и във ниските обороти.А и 4 бр аванси са си цифра.Поинтересувах се тук и там и ще видим дали ще има ефект!Във газовият комп както и във бензиновият има функция за предварение но тя не покрива търсеният от мен толеранс,за това е нужен TAP.
  3. Здравейте от скоро съм собственик на ЦР-В втора генерация,от седмица и сложих метанов инжекцион.Автомобилът сработи добре но мисля че ще има нужда от аванс процесор,защото разходът му ми се струва голям.11-12 лв/100 км извън-градско.Двигателят е 150 к.с 2000 кубика и няма делко а е със 4 броя отделни бобини.i-vtecНякой знае ли дали се предлагат такива аванс процесори и особенности.?Казвам че разходът е голям защото имам и друга хонда генерация 1 128 к.с, която разходът и е 8 лв на 100 км смесен цикъл.(метан)Която е със делко и има монтиран аванс процесор.Надявам се че ще се получи хубава разработка по темата без празни приказки,и само компетентни мнения.
×
×
  • Създай нов...