KRING 45 #1 Публикувано 5 Май, 2012 Проблема е следния (ако въобще е проблем).Чува се причукване в главата на двигателя .Проверих клапаните и са ОК. Смених и маслото -пак си го има.Всъщност си чука откакто я взех и вече и навъртях 20000 км като мислех в началото , че са клапани , но не е от тях.Съмнява ме колелото на в-тека , ама нищо не му разбирам на това К20 . Някой ако има идеи или опит моля да споделя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
civicgonemad 60 #2 Отговорено 5 Май, 2012 (Редактирано) Какво е колело на В-тека? И как разбра че не са клапани? Демек ходи ли на реглаж или нещо от сорта? Редактирано 5 Май, 2012 от civicgonemad Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #3 Отговорено 5 Май, 2012 Какво е колело на В-тека? И как разбра че не са клапани? Демек ходи ли на реглаж или нещо от сорта? http://japancars.ru/cat/honda/index.php?hmodtyp=15758,15759,15760,15761&npl=17S9A01&_nplgrp=1&nplblk=E__1100 Рошавото с номер 7 .Дава аванс или закъснение на разпределителния вал.За клапаните -демек Да ,нещо от сорта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #4 Отговорено 5 Август, 2012 Чувал съм нещо подобно и приличаше че все едно нещо се чупи и удря на метал - това само зимата ! Лятото не . Проблеми след това никакви - просто си изчезна от самосебе си .Може от хидравличната помпа от маслото или водната ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
baibradar 0 #5 Отговорено 5 Август, 2012 За шума в двигателя можеш да прочетеш при руснаците темата е доста голяма.Чукане в мотора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pagubg 5 #6 Отговорено 5 Август, 2012 (Редактирано) Имах подобен на твоя проблем, но не мисля, че са идентични. Все пак прочети тази тема. Редактирано 5 Август, 2012 от pagubg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktak 0 #7 Отговорено 14 Август, 2012 здравейте, имам проблем с шум в двигателя като аванс ходих на две места да я закачат и центровката добре и компютъра също никакви грешки шумът се появява само при натоварване на двигателя ,ако някой е имал такъв проблем и го е решил моля да сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #8 Отговорено 14 Август, 2012 (Редактирано) здравейте, имам проблем с шум в двигателя ......Колега извинявай - ама да не те стряска шума от В-тека ? Включва се на високи обороти и двигателя почва да ръмжи по друг начин . Редактирано 14 Август, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CLERO 8 #9 Отговорено 14 Август, 2012 най-добре заслушай някой друг B20 може просто така да си бачка от де да знайш щом за 20000км. нищо не му е станало поне малко може ако се.замислиш реално нещо незабележими да се е износило адски малко и да е улофтяло и от там да почуква де да знам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #10 Отговорено 14 Август, 2012 (Редактирано) Ама нали става въпрос за К 20 А1 - 150 к.с. - 2003 ЦРВ -2 ?, А не В 20 Редактирано 14 Август, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #11 Отговорено 23 Август, 2012 здравейте, имам проблем с шум в двигателя като аванс ходих на две места да я закачат и центровката добре и компютъра също никакви грешки шумът се появява само при натоварване на двигателя ,ако някой е имал такъв проблем и го е решил моля да сподели Точно за такъв шум става въпрос и при мен.Зимата го има по-силно сега е по рядко. Това че го прави на студен двигател ме кара да мисля , че с някое масло 0w40 или 5w40 може да се пооправят нещата. Колегата дето е дал руския сайт ако може да помогне малко с превода , че аз се омотах. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #12 Отговорено 23 Август, 2012 Аз щи помогна.Сега я прочетох на 2-3 ,Братушките откриха топлата вода ,че маслото има значение,а японците откриха ,че имат фабричен дефект с калпави масла и проблем с охлаждането.На кратко за мотори 2000 и 2400,лошо охлаждане на 4-ти цилиндър,износване на биелни лагери,бутални болтове и лагери на разпределителния вал,както и на шийките на вала.Не знам що са го пунсали като сервизен бюлетин.Това си важи за всяка марка и модел.Икономисваш от масло...купуваш железа.Не случайно в близкото минало,когато се правеха ремонти,вместо да се сменят коли,се тачеше толкова Мотула.Ако те интересува още ,ще ти преведа буквално сервизния бюлетин,ма няма да ти хареса... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #13 Отговорено 24 Август, 2012 (Редактирано) .Ако те интересува още ,ще ти преведа буквално сервизния бюлетин,ма няма да ти хареса... Колега поздравления за усилията - дай още инфо от рукия че с чичо Гугъл не става .Пък ще е полезно и за други колеги как да го оправят този шум. До колкото схванах масловодите са им тесни и трябва масълце да слагаш поне 0W... Това тракане все едно нещо се чупи съм го чувал при много студено време зимата и то само за няколко секунди след като запали. И после изчезва. В топло време не се чува или като е топъл двигателя.Само че както казваш ако лагерите и разпределителя са се поизтъркали вече положението ще е по сложно ! Ама пък железа са, ще ги оправим някак си .... Редактирано 24 Август, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #14 Отговорено 24 Август, 2012 Днес пробвах както е дадено по сервизния бюлетин да изключвам една по една дюзите , но шума си остана докато е студена.Никаква промяна.Друг вариант е да са износени лагерите на повече от един цилиндър , но не ми се вярва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #15 Отговорено 25 Август, 2012 Колега кажи сега с какво масло си ? И може би направи едно клипче и запиши как трака двигателя та го пусни тук - ама още като е студен и после като загрее пак. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #16 Отговорено 25 Август, 2012 Като купя нова кола ,докато не и смъкна картера и капака на клапаните не мога да спя.Кво му мислите толкова.Една гарнитура си назад и виждаш на око как са лагерите.Поне при хонда е лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #17 Отговорено 31 Август, 2012 (Редактирано) Мобил 10в40 .Последните 2-3 смени са с такова , като е сменявано на 7-8000 км.На гърците им е такава практиката , незнам защо.Сега се чудя на 0в40 или 5в40 да мина. Картера със сигурност ще го сваля , само малко свободно време да остане.Гърбиците на разпределителния вал съм ги гледал и са ОК, ангренажното колело също е проверявано , както го дават по мануал. Редактирано 31 Август, 2012 от KRING Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #18 Отговорено 31 Август, 2012 (Редактирано) Мобил 10в40 .Последните 2-3 смени са с такова , като е сменявано на 7-8000 км. К20 - 150 к.с. 2.0 l е безумие да се кара с такава боза като 10w40, особено пък ЗИМАТА - ще почне да хлопа съвсем и ще товари още повече стартера и т.н. !? Кой ти препоръча това масло за този двигател ??? Махай го час по скоро и си сложи поне 5w40 Ще трака не ами огън ще излиза. Сложи си качествено масло и си карай поне 10 к , няма смисъл да сменяш калпаво масло на 7к. - Нищо не правиш така, и на 5к. да го смениш все тая. И аз обмислям и проучвам сега колко е добре да се слага 0w30 - защото това е предписанието или 0w20. само на стар двигател такова масло дали ще го хапва не знам. Но не случайно дават 0w... този двигател по принцип има тесни маслени канали, и при по гъсто масълце положението става кофти ! Този Моибл от къде го вземаш внимавай ! Ето ти линка за масло - http://forums.hondab...showtopic=76000 Слагай един Мотул да ти е мирна главата. http://ew5.earlweb.c...uage=5&brand=45 Макар да не съм съгласен с количеството масло което събира двигателя - при мен гълта около 4.5 литра ! - http://ew5.earlweb.c...uage=5&brand=45 Пък при 0w40 май нямаш голям избор ? http://www.motorni-masla.net/index.php?main_page=custom_advanced_search_result&zenid=7f2282037fd2948be515331db1312b2d&manufacturers_id=&oil_type_id=&oil_viscosity_id=10&oil_size_id=&x=24&y=7 Редактирано 31 Август, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #19 Отговорено 31 Август, 2012 Абре, кво им гледате на лагерите като свалите картера и кое му е лесното ? да не би да сваляте и черупките ? щото аз трябва да сменям гарнитура на картер ама чакам да стане време и за масло та на веднъж всичко, и така и така ще съм го свалил що да не видя вие какво гледате там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #20 Отговорено 31 Август, 2012 (Редактирано) Нищо страшно няма.Развиваш 20 болчета.По принцип всичко е номерирано и не можеш да сбъркаш,но ако не видиш номерация си драсни с остър предмет номерца.Посоката на лагерите и черупките също е важна.Лагерите са ключ срещу ключ,а черупките номерата им се четат само от едната посока.Нищо не може да се сбърка.Сглобяването е с обилно намасляване на детайлите.Стяга се с динаметричен ключ,стойностите ги има в Аутодата,мануалите на Хонда.Лагерите имат едно като сребърно покритие като нови.Под него има малко по тъмно,а под него малко по-жълто.Износването се вижда цветно един вид.Достатъчно е само долните половинки да свалиш-горните на биелните лагери са същите,на основните лагери не можеш да свалиш горните ,без да махнеш колянов вал.Процедурата е само диагностична.Ако нещо на ти хареса пусно хубави снимки на макро да гледаме тук....бабитено порно Аааа забравих да кажа основните се гледат само един по един-сваляш гледаш връщаш и стягаш!!!!!! Редактирано 31 Август, 2012 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #21 Отговорено 1 Септември, 2012 Добре де , да приемем че моята трака , защото е с 10в 40.Другите дето го имат този шум с какво масло са ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #22 Отговорено 1 Септември, 2012 (Редактирано) Добре де , да приемем че моята трака , защото е с 10в 40.Другите дето го имат този шум с какво масло са ? При един приятел се беше появил подобен шум като купи колата - тогава предния собственик и беше сменил маслото че било за смяна и решил да сложи от по евтиното но все пак на Хонда 10w40 , просто го изхвърли тогава веднага и шума спря , но при него се появяваше зимата в самото начало когато запали за 10-15 секунди и после спираше. Ама тракаше ужасно - все едно нещо се троши вътре в двигателя - желязо в желязо.След смяната на маслото с 5w40 шумът не се появи и колата започна съвсем леко да пали докато със 10w40 въртеше трудно все едно акумулатора ти е изтощен. Направи и едно клипче докато шуми и го пусни тук - барем стане по ясно. И пак ти казвам 10w40 не е за този двигател ! Минимум 5W40 дори и да ти го хапва от гумичките пак слагай и доливай - инъче рискуваш да духнеш гарнитурата поради не добро охлаждане най - малкото Налягането на маслото как е ? Работи ли ти лапата за маслото - докато въртиш преди да запали още трябва да ти изгасне, най късно след като запали ! Може и нещо някой лагер - водна помпа, динамо. Успокоителя на пистовия ремък го виж до къде е опънат - провери на изгасен двигател до къде е и при запален дали се променя и колко . И като е запален двигателя дали вибрира -премества напред назад, или седи точно на едно место. В хидравликата как ти е маслото - имаш ли и кога е сменяно ? Въобще трябва малко да се изясни ситуацията шумът вътре от двигателя ли е или от някой спомагателне възел ! Като включваш климатика променя ли се шумът ? И с това масло гледай да не я караш във високите обороти. Ако излезе че шума идва от двигателя и при смяната на маслото намалее или спре явно има нещо поизносено вътре. Редактирано 1 Септември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #23 Отговорено 1 Септември, 2012 Нищо страшно няма.Развиваш 20 болчета.По принцип всичко е номерирано и не можеш да сбъркаш,но ако не видиш номерация си драсни с остър предмет номерца.Посоката на лагерите и черупките също е важна.Лагерите са ключ срещу ключ,а черупките номерата им се четат само от едната посока.Нищо не може да се сбърка.Сглобяването е с обилно намасляване на детайлите.Стяга се с динаметричен ключ,стойностите ги има в Аутодата,мануалите на Хонда.Лагерите имат едно като сребърно покритие като нови.Под него има малко по тъмно,а под него малко по-жълто.Износването се вижда цветно един вид.Достатъчно е само долните половинки да свалиш-горните на биелните лагери са същите,на основните лагери не можеш да свалиш горните ,без да махнеш колянов вал.Процедурата е само диагностична.Ако нещо на ти хареса пусно хубави снимки на макро да гледаме тук....бабитено порно Аааа забравих да кажа основните се гледат само един по един-сваляш гледаш връщаш и стягаш!!!!!!А, тоя метод го знам, ама така се изразихте сякаш има някои много по прост и се зачудих кои ли урок съм пропуснал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #24 Отговорено 1 Септември, 2012 Има и по-прост,ама не го виждам колегата Матю,да пише напоследък.2 км оборотомера в лютеницата и лагерите сами влизат в купето да те видят,а маслото на предния джам...го гледаш за смяна ли е или не 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #25 Отговорено 3 Септември, 2012 Има един лесен и проверен способ за уплътняване на двигател в порядъка на 2-3 стотни,с добавка в маслото,като мазилните качества се увеличават и мотора е предпазен при екстремни натоварвания ,както и при прегряване.Ползва се тефлон на прах.Патент на Дюпонт.частичката е с размер микрони и е най-мазното и незалепващо нещо достъпно на планетата.Има още 2 ама те не се добиват лесно.Различни тунинг фирми и ония дето се занимават с добавки го ползват,като на кутията пише PTFE.Tова си е чист тефлон на прах,"разтворен" в синт.двигателно масло.Тефлона не е реактивен и не се разтваря в нищо достъпно де ,но е размесен,за да се налее в двигателя.При смяна на маслото се източва заедно със старото масло.Ползвам го за екстремни ситуации.Минавал съм 50км след риболов със спукан картер.Естествено карах до 1500 оборота,но се прибрах ,без да окотя мотора.Студения старт също е улеснен,макар че частиците се утаяват,но не могат да изтекат от лагерите и валовете.НЕ ПРЕДЛАГАМ и НЕ продавам нищо с марката Тефлон!!!,само споделям опит.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #26 Отговорено 3 Септември, 2012 (Редактирано) 'Markony' Ползва се тефлон на прах.Патент на Дюпонт.частичката е с размер микрони и е най-мазното и незалепващо нещо достъпно на планетата.Има още 2 ама те не се добиват лесно.Различни тунинг фирми и ония дето се занимават с добавки го ползват,като на кутията пише PTFE. И после двигателя от вътре не става ли като крайморски бряг - някъде износен на друго място не ? Т.е. как се спасяваш от неравномерно полепналите частици ? Редактирано 3 Септември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #27 Отговорено 18 Септември, 2012 След две седмици возене в багажника, една туба Мобил 5в30 , най-накрая си премести съдържанието в картера. Слухова диагностика , ще има утре сутрин на студено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Anton HR-V 0 #28 Отговорено 18 Септември, 2012 Хайде че ми е много интересно какъв ще е резултата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #29 Отговорено 19 Септември, 2012 (Редактирано) Стискам Палци, а Мобила от къде го купи ? Да се надяваме че е читав ! Редактирано 19 Септември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #30 Отговорено 19 Септември, 2012 'Markony' Ползва се тефлон на прах.Патент на Дюпонт.частичката е с размер микрони и е най-мазното и незалепващо нещо достъпно на планетата.Има още 2 ама те не се добиват лесно.Различни тунинг фирми и ония дето се занимават с добавки го ползват,като на кутията пише PTFE. И после двигателя от вътре не става ли като крайморски бряг - някъде износен на друго място не ? Т.е. как се спасяваш от неравномерно полепналите частици ? Това съм го пропуснал.Кво полепване кви частици,говорят ,че са нанометри,трябва с далекоглед да ги търся.Предполагам ,че една четвърт да влезе в лагерите и цилиндровите втулки,другото да полепне някъде...се е файда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #31 Отговорено 20 Септември, 2012 (Редактирано) [Това съм го пропуснал.Кво полепване кви частици,говорят ,че са нанометри,трябва с далекоглед да ги търся.Предполагам ,че една четвърт да влезе в лагерите и цилиндровите втулки,другото да полепне някъде...се е файда.Е и аз затова питах че не ми е много ясно какво става Разбрах. Редактирано 20 Септември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #32 Отговорено 24 Септември, 2012 Смяната на маслото не даде голям ефект. Търсенето продължава! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #33 Отговорено 24 Септември, 2012 Смяната на маслото не даде голям ефект. Търсенето продължава!Изчакай да минеш малко километри !Преди време на другата ми кола от официалния сервиз ми бяха наляли вместо 10w40 - 15w40 защото били разбираш ли объркани етикетите. Та колата тогава започна да ръмжи като стар трактор ! И като го смених втори път с правилното масло се наложи да мина малко километри докато се оправи дрънченето на двигателия - в буквалния смисъл дрънчеше като стар дизел. Дано и при теб се оправят нещата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktak 0 #34 Отговорено 10 Декември, 2012 здравейте, имам проблем с шум в двигателя ......Колега извинявай - ама да не те стряска шума от В-тека ? Включва се на високи обороти и двигателя почва да ръмжи по друг начин . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktak 0 #35 Отговорено 10 Декември, 2012 здравейте, имам проблем с шум в двигателя ......Колега извинявай - ама да не те стряска шума от В-тека ? Включва се на високи обороти и двигателя почва да ръмжи по друг начин . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #36 Отговорено 10 Декември, 2012 (Редактирано) Пичове,сваляйте си картерите,мерете си кФото решите,но НЕ СЛЕДВАЙТЕ Аутодата.ГРЕШНО Е!!!/>Аутодата е за EU машини и e меко казано повод за наличие на работа в сервизите за JP коли.Сравнете един HONDA менюал и ще видите разликата.Всяка седмица коригирам зацепване на ангренаж.Със стягането на шийките на биели и валове е същото. Редактирано 10 Декември, 2012 от Ombre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #37 Отговорено 11 Декември, 2012 Пичове,сваляйте си картерите,мерете си кФото решите,но НЕ СЛЕДВАЙТЕ Аутодата.ГРЕШНО Е/> Аутодата е за EU машини и e меко казано повод за наличие на работа в сервизите за JP коли. Сравнете един HONDA менюал и ще видите разликата. Е това е много верно, веднага мога да ти посоча обаче 2-3 -ма. За съжаление са супер майстори, обаче правят японските коли по Autodata което много жалко ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #38 Отговорено 11 Декември, 2012 Markony, подвеждаш без да искаш момчетата!!! Картера на К20 в CR-V 2 е 20 пъти по-голяма игра от колкото на HR-V.сваля се даже и магарето и маслената помпа,която пречи да се развият биелните лагери на 3 цилиндъра.А пък зада свалищ маслената помпа е добре да си свалил малката верига,която пък се сваля след голямата,което пък значи ,че трябва да си махнал капака на ангренажната верига напълно.Горе-доле около ден работа в сервизни условия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #39 Отговорено 12 Декември, 2012 Верно,разгледах менюала.Играчка си е ,но така или иначе,начина да се види лагер е тоя.Все си купувам правилните коли просто.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktak 0 #40 Отговорено 16 Декември, 2012 колеги,преди време някой беше качил лин с експлоатация и ремонт на црв на руски бях си го запазил ама не мога да вляза ако може да ми го прати ще бъда благодарен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове