Jump to content
manofglory

Смяна на изгорял габарит на Accord 7, 2003 - та

Recommended Posts

Колеги, ако някой е сменял крушка на изгорял преден габарит, нека сподели как точно се стига до нея, че гледам, ама не ми е ясно как точно да стане. Благодаря предварително!

Редактирано от manofglory

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

 

Това ще те ориентира ли колега?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз си смених габарита от страната на шофьора без да свалям корите под калника!Иска се тънка и сръчна ръка.От другия край не знам дали става този вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И от другата страна става,но много трудно.Аз се мъчих 3часа.Може би е по-лесно с махане на кората,както всъщност е описано в книгата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм махал кората на калника, така както е описано в книжката. Първият път си счупих едно от пластмасовите копчета /нитове/, но втория път го направих за около десет минути безаварийно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за помощта и отзивчивостта! През кората е най-лесно, защото отдясно минават тръбите на климатроника и достъп почти няма! Ако сменяте, внимавайте за пластмасовите нитове! Те са от две части една в друга, вадете внимателно по-малката средна част, която излиза и освобождава зъбите на по-голямата и така излиза целия нит! Благодаря на milen_sf, схемата беше много полезна!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги май са ви големи ръцете... аз моите ги сменям от към фара и ми е доста лесно вече поне 5 пъти съм ги сменял с различни цветове диодни крушки. Трудно беше само първия път докато им хвана "чалъма" :lol:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги намерих по-лесен начин за смяна на крушката на габарита . Точно преди крушките има един черен пластмасов предпазител на фаровете е май , не съм сигурен. Диаметър около 80 мм , развива се на ляво с около четвърт оборот. След това се стига до габарита лесно. Надявам се да съм помогнал. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, някой има ли представа коя кора под калника трябва да се свали за смяна на габарита и сложна ли е цялата процедура ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е лесно. Не се сваля кората. Маха се само една щипка на подкалника и един винт май имаше да се развие. Провираш си ръката за да сигнеш до фара. Махаш капачката на габарита и вадиш изгорялата крушка. Важно е да си с ръкавици да не омазняваш новата. Става с напипване, но не е никак трудно. Става за 5-10 мин с чуденето.

Редактирано от h5rov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, h5rov написа:

Много е лесно. Не се сваля кората. Маха се само една щипка на подкалника и един винт май имаше да се развие. Провираш си ръката за да сигнеш до фара. Махаш капачката на габарита и вадиш изгорялата крушка. Важно е да си с ръкавици да не омазняваш новата. Става с напипване, но не е никак трудно. Става за 5-10 мин с чуденето.

Няма капачка, директно е фасунга. Само внимавай накъде ще я завъртиш да не прецакаш гнездото на рефлектора. Може да излезе и влезе само по един начин, не я напъвай да не я превъртиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених по описания начин от колегите @h5rov и @crown_bg (благодаря ви за тези мнения, колеги). Габаритът се РАЗВЪРТА около 30-45 градуса. Само че сложих LED-габарит, като последователно на кабела добавих 190 Ома резистор (за конкретния модел светодиоди толкова е подходящо). Така светлината свети малко по-слабо отколкото китайците са решили, че трябва, но за сметка на това няма никакво нагряване в LED-чиповете или ако има - не мога да го усетя. Токът през веригата е около 35 мА (около 0.4 вата), разпределени на 10 чипа, успоредно свързани). Това се надявам да им донесе дълъг живот, защото не ми се занимава да бъркам там отново. Дясната светлина ми беше изгоряла преди около месец, а лявата думна сега, докато бърниках из нея. 

 

Проблемът с щипките обаче е неприятен. Освен това, че трябва много внимателно да се отварят, също и не трябва да се напъват, защото много лесно се чупят, все пак си е пластмаса на 10+ години, подложена на дъжд, прах, вятър... Ако предварително си набавите няколко щипки - няма да е лошо. За съжаление ми бяха мръсни ръцете и не можах да снимам точния модел. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препоръчително е всеки да се оборудва с комплекти от различните видове щипки по колата, особено ако обича да си бърника сам. От големите, които са под бронята, пластмасата над решетката, търсете от тези с металните пластини, защото има такива изцяло от пластмаса и се чупят.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, ще сменям ляв габарит. Горе-долу имам достъп с ръка без да свалям подкалника. Обаче не мога да разбера, най-вляво на фара, гледайки отзад, където трябва да е крушката на габарита, има 2 куплунга един над друг! Нима има 2 крушки за габарит, или какво? Не е нито къси, нито мигач, нито пък дълги... И от двете излизат кабели. Кое е габарита, долното или горното?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкалника не се сваля и имаш достъп с ръка. Не знам за каква кола питаш, но на Акорд с фабричен ксенон има само един куплунг с габарит. Прилагам една снимка на гърба на десен фар за ориентация. Ти виждаш ли директно това, което пипаш с ръката? Да не би да пипаш буксата на баласта, на мотора за регулиране? Бърка се буквално до калника, а не навътре. Според мен няма начин да се сбърка с друго. 

 

На снимката е десен фар и габаритът е завъртян на около 60 градуса обратно на час. стрелка и в това положение излиза. Същото е отляво. 

 

 

IMG_20190803_121528.thumb.jpg.13995dd2b54a1a5f3849a131dc74750b.jpg

 

 

Редактирано от ogi28b
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...