emilio 0 #1 Публикувано 21 Април, 2012 (Редактирано) Здравейтеот една седмица съм собственик на Хонда CR-V Дизел 2007 септември, произведен в UK оборудвана с FDP фълтър за твърди частици. Разбирам, че за България това си е проблем. До момента не се е обаждал, но зареждам само скъпо гориво. Направи ми впечатление, че нивото на маслото в картера е по-високо от максимума. Тъй като, я купувах от Пловдив първо се консултирах в сервиза на Хонда там. Обясниха ми, че това е голям проблем можело да да вкарва гориво в маслото и т.н. След като се прибрах във Варна се консултирах със сервиза на Хонда във Варна от там ми казаха, че не е голям проблем причината на високото ниво можело да се дължи на FDP. Имало вероятност в маслото да има сажди. На всичкото отгоре маслото изглежда гъстичко. Някой има ли опит с такива двигатели оборудвани с FDP.? Какво е устройството и принципа на работа на този филтър специално на този модел Хонда и как може да взаимодейства с горивото и маслото? А иначе мотора е много тих, сажди в ауспуха няма, не можеш да се оцапаш даже. Разход на гориво смесен 7л/100кмБлагодаря за коментарите предварително. Редактирано 21 Април, 2012 от emilio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #2 Отговорено 21 Април, 2012 DPF е филтъра колага.Високото ниво на масло е притеснително,но ако вкарва нафта в маслото колата няма да работи добре.Ти сменили маслото или още не си???Не се знае дали не долято повече от колкото трябва и угризенията ти да са напразни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #3 Отговорено 21 Април, 2012 Колега не искам да те плаша , но в двигателя може да не постъпва нафта , а вода !!! Проблема е много широкоразпространен и се крие в топлообленника . Блоковете имат заводски дефект , който се отстранява лесно ако го хванеш на време , но от оторизираните дилъри си правят пас защото това е дефект , който в Англия го отремонтират гаранционно и за сметка на Хонда - сменят ти целия двигател . Провери си нивото на водата в казанчето , ако липсва в никакъв случай не доливай , а отивай при Миямото защото просто можеш да се простиш с двигателя си Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1848 #4 Отговорено 21 Април, 2012 Тино , я дай малко инфо, за широко разпространения проблем в топлообменика и заводския дефект на блоковете,че да знаеме каква е слабоста? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #5 Отговорено 22 Април, 2012 Шупла-това им е дефекта.Започва да смесва маслото с антифриза и резултатите са болезнени понякога Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kirils 1 #6 Отговорено 22 Април, 2012 Здравейте,Аз имах същия проблем с DPF и също ми се беше качило нивото на маслото преди да ми се запуши DPF-а. Имайте в предвид, че колата трябва да се каеа само с масло за DPF, това си го пише на самите масла. Тук съм описал доста подробно моите проблеми с този филтър преди да го разкарам:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=66720&st=0&p=1057243797&fromsearch=1entry1057243797 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1848 #7 Отговорено 22 Април, 2012 Kirils, това е много полезно което си споделил, но би ли написал,от премахването на този DPF филтър,до момента колко км. си минал и имал ли си други ядове след това? Този филтър има ли някакви датчици по него,че на моита кола не виждам никакви кабели да влизат в него,или взима информация от друго место? Компютара как не ти дава грешки,нов софтуер или нещо са го излъгали, че има по-нови коли, при които това не може да се премахне изцяло? При наще как стои въпроса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #8 Отговорено 22 Април, 2012 На кратко....нов софтуер(чип) който да не търси ДПФ,а последниците освен вреда за околната среда и загуба на автопилота други няма.Виж дали в катализатора ти отгоре влиза една тръбичка,ако да то значи имаш.Като гледам коя година ти е ЦРВ-то по-скоро не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #9 Отговорено 22 Април, 2012 Преместих темата в полезните теми А до дефекта Миямото е казал в какво се състои Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1848 #10 Отговорено 22 Април, 2012 MIYAMOTO, като я проверих по VIN, излезе ,че е модел SE-S, и като разгледах, за този модел цялата генерация от двигателя назад, не видях никъде да има обозначен ДПФ филтър в който да влизат някакви датчици или тръбички!? Излизат 7-8 модела на този дв. и на 4 от тях в моделите си има обозначение ,че са с ДПФ , а и на схемите на генерацията са си показани датчиците ,но само за тези модели. За всеки случай ще легна тези дни и ще проверя по обстойно, какво влиза и изобщо влиза ли нещо по генерацията! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emilio 0 #11 Отговорено 23 Април, 2012 (Редактирано) Благодаря на kirils за линка. Явно доста се е белосвал. Аз от страх лозе пазе до момента наливам само OMV Diesel Max Motion.Слагам присадки за дюза и Common Rail. Относно водата в маслото ми се струва, че ако влизаше вода щеше да се пресече досега. Маслото не съм сменил още. Проучих надълго и широко и се оказа,че както производителя предлага, така и в Хонда бг слагат на тези мотори само 0W30 Mobil1 Fuel Saver. Очаквам доставката му и ще видим резултата. Междувременно един монтьор ми каза, че с неговата Хонда която е бензин се случило нещо подобно. Блокирал някакъв клапан в масления филтър и нивото на маслото в мотора паднало. Долял и после клапана се отпушил и маслото станало повече от нужното. От цялата работа не ми стана ясно. Каква е връзката на ДПФ с нивата на маслата никъде не намерих инфо за детайлна информация за обвързаността на филтъра с горивата и маслата. В Пловдив ми казаха, че за очистването си филтъра влизал в някакви режими, явно управляван от компютъра, който вероятно мери разлики в налягането на вход и изход за да регистрира зацапване. А мож би по време. Хубваото на филтъра е че ауспуха е като на бензинов автомобил и не изхвърля в атмосферата сажди и канцерогени. Дано не се наложи да го ампутирам. Редактирано 23 Април, 2012 от emilio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #12 Отговорено 23 Април, 2012 Относно водата в маслото ми се струва, че ако влизаше вода щеше да се пресече досега. Маслото на дизеловите автомобили не се пресича като при бензиновите.Не очаквай да стане като боза. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #13 Отговорено 24 Април, 2012 Потвърждавам - имам скъсана диплома на г-н Маровски от пловдивския сервиз на Бултрако , който твърдеше , че щяло да се пресече Така , че те съветвам да не им се доверяваш изобщо на тея в Пловдив !!! От много разбиране Акорда ми е с трети двигател вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emilio 0 #14 Отговорено 26 Април, 2012 Здравейте,вчера ми смениха маслото и влязох да погледна автомобила отдолу. На DPF филтър има две тръбички на вход и изход. Метални са в началото а после преминават във гумени. Влизат в един елктрически датчик. Това вероятно мери разлика в налягането на входа и изхода и оттам прави всички други мизерии. Остава въпроса как влиза в режим, кога, и какво всъщност повишава температурата за да изгорят саждите.Между другото тея италианци големи палачори. Горивният ми филтър беше 10.2007 ма. Странното е че не беше мръсен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kirils 1 #15 Отговорено 7 Май, 2012 Kirils, това е много полезно което си споделил, но би ли написал,от премахването на този DPF филтър,до момента колко км. си минал и имал ли си други ядове след това? Този филтър има ли някакви датчици по него,че на моита кола не виждам никакви кабели да влизат в него,или взима информация от друго место? Компютара как не ти дава грешки,нов софтуер или нещо са го излъгали, че има по-нови коли, при които това не може да се премахне изцяло? При наще как стои въпроса?Здравей,До момента съм минал 10 000 км и засега не ми е светнала никаква лампа и не съм имал проблем. Ъпдейтнат е софтуера на автомобила и не са слагани чипове или някакви други устройства. Ако нещо се прецака ще пиша във форума. При мен искам да отбележа, че с ъпдейта на DPF-а тунинговахме и малко конете и въртящия момент и сега е 168 коня.В момента автомобила набира много бързо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kirils 1 #16 Отговорено 7 Май, 2012 Благодаря на kirils за линка. Явно доста се е белосвал. Аз от страх лозе пазе до момента наливам само OMV Diesel Max Motion.Слагам присадки за дюза и Common Rail. Относно водата в маслото ми се струва, че ако влизаше вода щеше да се пресече досега. Маслото не съм сменил още. Проучих надълго и широко и се оказа,че както производителя предлага, така и в Хонда бг слагат на тези мотори само 0W30 Mobil1 Fuel Saver. Очаквам доставката му и ще видим резултата. Междувременно един монтьор ми каза, че с неговата Хонда която е бензин се случило нещо подобно. Блокирал някакъв клапан в масления филтър и нивото на маслото в мотора паднало. Долял и после клапана се отпушил и маслото станало повече от нужното. От цялата работа не ми стана ясно. Каква е връзката на ДПФ с нивата на маслата никъде не намерих инфо за детайлна информация за обвързаността на филтъра с горивата и маслата. В Пловдив ми казаха, че за очистването си филтъра влизал в някакви режими, явно управляван от компютъра, който вероятно мери разлики в налягането на вход и изход за да регистрира зацапване. А мож би по време. Хубваото на филтъра е че ауспуха е като на бензинов автомобил и не изхвърля в атмосферата сажди и канцерогени. Дано не се наложи да го ампутирам. Ползването на по-хубав дизел определено спомага за по-бавно запушване на филтъра, както и има една добавка, която се сипва на 10 000 км и е специално за DPF(във темата за DPF съм я описал)Относно маслата се оакза, че производителите правят специални за автомобили с DPF. Mobile1 имат такова и аз си го бях поръчал в Юби Ко(там са наясно за това) преди да си махна филтъра. Предполагам, че това ще спомогне за по-бавното запушване. След махане не DPF-a автомобила не започва да пуши както пушат повечето дизелови автомобили които се карат в БГ по улиците, няма ги тези черни облаци, които виждам ежедневно от всеки 3-и дизел който се опитва да ме изпревари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1848 #17 Отговорено 8 Май, 2012 Здравей,До момента съм минал 10 000 км и засега не ми е светнала никаква лампа и не съм имал проблем. Ъпдейтнат е софтуера на автомобила и не са слагани чипове или някакви други устройства. Ако нещо се прецака ще пиша във форума. При мен искам да отбележа, че с ъпдейта на DPF-а тунинговахме и малко конете и въртящия момент и сега е 168 коня.В момента автомобила набира много бързо. Значи ако не бъркам, в това което си написал ,си качил 28к.с. отгоре ,само от софтуера, без чипосване? Питам, защото четох някъде, че тези стоиности /+28к.с./ се постигат само с чип ,точно за нашия модел и двигател !?!Може би,нарочно са ограничени до 140к.с. заради някаква защита, на двигателя, или друг компонент ? На един приятел /с Каптива в гаранция/ съединителя му замина на 34х.км. и като му го смениха ,му пипнаха софтуерните настроики /склопиха го малко/ да не го прецака пак-така му казали поне! Та в тоя ред на мисли, дали и при нас, не може да се получи некоя такава гадост?Иначе, в кой сервиз я прави? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #18 Отговорено 8 Май, 2012 Софтуерно пипване = чипване Сега така е модерно да се казва Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emilio 0 #19 Отговорено 10 Май, 2012 Kirils, това е много полезно което си споделил, но би ли написал,от премахването на този DPF филтър,до момента колко км. си минал и имал ли си други ядове след това? Този филтър има ли някакви датчици по него,че на моита кола не виждам никакви кабели да влизат в него,или взима информация от друго место? Компютара как не ти дава грешки,нов софтуер или нещо са го излъгали, че има по-нови коли, при които това не може да се премахне изцяло? При наще как стои въпроса?Здравей,До момента съм минал 10 000 км и засега не ми е светнала никаква лампа и не съм имал проблем. Ъпдейтнат е софтуера на автомобила и не са слагани чипове или някакви други устройства. Ако нещо се прецака ще пиша във форума. При мен искам да отбележа, че с ъпдейта на DPF-а тунинговахме и малко конете и въртящия момент и сега е 168 коня.В момента автомобила набира много бързо.Това е супер.Промени ли се разхода на гориво?Стабилизира ли се нивото на маслото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kirils 1 #20 Отговорено 11 Май, 2012 (Редактирано) Да само софтуерен ъпдейт се прави, не се слагат хардуерни чипове, поне за този двигател е така, а мисля, че и за по новия е пак по същия начин. CR-V 2.2 2005 оригинално беше140 к.с 340 Nm имаше 2 възможности да се направи (168 к.с. 388 Nm) или (182 к.с. 425 Nm) и аз избрах по-слабия вариант и той ми е напълно достатъчен. - http://www.chipexpress.com/products/778/ може да има и други възможности знам ли...Парвите Каптиви са с 2.0 кубика двигатели и този който ми прави тунинга ми каза, че били спаната работа.Иначе тунинга ми го прави Владо - Vi-max Chiptuning и съм много доволен. Работи с някакви чужденци и си разбират от работата. Правил е и няколко скъпи коли на мои познати и те са доволни. Според мен прецакването си зависи и от начина на каране. Аз по принцип изрязвам колата само при нужда, а не я карам на ръчка постоянно както гледам, че карат повечето дизели по нашите пътища... Редактирано 28 Май, 2012 от Dragi4 Не цитирайте предходното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kirils 1 #21 Отговорено 11 Май, 2012 (Редактирано) Мисля че сега харчи по-малко, София - Пловдив ми даде 5.5 иначе при каране и с по-голяма скорост качва разхода на 6.2-6.3 извънградско (София - Чанакале, Турция)Маслото също сега е ок, не се е качвалонад MAX.My link Редактирано 28 Май, 2012 от Dragi4 Не цитирайте предходното мнение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
геш 0 #22 Отговорено 18 Май, 2012 Здравейте колеги.От един месец имам дизелово црв 2005. Купих го втора употреба от Италия. Моля, кажете как да разбера дали има филтър за частици. В сервиза на Хонда - Стара Загора твърдят ,че няма такъв филтър , а като чета темата клегите със същия автомобил имат.Четох в друг форум ,че колега от Франция също нямал такъв филтър , а е с точно такава кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emilio 0 #23 Отговорено 19 Май, 2012 Здравейте ето тук http://www.youtube.com/watch?v=9Q7no5ra_yk открих малко повече информация за това как оперира DPF филтъра (визуализирано). Особеното е че тук се вижда дюза на входа на филтъра която впръсква гориво за изгаряне на саждите. А до колкото знам при Хонда горивото се впръсква от инжекторите в цилиндрите. Това за мен хвърля доста светлина върху въпроса защо се вдига нивото на маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emilio 0 #24 Отговорено 28 Май, 2012 Здравейте приятели,честито и на мен. Онзи ден ми светна индикатора за проблем с DPF а т.нар. "наклонен сладолед" Очаквах го, но не толкова рано. Последно сипах нафта от ЕКО. В момента въпроса е дали може да се оправи от самосебе си? Колко време мога да карам така? Или трябва непременно да отида в Хонда. Ясно е че ще трябва да се отстранява. Това което на мен не ми харесва е че ще остане без "автопилот" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #25 Отговорено 28 Май, 2012 Изкарай я на магистралата и дай малко жега временно ще решиш проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emilio 0 #26 Отговорено 28 Май, 2012 Изкарай я на магистралата и дай малко жега временно ще решиш проблемаOKВъзможно ли е да изгасне лампата без да ходя в сервиза и без да се квитира грешката?Работи ли регенерацията когато автомобила е в авариен режим? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kirils 1 #27 Отговорено 2 Юни, 2012 Изкарай я на магистралата и дай малко жега временно ще решиш проблемаOKВъзможно ли е да изгасне лампата без да ходя в сервиза и без да се квитира грешката?Работи ли регенерацията когато автомобила е в авариен режим?Привет,В книжката пише, че ако лампата за филтъра мига тогава трябва да караш колата с 80 км известно време за да се почисти, но ако светне постоянно трябва да отидеш в оторизиран сервиз на хонда и там да ти го изчистят със специална процедура като се използва компютър. Като изчистиш филтъра си купи тази добавка JLM - http://www.jlm.bg помага достаОтносно автопилота честно казано аз и преди не го ползвах, защото в България много засичат на магистрала и си е опасно... поне според мен.Между другото вече съм навъртял около 12 000 км и освен колата да върви повече и да харчи по-малко друго няма, смених само шарнир, но това е друго Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #28 Отговорено 2 Юни, 2012 До сега Хонда с мигаща лампа за ДПФ-а не съм виждал,винаги когато са идвали при мен са светили постоянно.И с HIM съм ги чистил,но и с магистрално каране става.....още повече е безплатно и можеш и сам да го направиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #29 Отговорено 2 Юни, 2012 (Редактирано) emilio - Колега, внимавай от къде го поръчваш маслото и само спазвай изискването на производителя !! И недей ходи при Хонда за ремонти и дагностика Само масло може да си купиш от тях и други течности които са оригинални ! Евентуално и скъпи резервни части ! За оригинални части трябва да чакаш минимум 10-15 дена ! Даже един филтър за масло не подържат тарикатите Търси качествен разбирач на Хонда - във Варна има един много добър - писал ти е в темата даже ! DPF- го махай веднага преди да направи бела. Успех И да не пропуснеш да споделиш какво се е случило и как си го решил проблема . Редактирано 2 Юни, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ewgeni 0 #30 Отговорено 19 Август, 2012 Здравейте,колеги и аз от скоро се регистрирах във форума! Имам Хонда сивик ctdi 2.2 140к.с. светна ми постоянно лампата за дпф с удивителна знам 4е това е втората стъпка на тори филтър когато вече е за намеса на сервиз! Интересното е че преди това не ми е светвала лампата без удивителната за да може да се изчисти от само себе си с каране на високи обороти! Някои има ли същата хонда и премахвал ли филтъра успешно и къде ако е така? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #31 Отговорено 20 Август, 2012 ...... Интересното е че преди това не ми е светвала лампата без удивителната за да може да се изчисти от само себе си с каране на високи обороти! Някои има ли същата хонда и премахвал ли филтъра успешно и къде ако е така?.....Най - добре си прочети грешката за да разбереш за какво иде реч ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
любо45 0 #32 Отговорено 12 Февруари, 2016 Търся джанти са Хондфа црв 3 оригинални 17 цова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #33 Отговорено 12 Февруари, 2016 Търся джанти са Хондфа црв 3 оригинални 17 цова Любчо обърка мястото където ги търсиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #34 Отговорено 20 Февруари, 2016 Здравейте! Много нов съм в този форум, а и както виждам, тази тема сте я обсъждали години назад, но въпреки това ще си изложа писанието пък дано някои го мерне, та да вземе да ме поуспокои със своя вече натрупан опит. От близо половин година съм и аз собственик на това чудо CR-V 2.2I CTDI - 2009г. Още в самото начало пълно обслужване и направиха в / бултрако/, е естествено ми резнаха главата,но за това друг път.Двигателното масло е оригинално на хонда. Още тогава беше 2-3мм. над горната стойност, а сега е със около 5-6мм. по вече. Със старото масло съм изминал около 3000км без да имам този проблем, като преди това ме убеждаваха да не го сменям, но въпреки това го смених и сега резултата е по горе описаният, като със новото масло съм изминал също толкова км. Спомням си , че преди около 500км. при потегляне на едно кръстовище видях за кратко може би 3.5 секунди бял пушек от колата, който изведнъж изчезна и следващите 5 минути се появяваше но съвсем кратко и съвсем блед, като по вече не се появи. На таблото не се появи никаква икона за да ми подскаже това действие, и понеже преди това бях попрочел нещо, го приех за изчистване на DPF. До този момент, ауспуха при пипане със пръст не оставяше никаква следа , сега има съвсем лека , бледа чернилка, явно филтъра се е позадръстил.Почти на около 170000 е така , че може бе ще е време за махане. Във София има няколко места където го махат, след което всички системи си работят нормално, като и дават гаранция за 1-2 години, а и по вече. Та по въпроса за покачващото се ниво на маслото, ако някой е отработил въпроса,ще бъда благодарен да получа някой съвет.Изпратих едно съобщение на Емилио, но ако той не го види, ще очаквам, евентуално участие на някои от форума. Поздрави на всички! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #35 Отговорено 22 Февруари, 2016 Най новото, което научих е това , че се маха филтъра и през изходният му отвор със дълга бургия се правят няколко отвора, като по този начин се запазва софтуера, без да се налага да бъде променян. Това ми предлагат, изключително компетентни специалисти, със сериозен стаж по всички модели на хонда. До края на седмицата ще го направя и ще пиша. А който иска да премахне напълно DPF, фирма PSTUNING ПС Глобъл Трейдинг във София го махат, като дават гаранция за работата на всички системи, по точно 5г. за софтуера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mccoy 50 #36 Отговорено 24 Февруари, 2016 Най новото, което научих е това , че се маха филтъра и през изходният му отвор със дълга бургия се правят няколко отвора, като по този начин се запазва софтуера, без да се налага да бъде променян.............. Това го четох в един руски форум , един руснак беше направил 2 страници изчисления и беше го разпробил със свредло за дърво ф 36мм (една дупка) и пише че вече 10000км не е светвала лампата на дпф и круиза си работел нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #37 Отговорено 5 Март, 2016 Колеги, на 03.03.16г падна робството от PDF на моята кола!! Олекна ми от страхотният товар, че не знаех по кой начин да го направя. Препоръчвам на всеки със този проблем, да го разпробие, 3 отвора по дължината му с 8.5мм. Изпробвах я след това посока Ботевград - София, от края на предпоследният тунел до началото на последният с, със 135 км скорост на 5 предавка, за по голямо натоварване- без пушек и без промяна на звукът, много съм доволен от направеното. Хондата ми а EXECUTIVE изпълнение и всичко си работи без промяна на софтуерът. Компютърът ми е БОШ CUA 37820-R07-E17, а софтуера - 5та серия. Ще опиша това и във другите подобни теми за PDF- проблемите.Със смяна на маслото със оригинално плюс филтър общо 300лв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sredez403 39 #38 Отговорено 6 Март, 2016 Колеги, на 03.03.16г падна робството от PDF на моята кола!! Олекна ми от страхотният товар, че не знаех по кой начин да го направя. Препоръчвам на всеки със този проблем, да го разпробие, 3 отвора по дължината му с 8.5мм. Изпробвах я след това посока Ботевград - София, от края на предпоследният тунел до началото на последният с, със 135 км скорост на 5 предавка, за по голямо натоварване- без пушек и без промяна на звукът, много съм доволен от направеното. Хондата ми а EXECUTIVE изпълнение и всичко си работи без промяна на софтуерът. Компютърът ми е БОШ CUA 37820-R07-E17, а софтуера - 5та серия. Ще опиша това и във другите подобни теми за PDF- проблемите.Със смяна на маслото със оригинално плюс филтър общо 300лв. А разхода ти взели да пада??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #39 Отговорено 6 Март, 2016 Разхода преди това, като я засичах от Поморие до София по резервоара/ пълен и допълнен/ ми беше 6.3л. а сега от Ботевград до София 6 по компа, при скорост 110 на всякъде, а отсечката между двата тунела със 135. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #40 Отговорено 26 Март, 2016 След нововъведението съм изминал 500км градско и 1000 извън, със удоволствието, че всичко работи нормално и няма покачване на маслото в картера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове