Jump to content
nedjalko1

Колко хил.км сте изминали на Газ

Recommended Posts

Споделете колко хил. км. сте изминали на газ с колите си. Колко често реголирате клапаните си, и имате ли някави осложнения с двигателя, че яко ме наплашиха с тия клапани при Хондите, аз съм двигател 1,6 Д16B2 98г . някои слягал ли е газ на този мотор-да каже как ще понесе газта. А си взех бензинова кола за да слагам газ....

Редактирано от nedjalko1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

40 000 км на газ, до сега не сам регулирал клапани нито сам сменял нещо друго освен консумативи, колата си работи по абсолютно същия начин както и преди да сложа газта и немога да се оплача :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

32 000 с обикновена газова и малко под 5 000 със инжекцион. Ядове не съм имал. Правил съм реглаж на клапани 2 пъти - не че е имало нещо, но ей така профилактично да ми е мирна главата. Газифицирай смело - това със памучените клапани на хондите отдавна се изтърка, както и баснята за скъпите части. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с д14а3 съм с обикновенна газова до сега около 20 000 км и не съм правил реглаж... баща ми също с д14а3 около 40000 и той не е правил реглаж... дано да няма проблеми :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

F18B2 - 25000 с ГИ за1 година. За сега нямам оплаквания, сменял съм само консумативи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

42000 км. два пъти съм правил реглаж, първия път регулорах всиячки клапани(незнанайно кога е бил последния реглаж), втория път регулирах всички изпускателни(бяха понатегнти) и един-два всмукателни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм минал 30, проверка на клапани съм правил преди да сложа ГИ щото тогава купих колата и бях длъжен да проверя как са, и след тва съм правил пак проверка след 20 х.км. Моите километри са малко но в Офроуд форума имаше подобна тема дали някои е минал 50 000 на газ и има ли проблеми. Имам познати от Варна 2-ма с ЦРВ които одавна подминаха цифрата 50 000 на газ. Комшията Наско с акорд от 90-та година в мемента чукна 200 000 с обикновена газова. Аз също преди газифициране се позаинтересувах аджеба има ли проблем с газта, и понеже тук нямаше много инфо за ЦРВ и повечето бяха сектанстки настроени към синьото гориво, понеже бензина беше евтин, потърсих мнение в Руския форум на ЦРВ. Там вярно няма много газифицирани за цялата ми тема се обадиха само двама колеги с газ, но единия беше на 160 х. мили, а другия на 120 х. мили. по техен съвет оставих хлабините на изпускателните клапани на максимално допустимите за В20 мотора 0,20мм. Мисля си че мита за слабите мотори на газ на хонда идва по 2 причини, немърливото отношение към реглажа и проверката на клапаните и обикновените АГУ без ламбда контрол при които сместа е едно към гьотере. Наи лошото съчетение да си купиш хонда на обикновен метан внесена от вън с незнаини километри и поддръжка, тогава проблема с главата е гарантиран. Колегата "Мандата" знае за какво става дума :) За това винаги съм препоръчвал като се купува хонда нов внос да е без газ, ако ще се слага газ то нека е тук, или ако се купи вече регната кола от БГ то поне да се знае историята на газовата кога е слагана , проверявани ли са клапани и т.н.т. Скоро ходихме на оглед на едно ЦРВ в близко до Пловдив село, след като продавача ми обясни как грижливо сменял ремъците на 50 000 го попитах а кога последно правихте реглаж на клапани? - " ми никога тя колата си е ОК за ко да ги бараме" хахаха е от такива коли да бегате, после газта им виновна :) огледа приключи на момента :) малко се отплеснах сори :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е на около 2хил. реглаж съм направил преди да сложа ГИ-то. И мисля пак да ги регулирам като станат на 15 хил. Оттам нататък през една смяна на маслото около 20 хил. Няма да обеднее човек от тази процедура но спестява адски много главоболия после. Дргугите коли които съм имал все са били с хидравличини повдигачи или с пулове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо тая процедура винаги се спряга като стане дума за АГУ, то тва не е условие за газовата, японеца си го е написал в книжката че на 20 000 клапаните се проверяват и при нужда регулират, ама повечето се сещат за тях като решат да слагат газ :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

100000 км.с сивик Д14 с обикновенна газова , проблеми с клапаните не съм имал.Всяка година профилактично си чистех бензиновите инжектори.След това 70000 с Б16А2 с газов инжекцион.Два пъти съм проверявал клапаните и всичко беше ОК.Миналата година в следствие на дефектирала капачка на радиатора я прегрях и свалях главата , за да я шлайфам като специално гледах за разни прогаряния на леглата на клапаните и тем подобни митове.Всичко беше ОК Сега вече 20000 с ЦРВ К20 ,правих му проверка като го взех , следващата ще е след 10-20 хиляди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Охоооооооо що направихте такава лоша шега на колегата и не му писахте за тва което пита .Или по точно тва което не е прочел в форума .А си спретнахте статистика ? Темата се заключва .Да успокоя автора ,няма яд с клапаните ,реглаж през 25к приблизително .Останалото по менюал.Лека вечер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...