Jump to content
Restless

Acura RLX (Legend)

Recommended Posts

Отвън

Публикувано изображение

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Публикувано изображение

6 цилиндъра + ел мотор, 370кс общо, 30mpg градско/извън/комбинираноq т.е. 7.8/100км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интериора е ненормален като дизайн, но екстериора... отпред е същото като новата ILX (нещо като по-луксозна версия на сегашния 4 врат Сивик), ето я:

Публикувано изображение

 

...което е хубава, но RLX пък е взела всичко на готово като дизайн от нея. Все едно следват Ауди (на тях всичките им модели си приличат).

 

А задницата е пълно копие на БМВ 7-ца (F01/F02) :blink: То бива да се взаимстват дизайнерски черти, елементи, ама това е прекалено:

 

Публикувано изображение

 

Стопове, багажник, броня, дори отличителния дизайн на задната врата (по-точно извивката малкото прозорче на вратата) на БМВ са тук. Ужас :ph34r:

 

С тоя V6 за пореден път флагмана на Хонда няма да може да се пребори реално с конкуренцията, защото Американците искат V8 и задно предаване, а не V6 и 4wd, а Европейците пък искат голям 6 или 8 цилиндров дизел... просто за пореден път ще си останат извън играта с топ лимузината си :( Но да видим, може пък и да греша...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Legend-а беше окончателно спрян в Европа така или иначе. А американците отдавна не искат V8-ци. Напоследък ревът все повече, че горивото им е скъпо и се ориентират към по-икономични автомобили - моделът на Акорд с 4-цилиндров 190кс бензин в класациите беше по-нагоре от този с V6. Също така кой иска задно? Това е лимузина, не е спортна кола - трябва да осигури комфорт и сигурност, добро представяне върху всякакъв терен, зимата и лятото.А и отвън и отвътре колата е просто уникална. Дано бъдещия европейски Акорд наследи най-доброто от нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещата в предишния си пост съм ги написал въз основа на впечатление, какво чета по американските хонда/акюра форуми. За Акорд 2.4 мотора може и да е по-печеливш, но Акорд е ширпотреба в Сев. Америка, а Acura RL е в премиум сегмента, хората които купуват такива коли, не гледат икономия, гледат performance и handling същевременно, искат голям мотор, много кубици и 8 гладни гърла. За справка, Lexus разцепват тамошния пазар (както и БМВ и Мерцедес и Инфинити) с моделите си, именно защото са на задно и предлагат в гамите си V8 мотори, а RL/Legend няма разнообразие, само един е двигателя който е на разположение. Хюндай пуснаха лимузина с V8 преди години, дори КИА всеки момент ще изкара за Сев. Американския пазар конкурент на S класата с V8м Хонда за 60 години не пожелаха да пуснат V8 бензинов мотор в серийно производство, от което всички американци казват, че Хонда губят от тази си постъпка.Продажбите на Acura RL са позор от всякъде и продължават да правят рекордни сривове всеки месец в САЩ (по-малко от 1000 коли месечно се продават). И не е от вчера или онзи ден ситуацията. Още когато излезна предишния модел Legend/Acura RL (KB1) от хонда промотираха модела как със своя J35 (3.5 V6 мотор 295/300 коня, зависи от пазара за който се предлага) предоставя тех. постижения като V8 мотор и икономия на 6 цилиндров. Между другото, в момента със същите приказки от Хонда показват този модел - V6 хибрид 370 коня, предлага "ряз" като V8-ак и икономия като 4 цилиндров мотор - ако не вярвате, влезнете във VTEC.net и прочетете. Същите глупости наново, защото човек който е готов за Европа да се изръси за лимузина над 60 000 евро (а в америка над 50 - 60 хил $) не го интересува толкова много дали ще има 20 или 30 MPG разход. Нас, голтаците в България където караме 20 годишни потенциални купчини вторични суровини, кефим се на пластмасови липове от ибей и се чудим как да сложим АГУ без да прецакаме мотора може и да блесват очите, като си представим разход около 8/100 за такава лимузина, но реално... повечето от нас не са и потенциални купувачи на такива машини. Не казвам че гроздето е кисело, напротив - Legend ми е тръпка отдавна, преди 2 години за малко щях да си купя Леджънд 2-ра ген. KA7 защото са готини тия коли, но истината е, че модела не се котира добре, не може да се мери с конкуренцията, не защото е лоша кола (напротив, КВ1-цата я водят на много класации като една от най-качествените и здрави хонди правени в настоящето), а просто защото концепцията + маркетинга куца на Хонда Мотор Ко. Това е всичко. А за дизайна вече казах - задницата можеха да вложат повече оригинална мисъл, не да копират от най-успешните немски модели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, че Honda (Acura в USA) са в дъното при луксозните коли. В Европа не случайно ги спряха. Не мисля, че V8 е основната причина за което - да кажем Lexus предлагат V8 само в най-голямата си лимузина, който е 357кс. По-муден и неикономичен. Това, че не предлагат RWD за колите си също е пропуск. Прав си че цялостния маркетинг на Honda е странен - малко опции, на двигатели, на транзмисии - те си имат причина за нещата, които правят, но явно причините им не са добре съобразени с общите очаквания на клиентелата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола е уникално красива и стилна.Приликата с БМВ, е че имат по четири гуми.Незнам къде колегата е видял задница на 7-ма серия в тази кола.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По темата: за мен от по високия клас на Хонда/Акура най много ми допадат последните две поколения на Акура ТЛ, но пак това са коли с предно или AWD задвижване и дори да оставим европейските МБ и БМВ настрана, Инфинити и Лексус са по атрактивни в този клас. Просто задното предаване е предпочитано за премиум сегмента и конкретно за лукс и перформанс седаните.. Иначе за мен Хонда Мотор Ко. има не един, а няколко големи пропуска в концепцията си: - Нямат автомобили със задно предаване, в това число нито лукс седани, нито спортни купета. Изключение тук са НСХ и С2000, но едното е суперкар с центр. разп. двигател, а другото не знам защо не му направиха купе версия, която щеше да е много по търсена и функционална от тежкия роудстър - и двете вече не се произвеждат. - Нямат турбо автомобили (изключвам американския сув и турбо джаз-а от 80-те). - Нямат истински 4х4 автомобили (има ЦРВ, ХРВ, Шътъл и сега SH-AWD, но общо взето всички виждаме колко са им ограничени възможностите) - Нямат истински СУВ, които да е конкуренция на Ланд Крузър, Паджеро и Патрол, които са еталон на огромните пазари за такива автомобили в Азиа, Африка, Австралия и двете Америки. - Нямат спортни автомобили, които макар и в повечето случаи имиджови са си доста голяма ниша на пазара. Последните разработки са от преди 10-12 години и в момента всички са спрени от производство(НСХ, С2000, Интерга, Прелюд). За мен е грешка да се оставят такива дупки межди производствените цикли на различните поколение. От миналата година дори Сивик Тайп Р е спрян. В момента всички надежди лежат на предстоящия НСХ които да отсрамва и то само ако го докарат да е по добър от ГТ-Р, в това число и като представяне и като цена. - Нямат турбо 4х4 седани в класа на Импреза и Лансър, което за мен е голяма грешка, защото тази ниша си има търсене, макар и малко. А последното поколение на Сивик Тайп Р (японския седан) с едно турбо и 4х4 задвижване щеше да се впише чудесно в този сегмент. - Нямат дизелови агрегати до 2000кубика за малкия клас (всъщност до сега нямаха - сега въвеждат), както и над 3000 кубика за по големия клас. Хонда и сега си остава производител на нисък и среден клас семейни и малки автомобили. И докато в миналото са имали живец, то днес такъв просто няма.Просто търсещите по сериозна японска машина нямат избор освен да се насочат към някоя от останалите марки; Нисан, Тойота, Митсубиши Субару.Просто се замислете ако искате да си купите кола над 200к.с. със задно или 4х4 задвижване, било то спортна или семейна или представителна - Хонда ли бихте избрали?

Редактирано от ZaRRicK
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

А задницата е пълно копие на БМВ 7-ца (F01/F02) :blink: То бива да се взаимстват дизайнерски черти, елементи, ама това е прекалено:

 

Публикувано изображение

...

Съгласен съм, че много прилича, но за съжаление, дори не е пълно копие. Задницата на БМВ-то е много по стилна.

Не бих я отказал ако ми я подарят де :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я някой да вземе да отбележи приликите в задниците, че аз не ги виждам.Ако има желаещ де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нас има една Акура ТЛ(последнта) и имах щастието да седна в нея, това е невероятен автомобил 305 коня мисля беше AWD, и определено много повече ми харесва от пета/седма серия :)Не съм точно по темата, но просто исках да споделя радостта си, че се докоснах до такъв автомобил :)

Редактирано от airbrush

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...