Restless 209 #1 Публикувано 5 Април, 2012 Отвън 6 цилиндъра + ел мотор, 370кс общо, 30mpg градско/извън/комбинираноq т.е. 7.8/100км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #2 Отговорено 5 Април, 2012 Интериора е ненормален като дизайн, но екстериора... отпред е същото като новата ILX (нещо като по-луксозна версия на сегашния 4 врат Сивик), ето я: ...което е хубава, но RLX пък е взела всичко на готово като дизайн от нея. Все едно следват Ауди (на тях всичките им модели си приличат). А задницата е пълно копие на БМВ 7-ца (F01/F02) То бива да се взаимстват дизайнерски черти, елементи, ама това е прекалено: Стопове, багажник, броня, дори отличителния дизайн на задната врата (по-точно извивката малкото прозорче на вратата) на БМВ са тук. Ужас С тоя V6 за пореден път флагмана на Хонда няма да може да се пребори реално с конкуренцията, защото Американците искат V8 и задно предаване, а не V6 и 4wd, а Европейците пък искат голям 6 или 8 цилиндров дизел... просто за пореден път ще си останат извън играта с топ лимузината си Но да видим, може пък и да греша... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #3 Отговорено 5 Април, 2012 Legend-а беше окончателно спрян в Европа така или иначе. А американците отдавна не искат V8-ци. Напоследък ревът все повече, че горивото им е скъпо и се ориентират към по-икономични автомобили - моделът на Акорд с 4-цилиндров 190кс бензин в класациите беше по-нагоре от този с V6. Също така кой иска задно? Това е лимузина, не е спортна кола - трябва да осигури комфорт и сигурност, добро представяне върху всякакъв терен, зимата и лятото.А и отвън и отвътре колата е просто уникална. Дано бъдещия европейски Акорд наследи най-доброто от нея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 789 #4 Отговорено 5 Април, 2012 Нещата в предишния си пост съм ги написал въз основа на впечатление, какво чета по американските хонда/акюра форуми. За Акорд 2.4 мотора може и да е по-печеливш, но Акорд е ширпотреба в Сев. Америка, а Acura RL е в премиум сегмента, хората които купуват такива коли, не гледат икономия, гледат performance и handling същевременно, искат голям мотор, много кубици и 8 гладни гърла. За справка, Lexus разцепват тамошния пазар (както и БМВ и Мерцедес и Инфинити) с моделите си, именно защото са на задно и предлагат в гамите си V8 мотори, а RL/Legend няма разнообразие, само един е двигателя който е на разположение. Хюндай пуснаха лимузина с V8 преди години, дори КИА всеки момент ще изкара за Сев. Американския пазар конкурент на S класата с V8м Хонда за 60 години не пожелаха да пуснат V8 бензинов мотор в серийно производство, от което всички американци казват, че Хонда губят от тази си постъпка.Продажбите на Acura RL са позор от всякъде и продължават да правят рекордни сривове всеки месец в САЩ (по-малко от 1000 коли месечно се продават). И не е от вчера или онзи ден ситуацията. Още когато излезна предишния модел Legend/Acura RL (KB1) от хонда промотираха модела как със своя J35 (3.5 V6 мотор 295/300 коня, зависи от пазара за който се предлага) предоставя тех. постижения като V8 мотор и икономия на 6 цилиндров. Между другото, в момента със същите приказки от Хонда показват този модел - V6 хибрид 370 коня, предлага "ряз" като V8-ак и икономия като 4 цилиндров мотор - ако не вярвате, влезнете във VTEC.net и прочетете. Същите глупости наново, защото човек който е готов за Европа да се изръси за лимузина над 60 000 евро (а в америка над 50 - 60 хил $) не го интересува толкова много дали ще има 20 или 30 MPG разход. Нас, голтаците в България където караме 20 годишни потенциални купчини вторични суровини, кефим се на пластмасови липове от ибей и се чудим как да сложим АГУ без да прецакаме мотора може и да блесват очите, като си представим разход около 8/100 за такава лимузина, но реално... повечето от нас не са и потенциални купувачи на такива машини. Не казвам че гроздето е кисело, напротив - Legend ми е тръпка отдавна, преди 2 години за малко щях да си купя Леджънд 2-ра ген. KA7 защото са готини тия коли, но истината е, че модела не се котира добре, не може да се мери с конкуренцията, не защото е лоша кола (напротив, КВ1-цата я водят на много класации като една от най-качествените и здрави хонди правени в настоящето), а просто защото концепцията + маркетинга куца на Хонда Мотор Ко. Това е всичко. А за дизайна вече казах - задницата можеха да вложат повече оригинална мисъл, не да копират от най-успешните немски модели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #5 Отговорено 5 Април, 2012 Вярно е, че Honda (Acura в USA) са в дъното при луксозните коли. В Европа не случайно ги спряха. Не мисля, че V8 е основната причина за което - да кажем Lexus предлагат V8 само в най-голямата си лимузина, който е 357кс. По-муден и неикономичен. Това, че не предлагат RWD за колите си също е пропуск. Прав си че цялостния маркетинг на Honda е странен - малко опции, на двигатели, на транзмисии - те си имат причина за нещата, които правят, но явно причините им не са добре съобразени с общите очаквания на клиентелата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #6 Отговорено 5 Април, 2012 Тая кола е уникално красива и стилна.Приликата с БМВ, е че имат по четири гуми.Незнам къде колегата е видял задница на 7-ма серия в тази кола. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #7 Отговорено 6 Април, 2012 (Редактирано) По темата: за мен от по високия клас на Хонда/Акура най много ми допадат последните две поколения на Акура ТЛ, но пак това са коли с предно или AWD задвижване и дори да оставим европейските МБ и БМВ настрана, Инфинити и Лексус са по атрактивни в този клас. Просто задното предаване е предпочитано за премиум сегмента и конкретно за лукс и перформанс седаните.. Иначе за мен Хонда Мотор Ко. има не един, а няколко големи пропуска в концепцията си: - Нямат автомобили със задно предаване, в това число нито лукс седани, нито спортни купета. Изключение тук са НСХ и С2000, но едното е суперкар с центр. разп. двигател, а другото не знам защо не му направиха купе версия, която щеше да е много по търсена и функционална от тежкия роудстър - и двете вече не се произвеждат. - Нямат турбо автомобили (изключвам американския сув и турбо джаз-а от 80-те). - Нямат истински 4х4 автомобили (има ЦРВ, ХРВ, Шътъл и сега SH-AWD, но общо взето всички виждаме колко са им ограничени възможностите) - Нямат истински СУВ, които да е конкуренция на Ланд Крузър, Паджеро и Патрол, които са еталон на огромните пазари за такива автомобили в Азиа, Африка, Австралия и двете Америки. - Нямат спортни автомобили, които макар и в повечето случаи имиджови са си доста голяма ниша на пазара. Последните разработки са от преди 10-12 години и в момента всички са спрени от производство(НСХ, С2000, Интерга, Прелюд). За мен е грешка да се оставят такива дупки межди производствените цикли на различните поколение. От миналата година дори Сивик Тайп Р е спрян. В момента всички надежди лежат на предстоящия НСХ които да отсрамва и то само ако го докарат да е по добър от ГТ-Р, в това число и като представяне и като цена. - Нямат турбо 4х4 седани в класа на Импреза и Лансър, което за мен е голяма грешка, защото тази ниша си има търсене, макар и малко. А последното поколение на Сивик Тайп Р (японския седан) с едно турбо и 4х4 задвижване щеше да се впише чудесно в този сегмент. - Нямат дизелови агрегати до 2000кубика за малкия клас (всъщност до сега нямаха - сега въвеждат), както и над 3000 кубика за по големия клас. Хонда и сега си остава производител на нисък и среден клас семейни и малки автомобили. И докато в миналото са имали живец, то днес такъв просто няма.Просто търсещите по сериозна японска машина нямат избор освен да се насочат към някоя от останалите марки; Нисан, Тойота, Митсубиши Субару.Просто се замислете ако искате да си купите кола над 200к.с. със задно или 4х4 задвижване, било то спортна или семейна или представителна - Хонда ли бихте избрали? Редактирано 6 Април, 2012 от ZaRRicK 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chavdu 738 #8 Отговорено 6 Април, 2012 ... А задницата е пълно копие на БМВ 7-ца (F01/F02) То бива да се взаимстват дизайнерски черти, елементи, ама това е прекалено: ... Съгласен съм, че много прилича, но за съжаление, дори не е пълно копие. Задницата на БМВ-то е много по стилна.Не бих я отказал ако ми я подарят де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #9 Отговорено 7 Април, 2012 Я някой да вземе да отбележи приликите в задниците, че аз не ги виждам.Ако има желаещ де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
airbrush 8 #10 Отговорено 7 Април, 2012 (Редактирано) При нас има една Акура ТЛ(последнта) и имах щастието да седна в нея, това е невероятен автомобил 305 коня мисля беше AWD, и определено много повече ми харесва от пета/седма серия Не съм точно по темата, но просто исках да споделя радостта си, че се докоснах до такъв автомобил Редактирано 7 Април, 2012 от airbrush Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове