Tino 293 #81 Отговорено 19 Април, 2012 Искаш да кажеш , че сервиза трябва да си направят за тяхна сметка реглаж на предницата ? Наистина почва да ми става смешно , не съм особено компетентен в ремонтите , но винаги когато взимам колата от даден ремонт питам поне 3 пъти майсторите дали е направено всичко и дали е нужно да се довърши нещо и т.н. Сега ще кажеш , че не са ти казали и това е тяхно задължение ... ами ще те поправя , в сервиз книжката на автомобила , в договора за лизинг на автомобил и в условията на каско застраховки пише черно на бяло , че за доброто стопанисване на автомобила е отговорен водача на автомобила ! Както ти каза по-горе един колега , но ти явно не му обръщаш внимание - сервиза за да поеме той тази длъжност трябва да си плащаш месечен/годишен абонамент , е тогава имаш пълното право да се сърдиш защо не са ти сменили нещо или не са ремонтирали друго ! Като отидеш в официално представителство и им кажеш , че искат да проверят дали всичко по колата е наред ти казват ок и ти връчват фактура за 40-50 лв с преписка кое трябва да смениш , кое ще трябва да смениш и т.н. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #82 Отговорено 19 Април, 2012 (Редактирано) Не съм казал, че те трябва да ми поемат каквото и да е било, а да кажат примерно, че тъй-като е сменен накрайник е необходим и реглаж и те могат да го направят, за което съответно ще си платя, а не да те отсвирват по бързата процедура. Това наричам аз коректност. На мен като водач на автомобил не ми влиза в задълженията да знам, че при смяна на кормилен накрайник се прави реглаж на предницата. Знам го от обща култура. Да и си парв като казваш, че става смешно защото издребнявате вече и коментарите все повече започнаха да стават излишни. Изказал съм си мнинието по дадения въпрос, без да съм писал някъде, че ми е нужно просветление. Ама явно по форумите е така, винаги да се намери някой да дава акъл в теми които не са създадени за това..... Редактирано 19 Април, 2012 от atoma Не цитирайте някой непосредствено преди вас. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #83 Отговорено 19 Април, 2012 За реглажа си прав. Няма как да ти сменят накрайник и да ти оставят предните колела "разкрачени" и да те пуснат да си ходиш. Специално при Омбре не мисля, че може да стане това. Аз сменях двата предни накрайника там и всичко си беше ок. За маншоните случая е малко по-особен, щото не е ясно какво е било състоянието им когато са ги гледали, какво са преценили на момента, какво са разбрали, че ти искаш и т н. но за реглажа е трябвало да отидеш веднага с рекламация. Поне аз бих направил така на момента в който усетя че ми тегли нанякъде след подобен ремонт.Лека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Turios 7 #84 Отговорено 19 Април, 2012 (Редактирано) тъй-като е сменен накрайник е необходим и реглаж и те могат да го направят, за което съответно ще си платя, а не да те отсвирват по бързата процедура.Затова си прав, че като техен пропуск е минус и то не малък. Но затова: по форумите е така, винаги да се намери някой да дава акъл в теми които не са създадени за това.....А за какво е създадена темата ? Не малко хора се съгласихме с теб, че си разочарован от "претупването", но нима очакваш всички да се вдигнем едва ли не на бунт и да сринем със земята Омбре сервиз ? Не ставай смешен, несериозно е. За някои неща си прав, но за други преувеличаваш и без да ми се обиждаш - сам си си виновен, че не си се върнал при тях и не си разговарял мъжката, че имат пропуски, съответно да си вземат бележка. Иначе, постфактум без да си се допитал до тях, без да си се върнал и да си им казал "момчета, не ми направихте реглаж, не ми погледнахте маншноните" а директно ги кълвеш в темата... просто показваш злоба с това си писане, без да искаш реално да се реши недоразумението. Дори и сега, ако решиш да се върнеш при тях и да им кажеш човешки, че имат пропуски, сигурен съм, че ще те отсвирят, защото вече се разигра сапунен сериал с тази тема и едва ли повече биха искали теб за клиент. Трябвало е да помислиш преди да пускаш тази тема, съжалявам, че ти давам акъл (признавам, най-лесно е да се дава акъл отстрани на някой който е патил и има проблеми), но е така братко. Редактирано 19 Април, 2012 от Turios Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #85 Отговорено 19 Април, 2012 От прочетеното до тук, ако си симпатичен на хората от сервиза, всичко е ОК, ако пък не си търсиш друг сервиз (като мен), където работят съвестно и не премълчават дребните неща, които след време се превръщат в скъпи ремонти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGALEX 3 #86 Отговорено 19 Април, 2012 Gatsu, Омбре до колкото знам не предлагат услугата реглаж на преден и заден мост, това мога да ти го кажа със сигурност понеже отидох в сервиз който се занимава само с тази дейност и за който ми казаха от Омбре (след като им се обадих по телефона и помолих да ми препоръчат някой). Виж затова дали трябва да се прави реглаж след смяна на накрайник, не съм съгласен понеже го смениха същия на колата на брат ми пак при Омбре и реглаж не е правен след това (ако ти трябва реглаж, повярвай ми ще разбереш затова).П.С. Относно маншоните исках да ти намекна, че от рязката смяна на температурите може да се нацепят (зима,пролет) - все пак са от гума и са на над 10 г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
laci 19 #87 Отговорено 19 Април, 2012 Колеги мисля си ,че темата много се разводни и както съм писал в предния си пост ми се струва режисирана бих искал да предложа един контест или изпит.Тъй като не разбирам нищо от сервизи и ремонти ,но смятам за доста пристрастно мнението на недоволния "клиент" колега аз предлагам проблемния автомобил да направи три независими сервизни оценки в Омбре сервиз ,дилърски или официален сервиз и да речем в Дунев авто ,които да се постнат тук.Много ще е интересен за всички експертния и финансовия еквивалент на претенцийте и желанията на колегата.Аз самият съм работил и доста навън та ми е чудно определението"типично по български" защото ако въпросния сервиз работи само с приятели шапка им свалям за клиентите.Дано модераторите извадят от контекста личните нападки все пак форума е пътеводител не разрешител.Аз съм За Сервизна Оценка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #88 Отговорено 19 Април, 2012 Колега ако всичко казано от теб е самата истина, то ти имаш пълното право да отидеш до сервиза за рекламация, колкото и да ти е неприятно.Колега, запознат ли си напълно със значението на думата "Рекламация"? Рекламация на коя част точно? Мнението си го казах преди 1-2 страници, няма да се повтарям. Просто ми направи впечатление постът ти. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #89 Отговорено 20 Април, 2012 (Редактирано) Искаш да кажеш , че сервиза трябва да си направят за тяхна сметка реглаж на предницата ? Наистина почва да ми става смешно , не съм особено компетентен в ремонтите , но винаги когато взимам колата от даден ремонт питам поне 3 пъти майсторите дали е направено всичко и дали е нужно да се довърши нещо и т.н. Сега ще кажеш , че не са ти казали и това е тяхно задължение ... ами ще те поправя , в сервиз книжката на автомобила , в договора за лизинг на автомобил и в условията на каско застраховки пише черно на бяло , че за доброто стопанисване на автомобила е отговорен водача на автомобила !Чакай малко сега и аз пак да се включа.Искаш да кажеш, че майсторите не са длъжни да ти кажат, че е необходим реглаж на мостта и че трябва да им висиш на главата като нощна лампа и да ги разпитваш е така, с ченгел дали и какво още трябва да се прави? А ако си руса 18г мадама, разбираща само от лакове и гримове да не трябва да се образоваш допълнително по темата"как се питам майстор и кое след кое се прави"? Ти си оставяш колата и после отиваш като ти се обадят. Ако има ядове поучаваш тази информация. Ако сервиза предлага реглаж трябва да каже 2 цени-една с и една без него. Ако не предлага- да информира клиетна за това. Клиента не е длъжен да знае това!!! Редактирано 20 Април, 2012 от Tino Мнението е редактирано поради необвързаност с темата !!! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #90 Отговорено 20 Април, 2012 Явно моите разбирания за стопанисване на автомобил са погрешни , ще се опитам да си замълча за в бъдеще Ще помоля да не се отмятате от темата , ако трябваше да редактираме цялата тема от мнения не по темата ще не обвините пак в пристрастие но нека не се прекалява с търпението ни !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #91 Отговорено 28 Април, 2012 (Редактирано) Ако ми изкараш и една книга на автомобил (тази която се намира обикновенно в жабката) в която е описано като част от стопанисването на автомобила ми я прати за да я върна обратно за редакция. Редактирано 28 Април, 2012 от Gatsu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
-freeman- 4 #92 Отговорено 1 Май, 2012 Аз имах проблем с ecu-то , за 50лв. колата вече не прекъсваше - доволен съм от Омбре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #93 Отговорено 3 Май, 2012 Каква интересна дискусийка се е заформила тук. Аз пък си мислех че всичко ще отшуми за 3 дни. Сега по темата. Никой , ама никой няма право да определя определя какво е финансовото състояние (положение) на клиента. Клиента е поискал смяна на всички маншони-ами щом процедурата ще бъде много скъпа, майсторчетата могат да кажат: ОК но ще ти струва толкова лева, ако си съгласен почваме, но според нас не е икономически оправдано. Отново клиента решава, но е информиран! В нашия случай има ли нещо подобно? Сменя се накрайник амортисьор.... налага се реглаж на предницата, но в сервиза не разполагат със стенд-задължително трябва да се осведоми клиента че трябва да мине реглаж(дали в препоръчан от тях сервиз или не все тая) , та нали това е част от сервизната документация(процедура). Защо трябва всеки път като тръгна по сервизи да почвам да чета сервизни процедури, и да давам акъли на майсторчетата а и накрая да им платя за "извършената услуга". Сега ще дам пример за коректно отношение на сервиз: преди месец си купих нови гуми-4бр , момчетата ги монтираха много внимателно, направиха баланс, написаха ми сервизната бележка и като ми я даваха ми казаха: като минеш около 1000км мини пак да проверим как е баланса? На което аз естествено отвърнах защо, има някакъв проблем с баланса, джантите Обяснението бе много просто, необходимо е време, километри за да легнат гумите на джантата, при което понякога се налага баланс. Е как да не се върне човек отново? 10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AAAARGHHH 15 #94 Отговорено 29 Юли, 2016 Имиджа на този сервиз е абсолютно пресилен. Не ходете в ОМБРЕ 1. Ще ви Одерат с цените на частите 2. Ще ви одерат с цените на услугите . 3. Няма ценоразпис (ценоразписа е според буцата в джоба ви) 4. Не се надявайте на касова бележка 5. Не се надявайте на протокол за извършените ремонти 6. Можете да забравите за гаранция на поставените от тях части. 7. Може да се надявате да ви сложат оригинални части . 8. Можете да забравите за рекламация , при неуспешно или некачествено извършена услуга. 9. Ако ви усетят , че не разбирате тогава просто ми е жал какво ще ви се случи и как ще ви ограбят с усмивка. За мен тези хора там са абсолютно , тотално некоректни. Карам Хонди от близо 10 години. И двата пъти, когато съм ходил в този сервиз с елементарни проблеми по колата съм си плащал за да си остана с проблеми. Върха на всичко беше преди броени дни.. Апелирам всеки един от вас останал със здрав разум .. Не ходете там ! Има много алтернативи в София от които, ще спестите пари. 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaExplorer 252 #95 Отговорено 30 Юли, 2016 Колега, разкажи повече за "върха на всичко преди броени дни", така ще бъде още по убедително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #96 Отговорено 30 Юли, 2016 Разказал го е в друга тема. Нека сложи препратка с линк. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AAAARGHHH 15 #97 Отговорено 30 Юли, 2016 Ето я въпросната тема : http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=101756&hl= Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AAAARGHHH 15 #98 Отговорено 31 Юли, 2016 А ето ТУК описан целият случай + елементи на разсъждения + видео за решение на проблема със вътрешен теч на делко + номера на резервната част и нейните размери... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rabbeat 57 #99 Отговорено 16 Август, 2016 (Редактирано) От 8 години ходя в този сервиз. Първите 3 години беше без забележка. След това работата тръгна на зле. Ето равносметката: 1. Сменена хидравлична рейка заради теч на "масло". В крайна сметка се оказа грес от един от маншоните... 2. Ремонт на картер, поради прецакана резба на пробката при смяна на масло (при тях). Въпрос: "Кой ти е сменял маслото?". Отговор: Вие... Ходи го докажи обаче. Никаква рекламация. 3. Смяна на каре. След смяната, новото каре замина след 1-2 месеца. Направиха ми отстъпка от цената на поредното каре - 15лв, понеже в докато карето умираше им мрънках през цялото време, а те ми обясняваха, че нищо му нямало. Дотук - около 450лв вътрешно заради този сервиз. Като капак на всичко, вече не си вдигат и телефоните или затварят. Редактирано 16 Август, 2016 от rabbeat 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AAAARGHHH 15 #100 Отговорено 18 Август, 2016 До Новак : Още ме е яд на Омбре, само като се сетя как ме измамиха брат и ми иде да побеснея и да ходя да се саморазправям .. Още се чудя защо просто не си тръгнах без да платя ,при все ,че беше очевидно ,че ме лъжат...Не знам.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xfls 22 #101 Отговорено 26 Август, 2016 След последното ми ходене, при което оставих 150лв и се прибрах с неоправена кола, нямам намернеие да стъпвам отново при тях.. Казах, че има тропане, което сякаш се чува отзад и оставих колата. След няколко часа отивам да я взема със сменени биалетки и тампони отзад. Още на излизане от сервиза чух същото тропане и се върнах. Омбре (предполагам?) се качи при мен и след кратко возене ми каза, че ми тропа рейката и да свиквам, ако не ми се дават много пари. Сменените части били за сменя, щом така са преценили майсторите му. След това отидох в друг сервиз и какво се оказа? - предна биалетка.. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #102 Отговорено 26 Август, 2016 Е били са близо де, биалетки, ама на грешния мост. Майтапа на страна, 'ма като се сетя как стоеше в оня сто като бей и сумати ключове и незнаят кой на кой е. Питам го, грам не помни за какво е оставена колата, дори не си зписва, естествено че няма как да помниш 59 проблема наизуст....Бултрако скъпи били, ама се обаждат да кажат, това се оказа, да ги правим или не... 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове