Jump to content
Gatsu

Недоволен

Recommended Posts

Искаш да кажеш , че сервиза трябва да си направят за тяхна сметка реглаж на предницата ? Наистина почва да ми става смешно , не съм особено компетентен в ремонтите , но винаги когато взимам колата от даден ремонт питам поне 3 пъти майсторите дали е направено всичко и дали е нужно да се довърши нещо и т.н. Сега ще кажеш , че не са ти казали и това е тяхно задължение ... ами ще те поправя , в сервиз книжката на автомобила , в договора за лизинг на автомобил и в условията на каско застраховки пише черно на бяло , че за доброто стопанисване на автомобила е отговорен водача на автомобила ! Както ти каза по-горе един колега , но ти явно не му обръщаш внимание - сервиза за да поеме той тази длъжност трябва да си плащаш месечен/годишен абонамент , е тогава имаш пълното право да се сърдиш защо не са ти сменили нещо или не са ремонтирали друго ! Като отидеш в официално представителство и им кажеш , че искат да проверят дали всичко по колата е наред ти казват ок и ти връчват фактура за 40-50 лв с преписка кое трябва да смениш , кое ще трябва да смениш и т.н.

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Не съм казал, че те трябва да ми поемат каквото и да е било, а да кажат примерно, че тъй-като е сменен накрайник е необходим и реглаж и те могат да го направят, за което съответно ще си платя, а не да те отсвирват по бързата процедура. Това наричам аз коректност. На мен като водач на автомобил не ми влиза в задълженията да знам, че при смяна на кормилен накрайник се прави реглаж на предницата. Знам го от обща култура. Да и си парв като казваш, че става смешно защото издребнявате вече и коментарите все повече започнаха да стават излишни. Изказал съм си мнинието по дадения въпрос, без да съм писал някъде, че ми е нужно просветление. Ама явно по форумите е така, винаги да се намери някой да дава акъл в теми които не са създадени за това..... Редактирано от atoma
Не цитирайте някой непосредствено преди вас.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За реглажа си прав. Няма как да ти сменят накрайник и да ти оставят предните колела "разкрачени" и да те пуснат да си ходиш. Специално при Омбре не мисля, че може да стане това. Аз сменях двата предни накрайника там и всичко си беше ок. За маншоните случая е малко по-особен, щото не е ясно какво е било състоянието им когато са ги гледали, какво са преценили на момента, какво са разбрали, че ти искаш и т н. но за реглажа е трябвало да отидеш веднага с рекламация. Поне аз бих направил така на момента в който усетя че ми тегли нанякъде след подобен ремонт.Лека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тъй-като е сменен накрайник е необходим и реглаж и те могат да го направят, за което съответно ще си платя, а не да те отсвирват по бързата процедура.

Затова си прав, че като техен пропуск е минус и то не малък. Но затова:

 

по форумите е така, винаги да се намери някой да дава акъл в теми които не са създадени за това.....

А за какво е създадена темата ? Не малко хора се съгласихме с теб, че си разочарован от "претупването", но нима очакваш всички да се вдигнем едва ли не на бунт и да сринем със земята Омбре сервиз ? Не ставай смешен, несериозно е.

За някои неща си прав, но за други преувеличаваш и без да ми се обиждаш - сам си си виновен, че не си се върнал при тях и не си разговарял мъжката, че имат пропуски, съответно да си вземат бележка. Иначе, постфактум без да си се допитал до тях, без да си се върнал и да си им казал "момчета, не ми направихте реглаж, не ми погледнахте маншноните" а директно ги кълвеш в темата... просто показваш злоба с това си писане, без да искаш реално да се реши недоразумението. Дори и сега, ако решиш да се върнеш при тях и да им кажеш човешки, че имат пропуски, сигурен съм, че ще те отсвирят, защото вече се разигра сапунен сериал с тази тема и едва ли повече биха искали теб за клиент.

Трябвало е да помислиш преди да пускаш тази тема, съжалявам, че ти давам акъл (признавам, най-лесно е да се дава акъл отстрани на някой който е патил и има проблеми), но е така братко. Публикувано изображение

Редактирано от Turios

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От прочетеното до тук, ако си симпатичен на хората от сервиза, всичко е ОК, ако пък не си търсиш друг сервиз (като мен), където работят съвестно и не премълчават дребните неща, които след време се превръщат в скъпи ремонти.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Gatsu, Омбре до колкото знам не предлагат услугата реглаж на преден и заден мост, това мога да ти го кажа със сигурност понеже отидох в сервиз който се занимава само с тази дейност и за който ми казаха от Омбре (след като им се обадих по телефона и помолих да ми препоръчат някой). Виж затова дали трябва да се прави реглаж след смяна на накрайник, не съм съгласен понеже го смениха същия на колата на брат ми пак при Омбре и реглаж не е правен след това (ако ти трябва реглаж, повярвай ми ще разбереш затова).П.С. Относно маншоните исках да ти намекна, че от рязката смяна на температурите може да се нацепят (зима,пролет) - все пак са от гума и са на над 10 г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги мисля си ,че темата много се разводни и както съм писал в предния си пост ми се струва режисирана бих искал да предложа един контест или изпит.Тъй като не разбирам нищо от сервизи и ремонти ,но смятам за доста пристрастно мнението на недоволния "клиент" колега аз предлагам проблемния автомобил да направи три независими сервизни оценки в Омбре сервиз ,дилърски или официален сервиз и да речем в Дунев авто ,които да се постнат тук.Много ще е интересен за всички експертния и финансовия еквивалент на претенцийте и желанията на колегата.Аз самият съм работил и доста навън та ми е чудно определението"типично по български" защото ако въпросния сервиз работи само с приятели шапка им свалям за клиентите.Дано модераторите извадят от контекста личните нападки все пак форума е пътеводител не разрешител.Аз съм За Сервизна Оценка...

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ако всичко казано от теб е самата истина, то ти имаш пълното право да отидеш до сервиза за рекламация, колкото и да ти е неприятно.

Колега, запознат ли си напълно със значението на думата "Рекламация"? Рекламация на коя част точно? Мнението си го казах преди 1-2 страници, няма да се повтарям. Просто ми направи впечатление постът ти.
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаш да кажеш , че сервиза трябва да си направят за тяхна сметка реглаж на предницата ? Наистина почва да ми става смешно , не съм особено компетентен в ремонтите , но винаги когато взимам колата от даден ремонт питам поне 3 пъти майсторите дали е направено всичко и дали е нужно да се довърши нещо и т.н. Сега ще кажеш , че не са ти казали и това е тяхно задължение ... ами ще те поправя , в сервиз книжката на автомобила , в договора за лизинг на автомобил и в условията на каско застраховки пише черно на бяло , че за доброто стопанисване на автомобила е отговорен водача на автомобила !

Чакай малко сега и аз пак да се включа.Искаш да кажеш, че майсторите не са длъжни да ти кажат, че е необходим реглаж на мостта и че трябва да им висиш на главата като нощна лампа и да ги разпитваш е така, с ченгел дали и какво още трябва да се прави? А ако си руса 18г мадама, разбираща само от лакове и гримове да не трябва да се образоваш допълнително по темата"как се питам майстор и кое след кое се прави"? Ти си оставяш колата и после отиваш като ти се обадят. Ако има ядове поучаваш тази информация. Ако сервиза предлага реглаж трябва да каже 2 цени-една с и една без него. Ако не предлага- да информира клиетна за това. Клиента не е длъжен да знае това!!! Редактирано от Tino
Мнението е редактирано поради необвързаност с темата !!!
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно моите разбирания за стопанисване на автомобил са погрешни , ще се опитам да си замълча за в бъдеще ;) Ще помоля да не се отмятате от темата , ако трябваше да редактираме цялата тема от мнения не по темата ще не обвините пак в пристрастие :D но нека не се прекалява с търпението ни !!!

  • Надолу 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ми изкараш и една книга на автомобил (тази която се намира обикновенно в жабката) в която

е описано като част от стопанисването на автомобила ми я прати за да я върна обратно за редакция. Редактирано от Gatsu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имах проблем с ecu-то , за 50лв. колата вече не прекъсваше - доволен съм от Омбре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имиджа на този сервиз е абсолютно пресилен. Не ходете в ОМБРЕ  !!!


 


1. Ще ви Одерат с цените на частите 


2. Ще ви одерат с цените на услугите .


3. Няма ценоразпис (ценоразписа е според буцата в джоба ви)


4. Не се надявайте на касова бележка 


5. Не се надявайте на протокол за извършените ремонти 


6. Можете да забравите за гаранция на поставените от тях части.


7. Може да се надявате да ви сложат оригинални части .


8. Можете да забравите за рекламация , при неуспешно или некачествено извършена услуга.


9. Ако ви усетят , че не разбирате тогава просто ми е жал какво ще ви се случи и как ще ви ограбят с усмивка.


 


За мен тези хора там са абсолютно , тотално некоректни. 


Карам Хонди от близо 10 години. И двата пъти, когато съм ходил в този сервиз с елементарни проблеми по колата


съм си плащал за да си остана с проблеми. Върха на всичко беше преди броени дни.. Апелирам всеки един


от вас останал със здрав  разум .. Не ходете там  !!!! Има много алтернативи в София от които, ще спестите пари.


  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, разкажи повече за "върха на всичко преди броени дни", така ще бъде още по убедително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разказал го е в друга тема. Нека сложи препратка с линк.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ето ТУК описан целият случай + елементи на разсъждения + видео за решение на проблема със вътрешен теч на делко + номера на резервната част и нейните размери...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 8 години ходя в този сервиз. Първите 3 години беше без забележка. След това работата тръгна на зле. Ето равносметката:

 

1. Сменена хидравлична рейка заради теч на "масло". В крайна сметка се оказа грес от един от маншоните...

2. Ремонт на картер, поради прецакана резба на пробката при смяна на масло (при тях). Въпрос: "Кой ти е сменял маслото?". Отговор: Вие... Ходи го докажи обаче. Никаква рекламация.

3. Смяна на каре. След смяната, новото каре замина след 1-2 месеца. Направиха ми отстъпка от цената на поредното каре - 15лв, понеже в докато карето умираше им мрънках през цялото време, а те ми обясняваха, че нищо му нямало.

 

Дотук - около 450лв вътрешно заради този сервиз.

Като капак на всичко, вече не си вдигат и телефоните или затварят.

Редактирано от rabbeat
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До Новак : Още ме е яд на Омбре, само като се сетя как ме измамиха брат и ми иде да побеснея и да ходя да се саморазправям .. Още се чудя защо просто не си тръгнах без да платя ,при все ,че беше очевидно ,че ме лъжат...Не знам..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След последното ми ходене, при което оставих 150лв и се прибрах с неоправена кола, нямам намернеие да стъпвам отново при тях.. Казах, че има тропане, което сякаш се чува отзад и оставих колата. След няколко часа отивам да я взема със сменени биалетки и тампони отзад. Още на излизане от сервиза чух същото тропане и се върнах. Омбре (предполагам?) се качи при мен и след кратко возене ми каза, че ми тропа рейката и да свиквам, ако не ми се дават много пари. Сменените части били за сменя, щом така са преценили майсторите му. След това отидох в друг сервиз и какво се оказа? - предна биалетка.. 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е били са близо де, биалетки, ама на грешния мост. Майтапа на страна, 'ма като се сетя как стоеше в оня сто като бей и сумати ключове и незнаят кой на кой е. Питам го, грам не помни за какво е оставена колата, дори не си зписва, естествено че няма как да помниш 59 проблема наизуст....Бултрако скъпи били, ама се обаждат да кажат, това се оказа, да ги правим или не...

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...