H22_turbo_Vtec 75 #1 Публикувано 18 Март, 2012 Вчера си направих една разходка с колата и усетих, че прекъсва доста дразнещо.При набиране няма такива симптоми но при поддържане на еднаква скорост не зависимо от оборотите 2000 или 4000 все си го прави.Пробвах на газ и на бензин нямаше разлика. Днес свалих свещите и се оказа, че 1 и 4 цилиндър има омасляване но не при искрата а при самата резба.Предполагам че от там може да е правело проблеми.Имаше и парченца сив силикон покрай свещите на снимката се вижда.2 те петна на масата са от свещите.Май капака на главата не уплътнява добре. Тези странни цветове по свещите нормални ли са(кафявото)? Как да проверя кабелите да ли не издали багажа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #2 Отговорено 18 Март, 2012 Доколкото знам това е най-хуабвият цвят, който можеш да искаш от свещите, демек работят прекрасно.Маслото над резбата обикновено е от изпуснали уплътнения на капака на клапаните, тези които са м/у капака и тръбите на свещите.При сивик са номер 4 от тази схема.Ама що прекъсва нямам идея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #3 Отговорено 18 Март, 2012 Най-вероятно не е от маслото.Моита от как съм я купил свещта на втори цилиндър плува в масло и нищо и няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
altoma 4 #4 Отговорено 18 Март, 2012 Според мен тази свещ е била хлабава или е имало боклуче където ляга дихтунгата ,Нагоре нали е суха,Според мен този прелюд трябва да се кара с нормални свещи не иридиеви не е необходимо.А червено е от газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #5 Отговорено 18 Март, 2012 (Редактирано) Червеното е от преди да сложа газ. Редактирано 18 Март, 2012 от Izanagi ненужен цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #6 Отговорено 18 Март, 2012 Според всички описания, които намерих, тези свещи са разботили прекрасно, керемиденото не е от газ, мас, одеколон ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
raishauer 2 #7 Отговорено 18 Март, 2012 Кафявото по свещите да не те притеснява това е нормално при спойката между метала и керамиката на NGK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
altoma 4 #8 Отговорено 18 Март, 2012 Според всички описания, които намерих, тези свещи са разботили прекрасно, керемиденото не е от газ, мас, одеколон ... Колега показваш нормални свещи .При иридиивите картинката е друга .Както и предния ти пост единия проблем е от тези гумички но витек двигателит е на прелюда по схема имат още есни гимички под лагерите на вала.Поне такава схема намирам в нета. Но при изпискане от тях мисля че ще е умаслен и шестограма за ключа включително и лулата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
logoH 12 #9 Отговорено 19 Март, 2012 И аз имам същия проблем , след смяна на гумичките на капака на клапаните (оригинални) пак омаслява резбата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikaso906 168 #10 Отговорено 19 Март, 2012 За прекъсванията най-често са виновни бубината и комутатора.В почти всяка тема която съм прочел тук проблема е там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #11 Отговорено 19 Март, 2012 (Редактирано) Бобината и комутатора или работят или не. А как ти е палеца? Редактирано 19 Март, 2012 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #12 Отговорено 19 Март, 2012 При мен беше от лошо гориво прекъсването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #13 Отговорено 19 Март, 2012 (Редактирано) Цялото ми делко е в гъзъ.Ама това е друга тема. Важното е че не е от свещите.как се проверяват кабелите? Редактирано 19 Март, 2012 от Izanagi ненужен цитат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #14 Отговорено 19 Март, 2012 Май най-лесният вариант е да пробваш с други. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #15 Отговорено 19 Март, 2012 Цялото ми делко е в гъзъ.Ама това е друга тема. Важното е че не е от свещите.как се проверяват кабелите?Като си смениш гарнитурата със се пръстениете на свещите им провери съпротивленията. Не помня колко трябваше да е съпротивлението на кабела, ама не трябва да се различават драстично/заменри ги и напиши кой колко е/. Явно маслото ти прави контакт м/у свеща и капака на клапаните/там е "маса"/ и от там ти е мизерията. Пръстените се сменяват като свалиш капака на клапаните.Относно бобината- виждал съм бобина, все едно изядена от мишки и прекъсваща само на газ и то след поне 2 часа каране и то на колата ан приятелката. Скапваше свещите за норматив. Основния и признак е ритмичното прескачане като работи на място колата и е топла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #16 Отговорено 19 Март, 2012 ми тя мойта работи като на магия.На бенз има някви странни вибрации а на газ няма при едни и същи обороти.Дори когато е топла си вдига оборотите.Някой беше казал че е стъпковото моторче.(даже не знам какво е това.) Днес направих няколко старта щото ме ядоса и сякаш се оправи.Може би приятелката не я разтрива както трябва.Иначе оборотите все още са си шантави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pe6o74 41 #17 Отговорено 20 Март, 2012 (Редактирано) Като си смениш гарнитурата със се пръстениете на свещите им провери съпротивленията. Не помня колко трябваше да е съпротивлението на кабела, ама не трябва да се различават драстично/заменри ги и напиши кой колко е/. Явно маслото ти прави контакт м/у свеща и капака на клапаните/там е "маса"/ и от там ти е мизерията. Пръстените се сменяват като свалиш капака на клапаните.Относно бобината- виждал съм бобина, все едно изядена от мишки и прекъсваща само на газ и то след поне 2 часа каране и то на колата ан приятелката. Скапваше свещите за норматив. Основния и признак е ритмичното прескачане като работи на място колата и е топла. Маслото е изолатор. Масло се ползва в големите трансформатори. Редактирано 20 Март, 2012 от Izanagi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UglyDucky 9 #18 Отговорено 2 Април, 2012 Аз имам подобен проблем също(карам Civic D16Z5)... на 4к оборота прекъсва и не сее форсира както тряббва...Но зимата се мокреше дистрибуторната ми капачка(с индукционна бобина е)и гаснех ,но спасих положението с малко замазка от селикон,знаейки че е временно решение и ето на!Мисля да сменя капачката с палеца... Използвам темата за да не отварям ново запитване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #19 Отговорено 15 Април, 2012 Свещите не са виновни.Делкото пак е почнало да се пълни с масло .В момента накъсва постоянно и не се търпи.Търся си ново( на старо). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
combainero 0 #20 Отговорено 18 Април, 2012 пробвай с нови свещи 5ца,някой просто след определено време започват да прекъсват.Сложи нови и пробвай.А за маслото покрай тях натегни ги нормално може да са били хлабави. Цялото ми делко е в гъзъ.Ама това е друга тема. Важното е че не е от свещите.как се проверяват кабелите?Като си смениш гарнитурата със се пръстениете на свещите им провери съпротивленията. Не помня колко трябваше да е съпротивлението на кабела, ама не трябва да се различават драстично/заменри ги и напиши кой колко е/. Явно маслото ти прави контакт м/у свеща и капака на клапаните/там е "маса"/ и от там ти е мизерията. Пръстените се сменяват като свалиш капака на клапаните.Относно бобината- виждал съм бобина, все едно изядена от мишки и прекъсваща само на газ и то след поне 2 часа каране и то на колата ан приятелката. Скапваше свещите за норматив. Основния и признак е ритмичното прескачане като работи на място колата и е топла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HONDA-ADNOH 7 #21 Отговорено 18 Април, 2012 Когато караш на газ трябва да са направо белички свещите,но след извънградско каране естествено.А за иридиевите свещи аз същи имам на 10000 са и ги смених защото и при мене потреперва колата на тихи обороти или при подържане на скоростта.Смених ги с нормални и е по добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #22 Отговорено 18 Април, 2012 (Редактирано) Белички на газ, ама ако си я удушил от към гориво.Бели свещи-бедна смес.Не е добре нито на газ, нито за бензин. Това ти е цвета за добре бачкала свещ/гледай електродите/.Важи и за двете горива при повечето автомобили. Икономичните VTEC-ци правят малко изключение от правилото, ама там е малко друга бира,нормално е да им "белеят" свещуните.Колко благоприятно им се отразява е друга тема, ама явно не е болка за умиране, след като одаянват по 300-400 К П.С. Добре работещ мотор , съумява да си докара цвета от картинката , без значение на градско , или на извънградско караш.Освен , ако разбира се не си сипал някоя тиня в резервоара вместо бензин/газ/. Редактирано 18 Април, 2012 от IcoZL Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #23 Отговорено 26 Април, 2012 Днес смених делкото, резултат нямаше. .Давайте идеи, че се колебая.Свещите не ми се вписват в логиката, защото го прави след като загрее,да кажем като измине 10-20км и тогава почва.Като почне да прекъсва, натискам съединителя и оборотите играят постоянно 1200-1500, 900-1300 около 300 оборота варира.Получава се едно изрязване, което може би оказва влияние при поддържане на скорост 80-100км.получа се прекъсване, преблъскване.Може ли да е стъпковото моторче? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #24 Отговорено 28 Април, 2012 Като знам инфото от другата тема, по-скоро е нещо от ток! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #25 Отговорено 9 Май, 2012 (Редактирано) И аз потвърждавам че маслото е изолатор - има го във всички трафопостове от които ползваме 220 V. Пробвай нощно време вдигни капака да видиш дали ти светят кабелите, свещите може да ги пробваш на специали на студен двигател ен стенд - но при този перфектен цвят ме съмнява да е от кабелите или свещите. Провери ли си налягането на горивото и помпата ? И аз имам подобен проблем при К20 но само при самото палене след престой от поне 6-12 часа прекъсва все едно е скапана някоя свещ и още не мога да хвана къде е проблема Провери налягане на горивопровода и дебита също Като вземе да прекъсва спри веднага и провери свещите дали са мокри Ползвай Елкон или осцилоскоп за да си провериш на 100 процента токовете По принцип ако вкарва антифриз в горивната камера пак може да прекъсва но тогава трябва да имаш липса на антифриз. Ако развиеш всичките свещи и откачиш дюзите да не фърлят гориво сложи един картон над двигатела и върти да видиш дали ще изцапа с антифриз - само че някак си закрепи картона да не изхвърчи или някой да го държи. Също ако може погледни буталата през свещите дали са лъскави - мазни, това е показно за антифриз в горивната камера. Тея последните ги прави на студен двигател. Провери и вакумите ако имаш - не познавам твоя двигател хич ! Имах едни стари свещи преди време на другата кола и ми прекъсваха точно когато се стоплят ! Но твоите са с перфектен цвят ! Кабелите също се проверяват като вземе да прекъсва почваш да ги вадиш един по един - при всяко вадене трябва да има промяна в шума на двигателя , ако няма явно някой кабел не работи - тва го правя на обороти без да форсирам двигателя . Редактирано 9 Май, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
H22_turbo_Vtec 75 #26 Отговорено 9 Май, 2012 В крайна сметка проблема е решен.Оказа се клемата на ТПС датчика.Не е давала добра маса и затова е прекъсвала.1вият път като я бутнах явно съм я разместил тотално и от там ми беше светнал чека (7 и 8грешка).Свалих клемата, зачистих, набутах хубаво обувката и всичко се върна по-старому.Колата вече 3000км не е прекъсвала.Остава обаче проблема с подаване на гас и не плавното реагиране спрямо гаста.Предположенията ми са стъпковото моторче.Тия дни ще се занимая и с него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Setfan 38 #27 Отговорено 17 Май, 2012 (Редактирано) В крайна сметка проблема е решен.Оказа се клемата на ТПС датчика.Не е давала добра маса и затова е прекъсвала.1вият път като я бутнах явно съм я разместил тотално и от там ми беше светнал чека (7 и 8грешка).Свалих клемата, зачистих, набутах хубаво обувката и всичко се върна по-старому.Колата вече 3000км не е прекъсвала.Остава обаче проблема с подаване на гас и не плавното реагиране спрямо гаста.Предположенията ми са стъпковото моторче.Тия дни ще се занимая и с него.Колега нали след смяна на делкото си направил центровка. Не доброто реагиране на двигателя може да е от това. Редактирано 17 Май, 2012 от Setfan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове