Jump to content

Recommended Posts

И пак е на връО!

А МалкитеЛарънчета се огелпиха. Ко му стана на Оскар? Играеше го мъдър за годините си.

А назад пак изненади (а може би не) до топ 8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уилямс би Ферари, бих се зарадвал ако не знаех, че всички тимове са спрели развитието на тези болиди и са се съсредоточили за догодина но и така става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не всички са спрели, но специално Уилямс - да.

Толкова по-впечатляващо е че Сайнц младши пак е на подиума.

Каза че нищо по-специално не прави, както и по колата му няма промени освен настройките, но е факт че се издигат.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е дребни подобрения, то какво развитие е това но както и да е. Апетита идва с яденето и сега очаквам да стане някакъв карамбол отпред и едно първо няма да е зле.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе браво на Ферари и жалко на бившият им пилот. Имаше потенциал да разбърка челото на пелотона и да качи Уилямс на подиума.

А Мах си е максимус и топи разликата с МалкитеЛарънчета. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, жалко за Уилямс. 

Иначе цирка продължава с "ала бала портОкала".  Върха на наглостта беше обаждането да се изчака две обиколки да изстинат гумите и тогава да се пробва да изпревари (те така изстиват гуми в състезателно темпо) даже и Момчил шушумигата се изсмя. Лъжат вече два сезона с батерията и буквално му казаха на Норис натисни онова тайното забранено копче след две обиколки и ето ти още 50кс. След като изпревари веднага се кротна да не бие на очи а можеше да догони и Макс защото ги деляха няколко секунди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, съмнителни са, ама ако има "копче", нямаше да се влачи зад Шарл толко време и да го изпревари, чак когато червения му кант се предаде.

Оскар и той нищо не напрАи.

Взеха конструкторската титла и зарязаха развитието на болидите, а има още състезания и битката се ожесточава.

 

561760823_1326091049514350_1475569116067941023_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колко щастлив бе Шарл че спряха Макс да го схруска. ;)

Както и Ландо, де - че си върна лидерството в пилотдкия шампионат,

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Брей, Антонели устиска, на летящия холандец, а и Ръсел биваше.

Добро състезание за мнозина, но малшанс за Феритата.

Новият мотор има сили, но дали ще откара Макс до 5-а титла?

Теоретично шансове има, но Ландо се окопити и укрепна в зрялост, а Пиастри някак "прегоря" в края на сезона.

Иначе МакЛаръните вървят, но Макс стартира от бокса и с 3 смени на гуми (вместо по 2 като другите), на финала бе 10 секунди зад първия, а и бая изпреварвания направи.

Има още 3 състезания + 1 спринт, па да видим.

577821392_122213857676124288_757541482078552365_n.jpg

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ухаа !!!

 

Никола Цолов ще дебютира във Формула 2 още в края на този сезон.

Ще се състезава с Кампос в последните два кръга от шампионат 2025 – в Катар и Абу Даби.

 

Дано се адаптира бързо и покаже че може и там!

  • Харесвам 1
  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За последните 15 години, само трима пилоти са стигнали до подиума, стартирайки от бокса.

image.png

Но Макс не е с най-добрата кола в момента за сезона.

Но имаше шанс да се качи на второ място и тогава щеше да прави компания на други двама - Прост и Менсел, които са стигали до Р2. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красиво - преди да го ошарят с логата на спонсорите. ;)

579681003_1266123702221537_5735078814617491239_n.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оранжевите са  наказани  с дисквалификация   .

  • Благодаря 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опаа, днес съм далеч от екрани и в неведение какво е станало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, разбрах.

И 2-те МалкиЛарътчета са "гризнали дървото" - в прекият смисъл - износени планки.

Интригата при пилотите се засилва. ;)

Малко съм доволен, даже много, щот Макс още на старта  е резнал Норисчето, поради сополанковата му грешка. ;)

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От ФИА казват, че не било умишлено. Ай стига бе, та и двата ли. 

От папаята казват, че са забелязали необичайно силно притискане на края на състезанието и са предположили, че дъската се е изтъркала в следствие на подскачането причинено от неравното трасе и за това са накарали Норис да намали скоростта за да не се изтърква повече да ама не казаха на Пиастри да намали при него не забелязаха ли а другите болиди по друго трасе ли се движиха. Отгоре на това при повторното измерване се оказва, че дъската е доста по тънка от първото измерване,( явно този който мери първи не е могъл да скрие) тук нещата намирисват на купен стюард а си спомням как квичаха като заклани прасета срещу Ферари когато наказаха Луис преди няколко състезания макар, че при тях беше само единият билид.  Макларанчетата все повече ми заприличват на д-р Пегин от игри на волята, тотално бутани на пред.

Скандала явно ще се разгръща, в английската преса започва да се надига възмущение което не се знае до къде ще стигне.

Даника Патрик неотдавна заяви, че Оскар Пиастри и Ландо Норис не заслужават да спечелят през 2025 г., тъй като автомобилът им използва двигател, който заобикаля правилата и в момента са фаворити от ФИА. Според нея Макс Ферстапен е единственият, който наистина заслужава победа, тъй като е принуден да се бори срещу ФИА и последните вътрешни проблеми. Даника Патрик също добави, че е сигурна, че Ферстапен ще бъде шампион отново през 2025 г. 

 

585883926_122162753270764452_4147355399007035194_n.jpg

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че Мах е най-добрият пилот в момента, трудно някой може са апострофира.

А иначе и други коли хвърляха искри на същите неравности като МакЛаръните, но или те са ги мерили, или дъските им са били в допуските.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

588551940_1266906178805994_2229177641390456392_n.thumb.jpg.963ba33f0443090c5fcafe5ad97949d8.jpg

Студен душ след голямото състезание в Лас Вегас, без двата McLaren. Това е официалното изявление на ФИА: „Дебелината на сглобяването на дъската на автомобили N°4 и 81 е била под разрешената минимална дебелина. Нарушение на чл. 3.5.9 от Техническия регламент на ФИА Формула 1. Измервани са скиците на автомобили 4 и 81 и е установено, че са под минималната дебелина 9 мм, посочена в чл. 3.5.9 от Техническия Всички останали шофьори се движат нагоре в класирането.

Това е копипейс.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно попаднах на един испански сайт.

"Новините от вътрешните страни на ФИА напускат Формула 1 нями: Макларън тайно използва незаконни компоненти от месеци, ФИА гледа на другата страна, има голяма вероятност Пиастри и Норис да загубят всичките си победи 2025, шампионата през 2025 да бъде отменен и трофеят да премине, за пети пореден път, директно в ръцете на Max Verstappen."

Не знам дали го пишат за да се посещава сайта или знаят нещо повече от другите. Аз мисля, че няма такава вероятност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, това ще е прекалено и ще означава че всъщност ФИА яко ще се изложи за афишираният стриктен контрол, но всъщност слаб, а още по зле, ако е съзнателно манипулативен.

 

„По време на състезанието и двата болида изпитаха неочаквани, високи нива на подскачане, които не бяха наблюдавани по време на тренировките. Това доведе до прекомерно допиране до земята“, каза Стела. „Разследваме причините за това поведение на болида, включително ефекта от случайно нанесените повреди и на двата болида, които открихме след състезанието и които доведоха до увеличаване на движението на пода.“

 

Отборът взе титлата, а пилотите "да са опрАат".

 

Но да броим пилците накрая. 

Те ще драпат всячески за победи, щот са пренавити, но това е възможност за нови провали, а Макс няма да ги остави "да си развяват гривите". :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много интересна и информативна статия:
https://www.the-race.com/formula-1/what-could-be-behind-mclarens-plank-wear-dsq-shock

Понеже сайта има ограничен брой четения безплатно, ще пробвам да я копи пейстна (нямам абонамент, май си издухах безплатните патрони за сайта :) )

Цитат

One of the intriguing aspects about McLaren’s double disqualification from the Las Vegas Grand Prix for worn planks is that the infringement was at the rear of its Formula 1 car.

In a season when rivals have been paying super close attention to where McLaren’s advantage comes from, it’s been widely acknowledged that the MCL39 has a concept that predominantly runs on its front skids.

So if the team was going to fall foul of simply having got its ride height calculation wrong, then you would have expected it to have been McLaren’s front skid blocks that wore out.

That it was the other way around perhaps offers us some clues about where things went wrong for the team – and why other factors beyond ride height choice may have played a part.

A clever solution

There has been no better proof of the way that McLaren’s front skid blocks are the ones that normally do the heavy lifting than looking at Oscar Piastri’s seat.

With the front skids on the McLaren striking the ground frequently, they heat up and that warmth transfers to the cockpit – where things can get very toasty.

This is why Piastri in particular (Lando Norris does not suffer as much from the heat) runs with a heavily insulated seat that is covered in gold foil.

This characteristic of running on the front skids rather than the rears is something that rivals believe shines a light on where McLaren’s ultimate advantage has come from this season.

Sauber’s sporting director Inaki Rueda offered some fascinating insight recently about the benefits that a team can gain from the current cars in being able to run the front of the car low down like McLaren.

"I think most cars this year are wearing the rears," he said. "But whichever team has managed to pivot to the front, that means they actually are able to run lower than the rest of us.

"This is something that is quite clever. Most of the downforce [generated by the floor] comes from where the driver is sitting, and towards the back.

"So that's where you really want the floor to be close to the ground. So if the main point of wear is back there, then you need to raise the car at that point – and you lose downforce.

"A lot of design effort is spent on trying to migrate that work to the front, so that you can run it low. But it's not an easy task."

The challenge the teams face is in managing the conflicting demands of having a floor that produces the most downforce towards the rear – but without that then squatting the car down so the rear skids strike the ground too much.

As Rueda said: "You need to find a way that you're still running all the downforce in the back, but your main point of contact is the front. It is all suspension movement kinematics."

Indeed, McLaren appears to have got that job done – and most likely through its innovative suspension design.

It has been well noted that McLaren has gone extreme anti-dive with its front geometry – which allows it to run with a very flat aerodynamic platform. 

With less dive under braking, the front ride height can be significantly lower – and that will shift where the plank wears more towards the front.

Rivals generally accept - from their observations of McLaren’s planks in spy shots - that McLaren has successfully got on top of the conundrum of the current cars because it is the front of the plank that is wearing the most on its car.

So why suddenly in Las Vegas was the team disqualified for a rear skid problem?

'Expanding skid' rumours

The first thing that can be discounted is some wild rumours that emerged after the Brazilian Grand Prix that the FIA had discovered tricks being done by teams.

Stories suggested that this involved an unspecified number of competitors using expanding titanium skid blocks that would run lower to the ground to help protect the plank.

It sounded like a nice theory, but it was one that was scoffed at by both engineers in the pitlane and the FIA – because the tactic was the complete opposite of what is needed.

The priority for teams when it comes to skid blocks is in trying to protect them, rather than having them run closer to the ground and wear down more. Ultimately how much the plank itself wears down is irrelevant as legality is measured purely on the depth of skid blocks themselves.

You want to skids out of the way rather than taking the brunt of the damage.

In recent seasons, some teams were found to have employed trick systems where one section of the skid would effectively have a degree of movement independent of the plank so it would become hidden when the car hit the ground.

By moving in this way, it would not get worn down as much as the rest of the skid. So, when the FIA measured this section post-race, it fully complied with the 9mm requirement – even if the rest of the skid was worn down further.

It was something that some teams were not happy about after finding their competitors were gaining from this.

Mercedes boss Toto Wolff said at the time: "The reason for skids is that they are the limitation of how much plank wear you can have. And if a skid can disappear miraculously into the floor, that is clearly against the regulations."

The FIA cottoned on to this tactic in 2023 and stamped it out – issuing guidance to teams that measurements for the skid would be taken around a majority of the hole they surround.

What is fair to say is that the FIA has been getting increasingly more sophisticated in its understanding of what teams are doing – and some of the ways they may be trying to get around the rules.

There are strict demands in place in terms of how the skid blocks must be mounted, how they must be flush with the plank, and how little flexing there can be in this area of the car.

Furthermore, there has been a push from the FIA to ensure its measurements are ever more accurate when it comes to the skid block wear.

In May this year, the FIA purchased a new measuring tool to check compliance of the skids. It is known as a Mitutoyo Micrometre and offers accuracy to within 0.001mm.

It probably was not an accident that the measurement released by the FIA about how far the McLarens were out had an extra digit of accuracy compared to when Lewis Hamilton was disqualified at the Chinese Grand Prix for an illegal plank on his Ferrari in March.

At Shanghai, Hamilton’s plank assembly was measured at 8.6mm (LHS), 8.6mm (car centreline) and 8.5mm (RHS).

This time, Norris’s right-side block was measured at 8.88mm, and the rear at 8.93mm. In Piastri’s case, his left-hand side front was measured at 8.96mm, the right-hand side front at 8.74mm and the right-hand side rear at 8.90mm.

Naturally if the FIA has got stronger at understanding what teams are doing, and has more accurate tools at its disposal, then the risk of falling foul increases.

The Vegas triggers

There may be two separate factors at play when it comes to what could have impacted McLaren’s situation in Las Vegas.

The first may be that Red Bull becoming a bigger threat has pushed McLaren harder to extract more performance.

This will have meant running closer to the ground than it perhaps would like if it wanted to play things super safe.

One source revealed that in Brazil a fortnight ago, McLaren’s skid block wear, while fully legal, was measured as being marginal – suggesting that it was pushing things more to the limit in terms of its approach there.

The team openly admitted that it faced ride height concerns at Interlagos, and it had been impacted by the grooves that had been cut into the track at several sections.

But the answer to why it went from being on the limit before Las Vegas to being over it in Las Vegas, may come from needing to do things differently.

McLaren had approached the Las Vegas weekend well aware that it needed to do a much better job than it had done 12 months ago when it faced perhaps its most difficult weekend of the 2024 run-in in terms of ultimate pace.

The team had struggled with tyre temperatures and front graining – and then only really got a handle on it during Norris’s final stint of the 2024 race.

McLaren reckoned after qualifying this year that a consequent change of set-up approach had been key to Norris’s pole.

McLaren team principal Andrea Stella said after qualifying: "We improved the car in several areas that we learned from last year, when it comes to the aerodynamic configuration, somehow utilisation of the tyres, and also from a balance point of view.

"I would say the balance of the car is the main learning from the last stint last year, but there's been special focus on making sure that the car is competitive in Vegas, based on what we've learned in '23 and '24."

The details of what McLaren did are not known, but if the team changed its aero balance to help avoid the front graining that its car so hates, then that would almost certainly have meant a shift towards the rear.

Doing that would mean more downforce pushing down at the back of the car – which can have consequences in terms of making the rear sit down on the ground.

The end result is the risk of porpoising (which we know both drivers suffered from), and from that increased plank wear.

This phenomenon had not come up in practice, partly because long runs had been disrupted by red flags, and Saturday’s first session had been a damp squib.

McLaren has launched its own internal review to get to the bottom of what went wrong.

The answers from that will almost certainly tell it whether its MCL39 can return to its normal balance characteristics in Qatar and has nothing to worry about that wasn’t Vegas-specific, or if there is something bigger at play that means it needs to leave a bigger safety net than before.

Either way, the intensity of its championship fight has ramped back up a notch

 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя не е само дъската, папаята си послъгват с куп още неща ще говорим и за тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Англичаните пишат и други неща:

Новини от експерти на ФИА оставиха Формула 1 безмълвни: Макларън тихомълком използва незаконни компоненти от месеци, докато ФИА си затваря очите. Има голяма вероятност Пиастри и Норис да загубят всичките си постижения от 2025 г., сезон 2025 да бъде отложен, а трофеят постепенно да принадлежи на Макс Верстапен за пети пореден път.

Светът на Формула 1 е в криза след изригването на слухове за Макларън от вътрешни източници на ФИА. Според тези анонимни източници британският отбор използва незаконни компоненти в своите болиди MCL39 от месеци, без никаква намеса от Международната автомобилна федерация. Неотдавнашната дисквалификация на Ландо Норис и Оскар Пиастри след Гран При на Лас Вегас е само върхът на айсберга. Има спекулации, че сезон 2025 може да бъде анулиран, като всички победи и точки на Макларън бъдат отнети. Това би проправило пътя за Макс Верстапен да стане световен шампион за пети пореден път, сценарий, който хвърля спорта в криза.

Защитните блокове под автомобилите, които трябва да поддържат минимална дебелина от 9 милиметра, се оказаха твърде тънки и при двата McLaren-а: измерванията варираха между 8,74 и 8,96 милиметра. ФИА определи, че това не е съвпадение, а резултат от системно нарушение. McLaren признаха, че нарушението изглежда е било неволно, но вътрешни източници предполагат, че екипът е експериментирал с незаконни модификации, за да намали изкуствено височината на возенето още от зимните тестове. Това би обяснило защо McLaren-ите доминираха толкова много в завоите този сезон и износваха по-малко гумите си.

Източници от ФИА, които предпочитат да останат анонимни от страх от репресии, твърдят, че отборът е използвал подозрителни компоненти в Бахрейн и Шанхай. Терморазширяем болт, открит по време на проверка в Бразилия, е предпазвал арматурното табло от износване и е позволил на колата да забави незабелязано. „McLaren е карал незаконно през цялото време и ФИА умишлено си е затваряла очите“, заяви вътрешен източник в изтекъл имейл, разпространяващ се в социалните медии. Това изглежда е модел на небрежност: предишни нарушения в Китай и Маями са били отхвърлени като „технически несъвършенства“, докато съперници като Red Bull и Ferrari са били подложени на много по-строг контрол. Съобщава се, че федерацията е била подложена на натиск от ръководителите на отборите да поддържа „вълнението“ на спорта, но сега ситуацията заплашва да ескалира в пълномащабен скандал.

Последиците за Норис и Пиастри са катастрофални. Норис, който водеше в надпреварата за титлата с 42 точки пред Верстапен, не само губи точките си от Лас Вегас, но и рискува преоценка на целия си сезон. Пиастри, който дълго време държеше лидерството, би загубил всичките си подиуми и победи. Експертите оценяват вероятността за пълна дисквалификация на резултатите на Макларън на 70%, въз основа на прецедента от 2021 г. с Мерцедес. Международният спортен кодекс предвижда санкции като отнемане на точки или анулиране на сезона за системни нарушения. „Това е по-сериозно от Spygate“, казва бивш служител на ФИА. „Целостта на спорта е заложена на карта. Ако доминацията на Макларън – пет от първите шест победи – се окаже незаконна, всичко трябва да бъде отменено.“

За Макс Верстапен, трикратния шампион на Ред Бул, това би било благословия. С две оставащи състезания в Катар и Абу Даби, започването от нулата автоматично би му осигурило титлата. Верстапен, който има проблеми с настройките този сезон, отговори предпазливо: „Фокусирам се върху състезанията, а не върху слуховете. Но честността винаги трябва да надделява.“ Феновете на холандеца вече го аплодират, като хаштагове като #JusticeForMax стават вирусни. Критиците, особено тези от Макларън, скандират конспиративни теории: „ФИА защитава Верстапен от Абу Даби през 2021 г.“, твърдят форуми. Доказателствата обаче се увеличават: изтеклите документи на ФИА показват, че системата за охлаждане на гумите на Макларън – незаконно впръскване на вода, подобно на по-ранния скандал „Уотъргейт“ на Ред Бул – е била разследвана още през май, но констатациите никога не са били оповестени публично.

Макларън е в отчаяна ситуация. Шефът на отбора Андреа Стела даде пресконференция, на която се извини: „Не беше умишлена измама, а грешна преценка в настройката. Разследваме го вътрешно и поемаме отговорност.“

Тези от папаята са пълни циркаджии това което го говорим от месеци.

https://lux.feji.io/the-fias-internal-report-silenced-the-formula-world-mclaren-had-been-secretly-using-illegal-compon-thanhnh/?utm_source=facebook&utm_medium=thanhnh&utm_campaign=thanhnh&utm_id=thanhnh&fbclid=IwY2xjawOS5e9leHRuA2FlbQIxMABicmlkETBNTVU4SmVaWWJvNDBxVGlCc3J0YwZhcHBfaWQQMjIyMDM5MTc4ODIwMDg5MgABHrfnOgxil2qHaGjH3UYoZ_oNw8oFZSBkh6OD50cmSgRO0MSdHhBFCurAVkhQ_aem_W20qB91eVyDjrX9KyDgUmg#goog_rewarded

Не знам дали знаете но вчера Мохамед бин Сулайем е превел 50 милиона долара в сметката на фондацията за изоставени деца на която е собственост на Макс, случайно нали ама нада ли. Голям дарител ще излезне този циганин бе, хуманист:D.

Редактирано от Митко Йотов
  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И както винаги, сега и около Макс нещо се мрънка, та да не излезе, че и в РБ всичко е почтенно.

Парите еб@ват мамата на всичко.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

587192585_1268868448607311_2669944936861135787_n.thumb.jpg.c44a2d457aca9e8470927eb15d180da2.jpgЕто всички тайминги в ефир, от които се нуждаете за екшън в Катар този уикенд, това е английско време.

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опасявам се че Ландо ще направи таран на Макс в Катар.

590442758_122118637664997131_644916423789103755_n.jpg

Не е като да е нов метод за печелене на титла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

maxresdefault.jpg

Макларън в ГОЛЯМ ПРОБЛЕМ! ФИА току-що започна НОВО разследване, след като скандалът с измамите в Гран При на Лас Вегас се разрази! Спорът около Гран При на Лас Вегас премина от лошо към катастрофално за Макларън. Само дни след шокиращата двойна дисквалификация на Ландо Норис и Оскар Пиастри за незаконно износване на блокчетата на предпазителите, ФИА започна ВТОРО, много по-задълбочено разследване - и този път залозите могат да бъдат опустошителни.

Дисквалификацията в Лас Вегас заличи 30 ключови точки, разбивайки преднината на Норис в шампионата и оставяйки Верстапен и Пиастри само на 24 точки зад него. Но ако ФИА открие доказателства за умишлено нарушение, последствията могат да бъдат още по-брутални: допълнителни дисквалификации наказания за точки, променящи шампионата глоби потенциални наказания за ключов персонал Целият падок е оживен. Съперниците душат на кръв. Дори отборите, които обикновено са неутрални, открито се питат дали обяснението на Макларън е валидно.

Междувременно Red Bull запази публично мълчание – мълчание, което мнозина интерпретират като стратегическо и зловещо. Очаква се FIA да призове инженерите на McLaren, да разгледа внимателно документите за настройките преди състезанието, да прегледа множество ъгли на борда и да провери средните стойности на телеметрията. Разследването може да се проточи чак до последния състезателен уикенд, създавайки възможността борбата за титлата през 2025 г. да приключи в стаята на стюардите, а не на пистата.

И така, сега остава най-големият въпрос: Дали това е просто грешна преценка на сурова улична писта? Или Макларън прекалиха — и бяха хванати? Едно е неоспоримо: Скандалът с Гран При на Лас Вегас избухна и Макларън сега се бори за репутацията си, сезона си и вероятно за цялата си шампионска кампания.

 

Крайно време беше, макар и накрая!

Да видим в края на краищата какво и кога ще излезе наяве?

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Покрай разправиите в Ф1, да не забравяме дебюта на наший Лев във Ф2!

590401676_1298026125685032_1031427601849153844_n.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравос на наш Никола!

Страхотен дебют в квалификацията и напред в уикенда!

В спринта стартира 4-ти, а в основното състезание 7-ми.

FB_IMG_1764390202640.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сядам пред телевизора,  за да го гледам. 

Успех на момчето. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БРАВОС Никола!

Първи старт и до последната обиколка беше за подиум, но онова педалче го избута.

Наглеци са и там - нама да му е лесно на наший Лев, но е боец.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Макс утре стартира трети.

Пред него са Макларънчетата.

Принципно имат по-добра скорост в повечето участъци на трасето, но всичко е възможно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бравос на Никола!

Направи каквото трябва и то добре.

Грешката на екипа му коства 5 сек наказание, но само 1 място.

Та стартира 7-ми, мина 1 място напред и файнъли е 7- ми на финала.

Първи 6 точки във F2!

Трупането на опит с новата и по-мощна кола, както и капризите на гумите + новите допълнителни процедури с тях са част от новата игра, но свиква, учи се, справя се.

Няма да е лесно, но пътят му е напред по трасетата и нагоре в класирането.

image.png

Пред комисията след вчерашната случка е казал, че е имал проблем със спирачките и не вини Вилагомес, а станалото смята за състезателен инцидент, и за това са я оставили без последствия.

Трябва да си спортсмен, преди да си състезател!

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цар си Максиии!

А?! - стратезите на отбора шампион? ;)

Бравос пак на Сайнц и Вилямс!

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерцедес се опитват да бият под кръста, долни са. Всички са срещу Макс но пича ме кефи, не му пука. Уилямс с подиум, ей дочаках.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, защо му даде път? Сигурно Волфа е спретнал пак няква интрига.

Тва са 2 точки, а понякога и половин е решавала титлата!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аа, извинявам се на Тото.

Видя се че Антонели не си задържа задницата на място. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...